• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل پارک رویال آن پیکرینگ
  • نمای کلی هتل پارک رویال آن پیکرینگ
  • نمای لابی هتل پارک رویال آن پیکرینگ
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • رستوران لایم هتل پارک رویال آن پیکرینگ
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • اتاق پرمیر هتل پارک رویال آن پیکرینگ
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو

مرکز سلامتی و اسپا

باشگاه تناسب اندام
با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه بسیار مجهز هتل پارک رویال آن پیکرینگ تناسب اندام و سلامتیتان را در طول سفر حفظ نمایید. این باشگاه در طبقه اختصاصی مرکز سلامتی این هتل قرار گرفته و روزانه از ساعت 6 تا 22 آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد. 

اسپا
با قدم گذاشتن در این اسپا و بهره مندی از خدمات فوق العاده اش از شر تنش ها و خستگی های روزانه رها شوید و به آرامش ذهنی و طراوت جسمی فوق العاده ای دست یابید. اسپا این هتل در طبقه اختصاصی مرکز سلامتی و طبقه پنجم هتل قرار گرفته و در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 تا 22 و در روزهای شنبه، یکشنبه و تعطیلات عمومی از ساعت 9 تا 21 آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد.

روش های درمانی کلاسیک
ماساژ بلنیز اندونزیایی Indonesian Balinese Massage
این ماساژ 60 دقیقه ای با استفاده از تکنیک های دیپ تیشو و حرکات دایره ای برای از بین بردن گرفتگی های ماهیچه ای، بهبود میزان گردش خون و نهایتاً انجام فعالیت سم زدایی انجام می شود.

ماساژ چینی سنتی توی نا Traditional Chinese Tui Na Massage
ماساژ توی نا یا فشار و کشش یک تکنیک ماساژ درمانی چینی باستان است که از ترکیب حرکات ماساژ و طب فشاری تشکیل شده است. در این روش از طیف وسیعی از تکنیک های نفوذی مانند فشار، هل دادن و کشیدن برای تحریک نقاط کلیدی و رفع انسداد انرژی چی یا همان انرژی حیاتی بدن و نهایتاً تسکین تنش ها و بازگردادن تعادل انجام می شود. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

روش های درمانی سیگنِیچِر (مخصوص)
رفاه المیس Elemis Well-being
این روش 75 دقیقه ای ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری برای آمده سازی بدن برای جذب بهتر روغن ها شروع شده، سپس با انجام فرآیند ماساژ برای دستیابی و توازن انرژی ادامه می یابد. مدت زمان انجام این تکنیک 75 دقیقه خواهد بود.

فرارهای مختصر 
ماساژ پا Foot Massage
انجام این روش کمک شایانی به افزایش موضعی جریان لنفاوی و گردش خون و بهبود خواب و سلامتی کلی بدن می کند و مدت زمان انجام آن 30 دقیقه خواهد بود.

ماساژ رفلوکسولوژی سنتی چینی پاها Traditional Chinese Foot Reflexology
در این روش درمانگران بر روی نقاط انعکاس دهنده انرژی مانند پاها و اعمال فشار بر روی این نواحی جهت بهبود میزان گردش خون، رفع انسدادهای انرژی و در نتیجه پاکسازی سموم می کند. مدت زمان انجام این تکنیک نیم ساعت خواهد بود.

ماساژ گردن و شانه ها Neck and Shoulder Massage
در این روش بر روی نواحی گردن، شانه ها و پشت برای تسکین تنش، درد عضلات و دستیابی به آرامشی فوق العاده تمرکز می کنند. مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

تقویت زیبایی Beauty Enhancer
این تکنیک یک روش تقویت کننده و درخشان کننده فوری است و انجام آن برای افرادی که دارای پوست های خسته هستند، توصیه می شود. این تکنیک یک روش پیش ایده آل برای تکمیل درمان های جامع تر مربوط به صورت می باشد. مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

ماساژ جمجمه Scalp Massage
این تکنیک با اعمال فشار ملایم بر نواحی پوست سر برای دستیابی به آرامش و تحریک گردش خون و افزایش میزان انرژی های شفابخش انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 15 دقیقه خواهد بود.

روش درمانی گوآ شا Gua Sha
این یک روش درمانی سنتی چینی است که با اعمال فشار و اصطحکاک پوست برای تحریک بافت اندام های داخلی و در نهایت باز کردن انسداد جریان چی (انرژی شفابخش)، ترویج گردش خون و نهایتاً از بین بردن سموم بدن و تسکین گرفتگی و دردهای عضلانی می کند. مدت زمان انجام این تکنیک 15 دقیقه خواهد بود.

ماساژهای بدنی
رفاه المیس Elemis Well-being
این روش 75 دقیقه ای ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری برای آمده سازی بدن برای جذب بهتر روغن ها شروع شده، سپس با انجام فرآیند ماساژ برای دستیابی و توازن انرژی ادامه می یابد. مدت زمان انجام این تکنیک 75 دقیقه خواهد بود.

ماساژ اندونزی بلنیز Indonesian Balinese
این تکنیک ماساژ درمانی کمک شایانی به تحریک بافت های عمیق، تسکین دردهای عضلانی، بهبود میزان گردش خون و نهایتاً حذف سموم می کند. مدت زمان انجام این روش درمانی 60 دقیقه خواهد بود.


ماساژ آرامش بخش معطر Relaxing Aromatic Body Bliss
در این تکنیک درمانی از قدرت روغن های ضروری همراه با حرکات ضربه ای ماساژ سوئدی برای رها شدن از تنش های ماهیچه ای، آرام ساختن احساسات و نهایتاً احساس آرامش واقعی انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود. 

ماساژ ضد استرس پشت بِلیس Anti-Stress Back Bliss
این تکنیک یک روش ماساژ آرامش بخش است که توسط حرکات تند و عمیق برای از بین بردن تنش در نواحی گردن و پشت انجام می شود. مدت زمان انجام این روش 30 دقیقه خواهد بود.

ماساژ گردن و شانه ها Neck and Shoulder
انجام این روش 30 دقیقه ای کمک شایانی به تسکین درد در نواحی شانه ها و پشت و نهایتاً لمس احساس آرامش و انرژی می کند. 

ماساژ پا Foot Massage
انجام این تکنیک ماساژ درمانی 30 دقیقه ای در بهبود و افزایش جریان لنفاوی، میزان گردش خون و نهایتاً سلامت کلی و بهبود خواب می کند.

لایه برداری بدن 
درخشان کردن بدن با نعنا اِلمیس Elemis Devil’s Mint Body Glow
این تکنیک درمانی 30 دقیقه ای با انجام فرآیند لایه برداری برای از بین بردن پوست های خسته و انرژی بخشی به پوست با نعناع تازه انجام می شود.

اسکراب پاک کننده نمک اِلمیس با آهک و زنجبیل Exotic Lime and Ginger with Elemis Intensive Cleansing Salt Scrub
در این تکنیک از قدرت لایه برداری نمک برای از بین بردن پوست های مرده و دستیابی به پوستی با طراوت استفاده می شود. استفاده از این تکنیک 30 دقیقه ای کمک شایانی به بهبود میزان گردش خون و انرژی بخشی بدن می کند.

لایه برداری مرتعش ضد پیری تایلِن Thalion Anti-Ageing Shimmering Exfoliation
این تکنیک شامل انجام فرآیند لایه برداری برای از بین بردن ناخالصی ها و پوست های مرده و دسترسی به پوستی جوان تر و درخشان تر می باشد. مدت زمان انجام این روش 30 دقیقه خواهد بود.

سم زدایی بدن
رپ مغذی کننده المیس Elemis Body Nectar Nourishing Wrap
این رپ مرطوب کننده شما را به شرق دور می برد، در این روش از خواص مرطوب کننده فوق العاده و بافت مخملی مانوی برای رفع تشنگی پوست استفاده می شود. استفاده از این رپ 60 دقیقه ای تجربه ای باورنکردنی را برای شما ارمغان می آورد.

رَپ فوم مروارید معدنی تایلون Thalion Re-mineralising Pearly Foam Wrap
در ابن روش از سبوس برنج و کلم ریز همراه با مواد معدنی تجدید قوا و عناصر کمیاب برای افزایش تاثیر مواد معدنی استفاده می کنند. مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

رَپ معدنی لجن تایلون Thalion Mineral Mud Wrap
لجن های دریایی سرشار از منیزیم و کلسیم می باشند. این ترکیب غنی اثرات بسیار مطلوبی بر روی افزایش میزان سطح انرژی و نشاط و تسکین تنش های عضلانی و سفتی مفاصل می کند. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

بالِنو تِراپی 
حمام شیر مغذی کننده پوست المیس Elemis Skin Nourishing Milk Bath
این روش زیبایی باستانی با استفاده از اثر معطر همراه با خواص مغذی سازی پوست استفاده می شود. انجام این تکنیک 30 دقیقه ای برای افرادی که دارای پوست های حساسند بسیار مطلوب خواهد بود.

حمام آب دریا تایلون تالسو اولیگون Thalion Thalasso Oligo Seawater Bath
این حمام سرشار از عناصر معدنی می باشد، آب دریا حاوی تمام عناصر و مواد معدنی ضروری برای احیا و آرامش پوست بدن می باشد. مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

روش های درمانی فیشال (پوست صورت) برای بانوان
پوست خاص اِلمیس Elemis Skin Specific
این تکنیک برای هر نوع پوستی متفاوت و منحصر به فرد است. این روش تصفیه پوست استثنایی ترکیبی از قدرت گیاهان همراه با تکنیک های سنتی ماساژ شرقی برای پاکسازی، تغذیه و بازگرداندن درخشندگی و جوانسازی پوست می باشد. مدت زمان انجام این روش 75 دقیقه خواهد بود.

فاش کردن المیس مدرن Elemis Modern Reveal
در این روش از ترکیبات غنی از آنتی اکسیدان، مواد معدنی و آنتی اکسیدان برای حذف آسیب های ناشی از سموم بدن، بازسازی سلول های پوست و در نتیجه ایجاد توازن و احیا و جوان سازی پوست می کند.

درخشش محض المیس Elemis Sheer Brilliance
این درمان ضد پیری کمک شایانی به جوانسازی، افزایش حجم و در نتیجه کاهش حلقه های اطراف چشم می کند. این روش شامل ماساژ لوکس دست و بازوها نیز می باشد. مدت زمان انجام این روش 90 دقیقه خواهد بود.

اکسیژن رسانی و درخشندگی تایلون Thalion Oxygen & Radiance
در این تکنیک از مواد غنی از عناصر معدنی و ویتامین ها برای افزایش مکانیسم های دفاعی بدن در برابر آسیب های خارجی است. انجام این روش 75 دقیقه ای کمک شایانی به بازسازی و تقویت پوست می کند.

مهربانی بی نهایت تایلون Thalion Infinite Gentleness
این درمان بسیار ملایم برای کاهش التهابات و مبارزه با حساسیت های پوستی که باعث پیری زود رس پوست می شود و تقویت مویرگ های خونی و کاهش واکنش پوستبه محرک های خارجی و ارتقا سطح آن می شود. مدت زمان انجام ان تکنیک 75 دقیقه خواهد بود.

کامل سازی جوان کنندگی تایلون Thalion Youth Perfection
در این روش درمانی از ترکیبات دریایی اِی اِچ اِی بسیار خاص برای تجدید سطح پوست و صاف کنندگی آن استفاده می شود. این تکنیک با دو عمل لایه برداری مکانیکی و میکرودرم برای دسترسی به پوستی صاف تر و یکنواخت تر انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود.

روش های درمانی فیشال برای پوست آقایان
خالص ساری و سم زدایی Purifying Detox
در این روش از یک سرم پاک کننده بسیار قوی برای باز کردن منافذ بسته پوست و سرعت بخشیدن به بهبود پوست استفاده می شود. این ترکیب بسیار سریع الاثر بوده و از پوست در برابر آلاینده ها محافظت می کند. با انتخاب این روش 45 دقیقه ای به پوستی تمیز و روشن دست یابید.

تقویت کننده اکسیژن Oxygen Booster
این روش 60 دقیقه ای به کمک یک تقویت کننده ضد پیری برای طراوت بخشی به پوست های خسته و مرده استفاده می شود. این تکنیک از پوست در برابر عوامل استرس زای محیط زیست محافظت می کند. 

روش های درمانی اساسی 
 ضیافت چشم المیس Elemis Feast Your Eyes
مدت زمان انجام این تکنیک 15 دقیقه خواهد بود.

لیفت تخصصی چشم تایلون Thalion Eye Lift Expert
انجام این تکنیک 30 دقیقه ای کمک شایانی به افزایش حجم بافت های دور چشم و محافظت از این نواحی در برابر پیری زود رس می کند. این تکنیک با افزایش میزان گردش خون در اطراف چشم ها کمک شایانی به ایجاد ثبات و استحکام در نواحی پلک ها می کند. مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

خدمات وکس
در این اسپا خدمات وکس برای تمام نواحی بدن انجام می شود.

تشریفات 
بازیابی و احیا سریع Speedy Recovery
انجام این تکنیک 60 دقیقه طول خواهد کشید و شامل انجام روش تقویت کننده زیبایی 30 دقیقه ای و ماساژ گردن و شانه 30 دقیقه ای می باشد.

رهایی جت لگ Jet Lag Relief
این پکیج 75 دقیقه ای شامل انجام یک ماساژ ضد استرس پشت 30 دقیقه ای، ماساژ پای 30 دقیقه  ای و ماساژ جمجمه 15 دقیقه ای می باشد. 

درمان های شرقی Oriental Therapy
این پکیج 90 دقیقه ای شامل انجام ماساژ چینی سنتی توی نای 60 دقیقه ای و ماساژ سنتی چینی پا رفلوکسولوژی 30 دقیقه ای خواهد بود.

مجموع سلامتی Total Wellness
این پکیج 120 دقیقه ای شامل انجام تکنیک تقویت آرایشی 30 دقیقه ای و گزینه اسکراب لایه بردار بدن 30 دقیقه ای یا ماساژ انتخابی از بین ماساژهای بلنیز اندونزیایی یا ماساژ تقویت کننده آرامش بخش معطر بدن می باشد.

مناسب برای دو نفر Perfect for Two
این پکیج 90 دقیقه ای از دو قسمت انجام ماساژ و حمام شیر مغذی المیس تشکیل شده است. میهمانان می توانند از بین ماساژهای بلنیز اندونزیایی یا ماساژ تقویت کننده معطر آرامش بخش یکی را انتخاب نمایند. مدت زمان استفاده از حمام 30 دقیقه و انجام ماساژ 60 دقیقه خواهد بود.

قوانین اسپا
میهمانان می توانند در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 تا 22 و در روزهای شنبه، یکشنبه و تعطیلات عمومی از ساعت 9 تا 21 از امکانات این مکان استفاده نمایند. لطفاً 10 دقیقه قبل از زمان پکیج انتخابیتان در محل اسپا حضور یابید و چنانچه مایل به تغییر یا کنسل کردن پکیج موردنظرتان هستید حتماً شش ساعت قبل این موضوع را با مسئولین در میان گذارید تا پنجاه درصد از هزینه به شما بازگردانده شود در صورتی که اطلاع رسانی شود هیچ هزینه ای به شما بازگردانده نخواهد شد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید