• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل وای بانکوک
  • نمای کلی هتل وای بانکوک
  • درب ورودی هتل وای بانکوک
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • استخر روباز هتل وای بانکوک
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • سالن ورزشی هتل وای بانکوک
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • نمای رستوران غذای فرانسوی لا وای
  • وای بار هتل وای بانکوک
  • نمای رستوران ژاپنی وای تی اس بی
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوبلکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت دوبلکس
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی و اسپای لوکس وای
میهمانان هتل می توانند به منظور استفاده از خدمات مرکز اسپای هتل ی بانکوک – ام گالری بای سوفیتِل همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 22:00 شب به این محل مراجعه نمایند. آخرین فرصت تعیین زمان استفاده از یکی از خدمات 60 دقیقه ای این مرکز، فقط تا ساعت 21:00 شب می باشد و به میهمانان توصیه می شود تا 15 دقیقه پیش از شروع زمان تعیین شده خود در این مرکز حضور به عمل آورند. لازم به ذکر است که استعمال دخانیات و ایجاد سر و صدای زیاد در داخل این مرکز ممنوع می باشد و میهمانان کوچک تر از 16 سال می بایست به همراه والدین خود از خدمات ارائه شده این مرکز استفاده نمایند. میهمانانی که هر گونه شرایط خاص سلامتی نظیر مشکلات قلبی، جراحت، بارداری و یا آلرژی دارند، می بایست این موضوع را به مسئولان مرکز اسپا و سلامت اطلاع بدهند.

ماساژ به روش وای
طیف وسیعی از روش های مختلف ماساژ توسط این مرکز ارائه می شود که به شفا پیدا کردن، تسکین و از بین رفتن تنش های بدن میهمانان کمک رسانی می کند. این درمان ها توسط متخصصان این مرکز انجام داده می شوند و در مجموع به ارتقای جریان گردش خون و ایجاد یک حس آرامش و جوان سازی در میهمانان منجر خواهند شد.

ماساژ با روغن به روش وای - VIE Silk Oil Massage – مدت زمان لازم: 60 الی 90 دقیقه
این روش ترکیبی از استفاده از بهترین تکنیک های ماساژ است. در این روش روغن های گیاهی که خاصیت درمانی داشته و معطر هستند، به همراه شیاتسو تایلندی و ماساژ بازتاب شناسی اجرا می شود و ضمن از بین بردن آثار استرس، عضلات را تسکین بخشیده و ارتقا دهنده سطح سلامت و احساس راحتی و تازگی هستند.

ماساژ آرامش بخش به روش وای - VIE Calming Massage – مدت زمان لازم: 60 الی 90 دقیقه
استفاده از روغن هایی که در حد گرمای بدن حرارت داده شده اند، کمک بسیاری به رفع استرس و تنش های میهمانان می کند. این ماساژ که مناسب برای میهمانانی است که از گرفتگی عضلات رنج می برند، در انتها حس آرامش و ارتقای سلامتی را در آنها ایجاد خواهد کرد.

ماساژ ورزشی به روش وای - VIE Sport Massage – مدت زمان لازم: 60 الی 90 دقیقه
میهمانانی که مایلند از تنش های عضلات که بر اثر انجام فعالیت های ورزشی ایجاد شده اند خلاص شوند، این روش را انتخاب خواهند کرد. این روش شامل وارد کردن فشار و ضربات ملایم تا محکم به وسیله انگشت شصت و آرنج است که به ارتقای انعطاف پذیری و بهبود تحرک بدن میهمانان کمک رسانی می کند.

ماساژ سوئدی به روش وای - VIE Swedish Massage – مدت زمان لازم: 60 الی 90 دقیقه
این روش شامل آروماتراپی (رایحه درمانی) می شود که در آن تمامی قسمت های بدن با روغن های معطر ماساژ داده شده و موجب ارتقای نشاط، آرامش و تعادل میان ذهن و بدن میهمانان می شود.

ماساژ رویال تایلندی به روش وای - VIE Royal Thai Massage – مدت زمان لازم: 60 الی 90 دقیقه
این ماساژ که بر اساس قوانین ماساژ آیوروِدیک طراحی شده است، با ماساژ دادن تمامی قسمت های بدن میهمانان به ایجاد آرامش و انرژی کمک رسانی می کند. متخصصان انجام دهنده این روش با استفاده از دست ها، زانوها، پا و کف پای خود به بهبهود جریان گردش خون و از بین رفتن تنش های موجود در عضلات میهمانان کمک شایانی می کنند.

ماساژ کمپرس گیاهان دارویی به روش وای - VIE Herbal Compress Massage – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
این روش متفاوت درمانی برای خستگی ها، دردهای عضلانی و تخلیه شدن تنش موجود در بدن میهمانان کارایی بسیار دارد و به ارتقای جریان سلامتی در بدن آنها منجر می شود. متخصصان این روش را با استفاده از تکنیک های سنتی تایلندی اجرا می کنند و در طول انجام مراحل مختلف از کمپرس داغ گیاهان درمانی که شامل برخی از گیاهان محلی این کشور نظیر کافور و سنبل هندی می شود، ترکیبی معطر ساخته و فواید آن را به بدن میهمانان منتقل می کنند.

ماساژ از بین برنده درد گردن و کمر به روش وای - VIE Neck & Back Relieve – مدت زمان لازم: 30 الی 90 دقیقه
یک روش درمانی بی نقص برای زمان هایی که میهمانان از کار خسته شده اند. ابتدا استرس ها و تنش ها از کمر میهمانان زدوده می شود، سپس تنش ها تکنیک های انرژی بخشی بر روی گردن و شانه های آنها انجام داده می شود که شامل استفاده از ماساژ با دست و مالیدن روغن بر روی پوست این نواحی از بدن می شوند.

ماساژ آرامش بخش پا به روش وای - VIE Relaxing Foot Massage – مدت زمان لازم: 30 الی 90 دقیقه
این روش در ابتدا پای میهمانان را در آب گرم قرار داده و سپس انجام یک اسکراب به تحریک، تقویت و تلطیف پای آنها کمک رسانی می کند. در ادامه مدت 60 دقیقه یک ماساژ که همراه با ایجاد فشار است، سلامتی و وضعیت عمومی آن را ارتقا خواهد داد.

بدن بی نقص به روش وای - VIE PERFECT BODY
این سری از روش های درمانی این مرکز اسپا، یکی دیگر از روش های کلیدی در رسیدن به زیبایی هستند که میهمانان می توانند با انتخاب کردنشان به ادامه یک ماجراجویی جسمانی و فراتر از آن بروند. این روش ها شامل استفاده از محصولات لوکس و منحصر به فردی می شوند که برگرفته از روش های آسیایی، آیوروِدیک و روش های سنت های اروپایی هستند و ایجاد کننده حس آرامش خواهند بود.

اسکراب بدن با علف لیمو به روش وای - VIE Lemongrass Body Scrub – مدت زمان لازم: 30  دقیقه
این روش تلطیف کننده و تاثیر گذار شامل اسکراب و لایه برداری از پوست بدن می شود که به حذف سلول های مرده از لایه رویی آن شده و به هیچ عنوان پوست را خشک نخواهد کرد. با استفاده از فرمولاسیون ملایم، لایه بردارهای طبیعی و تقویت کننده پوست، ضمن داشتن خاصیت نرم کنندگی، این اسکراب پوست را به طور کامل مرطوب سازی نیز می کند.

اسکراب قهوه برای سم زدایی از بدن به روش وای - VIE Coffee Detoxifying Body Scrub – مدت زمان لازم: 30  دقیقه
چنین روشی برگرفته از روش رایحه درمانی تایلندی و استفاده از روغن قهوه عربیکا می شود. روغن قهوه عربیکا ضمن سم زدایی و ترویج چربی سوزی، شامل 14.4 درصد کافئین محلول می شود. کافئین که یک آنتی اکسیدان طبیعی است، ایده آل برای پوست های سالخورده می باشد و پس از اینکه پوست میهمانان انتخاب کننده این روش لایه برداری شد، این امکان فراهم می شود که رطوبت را به شکل موثرتری به خود جذب نماید. تمامی رژیم های زیبایی می بایست یکی از روش های لایه برداری را شامل بشوند و چه چیزی بهتر از اسکراب با قهوه.

اسکراب بدن با استفاده از چای سبز به روش وای -  VIE Green Tea Body Scrub– مدت زمان لازم: 30  دقیقه
اسکراب چای سبز از سلول های زنده پوست محافظت می کند تا مانع از رسیدن طیف وسیعی از آسیب هایی که در محیط اطراف وجود دارد بشود. همچنین خطر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی را نیز حذف می کند. ترکیب چای سبز باعث غنی شدن سلول های طبیعی پوست و بالا رفتن مقاومت آنها در برابر فاکتورهایی همچون افزایش سن می کند و همینطور به سفیدی بیشتر آن کمک می کند.

اسکراب بدن با استفاده از شیر برنج به روش وای -  VIE Rice Milk Body Scrub– مدت زمان لازم: 30  دقیقه
اسکراب شیر برنج سرشار از ویتامین های تقویت کننده، آنتی اکسیدان های مبارزه کننده با پیری پوست و روغن های مرطوب ساز پوست است که لطافت را به آن خواهند بخشید. میهمانان انتخاب کننده این روش درخشانی طبیعی پوست را دوباره خواهند دید. در ادامه بدن آنها با استفاده از دانه های زردآلو اسکراب ملایم می شود تا خشکی را از بین برده و نرم بشود. ترکیب شیر برنج به پوست های آسیب دیده از عناصر آسیب رسان کمک می کند تا زودتر فرآیند بهبودی را طی کنند.

درمان های مخصوص صورت به روش وای - VIE FACIAL
روش ها و محصولات ارگانیک و طبیعی این مرکز اسپا به آرامش، ذهن و پوست صورت میهمانان انتخاب کننده آن کمک رسانی می کند. پوست میهمانان در این روش ها لایه برداری می شود، روش های اختصاصی و مناسب برای آنها انجام داده می شود، ماسک های مورد نیاز اعم از ماسک های از بین برنده استرس برای گردن، شانه ها و دست ها، همگی از جمله روش هایی هستند که در روش های مربوط به صورت انجام داده می شوند. 

پیری برازنده پوست صورت - VIE Graceful Aging Facial – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش درمانی ارتقا دهنده استقامت پوست صورت است که باعث تحریک سلول های جوان ساز شده، آثار پیری را از پوست حذف می کند، رنگ را بهبود می بخشد و به سفت کنندگی و تلطیف آن کمک رسانی می کند. این روش درمانی کامل با از بین بردن خطوط و چین و چروک چهره، با استفاده از یک روش منحصر به فرد که ماساژ جورلیک نام دارد، پوست را لیفت می کند. پوست میهمانان انتخاب کننده این روش لطیف شده، درخشانی و زیبایی خود را حتی با بالا بودن سن دوباره بدست خواهد آورد.

رایحه درمانی آرامش بخش به روش وای - VIE Relaxing Aromatherapy Facial – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش درمانی اختصاصی برای پوست صورت از روغن های مفیدی به منظور ایجاد آرامش و خلوص کامل پوست صورت استفاده می شود. محتویات سرشار این روش شامل محصولات ارگانیک و ترکیبات گیاهی می شوند که پوست صورت را پاک سازی کرده و با به گردش درآوردن جریان های زیر پوستی و آزاد سازی گرفتگی منافذ، پوست را متعادل سازی می کنند.

پاک سازی عمیق پوست صورت به روش وای - VIE Deep Cleansing Facial – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش که برای پوست های چرب بسیار مفید است و ظاهر آنها را بهبهود می بخشد. استفاده از تکنیک های لایه برداری و تمیز کنندگی کامل پوست موجب ایجاد درخشندگی کامل بر روی لایه بیرونی پوست می شود.

پکیج های مرکز اسپای وای 
به منظور تجربه تلطیف پوست و ایجاد حس آرامش ذهنی، بدنی و روحی، این مرکز اسپا بسته های کامل زیر را در اختیار میهمانان قرار می دهند. 

آرامش روح به روش وای - VIE Spirit – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
این روش بازگردانی کننده تعادل به روح میهمانان بوده و پوست و بدن آنها را به آرامش می رساند. متخصصان این مرکز با لایه برداری و اسکرابی که متناسب با سلیقه میهمانان است، درخشندگی را به پوستشان باز می گردانند. در ادامه به انتخاب میهمانان یک ماساژ آرامش بخش بر روی تمامی قسمت های بدن انجام داده می شود تا استرس ها را آزاد کرده و ذهنشان را متعادل کند. این روش شامل اسکراب انتخابی به مدت 30 دقیقه و ماساژ انتخابی بدن به مدت 60 دقیقه می شود.

آیین احیا به روش وای - VIE Relieving Ritual – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
آیین های این روش با ماساژ احیا کننده بدن آغاز می شود تا تاثیر هر گونه تنش و استرس را ذوب کند. سپس ماساژ مختصر صورت برای میهمانان انجام داده می شود تا خاصیت مرطوب کنندگی، تسکین و بازگردانی درخشندگی طبیعی را به آن القا کند. این روش شامل ماساژ انتخابی به مدت 60 دقیقه و ماساژ کوچک صورت به صورت انتخابی و به مدت 30 دقیقه می شود.

آیین تعادل بخشی به روش وای - VIE Balancing Ritual – مدت زمان لازم: 120 دقیقه
میهمانان می توانند با انتخاب این روش، تعادل کامل را به بدن، ذهن و روح خود بازگردانند. پوست میهمانان در این روش درخشنده می شود و زیبایی، انرژی و جوانی از سر تا پا به آنها بخشیده می شود. این روش شامل ماساژ انتخابی بدن به مدت 60 دقیقه و همینطور درمان انتخابی صورت به مدت 60 دقیقه می شود.

جوان سازی دوباره به روش وای - VIE Urban Discovery Rejuvenationl – مدت زمان لازم: 120 دقیقه
این آیین متفاوت به طور کامل حس آرامش و استفاده از خدمات لوکس اسپا را در میهمانان ایجاد خواهد کرد. میهمانان می توانند از ماساژ همراه با روغن که پوست را لطیف می کند بهره برده و سپس اسکراب شیر برنج به مرطوب سازی پوست آنها کمک رسانی بسیار خواهد کرد. این روش شامل اسکراب شیر برنج انتخابی به مدت 30 دقیقه و ماساژ نرم کننده با روغن به مدت 90 دقیقه که انتخابی خواهد بود می شوند.

آیین زیبا سازی به روش وای - VIE Beautifying Ritual – مدت زمان لازم: 150 دقیقه
یکی از کامل ترین آیین های زیبا سازی پوست این مرکز اسپا و سلامتی می باشد که شامل لایه برداری و خالص کنندگی پوست شده و سپس با انجام یک ماساژ لطافت بخش با استفاده از روغن ادامه پیدا کرده و در انتهای نیز این روش با ماساژ پوست صورت به پایان می رسد. انتخاب این بسته بهترین کار برای مبارزه با استرس و بازگردانی تعادل به بدن میهمانان می باشد. این روش شامل اسکراب چای سبز انتخابی به مدت 30 دقیقه، ماساژ انتخابی روغن سیلک به مدت 60 دقیقه و همینطور ماساژ پیری برازنده برای پوست صورت می شود که انتخابی بوده و به مدت 60 دقیقه به طول می انجامد.

باشگاه تناسب اندام
باشگاه تناسب اندام هتل وای بانکوک – ام گالری بای سوفیتِل ارائه کننده برترین لوازم ورزشی و همینطور بهترین تجربه برای علاقمندان به تناسب اندام و ورزش است. میهمانان می توانند به منظور استفاده از خدمات این مرکز در روزهای دوشنبه الی جمعه از ساعت 6 صبح الی 10 شب و در روزهای شنبه الی یکشنبه از ساعت 6 صبح الی 10 شب به این مرکز که در کنار استخر شنای بام ساختمان قرار دارد مراجعه نمایند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید