• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آیا می دانید که تا زمان شروع جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا چیزی نمانده؟

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۳/۵   تعداد بازدید : 3069   گروه مطلب : اخبار


جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا

جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا یکی از صحنه های منحصر به فرد آتش بازی می باشد که شما را مجبور خواهد کرد با پرواز بعدی به تایلند سفر کنید. این جشنواره یک رقابت بین المللی میان کشورهای متعددیست که بر سر نمایش آتش بازی با یکدیگر به رقابت می پردازند و کشوری که بهترین نمایش را اجرا کند برنده این رقابت خواهد بود. این برنامه یک رقابت سالیانه است و امسال در تاریخ 24 و 25 ماه مه (مصادف با 3 و 4 خرداد ماه) برگذار خواهد شد. پیشنهاد می کنیم که این جشنواره آتش بازی معروف پاتایا را از نزدیک ببینید و حس خوب آن را تجربه کنید.

جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا

این یک رویداد شگفت انگیز است که در کنار خود موسیقی زنده، کنسرت ها، رقص سنتی و رقص معاصر را به نمایش می گذارد. این یک جشنواره دو روزه می باشد که همیشه در آخر هفته ها برگذار می شود و بیش از صد هزار تماشاگر مشتاق در انتظار شروع آن به سر می برند. این فستیوال یکی از مشهورترین رویدادهای سالیانه این شهر است. 

همچنین در این مراسم، راهپیمایی به سبک کارنوال، نمایش ها، کنسرت ها، حرکات جادویی و شعبده بازی، عکاسی نقاشی سه بعدی در کنار جاده ساحلی و همچنین دکه هایی وجود دارد که محصولات محلی را به فروش می رسانند.    

جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا


در انتظار چه چیزی باشید
پاتایا شهری زنده و پر جنب و جوش است که چیزهای بسیاری را به گردشگران ارائه می دهد. این شهر یکی از محبوب ترین سواحل جنوب شرقی آسیاست که میزبان این جشنواره بسیار هیجان انگیز می باشد. برنامه اصلی بعد از گرگ و میش شدن هوا شروع می شود اما پیشنهاد می کنیم که زودتر راه بیوفتید تا بتوانید مکانی مناسب برای دیدن این برنامه را پیدا کنید. این نمایش در حدود ساعت 5 عصر آغاز می شود اما آتش بازی اصلی ساعت 8 شروع خواهد شد. 

جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا

این رقابت با یک نمایش شگفت انگیز آتش بازی 20 دقیقه ای آغاز می شود، آسمان در آن زمان به یک بوم نقاشی زیبا تبدیل خواهد شد جاییکه در آن هنرمندان نمایش آتش بازی نفسگیری را به نمایش خواهند گذاشت. روز اول بیشتر شبیه به یک پیش نمایش می باشد تا کشورهای شرکت کننده نمایش کوچکی از کار اصلی خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.






رقابت اصلی در روز دوم انجام می شود که در آن هر کشور با تمام پتانسیل خود در مدت 45 دقیقه با به نمایش گذاشتن یک آتش بازی موازی همزمان به رقابت می پردازند.

جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا

در شب اول که از ساعت 8 شروع می شود، تیم های تایلند، روسیه، چین و ایالات متحده یک آتش بازی رویایی را به نمایش خواهند گذاشت. در شب دوم اولین نمایش آتش بازی توسط تیم بریتانیا به نمایش گذاشته خواهد شد و پس از آن به ترتیب تیم های روسیه، ایالات متحده و چین کار خود را آغاز خواهند کرد. در این بین در سنترال پاتایا جشنی شامل کنسرت ها، راهپیمایی و انواع سرگرمی ها انجام خواهد شد. 

جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا

این جشنواره به مناسب جشن تولد پادشاه بومیپول آدولیاده و سلطنتش به عنوان پادشاه تایلند برگذار می شود. پیش از این، جشنواره آتش بازی بین المللی پاتایا که توسط دولت و وزیر دفاع پایه گذاری شد، قرار بود که رقابتی 2 ساله به افتخار خانواده سلطنتی در سال 2009 باشد. بعدها زمانیکه بوجه تیم تایلند قطع شد آنها به علت مشکلات مالی قادر به رقابت نبودند اما از آنجاکه این جشنواره رویدادی محبوب در کشور بود تصمیم بر ادامه این رویداد گرفته شد چراکه سود حاصل از برگذاری آتش بازی شگفت انگیزی در این حد و اندازه باعث رونق اقتصادی استان چونبوری و پاتایا می شد. 

جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا

از آنجاییکه این رویداد یکی از محبوب ترین جشنواره های کشور تایلند و پاتایاست هتل های پاتایا تخفیف های بسیاری را برای گردشگران در نظر گرفته اند و یا برنامه تور جشنواره آتش بازی را به گردشگران ارائه می دهند. همچنین اگر در این زمان در بانکوک به سر می برید می توانید به پاتایا رفته و در این جشنواره هیجان انگیز شرکت کنید. فاصله بانکوک تا پاتایا 150 کیلومتر است. 

جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا

چه کارهایی باید انجام داد:
دوربین خود را به همراه داشته باشید تا بتوانید در هنگام آتش بازی این صحنه های شگفت انگیز را به ثبت برسانید.
یک موتور سیکلت و یا یک تاکسی بگیرید چراکه به علت شلوغی چای پارک پیدا نخواهید کرد.
به منظور امنیت فاصله خود را با محل نمایش حفظ کنید (حداقل 1 کیلومتر).
اگر قصد دارید که این نمایش را از داخل یک بار تماشا کنید حتما از هزینه اضافه برای رزرو مطلع شوید.
غذاهای تایلندی خیابانی و نوشیدنی های تایلندی، صنایع دستی تایلندی، لباس های جالب و ماساژهای تایلندی را امتحان کنید که بدون شک بهترین چیزهایی هستند که به آنها احتیاج دارید و باعث می شوند این نمایش آتش بازی را برایتان لذت بخش تر کنند.
از گروه های موسیقی پاپ تایلندی لذت ببرید. فقط به یاد داشته باشید که صندلی ها خیلی زود پر می شوند پس بهتر است زودتر در این مکان حضور پیدا کنید. 

جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا

چه کارهایی را نباید انجام دهید: 
 با ماشین شخصی خود به مکان برگذاری این جشنواره نروید و برای رسیدن به محل با تاکسی و یا پیاده به آنجا بروید چرا که به سختی می توان جای پارک پیدا کرد. 
از لوازم با ارزش خود به خوبی مراقبت کنید.
پاسپورت خود را به همراه نبرید چراکه ممکن است آن را گم کنید. 

جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا

منبع: travstore





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید