• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق با بالکن
  • نمای تخت بزرگ سوئیت سیتی
  • تخت های توئین اتاق استودیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • محوطه نشیمن سوئیت اسکای لاین
  • نمای تخت بزرگ اتاق پانارومیک
  • محوطه نشیمن سوئیت سیتی
  • نمای تخت بزرگ اتاق با بالکن
  • تخت های توئین اتاق کلاب
  • تخت بزرگ سوئیت اسکای لاین
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل پن پسیفیک سنگاپور بسیار لوکس طراحی شده اند و با امکاناتی مانند تلویزیون ال سی با کانال های محلی و کابلی، یخچال، امکانات تهیه چای و قهوه، خدمات تعویض ملحفه (بنا به درخواست)، میز تلفن هوشمند، امکان برقراری تماس های محلی رایگان، دسترسی به اینترنت بیسیم و سیمی رایگان، گاوصندوق، اتو و میز اتو، فضای کاری جادار، صندلی ارگونومیک هِرمان میلِر، دوش باران ریز، سشوار و سیستم تهویه مطبوع هوا از شما پذیرایی می کنند.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    این اتاق های 38 متر مربعی با طراحی بسیار متفکرانه همراه با سرویس کامل حمام و فضای کاری اجرایی از شما پذیرایی می کنند. برای این اتاق ها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا توئین و تلویزیون 32 اینچی هوشمند همراه با کانال های محلی و کابلی در نظر گرفته شده است. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به امکانات مدرن هتل مانند باشگاه تناسب اندام و استخر روباز می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پانارومیک

    اتاق پانارومیک

    این اتاق های 38 متر مربعی در طبقات بالایی هتل مارینا بِی قرار گرفته اند و با چشم انداز بسیار جذاب به خط افق آسمان سنگاپور از شما پذیرایی می کنند. برای این اتاق ها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا توئین، حمام با کف مرمر همراه با وان عمیق و دوش باران ریز، دستگاه تهیه قهوه نسپرسو، اسپکرهای یکپارچه حمام و تلویزیون 32 اینچی هوشمند همراه با کانال های محلی و کابلی در نظر گرفته شده است. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به باشگاه تناسب اندام 24 ساعته، اسپا صاحب جوایز سِنت گِروگوری و استخر تازه تعمیر شده همراه با آلاچیق ها و تراس مخصوص حمام آفتاب می باشند. از دیگر امکانات و خدمات منحصر به فرد این اتاق ها می توان به خدمات رایگان استفاده از هَندی فون با دسترسی به اینترنت موبایل و امکان برقرای تماس های بین المللی با بیش از 15 کشور اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق  کلاب

    اتاق کلاب

    پَسفیک کلاب با ارائه خدمات و امکاناتی منحصر به فرد برای استفاده میهمانان تعدادی از اتاق ها و سوئیت های این هتل در نظر گرفته شده است. این مکان در طبقه سی و هشتم هتل قرار گرفته و میهمانان بالای دوازده سال می توانند روزانه از ساعت 6 تا 23 از امکانات آن استفاده نمایند. مزایای این کلاب شامل سرو صبحانه شامپِین در پَسِفیک کلاب یا سرو بوفه صبحانه در رستوران اِج از ساعت 6 تا 10:30، ارائه چای بعدازظهر از ساعت 15 تا 17، سرو کاناپه (نوعی میان وعده سبک که روی آن تزئین شده) همراه با متنوع ترین طعم های کوکتل از ساعت 18 تا 20، خروج دیرتر از موعد مقرر تا ساعت 14، خدمات ترانسفر فرودگاهی با لیموزین برای میهمانان سوئیت های پَسفیک اسکای لاین، سوئیت های هاربِر و سوئیت های پرزیدنشال، استفاده از اتاق غذاخوری اختصاصی پسفیک کلاب به مدت بیش از دو ساعت، بهره مندی از تخفیف پنجاه درصدی بر روی خدمات منشیگری در پسِفیک سنتر، ارائه منوی انتخاب بالشتت، خدمات خشکشویی و لباسشویی برای بیش از دو تیکه لباس برای هر شب اقامت و سرو انواع نوشیدنی ها و آبمیوه ها در مینی بار اتاق می باشد. 

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق کینگ با بالکن

    اتاق کینگ با بالکن

    از اقامت در این اتاق های 46 متر مربعی لذت ببرید و با تماشای منظره جذاب و شگفت انگیز خط افق آسمان سنگاپور از طریق بالکن اختصاصی آن شوید. برای این اتاق ها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا توئین و تلویزیون 32 اینچی هوشمند همراه با کانال های محلی و کابلی در نظر گرفته شده است. ساکنین این اتاق ها می توانند به صورت 24 ساعته از باشگاه تناسب اندام و پَسفیک سنتر واقع در طبقه بیست و دوم هتل استفاده نمایند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق استودیو

    اتاق استودیو

    این استودیوهای 46 متر مربعی با طراحی منحصر به فرد و خدمات رفاهی مدرن قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای افراد مشکل پسند خواهد بود. استودیوهای هاربور در طبقات بالایی هتل قرار گرفته اند و با چشم انداز بسیار جذاب به بندرگاه و قسمت جنوبی دریای چین از شما پذیرایی می کنند. برای این استودیو ها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا توئین، حمام با کف مرمر همراه با وان عمیق و دوش باران ریز، دستگاه تهیه قهوه نسپرسو، اسپیکرهای یکپارچه حمام و تلویزیون 32 اینچی هوشمند همراه با کانال های محلی و کابلی در نظر گرفته شده است. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به باشگاه تناسب اندام 24 ساعته، اسپای صاحب جوایز سِنت گِروگوری و استخر تازه تعمیر شده همراه با آلاچیق ها و تراس مخصوص حمام آفتاب می باشند. از دیگر امکانات و خدمات منحصر به فرد این اتاق ها می توان به خدمات رایگان استفاده از هَندی فون با دسترسی به اینترنت موبایل و امکان برقرای تماس های بین المللی با بیش از 15 کشور اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت

    سوئیت

    این سوئیت های 79 متر مربعی بسیار زیا و پرانرژی، متمایزتر از دیگر اتاق های هتل برای ارمغان آوردن نهایت احساس آرامش و راحتی طراحی شده اند. برای این سوئیت ها فضای نشیمن مجزا، یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، حمام با وان عمیق، دستگاه تهیه قهوه نسپرسو، اسپیکرهای یکپارچه حمام، تلویزیون 37 اینچی هوشمند همراه با کانال های محلی و کابلی، دستگاه پخش دی وی دی همراه با سیستم صوتی بوز در نظر گرفته شده است. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به باشگاه تناسب اندام 24 ساعته، اسپای صاحب جوایز سِنت گِروگوری و استخر تازه تعمیر شده همراه با آلاچیق ها و تراس مخصوص حمام آفتاب می باشند. از دیگر امکانات و خدمات منحصر به فرد این اتاق ها می توان به خدمات رایگان استفاده از هَندی فون با دسترسی به اینترنت موبایل و امکان برقرای تماس های بین المللی با بیش از 15 کشور اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    این اتاق های 38 متر مربعی با طراحی بسیار متفکرانه همراه با سرویس کامل حمام و فضای کاری اجرایی از شما پذیرایی می کنند. برای این اتاق ها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا توئین و تلویزیون 32 اینچی هوشمند همراه با کانال های محلی و کابلی در نظر گرفته شده است. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به امکانات مدرن هتل مانند باشگاه تناسب اندام و استخر روباز می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید