• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • سوئیت فرمونت هتل فرمونت سنگاپور
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

اتاق ها
تمام اتاق های هتل فرمونت سنگاپور بسیار لوکس طراحی شده اند و با امکاناتی مانند کابل تلویزیون، سیستم سرگرم کننده خانگی، رادیو و ساعت زنگدار، خط تلفن بین المللی مستقیم، مرکز رفع خستگی، امکانات تهیه چای و قهوه همراه با کتری برقی، میز تحریر، بالکن اختصاصی، گاوصندوق اختصاصی، سشوار، حوله لباسی و دمپایی، اتو و میز اتو، دستگاه تهیه قهوه نسپرسو (به جز اتاق فِرمونت) و دسترسی به اینترنت پر سرعت از شما پذیرایی می کنند.

سوئیت ها و اتاق های ویژه
تمام اتاق ها و سوئیت های ویژه هتل فرمونت سنگاپور بسیار لوکس طراحی شده اند و با امکاناتی مانند تلویزیون، سیستم سرگرم کننده خانگی، رادیو و ساعت زنگدار، خط تلفن بین المللی مستقیم، مرکز رفع خستگی، امکانات تهیه چای و قهوه همراه با کتری برقی، میز تحریر، بالکن اختصاصی، گاوصندوق اختصاصی، سشوار، حوله لباسی و دمپایی، اتو و میز اتو، دستگاه تهیه قهوه نسپرسو (به جز اتاق فِرمونت) و دسترسی به اینترنت پر سرعت از شما پذیرایی می کنند. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی خدمات کانسیِیژ (پشتیبان میهمان)، دسترسی به لانج اختصاصی همراه با ارائه روزانه صبحانه و کوکتل بعدازظهر می باشند.


  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    این اتاق های 45 متر مربعی با طراحی بسیار لوکس در قسمت جنوبی برج قرار گرفته اند و با چشم انداز بسیار زیبا به شهر یا استخر از شما پذیرایی می کنند. برای این اتاق ها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین و سیستم صوتی بوز در نظر گرفته شده است. این اتاق ها دارای حمام بسیار لوکس و مجهز به سر دوش باران ریز می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیر

    اتاق پرمیر

    این اتاق های 45 متر مربعی با طراحی بسیار لوکس در قسمت شمالی برج قرار گرفته اند و با چشم انداز بسیار زیبا به شهر یا استخر از شما پذیرایی می کنند. برای این اتاق ها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین و حمام بسیار لوکس و مجهز به محصولات بهداشتی مارک لولابو در نظر گرفته شده است. اتاق های فرمونت پرمییِر با الهام از فرهنگ و میراث غنی سنگاپور و برای ارائه نمایش فرهنگی تنگه چینی طراحی شده اند. این اتاق ها برای اقامت حداکثر دو فرد بزرگسال مناسبند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت

    سوئیت

    این سوئیت های 76 متر مربعی بسیار لوکس به کمک سقف های بلند برای لمس نهایت شکوه و متناسب با اقامت افراد مشهور طراحی شده اند. سوئیت های فِرمونت یک یا دو خوابه اند و دارای لانج متصل همراه با بالکن اختصاصی هستند. با اقامت در این سوئیت ها لحظاتی پر نشاط را تجربه نمایید و غرق در تماشای منظره زیبا و جذاب خط افق آسمان از طریق بالکن اختصاصی آن شوید. سوئیت های فِرمونت در برج جنوبی قرار گرفته اند و با چشم انداز شگفت انگیز به شهر یا بندرگاه از شما پذیرایی می کنند. برای این سوئیت ها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا توئین و دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان در نظر گرفته شده و ساکنین آنها دارای دسترسی به اگزکیوتیو کلاب لانج و بهره مندی از مزایای آن مانند سرو روزانه صبحانه رایگان و کوکتل های بعدازظهر می باشند. لطفاً توجه داشته باشید استفاده از لانج فقط برای افراد بالای دوازده سال در زمان کوکتل امکان پذیر خواهد بود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    این اتاق های 45 متر مربعی با طراحی بسیار لوکس در قسمت جنوبی برج قرار گرفته اند و با چشم انداز بسیار زیبا به شهر یا استخر از شما پذیرایی می کنند. برای این اتاق ها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین و سیستم صوتی بوز در نظر گرفته شده است. این اتاق ها دارای حمام بسیار لوکس و مجهز به سر دوش باران ریز می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید