• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • مرکز خرید مرکز خرید رابینسون بانگراک شهر تایلند کشور بانکوک
  • مرکز خرید مرکز خرید رابینسون بانگراک شهر تایلند کشور بانکوک
  • مرکز خرید مرکز خرید رابینسون بانگراک شهر تایلند کشور بانکوک
  • مرکز خرید مرکز خرید رابینسون بانگراک شهر تایلند کشور بانکوک
  • مرکز خرید مرکز خرید رابینسون بانگراک شهر تایلند کشور بانکوک


مرکز خرید رابینسون بانگراک

نام مرکز خرید

Robinson Bangrak Shopping Mall

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 10:30 الی 22:00

آدرس

no 1522 Charoen Krung Rd, Bangrak, Bangkok 10500, Thailand

رابینسون بانگراک یک مرکز خرید مدرن در بانکوک ریورساید است. این مرکز طیف گسترده ای از برندهای بین المللی، و همچنین سوپرمارکت مواد غذایی با محصولاتی از اروپا، استرالیا و آمریکا را ارائه می دهد. بازار کوچکی نیز در خارج از این مرکز خرید واقع شده است که می توانید در آن تعداد زیادی از غرفه های فروشنده میوه تازه و غذاهای خیابانی را پیدا کنید.
مرکز خرید رابینسون بانگراک 4 طبقه دارد و فروشگاه های آن به بخش های مختلفی تقسیم می شوند. فروشگاه بزرگ دیگری همنام این مرکز وجود دارد که بیشتر فضای آن را در برگرفته، و محل غرفه های آرایشی و عطر از مارک هایی مانند لورئال (L’Oreal)، کلوین کلاین (Calvin Klein) و شیسیدو (Shiseido) می باشد. وسایل مربوط به مد، لوازم خانه و اسباب بازی را می توانید در طبقه فوقانی بازار پیدا کنید.
اگر به دنبال لوازم الکترونیکی مانند تلفن های همراه، تبلت و لپ تاپ هستید، می توانید در طبقه زیرزمین آن ها را بیابید. لباس و لوازم ورزشی زنانه و مردانه از برندهایی مانند آدیداس، نایک و همچنین پیراهن های لیگ برتر و فوتبالیست های اروپا را نیز می توانید در اینجا خرید کنید.
مکان های صرف غذا در مرکز خرید رابینسون بانگراک شامل یک مجموعه غذاخوری مقرون به صرفه است که نام های بین المللی مانند مک دونالد، استارباکس و سوانسن ایس کریم (Swensen's Ice-Cream) و همچنین رستوران های زنجیره ای تایلندی ام کی (MK Restaurant) و یا یوئی (Yayoi) در آن به چشم می خورد. اگر قصد خرید مواد غذایی وارداتی را دارید به سوپرمارکت تاپس مراجعه کنید.
بهترین راه برای رسیدن به مرکز خرید رابینسون بانگراک، آمدن به ایستگاه ساپان تاکسین اسکای ترین است. از اینجا، فقط 2 دقیقه پیاده روی فاصله است.

منطقه: پراتونام
نحوه دسترسی: 
ایستگاه بی تی اس راچاتوی (خروجی 4)
اتوبوس های شماره 13، 14، 23، 38، 60، 62، 72، 73، 74، 77، 93، 99، 113، 139، 140، 204، 504، 514، 536، 556


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

مراکز خرید نزدیک به مرکز خرید رابینسون بانگراک

دیدنی های نزدیک به مرکز خرید رابینسون بانگراک

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید