• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 10 مورد از متمدن ترین کشورهای جهان آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۳/۶/۲۶   تعداد بازدید : 72   گروه مطلب : ترین ها

10. دانمارک 
دلایل زیادی وجود دارد که دانمارک در میان پیشرفته ترین جوامع جهان قرار گیرد. در این کشور مراقبت‌ های بهداشتی و آموزشی بدون هیچ هزینه ای برای همه شهروندان ارائه می‌ شود و استاندارد بالای زندگی را تضمین می‌ کند. دانمارک به دلیل تعهدش به برابری اجتماعی و حفاظت از محیط زیست و موقعیتش به عنوان یکی از شادترین کشورهای جهان، الگوی عالی برای جوامع متمدن در بخش های دیگر جهان است. 

10. دانمارک یکی از متمدن ترین کشورهای جهان


9. آلمان 
آلمان به دلیل تعهدش به نوآوری های تکنولوژیکی و تولید ناب، اکنون بزرگترین اقتصاد اروپا است. فرهنگ این جامعه مدرن با شبکه های ایمنی اجتماعی قوی، فرصت های آموزشی عالی و توجه به حفظ محیط زیست عجین شده است. آلمان همچنین به دلیل تعهدش به دموکراسی و حقوق بشر، الگویی برای کشورهای متمدن است.

9. آلمان یکی از متمدن ترین کشورهای جهان


8. هلند 
هلند به دلیل فرهنگ مترقی، فناوری پیشرفته و سیستم مراقبت های بهداشتی درجه یک، اغلب به عنوان یک جامعه بسیار تکامل یافته در نظر گرفته می شود. این کشور اقتصاد پویایی دارد زیرا در خط مقدم انرژی های تجدیدپذیر و صنایع مدیریت آب قرار دارد.

8. هلند یکی از متمدن ترین کشورهای جهان


7. فنلاند
توسعه اقتصادی که فساد را در این کشور به حداقل رسانده است و حفاظت از محیط زیست، از جمله مهمترین عواملی هستند که فنلاند را به یک کشور متمدن تبدیل کرده اند. سطح زندگی در فنلاند بسیار بالا است و مردم آن امید به زندگی بالایی دارند و معمولا به طور متوسط حدود 82.2 سال عمر می کنند که یکی از بالاترین ها در سراسر جهان است. علاوه بر این، هر شهروندی می تواند بدون تبعیض نژادی یا جنسیتی از حقوق مدنی برخوردار شود.

7. فنلاند یکی از متمدن ترین کشورهای جهان


6. سوئد
زندگی متعادل، آزادی های مدنی، نرخ سواد بالا و سیستم مراقبت های بهداشتی عالی، سوئد را در میان کشورهای متمدن قرار داده است. نرخ باسوادی در این کشور برای بزرگسالان 15 تا 65 ساله حدود 99٪ است. سوئد حفاظت از محیط زیست را ترویج می کند و یکی از مدافعان مهم برابری جنسیتی است.

6. سوئد یکی از متمدن ترین کشورهای جهان


 با قدیمی ترین تمدن های جهان آشنا شوید



5. استرالیا
استرالیا به دلیل کیفیت بالای زندگی، سیستم آموزشی عالی، خدمات بهداشتی قوی و آزادی های مدنی شناخته شده است. شرایط کار ایمن و بهبود مراقبت های بهداشتی دلایل امید به زندگی بالا در استرالیا است که حدود 85 سال است. این کشور به دلیل گردشگری نیز معروف است. گردشگران می‌ توانند بدون ترس از جرم، تروریسم یا هر مشکل دیگری استرالیا را کاوش کنند.

5. استرالیا یکی از متمدن ترین کشورهای جهان


4. ایرلند
آزادی های مدنی، اقتصاد در حال شکوفایی و مردم مهمان نواز ایرلند عوامل اصلی در رشد و ترقی جامعه این کشور هستند. ایرلند به دلیل سنت قدیمی دستاوردهای هنری، زیبایی باشکوه و تعهد به صلح و برابری، یکی از متمدن ترین ملت های جهان به شمار می رود.

4. ایرلند یکی از متمدن ترین کشورهای جهان


3. نروژ
نروژ به دلیل تاریخ کهن، تاثیر فرهنگی و شیوه زندگی پیشرفته، نمونه ای عالی از یک جامعه متمدن است. این کشور نوآور به دلیل تولید خلاقانه و فکری خود در صحنه جهانی وجهه خوبی کسب کرده و به شهروندان خود خدمات بهداشتی و آموزشی رایگان ارائه می دهد. آزادی بیان، برابری بین جنسیت‌ ها و همکاری بین‌ المللی، همه از ویژگی‌ های این ملت بسیار متمدن است.

3. نروژ یکی از متمدن ترین کشورهای جهان


2. ایسلند
ایسلند در زمینه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و برابری جنسیتی پیشتاز است. حکومت دموکراتیک، نرخ پایین جرم و جنایت، نرخ بالای سواد و زیبایی طبیعی باشکوه به جلوه این کشور به عنوان یک کشور متمدن کمک کرده است. این کشور به دلیل تعهد به حفاظت از محیط زیست و عدالت اجتماعی نیز به عنوان یک الگو شناخته می شود.

2. ایسلند یکی از متمدن ترین کشورهای جهان


1. سوئیس
سوئیس به دلیل بی طرفی سیاسی، کیفیت عالی زندگی و احترام به حقوق بشر، نمونه کاملی از یک کشور کوچک متمدن است. سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی و خصوصی این کشور به طور مداوم امتیازات خوبی دریافت می کنند. امید به زندگی در هنگام تولد در سوئیس 83.3 سال است. کیفیت بالای زندگی، احترام به حقوق فردی و نرخ پایین جرم و جنایت، همگی شاخص هایی هستند که سوئیس را به جامعه ای با فرهنگ و متمدن تبدیل می کنند.

1. سوئیس یکی از متمدن ترین کشورهای جهان


منبع: insidermonkey 





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 10 مورد از متمدن ترین کشورهای جهان آشنا شوید

در این مقاله با 10 مورد از متمدن ترین کشورهای جهان از جمله دانمارک، هلند، سوئد، سوئیس و کشورهای متمدن دیگر به همراه توضیحات کامل آشنا شوید

متن کامل مقاله

آشنایی با 4 مکان توریستی کمتر شناخته شده در ترکیه

به لطف فرهنگ غنی، مناظر متنوع و مردم صمیمی، محبوبیت ترکیه طی چند سال گذشته بسیار افزایش یافته است. مردم از سراسر جهان می خواهند فرصتی برای تجربه قهوه ترک و درک اهمیت فرهنگی گسترده این کشور داشته باشند. اگر می خواهید امسال مناطق کمتر شناخته شده ترکیه را کاوش کنید، با ما در این مقاله همراه باشید تا با چهار مکان خیره کننده در این کشور آشنا شوید.

متن کامل مقاله

با 8 دلیل برای سفر به کوه پیلاتوس در سوئیس آشنا شوید

من و همسرم خوشحالیم که تصمیم گرفتیم از کوه پیلاتوس دیدن کنیم. ما کل تجربه این سفر را دوست داشتیم. تجربه این سفر یک روزه از لوسرن (یا لوزرن) به سمت قله، زمان صرف شده در قله با شکوه کوه و سفر بازگشت به لوسرن، فراموش نشدنی بود. به طور کلی، همه اینها یک تجربه کوه گردی بودند! در اینجا برخی از دلایلی که من این سفر را دوست داشتم با شما به اشتراک می گذارم.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید