• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو فمیلی
  • تخت های توئین اتاق پرمیر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت استودیو
  • تخت های توئین اتاق سوپریور فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • اتاق دلوکس فمیلی هتل شانگری لاز راسا ساینگ
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • تخت های توئین اتاق اگزکیوتیو فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • سوئیت استودیو هتل شانگری لاز راسا ساینگ
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور فمیلی
  • تخت های توئین اتاق سوپریور

اتاق ها

در مجموع تعداد 309 مورد واحد اقامتی شیک و مجلل در مجموعه هتل پنج ستاره شانگری لاز راسا سایَنک ریزورت و اسپا برای اقامت میهمانان گردشگر و شاغل بین المللی ایالت پنانگ در نظر گرفته شده است. از این تعداد اتاق و سوئیت، تعداد 189 مورد در قسمت گاردِن وینگ قرار داشته و همچنین تعداد 115 مورد دیگر در قسمت راسا وینگ قرار دارند و میهمانشان را در طول اقامت از خدمات ویژه تری بهره مند خواهد کرد. در کنار تنوع بالا و مناسب بودن برای هر نوع بودجه و سلیقه، امکانات رفاهی و آسایشی مدرنی در تمامی این واحدها گنجانده شده که در مورد ویژگی های مشترک میان آنها می بایست به در اختیار داشتن تهویه مطبوع هوا، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، سیستم تشخیص و اطفا آتش سوزی، کمد لباس، میز تحریر بزرگ، دمپایی راحتی، دمپایی راحتی، اینترنت بیسیم رایگان، پنکه سقفی با امکان کنترل سرعت، مینی بار، کف پوشی از سرامیک طبیعی، تلفن با خط مستقیم و امکان برقراری تماس های بین المللی، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، گاوصندوق، سشوار، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، ارائه امکانات لازم به برای اتوی لباس، خدمات نظافت روزانه اتاق ها و سوئیت ها، بالکن اختصاصی، امکان استفاده از خدمات سالن ورزشی هتل به صورت 24 ساعته و همینطور امکان استفاده رایگان از استخر شنای هتل، محصولات بهداشتی و شوینده درجه یک شانگری لا به صورت رایگان، تلویزیون ال ای دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی و همینطور به همراه فیلم های سینمایی و خدمات ارائه دستگاه پخش بلوری موجود در تمامی سوئیت ها و همچنین امکان ارائه در صورت درخواست میهمانان اتاق ها، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) سرویس حمام و دستشویی اختصاصی با کف پوشی از سنگ مرمر به همراه وان و محفظه شیشه ای دوش و همینطور روم سرویس به صورت 24 ساعته (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) اشاره کرد.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    در مجموع تعداد 25 مورد از واحدهای اقامتی این مجموعه از نوع اتاق های دلوکس می باشند. این سری اتاق های وسیع متراژ 44 متر مربعی داشته و دسترسی مستقیمی را به فضای باغ و استخرهای شنای هتل فراهم می کنند. تخت خواب اتاقی های دلوکس می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا فضای راحتی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار بدهند. دکوراسیونی با تلفیق از طراحی سنتی مالزیایی پنجره های تمام قد از جمله زیبایی های ظاهری آنها می باشد. این اتاق ها در قسمت راسا وینگ هتل شانگری لاز راسا سایَنک ریزورت و اسپا قرار دارند و خدمات ارائه منوی بالشت و در اختیار داشتن یک فضای باغ اختصاصی با متراژ 26 متر مربعی از دیگر ویژگی های آنها محسوب می شود. لازم به ذکر است که میهمانان این سری اتاق ها امکان بهره مندی از خدمات ویژه تری که در سالن راسا وینگ لانج ارائه می شود را خواهند داشت. این خدمات شامل پذیرایی از وعده صبحانه در میان ساعت 6:30 الی 10:30 صبح در اسپایس مارکت کافه و یا در میان ساعت 7 الی 10:30 صبح در رستوران فِرینگی گریل که به صورت ارائه منوی آلاکارت (انتخابی) برای دو میهمان بزرگسال و دو کودک زیر 12 سال فقط در رستوران فِرینگی گریل می شود، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعت 4 الی 3 بعد از ظهر، ارائه نوشیدنی های متنوع در میان ساعت 5:30 الی 7 برای پیش غذا به صورت رایگان (نوشیدنی های پس از ساعت 7 مشمول پرداخت هزینه می شوند)، پذیرایی با انواع قهوه، چای، آب میوه و شربت در تمام ساعات از روز از ساعت 7 صبح الی 11 شب و همچنین پذیرایی با انواع نوشیدنی های گرم و سرد در کنار استخر شنای راسا وینگ از ساعت 9 صبح الی 5 عصر می شوند. همچنین پوشیدن لباس های نیمه رسمی برای استفاده از خدمات سالن راسا وینگ لانج الزامی می باشد و میهمانان می بایست از پوشیدن حوله لباسی، دمپایی، پیژامه، لباس خواب، لباس های ورزشی و یا هر گونه لباس شنا در این محل خودداری کنند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیر

    اتاق پرمیر

    در مجموع تعداد 52 مورد از واحدهای اقامتی این مجموعه از نوع اتاق های پرمیر می باشند. این سری از واحدها که امکاناتی در حد و اندازه سوئیت های مجلل واقع این هتل را دارا هستند، متراژ 62 متر مربعی دارند و یک بالکن اختصاصی مجهز به وان و چشم اندازی از فضای باغ و استخرهای شنای هتل را در اختیار دارند. دکوراسیونی با تلفیق از طراحی سنتی مالزیایی پنجره های تمام قد از ویژگی های ظاهری آنها است و همینطور امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، فضای راحتی را در اختیار دو میهمان بزرگسال این اتاق ها قرار خواهد داد. این اتاق ها در قسمت راسا وینگ هتل شانگری لاز راسا سایَنک ریزورت و اسپا قرار دارند و خدمات ارائه منوی بالشت از دیگر ویژگی های آنها محسوب می شود. لازم به ذکر است که میهمانان این سری اتاق ها امکان بهره مندی از خدمات ویژه تری که در سالن راسا وینگ لانج ارائه می شود را خواهند داشت. این خدمات شامل پذیرایی از وعده صبحانه در میان ساعت 6:30 الی 10:30 صبح در اسپایس مارکت کافه و یا در میان ساعت 7 الی 10:30 صبح در رستوران فِرینگی گریل که به صورت ارائه منوی آلاکارت (انتخابی) برای دو میهمان بزرگسال و دو کودک زیر 12 سال فقط در رستوران فِرینگی گریل می شود، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعت 4 الی 3 بعد از ظهر، ارائه نوشیدنی های متنوع در میان ساعت 5:30 الی 7 برای پیش غذا به صورت رایگان (نوشیدنی های پس از ساعت 7 مشمول پرداخت هزینه می شوند)، پذیرایی با انواع قهوه، چای، آب میوه و شربت در تمام ساعات از روز از ساعت 7 صبح الی 11 شب و همچنین پذیرایی با انواع نوشیدنی های گرم و سرد در کنار استخر شنای راسا وینگ از ساعت 9 صبح الی 5 عصر می شوند. همچنین پوشیدن لباس های نیمه رسمی برای استفاده از خدمات سالن راسا وینگ لانج الزامی می باشد و میهمانان می بایست از پوشیدن حوله لباسی، دمپایی، پیژامه، لباس خواب، لباس های ورزشی و یا هر گونه لباس شنا در این محل خودداری کنند. دمپایی، پیژامه، لباس خواب، لباس های ورزشی و یا هر گونه لباس شنا در این محل خودداری کنند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سوپریور

    اتاق سوپریور

    در مجموع تعداد 30 مورد از واحدهای اقامتی این مجموعه از نوع اتاق های سوپریور می باشند. این سری از واحدها به عنوان نزدیک ترین موارد ممکن به سالن استراحت و پذیرایی راسا وینگ لانج، متراژ 40 متر مربعی را داشته و فاقد بالکن می باشند. دکوراسیونی با تلفیق از طراحی سنتی مالزیایی و پنجره های تمام قد از ویژگی های ظاهری آنها است و همینطور امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، باعث می شود تا فضای راحتی در اختیار دو میهمان بزرگسال این اتاق ها قرار داشته باشد. این اتاق ها در قسمت راسا وینگ هتل شانگری لاز راسا سایَنک ریزورت و اسپا قرار دارند و خدمات ارائه منوی بالشت از دیگر ویژگی های آنها محسوب می شود. لازم به ذکر است که میهمانان این سری اتاق ها امکان بهره مندی از خدمات ویژه تری که در سالن راسا وینگ لانج ارائه می شود را خواهند داشت. این خدمات شامل پذیرایی از وعده صبحانه در میان ساعت 6:30 الی 10:30 صبح در اسپایس مارکت کافه و یا در میان ساعت 7 الی 10:30 صبح در رستوران فِرینگی گریل که به صورت ارائه منوی آلاکارت (انتخابی) برای دو میهمان بزرگسال و دو کودک زیر 12 سال فقط در رستوران فِرینگی گریل می شود، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعت 4 الی 3 بعد از ظهر، ارائه نوشیدنی های متنوع در میان ساعت 5:30 الی 7 برای پیش غذا به صورت رایگان ( نوشیدنی های پس از ساعت 7 مشمول پرداخت هزینه می شوند)، پذیرایی با انواع قهوه، چای، آب میوه و شربت در تمام ساعات از روز از ساعت 7 صبح الی 11 شب و همچنین پذیرایی با انواع نوشیدنی های گرم و سرد در کنار استخر شنای راسا وینگ از ساعت 9 صبح الی 5 عصر می شوند. همچنین پوشیدن لباس های نیمه رسمی برای استفاده از خدمات سالن راسا وینگ لانج الزامی می باشد و میهمانان می بایست از پوشیدن حوله لباسی، دمپایی، پیژامه، لباس خواب، لباس های ورزشی و یا هر گونه لباس شنا در این محل خودداری کنند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دلوکس

    سوئیت دلوکس

    در مجموع تعداد 5 مورد از واحدهای اقامتی این مجموعه از نوع دلوکس سوئیت می باشند. راسا وینگ دلوکس سوئیت ها فضا و امکانات لوکس و همینطور چشم اندازی پانورامیک (سراسرنما) را بر روی بالکن اختصاصی که در اختیار دارند ارائه می کنند. این سوئیت های تک اتاق خوابه متراژ 84 متر مربعی را دارا هستند و فضای اتاق خواب آنها به طور کامل از قسمت نشیمن بزرگشان مجزا شده است. تخت خواب این سوئیت ها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا فضای بزرگ و راحتی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار بدهند. در اختیار داشتن بالکن مجهز به وان و دستگاه پخش بلوری از دیگر ویژگی های این سوئیت ها محسوب می شود. لازم به ذکر است که میهمانان این سری سوئیت ها امکان بهره مندی از خدمات ویژه تری که در سالن راسا وینگ لانج ارائه می شود را خواهند داشت. این خدمات شامل پذیرایی از وعده صبحانه در میان ساعت 6:30 الی 10:30 صبح در اسپایس مارکت کافه و یا در میان ساعت 7 الی 10:30 صبح در رستوران فِرینگی گریل که به صورت ارائه منوی آلاکارت (انتخابی) برای دو میهمان بزرگسال و دو کودک زیر 12 سال فقط در رستوران فِرینگی گریل می شود، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعت 4 الی 3 بعد از ظهر، ارائه نوشیدنی های متنوع در میان ساعت 5:30 الی 7 برای پیش غذا به صورت رایگان ( نوشیدنی های پس از ساعت 7 مشمول پرداخت هزینه می شوند)، پذیرایی با انواع قهوه، چای، آب میوه و شربت در تمام ساعات از روز از ساعت 7 صبح الی 11 شب و همچنین پذیرایی با انواع نوشیدنی های گرم و سرد در کنار استخر شنای راسا وینگ از ساعت 9 صبح الی 5 عصر می شوند. همچنین پوشیدن لباس های نیمه رسمی برای استفاده از خدمات سالن راسا وینگ لانج الزامی می باشد و میهمانان می بایست از پوشیدن حوله لباسی، دمپایی، پیژامه، لباس خواب، لباس های ورزشی و یا هر گونه لباس شنا در این محل خودداری کنند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سوپریور فمیلی

    اتاق سوپریور فمیلی

    در مجموع تعداد 11 مورد از واحدهای اقامتی این مجموعه از نوع اتاق های سوپریور فمیلی می باشند. متراژ این سری از اتاق ها در حدود 50 متر مربع بوده و به هدف فراهم نمودن فضایی مناسب برای اقامت خانواده ها، امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) به همراه یک عدد تخت خواب یک نفره و یا یک عدد تخت خواب کینگ و همینطور یک عدد کاناپه تخت خواب شو را دارا هستند. لازم به ذکر است که این اتاق ها در قسمت گاردِن وینگ هتل شانگری لاز راسا سایَنک ریزورت و اسپا قرار دارند و در اختیار داشتن بالکن اختصاصی و چشم اندازی از اقیانوس از دیگر ویژگی های آنها محسوب می شود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس فمیلی

    اتاق دلوکس فمیلی

    در مجموع تعداد 8 مورد از واحدهای اقامتی این مجموعه از نوع اتاق های دلوکس فمیلی می باشند. متراژ این سری از واحدها که به شکل ویژه تری برای اقامت خانواده ها تدارک دیده شده اند، در حدود 60 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) به همراه یک عدد تخت خواب یک نفره و یا یک عدد تخت خواب کینگ و همینطور یک عدد کاناپه تخت خواب شو، شرایط بسیار مناسبی را ایجاد خواهند نمود. لازم به ذکر است که این اتاق ها در قسمت گاردِن وینگ هتل شانگری لاز راسا سایَنک ریزورت و اسپا قرار دارند و در اختیار داشتن قسمت نشیمن، بالکن اختصاصی و چشم اندازی از فضای سرسبز باغ هتل از دیگر ویژگی های آنها محسوب می شود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئيت استودیو

    سوئيت استودیو

    در مجموع تعداد 4 مورد از واحدهای اقامتی این مجموعه از نوع استودیو سوئیت می باشند. متراژ این سری سوئیت های فوق العاده مدرن که با تلفیق طراحی سنتی مالزیایی زیبا سازی شده در حدود 66 متر مربع می باشد. تخت خواب استودیو سوئیت ها از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) است تا فضای مناسبی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار بدهند. لازم به ذکر است که این سوئیت ها در قسمت گاردِن وینگ هتل شانگری لاز راسا سایَنک ریزورت و اسپا قرار دارند و در اختیار داشتن دستگاه پخش بلوری، قسمت نشیمن وسیع، چشم اندازی زیبا از ساحل، استخر شنا و فضای اطراف محوطه هتل از دیگر ویژگی های آنها محسوب می شود. خدمات ارائه وعده صبحانه در رستوران فِرینگی گریل و یا اسپایس مارکت کافه برای دو نفر از میهمانان این سوئیت از جمله دیگر خدمات ویژه آن می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    در مجموع تعداد 25 مورد از واحدهای اقامتی این مجموعه از نوع اتاق های سینگل می باشند. این سری اتاق های وسیع متراژ 44 متر مربعی داشته و دسترسی مستقیمی را به فضای باغ و استخرهای شنای هتل فراهم می کنند. تخت خواب اتاقی های سینگل می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا فضای راحتی را در اختیار یک میهمان بزرگسال خود قرار بدهند. دکوراسیونی با تلفیق از طراحی سنتی مالزیایی پنجره های تمام قد از جمله زیبایی های ظاهری آنها می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید