• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  ییلاق بره سر شهرستان گیلان استان رودبار
  •  ییلاق بره سر شهرستان گیلان استان رودبار
  •  ییلاق بره سر شهرستان گیلان استان رودبار
  •  ییلاق بره سر شهرستان گیلان استان رودبار


ییلاق بره سر

نام مرکز دیدنی

Barehsar

نوع مرکز دیدنی

طبیعت بکر و جنگل

استان

شهرستان

رودبار

ناحیه

جنگلی

مدت زمان بازدید

نصف روز تا یک روز کامل

ساعت بازدید

تمام ایام سال

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

استان گیلان، شهرستان رودبار، بخش خورگام

بره سر از ییلاق های خوش آب و هوای شهرستان رودبار است. جنگل های سرسبز و پر از درخت بره سر چشم اندازهای دلربای را به وجود آورده اند تا هوش از سر هر بیننده ای ببرند.
یکی از این مناظر، طبیعی دریاچه ویستان است. دریاچه ای که راش های بلند قامتی اطراف آن را در بر گرفته اند و طبیعتی غیر قابل توصیف را به تصویر کشیده اند. لمس آب با پا و دست هایتان بسیار دلچسب خواهد بود و نوشیدن چای آتیشی و گوش دادن به آواز ناب طبیعت بره سر این لذت را چند برابر خواهد کرد. کلبه قدیمی قرار گرفته در کنار ویستان و گوسفندان در حال چرا در کنار چمن های مخملین دامان این دشت، ناخودآگاه شما را وادار به عکاسی از هر قسمت این ییلاق بکر و زیبا می کنند.

پوشش گیاهی:
با قدم زدن در میان طبیعت به گونه های گیاهی متنوعی برخورد خواهید کرد. از درخت های مثمر زالزالک و بلوط گرفته تا بید، راش و نی و گیاهان دارویی همچون شیرین بیان، گل گاوزبان و لاله کوهی، همگی در کنار هم هارمونی زیبایی را به وجود آورده اند که در حین لذت از زیبای هایشان می توان نوش جانشان کرد و یا با دیدنشان به خوب کردن حال دلتان کمک کنید.

مکان های دیدنی:
با کمی ماجراجویی در بره سر به ناگاه دریاچه ای زلال و زیبا در میان طبیعتی چشم نواز پیش رویتان ظاهر خواهد شد. این دریاچه، ویستان نام دارد و جزو معود مکان هایی است که همچنان بکر و دست نخورده باقی مانده و هیچ اثری از آلودگی های محیطی در آن دیده نمی شود. دیگر جاذبه ای که به واسطه آب های روان این منطقه بسیار دیدنی است، آبشار شار شار است و در فاصله نیم کیلومتری از این ییلاق قرار دارد.
منطقه داماش به همراه چشمه های معدنی معروف آن در فاصله بسیار نزدیکی به بره سر قرار دارد و اوایل تابستان بهترین زمان برای دیدن آن است زیرا شاهد دشت های پر گل از سوسن های سفید خواهید بود.
منطقه بره سر خود از ییلاق های متنوعی تشکیل شده است و از این میان می توان به ییلاق های شینه چاک، استلی سرا، ویستان، دوسلان و گلچالکی اشاره کرد.

اقامت:
چادر زدن بر روی دشت های بره سر و شنیدن صدای طبیعت در طول شب بسیار خاطره برانگیز خواهد بود. بایستی خاطرنشان کنیم ترس از حیوانات وحشی همچون خرس نداشته باشید زیرا این منطقه امن خواهد بود پس با خیال راحت از سفرتان لذت ببرید. اما اگر تمایل به کمپ زدن نداشتید، خانه های کرایه ای مردمان بره سر مکانی مناسب برای اقامت شما در این ییلاق خواهد بود.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

دیدنی های نزدیک به ییلاق بره سر

تفریحات نزدیک به ییلاق بره سر

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید