• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • میز پذیرش هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • محوطه نشیمن لابی هتل
  • استخر روباز هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • رستوران گلو هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • مت بار هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • رستوران غذای تایلندی نام
  • اتاق استاندارد هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • میز غذاخوری سوئیت اگزکیوتیو
  • اتاق متروپالیتن هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • محوطه نشیمن سوئیت پنت هاوس
  • نمای تخت بزرگ اتاق استودیو
  • اتاق تراس هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوخوابه
  • محوطه نشیمن اتاق مترو پالیتن
  • سوئیت اگزکیوتیو هتل کومو مترو پالیتن بانکوک
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ اتاق تراس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پنت هاوس
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی و اسپای کومو شامب هالا اوربِن اِسکِیپ - COMO Shambhala Urban Escape
این مرکز با یک رویکرد اختصاصی برای تمامی میهمانان و افرادی که از خارج به این بخش از هتل مراجعه می کنند، هدف خود را رساندن آنها به تناسب اندام و داشتن تندرستی بیشتر قرار داده است. بهترین روش های درمانی در فضایی آرام و به دور از هر گونه شلوغی، استخر شنای روباز 25 متری و نیز باشگاه تناسب اندام که هر دو در طبقه بیست و پنجم ساختمان قرار دارند، از جمله سایر امکانات رفاهی این بخش از هتل هستند. میهمانان علاقمند می توانند برای استفاده از امکانات این بخش همه روزه از ساعت 6 صبح الی ساعت 9:30 شب به آن مراجعه نمایند.

روش های درمانی بر پایه ماساژ 
ماساژهای درمانی کومو شامب هالا به لطف ترکیب منحصر به فرد ماساژ با روغن های ویژه، به طور کامل ذهن میهمانان را آرام کرده و به جوان سازی بدن آنها کمک خواهد کرد.

ماساژ عمیق بافت بدن - DEEP TISSUE MASSAGE
این ماساژ احیا کننده به تخلیه الگوهایی از تنش های عمیق بدن کمک کرده و در عین حال منجر به سم زدایی کامل می شود. تکنیک های استفاده شده در این نوع ماساژ برگرفته از ماساژهای کشور مالدیو بوده و با نفوذ به فشرده سازی عضلات و سایش های فیبرهای بدن، گردش خون و کارکرد لنفاوی را ارتقا خواهد داد.

ماساژ تایلندی - THAI MASSAGE
ماساژ بانکوک تای به آزاد شدن انرژی های مسدود شده بدن میهمانان کمک می کند. این ماساژ که به عنوان یوگای انفعالی نیز شناخته می شود، توسط متخصصان این مرکز پیاده سازی شده و تمرین ها کششی که شباهت بسیاری به ورزش یوگا دارند را بر روی بدن میهمانان انجام می دهند. از این طریق فشار به کانال های انرژی وارد شده و کمک شایانی به مفاصل خواهد شد.

ماساژ بر پایه بازتاب شناسی - REFLEXOLOGY
متخصصان این مرکز در این روش، با وارد کردن فشارهای ملایم به نقاطی از پا که عکس العمل غیر ارادی دارند، آرامش عمیقی را در بدن میهمانان ایجاد می کنند. علت این است که این نقاط به بخش های مختلفی از بدن متصل هستند و استفاهد از بازتاب شناسی، علاوه بر ایجاد آرامش به تحریک قدرت درمانی خود بدن نیز کمک می کند.

ماساژ سر، شانه و کمر - HEAD, SHOULDER AND BACK MASSAGE
درمانگران متخصص این مرکز با استفاده از تکنیک ماساژهای عمیق، کمک شایانی به تخلیه تنش های عضلات میهمان که بر اثر استرس به وجود آمده می کنند. این ماساژ ضمن ایجاد حس آرامش کامل و تقویت بدن، درمان مناسبی برای میهمانانی که تمام روز خود را صرف کار با رایانه کرده و یا یک سفر طولانی مدت را طی کرده اند خواهد بود.

مراقبت از بدن 
خدمات درمانی مراقبت از بدن که توسط مرکز سلامتی و اسپای کومو شامب هالا ارائه می شود شامل طیفی از درمان های احیا کننده هماهنگی، سم زدایی، ایجاد حس تازگی و آرامش بخشی می باشد که تمامی این فرآیندها به کمک دستان شفا بخش انجام می شوند.

سم زدایی از پوست به روش درمانی کومو شامب هالا - COMO SHAMBHALA DETOXIFYING SKIN TREATMENT
میهمانان می توانند با سپردن پوست خود به متخصصان اجرا کننده این روش، از خواص سم زدایی، بهبود هماهنگی، کمک به گردش جریان خون و احیای پوست خسته خود نهایت استفاده را ببرند. در این روش از محصولات مراقبتی مخصوصی برای لایه برداری و مرطوب کنندگی پوست استفاده می شود که به جریان غدد لنفاوی کمک رسانی کرده و پوست را بازگردانی و درخشان می کند. سپس به وسیله اسکراب پوست با نمک و شکر، پوست صیقل داده شده و در انتها از لوسیون مرطوب کننده بر روی پوست مالیده می شود. در صورت تمایل میهمانان، این روش به واسطه اجرای ماساژ کومو شامب هالا به مدت نیم ساعت، تاثیر سم زدایی بالاتری بر روی پوست و گردش جریان خون و انرژی بر روی بدنشان خواهد داشت.

حمام به روش کومو شامب هالا - COMO SHAMBHALA BATH
این روش درمانی پاک سازی کننده، به شکلی بسیار ملایم به لایه برداری و نرم کنندگی پوست کمک خواهد کرد. پس از یک براشینگ خشک، اسکراب نمک مخصوص این مرکز اسپا به تمامی قسمت های بدن مالیده می شود. سپس یک دوش احیا کننده در کنار ماساژ آرامش بخش کومو شامب هالا برای درخشان کنندگی پوست و تازه شدن ذهن میهمانان اجرا می شود. در انتهای این روش میهمانان با آب میوه ای سالم پذیرایی می شوند.

درمان گیاهی تایلندی - THAI HERBAL TREATMENT
این ماساژ درمانی که از روی لباس بر روی تمامی قسمت های بدن میهمانان انجام داده می شود، شامل استفاده از ترکیب مواد گیاهی تایلندی و روغن های ویژه برای نرم شدن عضلات می شود. در انتهای این جلسه درمانی از میهمانان با آب میوه ای سالم پذیرایی می شود.

مراقبت از پوست
ضمن ارائه یکی از برترین روش های درمانی مراقبت از پوست در شهر بانکوک، متخصصان این مرکز با بررسی پوست میهمانان و در نظر گرفتن آسیب های ناشی از آفتاب، چین و چروک، خشکی پوست، تغییر رنگ و جای زخم، به تناسب میهمانان زن و مرد برای رفع مشکلات و لایه برداری از پوستشان اقدام می نمایند.

درمان پوست صورت به روش گینات هیدرودرمی - GUINOT HYDRADERMIE TREATMENT
گینات یکی از روش های درمانی منحصر به فرد این مرکز اسپا و سلامتی می باشد که به بازگردانی درخشش و رفع مشکلات پوستی کمک می کند. ژل های تجویز شده ای در این روش به تناسب نوع پوست های میهمانان بر روی آن ها قرار داده می شود. سپس به کمک جریان های یونیزه ضعیف شده ای، این ژل ها به داخل پوست میهمانان نفوذ می کنند و کمک بسیاری به بازگردانی درخشانی طبیعی آن خواهند کرد. مواد فعال و با ارزشی که در این روش مورد استفاده قرار داده می شوند به مرطوب سازی، بازگشت چرخه محافظتی پوست و جوانی آن نقش بسزایی دارد.

لیفت پوست صورت به روش گینات هیدرودرمی - GUINOT HYDRADERMIE LIFT

هیدرودرمی لیفت پوست صورت به این منظور طراحی شده تا ضمن لیفت پوست، به استحکام و سفت شدن عضلاتی زیرین و قسمت های مختلف صورت بیانجامد. در طول این فرآیند یک ساعته، هیدرودرمی موجب تحریک عضلات کوچک صورت شده و حس درخشش، سفت شدن و احیایی دوباره پوست را به واسطه ترویج بیشتر اکسیژن در میهمانان ایجاد خواهد کرد.

درمان دلوکس صورت به روش گینات هیدرودرمی - GUINOT HYDRADERMIE DELUXE TREATMENT

این روش درمانی چند وجهی باعث پاک سازی عمیق، خالص شدن پوست، رسیدن مقدار کافی اکسیژن و مرطوب سازی به حد کافی به پوست صورت خواهد شد. ابتدا ژل های مورد نظر میهمانان انتخاب شده و توسط جریان های یونیزه ضعیف به پوست نفوذ کرده و کمک شایانی به بازگردانی درخشش طبیعی آن می کنند. کاربرد فرکانس بالا موجب اکسیژن رسانی و ایجاد تاثیر ضد عفونت داشته و به مانند یک ماسک آرامش بخش بوده و همراه با یک ماساژ بر روی پوست صورت قرار داده می شود. ویژگی دیگر روش هیدرودرمی دلوکس، رسیدگی به پوست نواحی دور چشم و دور گردن است که ژل های استفاده شده، موجب نرم شدن، از بین رفتن آثار بالا رفتن سن و بازگشت درخشندگی و سلامت آن می شود.

لیفت پوست دور چشم به روش گینات هیدرودرمی - GUINOT HYDRADERMIE DELUXE TREATMENT

این روش درمانی که ناحیه دور چشم را هدف قرار می دهد، موجب از بین رفتن حالت پف چشم، دایره های تیره رنگ و چین و چروک ها می شود. یک جریان الکتریکی ملایم برای تحریک ماهیچه های دور چشم در این روش استفاده شده و همراه با آن، از محصولات ویژه ای بهره برده می شود تا اثر طولانی مدت داشته باشد.

درمان هیدرودرمی براساس ترِس هوم - TRES' HOMME HYDRADERMIE TREATMENT

یکی از روش های درمانی مقدماتی و البته اختصاصی این مرکز اسپا برای مرطوب سازی پوست صورت می باشد. ژل های تجویز شده توسط متخصصین بر روی صورت میهمانان قرار داده شده و سپس به کمک جریان های یونیزه ضعیف، به خوبی به درون آن نفوذ کرده و کمک بسیاری به بازگشت درخشانی طبیعی پوست می کند. در ادامه محصولات مراقبتی تجویز شده دیگری هم منجر به مرطوب سازی و تقویت پوست می شوند.

لیفت هیدرودرمی صورت براساس ترِس هوم - TRES' HOMME HYDRADERMIE LIFT

این روش درمانی مخصوص مردان می باشد و به منظور لیفت و استحکام بخشی به پوست و ماهیچه های صورت آنها طراحی شده است. این متود که گاهی به عنوان پرورش اندام صورت نیز شناخته می شود، موجب تحریک ماهیچه های ریز صورت شده و درخشانی بیشتری به پوست می دهد. کافیست میهمانان یک ساعت از زمان خود را برای انجام این روش اختصاص بدهند و ضمن ایجاد شادابی، به اکسیژنه شده پوست صورت خود کمک بسیاری کنند.

برنامه های پاک سازی - Cleanse Programmes
برنامه های تازه این مرکز اسپا که شامل پاک سازی کامل می شوند، مدت زمان های حدوداً 90 دقیقه ای داشته و شامل ترکیبی از روش های درمانی، پذیرایی با آب میوه های پاک سازی کننده و وعده هایی غذایی کامل که تمامی نیازهای میهمانان را در نظر گرفته اند می شوند.

اسپای پاک سازی بدن - SPA BODY CLEANSE
یک درمان بسیار تقویت کننده که به منظور خالص سازی پوست بدن از سر تا نوک پای افراد طراحی شده است. این روش شامل یک درمان مراقبت از بدن به مدت 120 دقیقه، پذیرایی با یک آب میوه با خاصیت درمانی و همینطور ارائه یک وعده غذایی که به کلی بدن را پاک سازی می کند می شوند.

اکتیو – Active
میهمانانی که ذهن های ورزیده ای داشته و به دنبال دسترسی آسان و ساده به محلی برای تمرین کردن در این بوتیک هتل از شهر بانکوک هستند کافیست سری به این مرکز اسپا بزنند و از لوازم و تجهیزات ورزشی مختلی از جمله دستگاه های مناسب برای انجام ورزش های هوازی، وزنه برداری و یا ورزش های کششی نهایت استفاده را ببرند. در صورت درخواست، میهمانان می توانند از همراهی یکی از مربیان راهنمای این سالن بدن سازی کمک بگیرند. 
هتل کومو مِترو پالیتِن بانکوک تمهیدات ویژه ای را برای برگزاری جلسات یوگا در این بخش از خود مد نظر گرفته است. مربیان زبده ای در طول برگزاری کلاس ها به تمرین دادن میهمانان و علاقمندان به این ورزش آرامش بخش می پردازند. همچنین کلاس های دسته جمعی یوگای این مرکز به صورت روزانه، منظم و البته به شکل رایگان برای میهمانان برگزار خواهد شد.
همچنین فضای بیرونی این مرکز نیز یک استخر شنای فضای باز به ابعاد 20 متبر قرار داده شده است.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید