• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل لمریدین بانکوک
  • میز پذیرش هتل لمریدین بانکوک
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • استخر روباز هتل لمریدین بانکوک
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل لمریدین بانکوک
  • محوطه نشیمن لابی هتل
  • بامبو شیک بار هتل لمریدین بانکوک
  • نمایی از رستوران لی تست رسپی
  • لتیتود ترتین هتل لمریدین بانکوک
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • تخت های توئین اتاق استاندارد
  • نمای تخت بزرگ اتاق کرنر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هتل
  • اتاق اگزکیوتیو هتل لمریدین بانکوک

مرکز سلامتی و اسپا

طبقه ششم ساختمان هتل لمریدین بانکوک به یک مرکز اسپای کامل و مجهز اختصاص داده شده تا میهمانان مقیم در این مجموعه، بتوانند از خدمات مختلفی که به جهت ایجاد آرامش کامل ارائه می شود استفاده نمایند. تعداد هفت اتاق دایره ای شکل در این قسمت وجود دارد و متخصصان و درمان گران حاضر در آنها، تلاش می کنند تا انرژی طبیعی بدن افراد را بازگردانی کرده و با خالص سازی فیزیکی بدنشان، هماهنگی روحی و ذهنی را در جسم آنها برقرار کنند. لازم به ذکر است که به میهمانان توصیه می شود 15 دقیقه پیش از زمان تعیین شده خود در اسپا حضور پیدا کند تا زمان لازم برای انجام روش درمانی خود را از دست ندهند. همچنین افراد می توانند با هر لباسی وارد این محل بشوند و در صورت نیاز، حوله لباسی و دمپایی راحتی در اختیارشان قرار داده خواهد شد. افراد زیر 18 نیز می بایست همراه با بزرگ ترهای خود از خدمات مرکز سلامتی و اسپا استفاده نمایند. کشیدن سیگار در فضای این مرکز ممنوع بوده و همچنین در صورتی که میهمانان داری شرایط سلامتی خاصی نظیر فشار خون، آلرژی، ناراحتی فیزیکی، دیابت، بارداری و هر گونه مورد دیگر هستند بهتر است به مسئولین این بخش اطلاع بدهند.

تجربه اسپا سیگنیچِر – SPA SIGNATURE EXPIRIENCE – مدت زمان لازم برای دو نفر 180 دقیقه 
میهمانان می توانند به همراه همسر خود، این روش درمانی که ضمن جوان سازی، اعصاب افراد را تلطیف می کند را تجربه کنند. این روش شامل انجام حمام شیر پرتقال، اسکراب بدن، حمام بخار و ماساژ تمام قسمت های بدن می شود.

توازن شرقی – Oriental Harmony - مدت زمان لازم 180 دقیقه 
توازن شرقی یک روش درمانی بر پایه ماساژ به سبک تایلندی است که به لطف ماساژ با کف دست و انگشتان، موجب بهبود جریان گردش خون می شود. ابتدا در این روش نقاط مهم ماساژ داده شده و در انتها نیز یک کمپرس گرم از مخلوطی توپ مانند از گیاهان دارویی بر روی بدن قرار داده می شود. اسکراب بدن از جمله سایر خدمات ارائه شده در این روش می باشد.

گِلَمِر – GLAMOUR - مدت زمان لازم 180 دقیقه
در این شیوه درمانی ابتدا بدن افراد، از نوک سر تا انگشتان پا اسکراب می شود تا آماده ماساژ دادن شوند. سپس یک ماساژ برای تمامی قسمت های بدن انجام شده و در انتها نیز صورت افراد ماساژ داده می شود.

گریزی به آرامش – ESCAPE TO SERENITY - مدت زمان لازم 390 دقیقه
این روش که در حدود یک نصف روز به طول می انجامد، شامل مراقبت هایی است که موجب بازسازی بدن و تلطیف اعصاب افراد می شود. در این روش اعمالی همچون حمام شیر پرتقال، اسکراب بدن، حمام بخار، ماساژ بدن، پوشش کامل بدن، ماساژ صورت و همچنین پذیرایی با یک وعده غذایی کامل و لذیذ می شود.

درمانی های ترکیبی 
صورت + بدن  - FACE + BODY - مدت زمان لازم 120 دقیقه
این روش درمانی بر روی صورت و بدن میهمانان تمرکز دارد. با استفاده از روغن معطر، ماساژ بدن و صورت برای میهمانان انجام می شود تا موجب آرامش عضلات و همچنین مرطوب سازی پوست شود. در انتها پوست صورت ماساژ داده می شود.

پیلینگ + بدن – PEELING + BODY - مدت زمان لازم 120 دقیقه
در ابتدای این روش درمانی، پوست بدن لایه برداری شده و سپس ماساژ داده می شود. اعمال این روش درمانی شامل اسکراب بدن، ماساژ بدن و زمان استراحت می شود.

پوشش بدن با مواد سم زدا + پیلینگ – DETOXIFY WRAP + PEELING  - مدت زمان لازم 120 دقیقه
پوست افراد در اثر انجام این روش درمانی لایه برداری شده و بدنشان سم زدایی می شود تا پوست کامل و بی نقصی داشته باشند. این روش شامل پوشش کامل بدن با مواد سم زدا، اسکراب بدن و زمان استراحت می شود.

جِت لَگ – JETLAG - مدت زمان لازم 120 دقیقه
جِت لَگ بهترین روش درمانی برای مبارزه با خستگی های بعد از سفر می باشد. این روش شامل ماساژ پا و بدن بوده و موجب از بین رفتن گرفتگی ها، دردها و همینطور از بین رفتن استرس می شود. در انتها نیز سر افراد با روغن معطر ماساژ داده می شود.

ماساژها
ماساژ هات لاوا – HOT LAVA TOUCH - مدت زمان لازم 90 دقیقه
در این روش با بهره گیری از سنگ های آتشفشانی حرارت داده شده و روغن های معطری که بر روی بدن افراد قرار داده می شوند و ضمن انجام تکنیک های خاص، هر گونه استرس از بدن دور خواهد شد.

ماساژ تایلندی بالیایی – THAI-BALINESE - مدت زمان لازم 60 / 90 دقیقه
روغن معطر مخصوصی که توسط این مرکز اسپا در تمامی روش های درمانی استفاده می شود، در این روش هم مورد استفاده قرار گرفته و درمانگران، بدن میهمانان را با تکنیک های ماساژ تایلندی و بالیایی ماساژ می دهند تا حس آرامش کاملی داشته باشند.

ماساژ کلاسیک تایلندی - THAI-BALINESE - مدت زمان لازم 60 / 90 دقیقه
ماساژ تایلندی بر این عقیده است که سلامتی افراد، به تعادل و برقراری انرژی زندگی در تمامی بخش های بدن آنها بستگی دارد.

ماساژ سوئدی - SWEDISH - مدت زمان لازم 60 / 90 دقیقه
استراحت بدن و تخلیه آن از استرس ها، نتیجه این روش درمانی است که با کمک روغن معطر انجام می شود. ماساژ سوئدی روش است که ماساژ محکم تر اما فشارهای ملایمی دارد که به ترویج آرامش و دور شدن تنش از عضلات منجر می شود.

ماساژ اسپورت – SPORT - مدت زمان لازم 60 / 90 دقیقه
این ماساژ ورزشی شامل استفاده از تکنیک های ماساژ سوئدی همراه با ایجاد فشارها، اصطکاک و فشرده سازی بیشتر است تا بافت های عمیق تری از عضلات را به کار بگیرد.

ماساژ بارداری – PREGNENCY MASSAGE - مدت زمان لازم 60 دقیقه
در این ماساژ تقویت کننده که برای خانم های باردار انجام می شود، متخصصان از ماساژهای ملایم و همینطور کیسه ای آغشته به مواد ضد آلرژی استفاده می کنند تا استرس و فشاری که پاها و کمر این افراد تحمل می کند را کاهش بدهند.

درمان پا – FOOT TREATMENT - مدت زمان لازم 90 دقیقه
این روش شامل یک حمام پای طراوت دهنده به همراه پیلینگ با نمک، پوشش پا با مواد ضد استرس و همچنین یک ماساژ انرژی بخش برای پاها می شود.

مراقبت از صورت
هایدرا مِموری - HYDRAMEMORY - مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش درمانی یک مرطوب سازی عمیق است که به ارتقای درجه رطوبت پوست کمک می کند. میهمانان بعد از استفاده از این روش درمانی با درخشان شدن کامل پوست صورت خود مواجه می شوند.

بازگردانی تعادل – REBALANCING - مدت زمان لازم 60 دقیقه
روش درمانی پاک سازی کننده ای که به سم زدایی بدن کمک شایانی کرده و شامل انجام تکنیک های ماساژ خاصی است که به تلطیف، آرامش و بازگردانی جوانی به لایه بیرونی پوست منجر می شود.

درمان آرامش بخش – SOOTHING REMEDY - مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش درمانی ایده آل برای پوست های حساس و آسیب دیده از اشعه آفتاب است. میهمانان می توانند با انتخاب این روش از خواص ضد التهاب و آرامش بخش آن بر روی پوست خود بهره مند بشوند. در ادامه این روش نیز ماساژ با ترکیبی معطر به منظور تقویت پوست های حساس و بازگردانی تعادل انجام می شود.

ماساژ ارتقای عملکرد آبرسانی برای آقایان – FOR HIM-HYDRA PERFORMANCE - مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش درمانی مرطوب کننده که از مخلفات پیشرفته ای برای تهیه آن استفاده شده است، به شکلی کامل به مرطوب سازی چندین لایه از پوست کمک می کند. اثر این روش درمانی طولانی مدت و عمیق می باشد و ایده آل برای پوست های خشکی است که ناشی از عوامل محیطی، استرس، پروازهای مداوم، اثرات قرار گیری زیر نور آفتاب و شرایط آب و هوایی هستند.

مروارید خالص – ABSOLUTE PEARL - مدت زمان لازم 60 دقیقه
سفید سازی و مبارزه با پیری از جمله مهم ترین خواص این روش درمانی است که درخشان کننده، بهبود دهنده رنگ پوست و ایجاد کننده تاثیرات قابل مشاهده بر روی آن می باشد. قسمت هایی از پوست که رنگ متفاوتی دارند به کمک این روش اصلاح شده و مواد حاوی آنتی اکسیدان به مرطوب سازی، حیات بخشی و جوان سازی پوست کمک خواهند کرد.

مبارزه با پیری پوست – AGE DEFYING - مدت زمان لازم 90 دقیقه
این روش درمانی موجب تحریک متابولیسم سلول های پوست شده و منجر به از بین بردن چین و چروک، بهبود حالت کشسانی و بازگردانی حالت سفتی پوست می شود. این روش درمانی همراه با ماساژ آرامش بخش گردن و شانه ها انجام می شود که به ایجاد حس آرام بودن و حذف تنش عضلات کمک می کند.

اسکراب بدن 
میوه های گرمسیری – TROPICAL FRUIT - مدت زمان لازم 45 دقیقه
محلول دست سازی از بهترین مواد همراه با کلی ویتامین آ، ویتامین سی، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی دیگر، این روش را ایده آل برای احیای پوست های خسته می کند.

شیر بادام – ALMOND MILK - مدت زمان لازم 45 دقیقه
درمانی بی نقص برای زمانی که افراد یک روز کامل را زیر نور خورشید سپری کرده اند. انجام این روش مراقبتی به آرام سازی، تلطیف و بازگشت دوباره زیبایی پوست منجر می شود.

اسکراب با نمک نارگیل – COCONUT SALT SCRUB - مدت زمان لازم 45 دقیقه
این اسکراب که قابلیت بالای در پاک سازی دارد، از ترکیب نمک های تصفیه شده و روغن نارگیل و شکر سفید به دست می آید. پوست های میهمانان استفاده کننده از این روش نرم و لطیف می شود.

پوشش بدن با مواد سم زدا – DETOXIFY WRAP - مدت زمان لازم 45 دقیقه
طراحی شده برای سم زدایی، لطیف کنندگی و احیای جزییات طبیعی پوست، این روش شامل استفاده از مواد اولیه ای همچون زغال چوب می شود تا به پاک سازی و نمایان کنندگی رنگ اصلی آن منجر شود.

روش های درمانی اضافی 
کمپرس گیاهی تایلندی – THAI HERBAL COMPRESS - مدت زمان لازم 30 دقیقه
کمپرس بخار سنتی تاینلدی، روشی است که در آن با بهره گیری از خاصیت دارویی گیاهان نظیر خاصیت ضد التهاب بودن، کمک فواید بسیاری برای دردهای عضلانی و کمک برای از بین رفتن استرس می کند.

حمام شیر پرتقال – ORANGE MILK BATH - مدت زمان لازم 30 دقیقه
حمام شیر پرتقال یک حمام بسیار مجلل است که با استفاده از پرتقال تازه، شیر گرم و اسانس های ضروری دیگری از روغن پرتقال و همینطور با کلی مواد مفید دیگر ترکیب شده و یک حمام مقوی را برای میهمانان رقم خواهد زد.

بخار گیاهی – HERBAL STEAM –  مدت زمان لازم 30 دقیقه
این روش شامل یک حمام بخار همراه با استفاده از بخار گیاهان شفابخش است که بر پایه روش های تایلندی آماده شده اند. در اثر این روش منافذ پوست باز شده و ریه ها به طول کامل هوا رسانی می شوند تا افراد حس آرام شدن پیدا کنند. جوان سازی بدن و ذهن از جمله سایر ویژگی های این روش درمانی است.

آن دِ اسپات – ON THE SPOT - مدت زمان لازم 30 دقیقه
تکنیک های ماساژ به روش تایلندی، در این روش بر روی گردن، سر و شانه های افراد پیاده سازی می شوند تا خستگی را از آنها دور کنند.

پا – FOOT
راه رفتن با پاهای شاداب تر از مزایای این روش درمانی است. این روش به گونه ای طراحی شده تا تنش و درد را از پا دور کرده و روح آن را با اعمال فشارهای عمیق بر اساس روش بازتاب شناسی تازه کند.

کمر – BACK
دردها و تنش های کمر بر اثر ماساژهای معتدل این روش از بین خواهند رفت.

مرکز تناسب اندام و استخر شنا
طبقه لایف استایل هتل لِمِریدیِن بانکوک، خانه ای پر از امکانات و تجهیزات لازم برای ورزش و حفظ تناسب اندام میهمانان است. همچنین میهمانان می توانند با یک شیرجه به استخر شنای روباز این بخش که مجهز به سیستم گرمایش است، از این تفریح نیز غافل نشوند. امکان استراحت و نوش جان کردن انواع نوشیدنی و اسنک های خوشمزه توسط پلانج بار (PLUNG BAR) از دیگر ویژگی های استخر شنای مجموعه می باشد. میهمانان هتل برای استفاده از استخر شنا، در تمامی روزهای هفته از ساعت 6:00 الس ساعت 22:00 قادر خواهند بود به این محل مراجعه کنند. ساعت فعالیت پلانج بار نیز از ساعت 11:00 صبح الی 18:00 شب بوده اما مرکز تناسب اندام به صورت 24 ساعته پذیرای میهمانان می باشد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید