• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۲/۱۲/۵   تعداد بازدید : 677   گروه مطلب : دانستنیهای سفر


با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.
سپس این واقعیت علمی وجود دارد که زندگی برای چند هفته یا چند ماه (یا بیشتر) در کشوری که می‌خواهید زبان آن را یاد بگیرید، یکی از بهترین راه‌ ها برای یادگیری یک زبان جدید است.
همه مقاصد فرصت های یکسانی را ارائه نمی دهند. برخی از شهرها به‌ خاطر داشتن اهالی مهربان خود که مایل و مشتاق صحبت با خارجی‌ ها هستند، یک مزیت فوق‌ العاده برای افرادی هستند که سعی می‌ کنند مهارت‌ های گفتاری خود را بهبود بخشند، در حالی که برخی شهرهای دیگر با خارجی‌ هایی که به زبان آنها صحبت نمی‌کنند، کمتر هم صحبت می شوند. 

انتخاب های متعدد اروپا
قاره اروپا با انبوه زبان‌ هایش، معمولا در صدر اکثر بررسی‌ ها از بهترین مقاصد برای تقویت این مهارت ظاهر می‌ شود. همانطور که اکسپرس اشاره می کند، "یادگیری زبان در یک کشور زیبای اروپایی ساده ترین راه است."
به مناسبت روز زبان‌ های اروپایی که اخیرا جشن گرفته شده است و در 26 سپتامبر برگزار می‌ شود، اروپا به تنوع زبانی و فرهنگی خود و همچنین تعهد خود به تشویق یادگیری مادام‌ العمر زبان به عنوان راهی برای درک بهتر فرهنگ خود اذعان می‌ کند.
یوروستات خاطرنشان می کند: «در حال حاضر 24 زبان رسمی در اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته شده است، که سه زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند (انگلیسی رایج ترین است). سایر موارد عبارتند از بلغاری، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، مجارستانی، ایرلندی، ایتالیایی، لتونیایی، لیتوانیایی، مالتی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، اسلواکی، اسلوونیایی، اسپانیایی و سوئدی.
داده ها نشان می دهد که حدود 65٪ از جمعیت این قاره حداقل به یک زبان غیر از زبان مادری خود صحبت می کنند، در حالی که این آمار در ایالات متحده شامل 20٪ از بزرگسالان می شود.
همچنین تغییرات قابل توجهی در بین مناطق وجود دارد. کشورهای اسکاندیناوی در دوزبانگی بهتر از اروپای جنوبی هستند و برخی از مکان‌ ها آنقدر چند زبانه هستند که بازدیدکنندگان تنها با انگلیسی به خوبی می توانند ارتباط برقرار کنند.
شاید تعجب آور نباشد که به نظر می رسد کشورهایی که زبان مادری آنها انگلیسی است، علاقه کمتری به یادگیری زبان خارجی دارند. یورونیوز می نویسد: «تنها 50 درصد مردم ایرلند به زبان دیگری صحبت می کنند و بریتانیا با 34 درصد بدترین امتیاز را در اروپا دارد.
در اینجا با برخی دیگر از حقایق عجیب در مورد زبان ها در اروپا آشنا شوید که توسط بروکسل تایمز به مناسبت روز زبان منتشر شده است:
اروپایی ها به حدود 225 زبان بومی صحبت می کنند. در حالی که به نظر می رسد این آمار قابل توجه است، در نظر بگیرید که این زبان ها فقط 3٪ از کل زبان های جهان را تشکیل می دهند. آفریقا و آسیا خانه پرتکلم ترین زبان های کره زمین هستند.
اگرچه انگلیسی یکی از شناخته شده ترین زبان های جهان است، اما آلمانی به عنوان زبان رسمی آلمان، اتریش، سوئیس و لیختن اشتاین، بیشترین زبان مادری را در اروپا دارد.
سه گروه زبان اصلی وجود دارد: آلمانی، رومی و اسلاوی. خانواده زبان آلمانی شامل آلمانی، نروژی و انگلیسی است. زبان های رومی عبارتند از فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی و رومانیایی. اوکراینی، بلغاری، لهستانی، چکی، روسی و صربی از جمله بیش از 20 زبان اسلاوی هستند.
به دنبال چالش بیشتری هستید؟  مجارستانی به عنوان سخت ترین زبان شناخته می شود. فنلاندی و لهستانی نیز بسیار پیچیده هستند.

کشورهایی که بیشترین زبان را دارند
برنامه یادگیری زبان Preply کشورهای اروپایی با "بهترین محیط برای یادگیری یک زبان جدید" را بر اساس 18 عامل از جمله کشورهایی که زبان های بیشتری را آموزش می دهند و صحبت می کنند، بررسی کرده است.
دوک نشین لوکزامبورگ که یکی از کوچک ترین کشورهای اروپا است و در میان بلژیک، فرانسه و آلمان قرار دارد، به لطف فرهنگ چند زبانه خود در صدر قرار گرفته است.
پس از آن سوئد و قبرس قرار دارند. مالت و دانمارک در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.
در مورد سایر کشورها: «در حالی که در ایتالیا و فرانسه در مقایسه با آلمان، به کودکان بسیار بیشتری زبان خارجی در مدارس ابتدایی آموزش داده می شود، سطح تسلط بر بهترین زبان خارجی شناخته شده در آلمان به همراه تعداد زبان های گفتاری بسیار بالاتر است. 
همچنین دسترسی به اینترنت در میان فاکتورهای این نظرسنجی شامل می‌ شود، با این توضیح که «هلند از نظر درصد خانوارهایی که به اینترنت دسترسی دارند، با پوشش 98 درصد در مقایسه با 96 درصد در بریتانیا و 89 درصد در کانادا، رتبه اول را دارد.» در مقایسه، ایالات متحده 82٪ پوشش اینترنتی دارد که کمتر از رومانی و ایتالیا است.

کشورهایی که بیشترین زبان را دارند


 بهترین شهرهای اروپایی برای سفرهای تک نفره



کشورهایی که بیش از یک زبان رسمی دارند
بر اساس گزارش Preply، لوکزامبورگ و پس از آن بلژیک و فنلاند، در صدر کشورهایی با بیشترین زبان رسمی به رسمیت شناخته شده قرار دارند.
در لوکزامبورگ، زبان های رسمی لوکزامبورگی، فرانسوی و آلمانی هستند. در بلژیک، هلندی، فرانسوی و آلمانی و در فنلاند، فنلاندی و سوئدی.
رومانی در نظرسنجی دیگری با سه زبان رسمی و کمترین لهجه و گویش ظاهر می شود. قبرس و مالت در این فهرست رتبه اول را دارند.
در همین حال، بر اساس نظرسنجی دیگری توسط اپلیکیشن یادگیری زبان Memrise که توسط ایندیپندنت منتشر شد، بریتانیا به عنوان «بدترین کشور در یادگیری زبان های دیگر» و هلند به عنوان چند زبانه ترین کشور اروپا انتخاب شدند.
بزرگ شدن با یادگیری چندین زبان علاوه بر مزایای آشکار توانایی برقراری ارتباط با مردم از چندین کشور، مانند تقویت تفکر استراتژیک شناختی، مزایای بسیار دیگری نیز دارد. افراد چندزبانه همچنین مزیت دیگری در رابطه با یادگیری زبان جدید در آینده دارند: هر چه به زبان های بیشتری صحبت کنید، یادگیری زبان های جدید آسان تر می شود.

کشورهایی که بیش از یک زبان رسمی دارند


بهترین مقاصد برای یادگیری زبان
فهرست Preply بر اساس عواملی از جمله میزان چندزبانگی، درصد کودکانی که یک زبان خارجی را در مدرسه یاد می‌ گیرند، سطح مهارت در زبان دوم و اینکه آیا زیرنویس، دوبله یا صداگذاری، شکل اصلی ترجمه مورد استفاده در تلویزیون است ایجاد شده است. 15 کشور با بهترین محیط برای یادگیری یک زبان جدید عبارتند از:
1. لوکزامبورگ
2. سوئد
3. قبرس
4. مالت
5. دانمارک
6. هلند
7. فنلاند
8. اسلوونی
9. اسپانیا
10. استونی
11. بلژیک
12. کرواسی
13. اتریش
14. لتونی
15. رومانی
آلمان در رتبه شانزدهم این شاخص قرار دارد و بالاتر از فرانسه در رده 23 و ایتالیا در رتبه 29 قرار دارد. 

کشورهایی که بیش از یک زبان رسمی دارند

برای فهرست بهترین شهرها برای یادگیری زبان جدید، یک موتور جستجو برای اجاره خانه در تعطیلات به نام Holidu، نه تنها رفتار دوستانه با خارجی ها و امنیت هر شهر، بلکه میانگین هزینه زندگی برای یک ماه و تعداد آموزشگاه های زبان را در شهری که می توانید به عنوان دانش آموز ثبت نام کنید تا خودتان زبان مادری را یاد بگیرید یا به عنوان معلم برای بهبود مهارت های زبانی خود با مردم محلی تعامل کنید را تجزیه و تحلیل کرده است.
ورشو لهستان 2500 دلار، 213 مدرسه
زاگرب، کرواسی 1633 دلار، 154 مدرسه
وروتسواف، لهستان، 2149 دلار، 226 مدرسه
مالاگا اسپانیا، 3224 دلار، 190 مدرسه
مادرید اسپانیا، 3505 دلار، 234 مدرسه
کراکون لهستان، 2,338 دلار.  227 مدرسه
پراگ جمهوری چک، 3278 دلار، 219 مدرسه
والنسیا، اسپانیا، 3371 دلار، 220 مدرسه
مونیخ، آلمان، 4287 دلار، 180 مدرسه
زوریخ، سوئیس، 6155 دلار، 200 مدرسه

سرگرمی و یادگیری
وبسایت Edunation در فهرست «مکان‌ های برتر که در آنها می‌ توانید بهترین آموزش زبان را در کنار لذت بردن از محیطی پر جنب و جوش داشته باشید»، فنلاند را در صدر قرار داده است، از جمله دلایل دیگری که برای سالها به عنوان شادترین کشور جهان شناخته می‌ شود، «سیستم آموزش بی‌نظیر» و سطح استثنایی از کیفیت زندگی برای همه است.
پرتغال با مناظر خیره کننده معماری مدرن و سنتی، دانشگاه های عالی و موسسات آموزشی معتبر انگلیسی زبان، هزینه های معقول زندگی و مردم محلی صمیمی جایگاه دوم را دارد.
سومین کشور فرانسه است که به دلیل داشتن «دانشگاه‌ ها و شهرهای برجسته‌ اش، در آنها می توانید فرهنگ پویا و آموزش عالی را تجربه می‌کنید».
اسپانیا، آلمان، ایتالیا، لندن، هلند، سوئد و سوئیس 10 کشور برتر را تکمیل می کنند.
با توجه به اینکه "اسپانیایی چهارمین بیشترین زبان صحبت شده در جهان است و نزدیک به 500 میلیون نفر آن را استفاده می کنند"، National Geographic شهرهای اسپانیا را توصیه می کند:
سالامانکا، که به عنوان بزرگترین مرکز یادگیری زبان اسپانیایی در اسپانیا شناخته می‌ شود و سالانه بیش از 25000 دانش‌ آموز بین‌ المللی را آموزش می‌ دهد.
گرانادا، "با آب و هوای جنوبی آفتابی و معماری باشکوه موریش خود که یک شهر دانشگاهی مهمان نواز است"، از نظر آموزش زبان اسپانیایی "جمعیت کمی مسن تر را جذب می کند."

سرگرمی و یادگیری


منبع: forbes





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید