• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل پولمن بانکوک گرند سوخومیت
  • نمای کلی هتل پولمن بانکوک گرند سوخومیت
  • میز پذیرش هتل پولمن بانکوک گرند سوخومیت
  • استخر روباز هتل پولمن بانکوک گرند سوخومیت
  • مرکز کسب و کار هتل پولمن بانکوک گرند سوخومیت
  • جک.زی مرکز سلامتی و اسپا
  • تردمیل های سالن ورزشی هتل
  • سالن ورزشی هتل پولمن بانکوک گرند سوخومیت
  • زمین تنیس هتل پولمن بانکوک گرند سوخومیت
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • نمایی از رستوران بین المللی اتلیر
  • کافه این بلو هتل پولمن بانکوک گرند سوخومیت
  • فلاور ورکس هتل پولمن بانکوک گرند سوخومیت
  • نمای رستوران اسپانیایی تاپاس وای وینو
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو دلوکس
  • تخت های توئین اتاق پرمیوم دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • تخت بزرگ اتاق پرمیوم دلوکس
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی و اسپا آنتی دوت - THE ANTIDOT SPA 
هتل پولمن بانکوک گرند سوخومیت ارائه کنند خدمات جدی در ایجاد آرامش و تمدد اعصاب برای میهمانان خود است. میهمانان می توانند ذهن، روح و بدن خود را در این مرکز اسپا به دست متخصصان مجرب بسپارند و ضمن استفاده از خدمات درمانی و ماساژ از امکانات دیگری مانند سونا و یا جکوزی نیز استفاده نمایند. این مرکز همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 10:00 شب دایر می باشد. میهمانان علاقمند می توانند از قبل اقدام به رزرو خدمات کرده و می بایست حداقل 15 دقیقه زودتر از وقت تعیین شده در این مرکز حضور یابند. لازم به ذکر است میهمانانی که دارای شرایط خاص سلامتی نظیر آلرژی، هر گونه آسیب فیزیکی و یا حتی در دوره بارداری قرار دارند، موارد را در هنگام رزرو به اطلاع مسئولین این مرکز برسانند. همچنین حداقل سن مجاز برای ورود به این مرکز 16 سال می باشد و استعمال دخانیات در آن ممنوعی می باشد.

آیین اختصاصی 
آیین سایَم ریوِر - SIAM RIVIVER – مدت زمان لازم: 90 یا 120 دقیقه
این روش درمانی راه حلی منحصر به فرد برای از بین بردن تنش های عمیق و فشارهایی است که بعد از ساعات ها کار اداری و یا کار طولانی پشت رایانه به وجود آمده اند. در این روش از ترکیب تکنیک های سنتی تایلندی و رایحه درمانی اروپایی استفاده شده که گرمای روغن های معطر، حس استرس را از بین برده و تازگی را در میهمانان تقویت می کنند.

آیین اختصاصی مرکز اسپا 
عشق خالص (بسته مناسب زوج ها) - ABSOLUTE ROMANCE – مدت زمان لازم: 3 ساعت
این روش شامل استفاده از حمام شیر معطر گل رز، اسکراب بدن با استفاده از ماست شیر مانند، انجام ماساژ با روغن معطر که شامل ماساژ آرامش بخش و استفاده از ماساژ عمیق بافت های بدن می شود و همینطور کشف دوباره درخشانی پوست صورت با رسیدگی به آن می شود.

یین و یانگ - THE YIN YANG – مدت زمان لازم: 3 ساعت
این روش شامل انجام اسکراب بدن به انتخاب میهمانان، انجام ماساژ با روغن معطر که شامل ماساژ آرامش بخش و استفاده از ماساژ عمیق بافت های بدن می شود و همینطور کشف دوباره درخشانی پوست صورت با رسیدگی به آن می شود.

تجدید قوای بدن - BODY RENEWAL – مدت زمان لازم: 3 ساعت
این روش شامل انجام اسکراب لذت بخش برای بهبود رنگ پوست بدن و همینطور پوشش بدن با استفاده از تلطیف پیشرفته پوست تمامی قسمت های بدن می شود.

آیین های ماساژ 
ماساژ رویال تایلندی - ROYAL THAI MASSAGE – مدت زمان لازم: 60 یا 90 دقیقه
در این روش با بهره گیری از هنر ماساژ تایلندی، به نقاط ویژه ای از بدن میهمانان فشار وارد شده و از تکنیک های کششی به منظور رفع تنش ها استفاده می شود. در نتیجه ماهیچه های خسته تسکین پیدا می کنند و ذهن و روح میهمانان به قدر قابل توجهی تقویت می شود.

ماساژ آرامش بخش - RELAXING MASSAGE – مدت زمان لازم: 60 یا 90 دقیقه
در این روش با بهره گیری از هنر ماساژ تایلندی، به نقاط ویژه ای از بدن میهمانان فشار وارد شده و از تکنیک های کششی به منظور رفع تنش ها استفاده می شود. در نتیجه ماهیچه های خسته تسکین پیدا می کنند و ذهن و روح میهمانان به قدر قابل توجهی تقویت می شود.

ماساژ سوئدی - SWEDISH MASSAGE – مدت زمان لازم: 60 یا 90 دقیقه
ماساژ سوئدی شامل استفاده از تکنیک هایی همچون ضربه زدن، ورز دادن و سر دادن به واسطه بالا بردن سطح اکسیژن در خون میهمانان می شود. بدین صورت سموم موجود در عضلات کاهش پیدا کرده و به گردش جریان خون در بدن و همینطور انعطاف پذیری کمک بسیاری می شود.

ماساژ بافت های عمیق بدن - DEEP TISSUE MASSAGE – مدت زمان لازم: 60 یا 90 دقیقه
این روش درمانی برای بافت های عمیق تر بدن است و با نفوذ بیشتر، هماهنگ کننده عضلات و بافت های همبند بوده و بر نقاطی که بیشتر از بقیه دچار گرفتگی می شوند تمرکز دارد. از بین رفتن گرفتگی گردن، کمر، شانه درد و هر گونه درد در نواحی حساس از جمله تاثیرات این روش می باشد.

درمان با گیاهان دارویی تایلندی - THAI HERBAL HEALER – مدت زمان لازم: 90 یا 120 دقیقه
این روش که با الهام از درمان سنتی طبیعی تایلندی طراحی شده است و از روغن های ضروری و خواصی که گرما وارد بدن می کند بهره می برد. این روغن ها با استفاده از کمپرس بر روی بدن میهمانان قرار داده می شوند تا به کاهش درد و التهاب کمک رسانی کرده، بافت های عمیق بدن را هماهنگ می کنند و در نتیجه به از بین رفتن استرس منجر خواهند شد.

درمان با استفاده از سنگ داغ - HOT STONE THERAPY – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
این ماساژ درمانی شامل استفاده از سنگ های حرارت داده ای می شود که به روغن های معطر آغشته شده اند. این سنگ ها بر روی نقاط انرژی بدن که در امتداد ستون فقرات قرار دارد گذاشته می شوند و این حرارت، به ایجاد آرامش در عضلات، افزایش جریان گردش خون، کاهش استرس و همینطور به ارتقای نشاط روحی، جسمی و ذهنی میهمانان کمک رسانی خواهد کرد.

درمان های کوتاه برای زمان های محدود
ماساژ کمر و شانه - BACK & SHOULDER MASSAGE – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
روش تسکین دهنده بسیار سریعی برای آنهایی که زمان کمی دارند اما مایلند از استرس دور بشوند. این ماساژ به حذف تنش از شانه و کمر میهمانان کمک بسیاری خواهد کرد.

ماساژ پا - FOOT MASSAGE – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
میهمانان با انتخاب این روش، حس لطافت و آرامش را در تمامی قسمت های پای خود حس خواهند کرد. در این روش از ماساژ با کرم های معطر استفاده می شود و به بازگشت تعادل به بدن منجر خواهد شد.

ماساژ سر و گردن - HEAD & NECK MASSAGE – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
درمانی آرامش بخش است که شامل استفاده از طیف وسیع ماساژهای ریتم دار و همران با وارد کردن فشار می شود. در این روش از روغن های مخصوص بهره برده می شود تا به جریان های نواحی سر و گردن میهمانان کمک رسانی کرده و آنها را  بهبود ببخشد.

آیین های درمانی بدن 
اسکراب ها 
تصفیه بدن با تمبر هندی و صیقل دادن با عسل - REFINING TAMARIND & HONEY BODY POLISH  – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
در این درمان طبیعی از اسید های طبیعی میوه تمبرهندی بهره برده می شود تا به از بین رفتن سلول های مرده پوست کمک رسانی شود و در ادامه از عسل و کره درخت روغن قلم برای بازگردانی تعادل به رطوبت پوست استفاده می شود.

صیقل دادن آرامش بخش بدن با استفاده از ماست شیر - SOOTHING MILK YOGHURT BODY POLISH  – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش که برای حساس ترین نوع از پوست ها طراحی شده، بدن میهمانان را پولیش کرده و سلول های مرده را از روی آن حذف می کند. در ادامه پوست تمیز شده و به لطافت ابریشم خواهد شد.

صیقل دادن بدن با استفاده از چای سبز خالص کننده - PURIFYING GREEN TEA BODY    POLISH– مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این اسکراب عمیق با استفاده از عصاره چای سبز که حاوی آنتی اکسیدان های فراوان است انجام می شود. این روش فواید بسیاری بر روی پوست داشته و از آن در برابر استرس و اشعه مضر خورشید و همینطور آلودگی های محیطی محافظت می کند. در ادامه عصاره چای سبز موجب از بین رفتن التهاب های پوست شده و خاصیت آنتی باکتریال دارد.

اسکراب ملایم و بهبود دهنده رنگ پوست - DELIGHT SKIN TONING BODY SCRUBPOLISH– مدت زمان لازم: 60 دقیقه
در این روش از ژل نمک معطر و ضد پیری پوست استفاده می شود. کف های ایجاد شده در اثر استفاده از این ژل به حذف ملایم سموم و ناخالصی ها از پوست کمک می کند. همزمان با حل شدن نمک، یون های منفی آن به همراه عصاره میوه های گرمسیری به ترمیم سریع پوست منجر می شود. در نهایت این روش پدیدار کننده پوست صاف و درخشان خواهد بود.

بسته بندی (رپ) بدن 
بسته بندی بدن با استفاده از جلبک سبز دریایی - GREEN SEAWEED BODY WRAP – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
در این روش از جلبک دریایی استفاده می شود که تمرکز بالایی بر روی لاغری و بهبود رنگ پوست بدن دارد. این جلبک سبز تمامی قسمت های بدن میهمانان را پوشش می دهد تا چربی ها را حذف کرده، متابولیسم را افزایش بدهد و بازگشت مایعات اضافی را حذف کند. در نتیجه سلولیت های اسفنج مانند و برجسته از بدن میهمانان به مرور برداشته خواهند شد.

ماسک سفت کننده پوست بدن - SMOOTH FIRMING BODY MASK – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
یکی از روش های موثر در لیفت کردن و تلطیف پوست میهمانان می باشد که شامل استفاده از خاک رس طبیعی و ویتامین ای می شود. در اثر انجام این روش ناخالصی ها از روی سطح پوست حذف می شود و چربی های زاید از بین می روند. این روش موجب بهبود التهاب و خارش های پوست که در اثر قرار گرفتن در معرض گرما، نور خورشید، عوامل محیطی و همینطور استرس های که در زندگی مدرن تجربه می کنیم می شود.

بسته بندی بدن مناسب برای ورزشکاران - SPORT MOOR BODY WRAP – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
در این روش گِل حرارت داده شده ای بر روی بدن میهمانان قرار داده می شود که به بهبود جریان های داخلی و حذف ناخالصی ها کمک می کند. ضمن اینکه پوست میهمانان تمامی مواد غنی معدنی را دریافت می کند، ناخالصی ها از بدن حذف می شود و به مرطوب سازی عمیق و ایجاد حس تازگی کمک رسانی خواهد کرد.

بسته بندی پیشرفته بدن برای داشتن پوستی لطیف - ADVANCE SKIN SMOOTHING BODY WRAP  – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
در این روش از پوششی حاوی میوه های پاپایا و آناناس استفاده می شود. این بسته بندی گرمسیری حاوی مقادیر زیادی ویتامین آ و عصاره میوه انار است. در ادامه از رایحه وانیل و میوه های گرمسیری بهره برده می شود تا پوست میهمانان به شکلی عمیق تقویت و جوان سازی بشود و آثار چین و چروک از روی آن برداشته شود.

آیین های مراقبت از پوست صورت 
بازیابی درخشانی پوست صورت (پاک سازی عمیق منافذ پوست) - RADIANCE REDISCOVERED - (Deep Pore Cleansing) WRAP  – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
میهمانان انتخاب کننده این روش در صورتی که پوست خشک، حساس، ترکیبی و یا پوست چربی داشته باشند، این درمان راه حلی کامل برای رفع نیاز پوستشان است. این درمان خالص کننده به شکلی ویژه برای پاک سازی عمیق تر و حذف گرفتگی ها از منافذ بسته پوست میهمانان طراحی شده است. ماساژ ویژه پوونیا در این روش برای میهمانان انجام داده می شود و پوست هایی که خشک و شکننده شده اند را درخشان و تقویت می کنند.

بی نقص و بی لکه (روشن کننده) - FLAWLESS & SPOTLESS- (Brightening) – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش درمانی ویژه از خواص نسل جدید لیپوزوم بهره می برد که به تثبیت ویتامین ث در پوست منجر می شود. این روش که به شکلی هدفمند و تاثیر گذار بر روی پوست بدن میهمانان انجام داده می شود، ویتامین ث را به تمامی قسمت های پوست می رساند. فرمول قدرتمندی که برای این روش در نظر گرفته شده است، از اسید هیالورونیک استفاده می کند و به شکل کاملاً واضح به بازسازی و تلطیف پوست افراد کمک رسانی کرده و چین و چروک های ظاهری را حذف و سطح اکسیژن پوست را ارتقا می دهد. تاثیرات مشهود و سریعی که در این روش روی پوست میهمانان ایجاد می شود به جوان تر دیده شدن، داشتن ظاهری سلامت و پوستی درخشان کمک شایانی خواهد کرد.

لیفت و درخشان کننده پوست (ضد پیری، لیفت کننده، حذف مردگی و چین و چروک پوست) - LIFT & GLOW- (Anti-aging, Lift Up, Dull, Wrinkle) – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
درخشانی پوست با این روش تضمین شده است. میهمانان انتخاب کننده این روش از تازه ترین نسل پِپتیدها برای بازسازی پوست و همینطور فواید رادیکال های غیر آزاد بهره خواهند برد. پوست هایی که نیاز به روشن شدن دارند در اثر انجام این روش تلطیف شده و کاملاً براق خواهند شد.

احیای پیچیده پوست (مناسب برای پوست های حساس و خشک) - RE-VITALIZED COMPLEX- (Especially sensitive, de- hydrate) – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
جزییات پوست میهمانان، با انجام این روش به شکلی محسوس بهبود پیدا کرده و کاملاً مرطوب سازی می شود. این روش شامل استفاده از یک ماسک لیفت صورت می شود که در آن از جلبک سبز دریایی و ماده صمغ شکل موم استفاده شده تا خاصیت درمان کننده طبیعی خود را به پوست میهمانان منتقل کند. در نهایت می توان این روش را تسکین دهنده، تقویت کننده و آرام کننده پوست صورت دانست و موجب درخشان شدن بی چون و چرای پوست می شود.
 
مراقبت از پوست صورت مردان 
مراقبت جدی از پوست صورت مردان (حذف چین و چروک و خشکی پوست) - HOMME INTENSE MASCULINE - (Men wrinkle, d  – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
به راحتی می توان با انتخاب این روش مراقبت پیشرفته از پوست، تاثیرات فرآیند بالا رفتن سن بر روی پوست را به میزان قابل توجهی از بین برد. این درمان که مناسب میهمانان مرد می باشد، سلامت، جوانی و مقاومت پوست را به آنها بازگردانده و در همین حال، به بازسازی، تلطیف، از بین بردن چین و چروک پرداخته و ضمن مرطوب کنندگی، جلوی افتادگی آن را نیز می گیرد. 

حمام شیر معطر گل رز - HOMME AROMATIC ROSE MILK BATH – مدت زمان لازم: 30 دقیقه
این تجربه شامل لذت بردن از یک حمام شیرین و معطر است که میهمانان را غرق در رایحه های خوش گل رز کرده و با بخشیدن حس خوب، به متعادل سازی ذهن، بدن و روح میهمانان می پردازد.

مراقبت از ناخن 
این خدمات شامل اسپا مانیکور (Spa Man) به مدت 60 دقیقه، اسپا پدیکور (Spa Pe) به مدت 60 دقیقه، لاک ناخن جِل (Gel Nails Lacqu) به مدت 60 دقیقه، پاک کردن لاک ناخن و پولیش (Soak Off Gel Polish Remo) به مدت 30 دقیقه، اسپا مانیکور و پولیش با محصولات جِل (Spa Manicure & Gel Po) به مدت 90 دقیقه و همینطور اسپا پدیکور و پولیش با محصولات جِل (Spa Pedicure & Gel Po) به مدت 90 دقیقه می شود.

وَکسینگ - WAXING  
این خدمات شامل وَکس زیر بغل (Under Arm) به مدت 30 دقیقه، وَکس تمامی قسمت های دست (Full Arms) به مدت 45 دقیقه، وَکس نیمی از پا (Half Leg) به مدت 45 دقیقه، وَکس تمامی قسمت های پا (Full Leg) به مدت 45 دقیقه، وَکس خط بیکینی (Bikini Line) به مدت 45 دقیقه، وَکس برزیلی (Brazilian) به مدت 60 دقیقه و همینطور وَکس کمر (Back) به مدت 60 دقیقه می شود.

مرکز تناسب اندام
میهمانان علاقمند به ورزش و حفظ تناسب اندام خود می توانند یک مرکز اسپای مجهز را در طبقه هفتم ساختمان هتل پولمَن بانکوک گراندِ سوخومویت پیدا نمایند. درب این مرکز به صورت 24 ساعته به روی میهمانان مقیم در این مجموعه باز است و ضمن در اختیار داشتن لوازم و دستگاه های ورزشی مختلف، با خدمات ارائه آب معدنی، آب میوه، حوله، حوله مرطوب و هدفون از این افراد پذیرایی خواهند کرد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید