• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای لابی هتل فرمونت سنگاپور
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • استخر روباز هتل فرمونت سنگاپور
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل فرمونت سنگاپور
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • رستوران آسیایی ایژین مارکت کافه
  • محوطه فضای باز رستوران الیگیتر پییر
  • نمایی از رستوران ایتالیایی پرگو
  • رستوران سیچوآن کورت اند کیچن
  • بار آنتی دوت هتل فرمونت سنگاپور
  • نمایی از رستوران غذای ژاپنی مکونی
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • سوئیت فرمونت هتل فرمونت سنگاپور
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

باشگاه تناسب اندام
با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه تناسب اندام بسیار مجهز و پیشرفته این هتل تناسب اندام خود را در طول سفرتان حفظ نمایید. میهمانان می توانند به صورت 24 ساعته از امکانات این باشگاه فوق العاده استقاده نمایند. 

کلاس های تناسب اندام
در این هتل کلاس های ورزشی مانند آکوآ ایروبیک، رقص زومبا، یوگا داینامیک، یوگا ویرابهاردا، یوگا یین، پیلاتِس، یوگا سیواندانا و یوگا پاور ارائه می شود. 

امکانات ورزشی روباز
این هتل در حال حاضر 6 زمین تنیس، 2 زمین چمن و4 زمین لاستیکی را برای استفاده و رفاه حال علاقمندان به ورزش در نظر گرفته است. در ضمن خدمات داوری نیز در این مکان ها ارائه خواهد شد.

مربیان اختصاصی
با استفاده از تجربیات و راهنمایی های مربیان اختصاصی صاحب مدرک این باشگاه در کمترین زمان ممکن به بهترین و مطلوب ترین نتیجه دست یابید.

استودیو تناسب اندام
در استودیو تناسب اندام برنامه های ورزشی بدون دستگاه برای دست یابی به تناسب اندامی ایده آل به نام اِسمارت فیت ارائه می شود. برنامه های این استودیو برای اولین بار در سنگاپور ارائه می شود و با طراحی بسیار خاص به تحریک مغز و بدن کمک می کنند. این برنامه ها برای تمام سنین و تمام افراد با هر اندامی مناسبند. برنامه اِسمارت فیت برای انجام فعالیت های گروهی و سرگرم کننده نیز بسیار مناسب خواهد بود. 

اسپا اِستریم
سنگاپور سرشار از انرژی های مثبت است. بعد از یک روز پر مشغله کاری و قدم زدن در مراکز خرید متنوع با قدم گذاشتن در اسپای این هتل و بهره مندی از خدمات بی بدلش به آرامش ذهنی و طراوت جسمی فوق العاده ای دست یابید. این اسپا در منطقه جغرافیایی بسیار مناسبی قرار گرفته و فقط چند دقیقه تا مراکز خرید اصلی، مناطق کسب و کاری کلیدی و فضاهای سبز با طراوت شهر فاصله دارد. این اسپا با ارائه بیش از 23 اتاق درمانی، سوئیت های مخصوص زوجین همراه با جکوزی اختصاصی، لانج مخصوص استراحت، استخر، جکوزی، وان سرد، وان غوطه وری، اتاق بخار و سونا از شما برای تجریه لحظاتی به یاد ماندنی و توام با آرامش دعوت می کند. تمام روش های درمانی این اسپا بسیار ریزبینانه و دقیق با توجه به تکنیک های سنتی طراحی شده اند و توسط مجرب ترین درمانگران ارائه می شوند. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 7 تا 22 از اسپا و از ساعت 9 تا 22 از امکانات اسپا استفاده نمایند.

امکانات اسپا
امکانات این اسپا شامل لانج مخصوص استراحت، استخر، جکوزی، اتاق بخار و سونا می باشد.

اتاق های درمانی
این اسپا با 23 اتاق درمانی و دو سوئیت مخصوص زوجین و مجهز به جکوزی اختصاصی از شما پذیرایی می کند.

درمان های اسپا
تجربیات بدن 
بادی کواِنچ Body Quanch
در این روش درمانی آبرسان از روغن آووکادو خالص برای دستیابی به پوستی بسیار مرطوب استفاده می کنند. این تکنیک 60 دقیقه ای شامل انجام فرآیند رَپ، ماساژ جمجمه همراه با نرم کننده و ماساژ سفارشی می باشد و انجام آن به افرادی که دارای پوست هایی خشک، پوسته پوسته یا آسیب دیده در برابر اشعه آفتاب هستند، توصیه می شود.

عناصر جریان بید WILLOW STREAM ELEMENTS
این روش سنتی 90 دقیقه ای با استفاده از قدرت عناصر اصلی طبیعت مانند رَپ گل رس، هوا (آروماتراپی)، آب (حمام معدنی) و آتش (ماساژ داغ) انجام می شود. این تجربه 100 ساله از ترکیب رَپ گل رس، حمام درمانی و ماساژ تشکیل شده و انجام آن به افرادی که در سن بلوغ هستند یا از خشکی پوستشان رنج می برند، توصیه می شود.

توازن بدنی BALANCE BODY
در این تکنیک آرامش بخش 90 دقیقه ای از ترکیبی موثر متشکل از عصاره سرو، روغن سنبل هندی، یلانگ یلانگ و سنبل هندی برای ایجاد توازن و تعادل در انرژی های جسمی و ذهنی استفاده می شود. این تجربه ابتدا با استفاده از حمام پاها و فرآیند لایه برداری شروع شده، سپس با استفاده از اسکراب آبرسان ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ در نواحی کل بدن به پایان می رسد. این روش بسیار آرامش بخش خواهد بود و انجام آن کمک شایانی به تجربه یک خواب آرامش بخش می کند.

احیا کننده THE REVITALIZER
در این تکنیک نیرو بخش از اسانس زنجبیل، سنبل هندی و چوب صندل برای انجام فرآیند لایه برداری، رپ، روش های احیا مو و ماساژ بدنی استفاده می شود. با انتخاب این روش 90 دقیقه ای رطوبت و لطافت را به پوستتان بازگرادانید.

زمان با هم بودن TIME TOGETHER
این پکیج 90 دقیقه ای برای زوجین بسار مناسب خواهد بود و شامل انجام فرآیند مغذی سازی، آبرسانی و لایه برداری مغذی کننده می باشد. در این تکنیک از خواص مرطوب کنندگی روغن دانه نسترن و خاصیت سفت کنندگی اسانس هل استفاده می شود. با انتخاب این روش بی نظیر از شر استرس ها رها شوید، به آرامش ذهنی و طراوت جسمی فوق العاده ای دست یابید.

دِ رُز ریتِریت THE ROSE RETREAT
این تکنیک فوق العاده ابتدا انجام فرآیند لایه برداری به کمک یک برس خشک برای تحریک و بهبود میزان گردش خون شروع شده، سپس با استفاده از حمام عصاره بابونه و گل سرخ ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ آرامش بخش و انجام فرآیند رَپ با گل رُز و شمعدانی به پایان می رسد. انجام این روش درمانی 90 دقیقه طول خواهد کشید.

قدرت دریای تالاسو کور POWER OF THE SEA THALASSO KUR
در این تکنیک از خاصیت سم زدایی یک رپ بدنی بسیار غنی همراه با عصاره های معدنی استفاده می شود. این روش 90 دقیقه ای با استفاده از یک حمام نمک دریا و یک فرآیند لوکس سفت کنندگی با کرم دریا ادامه می یابد و در حین انجام فرآیند رپ از ماساژ آکوآ پِرِشِر فیشال و ماساژ جمجمه لذت ببرید.

درخشش SPARKLE
این تکنیک به کمک بهره مندی از خواص گیاهان دارویی به کمک استنشاق آنها انجام می شود. در این روش با انجام فرآیند لایه برداری به کمک عصاره یلانگ یلانگ و اسطوخدوس شروع می شود، سپس با انجام ماساژ آرامش بخش و رَپ بدنی ادامه می یابد. در طی انجام فرآیند رپ ماساژ صورت، جمجمه و پاها انجام می شود. این تکنیک نهایتاً با انجام ماساژ به کمک سنگ های داغ غنی از کریستال به پایان می رسد. انرژی این سنگ های شفابخش سموم بدن شما را دفع می کند و روح و بدنتان را سرشار از انرژی می کند. با انتخاب این روش 90 دقیقه ای مانند یک الماس بدرخشید.

برنزه طبیعی NATURALLY TAN
با انتخاب این تکنیک 60 دقیقه ای خورشید را ببوسید و به سرعت و بدون اثرات مضر نور خورشید به پوستی درخشان دست یابید. کرستین فلورییَن تمام دنیا را برای یافتن عناصر طبیعی برای دستیابی به پوستی برنزه بدون استفاده از نور خورشید گشت. این روش درمانی بسیار لوکس ابتدا با انجام فرآیند لایه بردای ملایم شروع می شود، سپس با استفاده از تکنیک کریستین فلوریین برای دست یابی به پوستی سالم و درخشان ادامه می یابد.

شب نشینی EVENING SOIREE
این پکیج فوق العاده ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک بابونه شروع می شود سپس با استفاده از حمام آبدرمانی معدنی دو نفره با گل ارکیده ادامه می یابد و سپس با انجام ماساژ آروماتراپی به کمک یلانگ یلانگ و روغن ترنج به پایان می رسد. این روش 120 دقیقه ای شامل فرآیند آبرسانی کوتاه برای اصلاح و روشن سازی پوست صورت نیز می باشد.

دم- بازدم INHALE – EXHALE
این روش سم زدایی و تصفیه کننده با انجام فرآیند اسکراب به کمک کاج شروع شده و با انجام ماساژ سم زدا و فرآیند رپ با اسانس سرو و سنبل به پایان می رسد. این رپ به کمک عصاره های نیو بخش و ماساژ انرژی را به پاها و گردن شما باز می گرداند. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

رهایی جت لگ JET LAG RELIEF
این تکنیک درمانی برای استفاده میهمانانی که سفری طولانی را تجربه کرده اند، بسیار مناسب می باشد. با انتخاب این روش از شر انرژی های منفی و خستگی پرواز رها شوید و به آرامش ذهنی و طراوت جسمی فوق العاده ای دست یابید. این تکنیک ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری با نمک و اسطوخدوس شروع می شود، سپس با استفاده از حمام آرامش بخش معطر ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ آرامش بخش در نواحی پاها، گردن، شانه ها و جمجمه به پایان می رسد. مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود.

صلح و سکوت PEACE & QUIET
این روش درمانی با الهام از تکنیک های سنتی شفابخش آیووردیک که از سالیان پیش به عنوان روشی برای شفا و انتقال آرامش مورد استفاده قرار می گرفته، طراحی شده است. در این روش ابتدا با ریختن جریان روغن به روی بدن، پوستتان را نوازش می کنند. سپس با انجام ماساژ بسیار آرامش بخش در نواحی سر، مو، پوست سر، گردن و شانه آرامشی واقعی را برایتان به ارمغان می آورند. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

کمال سنگاپور SINGAPORE PERFECTION
این روش درمانی شامل فرآیند پاکسازی و آبرسانی به بدن می باشد و انجام آن کمک شایانی به روند ترمیم طبیعی بدن و جایگزینی عناصر ضروری به پوست می کند. این تکنیک 60 دقیقه ای ابتدا با انجام یک ماساژ به کمک برس خشک شروع شده، سپس با استفاده از یک ماسک عمیق متشکل از ریشه هویج و دانه کنجد ادامه می یابد.

پولیش بدنی ملایم  GENTLE BODY POLISH
انجام این تکنیک فوق العاده به افرادی که داری پوست های حساس هستند، توصیه می شود. این روش ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب بابونه شروع می شود، سپس با استفاده از ژل بابونه برای انجام پاکسازی ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از اسپری و لوسیون بابونه به پایان می رسد. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

جلبک دریایی و نمک SEAWEED AND SALT
در این روش از مخلوط جلبک دریایی، نمک های حرارتی، لیمو و اکالیپتوس در سراسر بدن برای احیا پوست استفاده می شود. با انجام این روش 60 دقیقه ای به پوستی نرم و لطیف مانند برگ گل دست یابید.

تجربیات فیشال (مربوط به صورت)
تجربه نهایی فیشال THE ULTIMATE FACIAL
این تجربه ضدپیری بسیار دقیق و ریزبینانه طراحی شده و ابتدا با انجام اسکراب و حمام پاها شروع می شود. در این تکنیک از آخرین مراقبت های علمی پوستی به روش کریستییَن فلورین خاویار لاین استفاده می شود. درمان های فیشال این تجربه شامل فرآیند لایه برداری، ماساژ سفت کننده پوست صورت، فرآیند انرژی بخشی به کمک پروئین غنی دریایی برای بهبود میزان درخشندگی و از بین بردن خطوط و آبرسانی فوق العاده هستند. با انتخاب این تکنیک به پوستی بسیار زیبا و با نشاط دست یابید. 

اوربِن سیکرِت  URBAN SECRET
این تکنیک درمانی یک تجربه بسیار کامل برای آماده سازی پوست برای یک مناسبت خاص مانند عروسی می باشد. این فرآیند ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری ملایم برای از بین بردن پوست های سطحی مرده شروع شده و با استفاده از اسانس گرم معطر یلانگ یلانگ و ترنج به پایان می رسد. انجام این تکنیک 120 دقیقه ای کمک شایانی به بهبود بافت پوستی و مغذی سازی پوست می کند.

تجربه صورت و پشت تِرَتک ویلو TRANQWILLOW FACE AND BACK EXPERIENCE
این تکنیک یک تجربه بسیار منحصر به فرد برای جوان سازی پوست و توازن انرژی های بدنی می باشد. این روش درمانی ابتدا با انجام تکنیک های فوق العاده برای تمدد اعصاب شروع شده، سپس با انجام پاکسازی و لایه برداری پشت و انجام ماساژ روغنی با اسطوخدوس گرم در نواحی پایین ستون فقرات ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ جمجمه فشاری برای بیدار سازی انرژی ها به پایان می رسد. مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود.

سنگاپور لوکس SINGAPORE LUXURY
این تجربه بسیار لوکس شامل انجام روش های درمانی ضدپیری پوست دست همراه با آنزیم و کرم های روشن کننده همراه با انجام ماساژ دست و پاها، انجام ماساژ جمجمه و نهایتاً با انجام فرآیند لایه برداری در نواحی صورت، گردن و بالای شانه ها می باشد این تکنیک درمانی بسیار لوکس کمک شایانی به بهبود ماهیچه های صورت می کند. مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود. 

پاکسازی عمیق سفارشی صورت CUSTOMIZED DEEP CLEANSING FACIAL
این تکنیک یک تجربه پاکسازی بسیار عمیق پوستی است که شامل جلسه تجزیه و تحلیل پوستی، فرآیند لایه برداری ملایم، ماساژ صورت برای افزایش میزان گردش خون، ماسک آنتی اکسیدان مغذی برای احیا پوست می باشد. همچنین مشاوره مراقبت در منزل برای اطمینان از گرفتن بهترین نتیجه نیز ارائه می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

روش درمانی برای پوست های حساس SENSITIVE SKIN FACIAL
انجام این روش 60 دقیقه ای به افرادی که دچار جراحت های پوستی در اثر تماس با تجهیزات، آلودگی ها و درمان های لیزری شده اند، توصیه می شود. این روش درمانی کمک شایانی به التیام جراحت های پوستی و مغذی سازی آن می کند.

روش درمانی سفارشی صورت باربِر CUSTOMIZED BARBER FACE TREATMENT
این روش درمانی سنتی شامل فرآیند پاکسازی و جوانسازی پوست صورت می باشد و به صورت اختصاصی متناسب با پوست آقایان و برای استفاده آنها طراحی شده است. این تکنیک 60 دقیقه ای با انجام ماساژ در نواحی صورت، گردن و شانه ها به پایان می رسد.

روش های درمانی پیشرفته فیشال (مربوط به صورت)
آمپول درمانی AMPOULE THERAPY
ظاهر پوست خود را با تزرق آمپول توسط متخصصین بهبود و ارتقا بخشید. مراجعه کنندگان به انتخاب خود یکی از آمپول های ویتامین سی، آنتی اکسیدان و روشن کننده، آمپول ترمیم مجدد، شفابخش و جوان سازی سلول، آمپول کوپِروز با خاصیت تسکین دهنده و آمپول خاویار ویتال با خاصیت آبرسانی و مغذی کننده را برای تزریق انتخاب نمایند. 

درمان گلیکولیک GLYCOLIC TREATMENT
این درمان شامل انجام فرآیند لایه برداری برای ترمیم بافت پوست، به حداقل رساندن آثار چین و چروک و خطوط ریز، متعادل کردن رنگ پوست و جوانسازی پوست می باشد و انجام آن 30 دقیقه طول خواهد کشید.

احیا چشم و لب EYE AND LIP RESCUE
این روش 30 دقیقه ای به صورت انحصاری برای ترمیم و احیا دو تا از حساس ترین قسمت های بدن یعنی لب و چشم ها طراحی شده است. انجام این روش درمانی کمک شایانی به از بین بردن خطوط، چین و چروک تا 37 درصد و گودی و از بین بردن سیاهی های دور چشم می کند. این درمان شفابخش برای مرطوب سازی و مغذی کردن پوست اطراف لب و دور چشم بسیار موثر خواهد بود و انجام آن 30 دقیقه طول خواهد کشید.

تجربیات ماساژ
رهایی از استرسSTRESS RELIEF
این تجربه بی نظیر ماساژ برای دستیابی به آرامش و رهایی از استراس طراحی شده است. این روش درمانی با انجام تکنیک های ماساژ با فشار متوسط برای از بین بردن تنش در نواحی سر، گردن، شانه ها، پشت و پاها انجام می شود و مدت زمان انجام آن 60 دقیقه خواهد بود.

تمدد اعصاب RELAXATION
این تکنیک 60 دقیقه ای تمام نیازها و احتیاجات شما را برآورده می کند. این ماساژ سوئدی بر روی کل نواحی بدن انجام می شود و در بهبود میزان گردش خون، افزایش تخلیه لنفاوی و نهایتاً دستیابی به آرامش بسیار موثر خواهد بود. این ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای شامل انجام حرکات ضربه ای طولانی برای دستیابی به آرامش ماهیچه ای و بهبود جریان لنفاوی و میزان گردش خون می کند. 

ماساژ ورزشی SPORT MASSAGE
این ماساژ 60 دقیقه ای برای از بین بردن گرفتگی ها و تنش های ماهیچه ای بعد از انجام فعالیت های ورزشی بسیار موثر خواهد بود. بعد از یک روز پر مشغله و ورزشی میزان گردش خون و جریان اسید لاکتیک در خون افزایش یافته و این امر باعث ایجاد گرفتگی و تنش در بعضی از نواحی ماهیچه ای می شود. مدت زمان انجام این روش ماساژ درمانی 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ احیا سفر TRAVEL RECOVERY MASSAGE
بعد از یک سفر طولانی با انتخاب این شیوه ماساژ درمانی از شر خستگی سفر رهایی یاید. در این تکنیک ماساژ از روغن های ضروری برای از بین بردن سردردهای استرسی، بازیابی انرژی و نهایتاً آبرسانی به پوست استفاده می شود. این ماساژ به کمک تکنیک های فشاری متوسط در نواحی ران ها، گردن، پشت، شانه ها، پا و دست ها انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

ماساژ سنگ شرقی و غربی EAST MEETS WEST STONE MASSAGE
در این تکنیک درمانی 90 دقیقه ای از اثر شفابخش روغن های آروماتیک همراه با سنگ هایی داغ برای از بین بردن تنش ها و رها شدن از استرس ها استفاده می شود.

جِنِراسیتی GENEROSITY
این ماساژ برای حمایت از انجمن پارک های ملی سنگاپور و باغ شهر ده درصد از تمام درآمد حاصل از این ماساژ را به صندوق باغ شهر اهدا می کند. این ماساژ به صورت اختصاصی همراه با گزینه های انتخابی ماساژ آروماتراپی و ماساژ پا و جمجمه انجام می شود.

زنان و زایمان MATERNITY
این تکنیک ماساژ درمانی به صورت خاص و با توجه به نیازهای خانم ها در دوران بارداری طراحی شده و به کمک حرکات منظم در نقاط درد برای آرامش عضلانی، بهبود میزان گردش خون و تجربه امنیت در دوران بارداری انجام می شود. انجام این تکنیک ماساژ درمانی 60 دقیقه طول خواهد کشید.

ماساژ تایلندی Thai
ماساژ تایلندی یک تکنیک ماساژ درمانی باستانی است که از 2500 سال پیش مورد استفاده قرار می گرفته و از مجموعه تکنیک های یوگا به کمک حرکات فشاری تشکیل شده است. در این روش درمانگران بر روی خطوط انرژی مانند دست ها، زانو، پاها و ران ها تمزکز می کنند. انجام این ماساژ 90 دقیقه ای کمک شایانی به احیا انرژی، بهبود میزان انعطاف پذیری و از بین بردن انتشار سموم می کند. این تکنیک ماساژ به کمک روغن بر روی تشک و در حالیکه لباسی گشاد به تن دارید، انجام خواهد شد.

ماساژ شیاتسو SHIATSU
شیاتسو یک تکنیک ماساژ درمانی 2000 ساله ژاپنی است که با استفاده از حرکات فشاری به کمک انگشت شصت، کف دست و آرنج برای از بین بردن گرفتگی های ماهیچه ای و از بین بردن سردرد، تنش و بی خوابی انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ دو نفره ساید بای ساید SIDE BY SIDE COUPLES MASSAGE
با انتخاب این تکنیک 60 یا 90 دقیقه ای لحظاتی رمانتیک و عاشقانه را در کنار معشوقتان تجربه نمایید.

تسکین خریدار SHOPPERS RELIEF
این ماساژ به صورت انحصاری برای تسکین و تمدد انرژی افرادی طراحی شده است که یک روز پرمشغله را در فروشگاه ها مشغول خرید بوده اند. این روش ماساژ درمانی به کمک اثر شفابخش روغن های آروماتیک گرم برای دستیابی به آرامش استفاده می شود. این روش 60 یا 90 دقیقه ای شامل انجام فرآیند پاکسازی و سم زدایی نیز می باشد.

تجربیات چند برنامه ای
این تجربیات به صورت انحصاری برای افرادی که نیاز به آرامش و تسکین دارند اما زمان کافی را برای انجام آن ندارند، طراحی شده است. این درمان ها در اتاق و توسط دو درمانگر اختصاصی انجام می شود.

درخشندگی GLOWING
این تجربه به صورت انحصاری برای آماده سازی افراد برای یک مناسبت خاص مانند مراسم عروسی طراحی شده و ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری برای از بین بردن پوست های مرده سطحی شروع می شود و سپس با استفاده از لوسیون گل معطر ادامه می یابد و نهایتاً با تزریق آمپول سِل ویتال برای انجام فرآیند آبرسانی بسیار عمیق و دستیابی به پوستی درخشان به پایان می رسد. انجام این تکنیک فوق العاده کمک شایانی به بهبود و تصفیه بافت پوست می کند. با انتخاب این روش 120 دقیقه ای پوست تمام نواحی بدن از سر تا نوک انگشتانتان را بسیار درخشان نمایید.

ترمیم و نگهداری بالا HIGH MAINTENANCE
روش پاکسازی عمیق سفارشی، مانیکور و پدیکور سفارشی
این خدمات زیبایی توسط دو درمانگر بسیار متخصص همراه با ارائه درمان های فیشال و مانیکور و پدیکور اختصاصی انجام می شود. با انتخاب این تکنیک 90 دقیقه ای در کمترین زمان ممکن به زیبایی بی حد و حصری دست یابید.

کفش پاشنه بلند HIGH HEALS
ماساژ پاها، سر، گردن، شانه ها و پدیکور کلاسیک
این تجربه برای تسکین دخترانی که عاشق پوشیدن کفش های پاشنه بلند هستند، طراحی شده و شامل فرآیند غوطه وری پاها و ماساژ سر، گردن و شانه ها می باشد. انجام این روش افسانه ای 90 دقیقه ای کمک شایانی به کاهش تورم پاها، از بین بردن گرفتگی های عضلانی و افزایش میزان گردش خون می کند. این تکنیک با انجام فرآیند مانیکور و پدیکور تکمیل خواهد شد.

قوانین اسپا
چنانچه مایل به تغییر یا کنسل کردن پکیج انتخابی خود هستید و این موضوع را 12 ساعت قبل به مسئولین اسپا اطلاع رسانی کنید تا پنجاه درصد هزینه پرداختی به شما بازگردانده شود. همچنین لطفاً 30 دقیقه قبل از زمان پکیج انتخابیتان برای ریلکس کردن و استفاده از امکانات اسپا در محل اسپا حضور یابید.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید