• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • اتاق دلوکس هتل انن تارا سایم بانکوک
  • میز غذاخوری سوئیت کرنر
  • نمای تخت بزرگ اتاق گاردن
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه
  • تخت های توئین اتاق پرمیر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کرنر
  • محوطه نشیمن سوئیت جونیور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 354 واحد اقامتی در هتل مجلل و پنج ستاره انن تارا سایم بانکوک وجود دارد. به منظور اینکه اقامت در این مجموعه برای میهمانان تک تک اتاق ها و سوئیت ها به گونه ای تکرار نشدنی و خاطره انگیز باشد، امکانات رفاهی، راحتی و فناوری مدرنی بین همگی آنها تقسیم شده است که در مورد موارد مشترکشان می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای اتوی لباس، پایه اتصال آیپاد، خدمات رایگان ارائه روزنامه، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، بالشت های بسیار راحت با ویژگی ضد آلرژی بودن، سشوار، خدمات ارائه تلفن همراه هوشمند با امکان برقراری تماس و استفاده از اینترنت نامحدود، میز تحریر و فضای کاری وسیع برای میهمانان شاغل، امکان اتصال به اتاق های دیگر، بالکن با فضای اختصاصی، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، دیوارهای مجهز به عایق صوتی، مینی بار، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، خدمات ارائه روزنامه، قسمت نشیمن وسیع به همراه کاناپه، یخچال، امکان دسترسی راحت با صندلی چرخ دار، حوله دست و صورت، کمد لباس، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب یک نفره، امکان قرار گیری تخت خواب اضافه در صورت پرداخته هزینه، کف تمام موکت، یخچال، سه دستگاه تلفن با خط مستقیم، تلویزیون ال سی دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، رادیویی و دستگاه پخش بلوری، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان و با کف پوشی از سنگ مرمر و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد. 

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    متراژ واحدهای دلوکس در این مجموعه لوکس در حدود 42 متر مربع می باشد. این اتاق ها در میان طبقات دوم الی هشتم ساختمان هتل اَنِن تارا سایَم بانکوک قرار دارند و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، فضای راحتی را برای اقامت دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان تدارک خواهند دید. چشم انداز منطقه مسکونی در نزدیکی ساختمان هتل از جمله سایر ویژگی های اتاق های دلوکس هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیر

    اتاق پرمیر

    متراژ اتاق های پرمییِر در حدود 42 متر مربع می باشد با این تفاوت که دکوراسیون لوکس تر و امکانات برازنده تری را نسبت به اتاق های دلوکس در اختیارمیهمانان خود قرار می دهند. تخت خواب هایی که در اختیار دو میهمان بزرگسال و یک کودک همراه این اتاق قرار داده خواهند شد از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره خواهد بود. سایر ویژگی های اتاق های پرمییِر شامل چشم اندازی از نمای شهر بانکوک و همینطور یک کاناپه راحتی در کنار پنجره می شوند. لازم به ذکر است که اتاق های پرمییِر در میان طبقات دوم تا هشتم ساختمان این مجموعه حضور دارند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت جونیور

    سوئیت جونیور

    سوئیت های دیدنی جونیور سوئیت در طبقات دوم تا هفتم ساختمان هتل اَنِن تارا سایَم بانکوک قرار گرفته اند و همراه با چشم اندازی از فضای باغ گرمسیری هتل و استخر هتل و یا باشگاه گلف رویال بانکوک اسپورتس هستند. متراژ این سری از سوئیت ها در حدود 72 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، یکی از برازنده ترین انتخاب ها برای دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان خواهند بود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق گاردن (باغ)

    اتاق گاردن (باغ)

    متراژ واحدهای خاص و زیبای گاردِن تراس در حدود 52 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، فضای دیدنی ای را برای دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان تدارک دیده اند. سایر ویژگی های این سری از اتاق های هتل هتل اَنِن تارا سایَم بانکوک شامل ورودی و خروجی اختصاصی با نمایی تزیین شده با ستون های زیبا و فضای سرسبز و منحصر به فرد به سبک طراحی های تایلندی، چشم اندازی از استخر شنای هتل، در اختیار داشتن آلاچیق اختصاصی و نیز حوضچه ای با درختان سدر می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت یک خوابه

    سوئیت یک خوابه

    سوئیت های یک خوابه از جمله واحدهای اقامتی هتل اَنِن تارا سایَم بانکوک هستند که هم انتخاب درستی برای مدیران موفق هستند و هم بی نقص برای خانواده هایی که به دنبال ثبت خاطرات تکرار نشدنی اند خواهد بود. متراژ این سوئیت ها در حدود 84 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، سوئیت های کاملی برای اقامت دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان می باشند. در مورد دیگر ویژگی های سوئیت های یک خوابه می توان به قسمت نشین وسیع و راحت، چشم اندازی از باشگاه گلف رویال بانکوک اسپورتس، امکان اتصال به اتاق های دیگر برای دو خوابه شدن و نیز دو سرویس بهداشتی برای میهمانان اشاره کرد. لازم به ذکر است که سوئیت های یک خوابه در میان طبقات چهارم تا هشتم ساختمان این مجموعه قرار دارند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت کرنر

    سوئیت کرنر

    سوئیت های بسیار برازنده، وسیع و زیبای این هتل دارای متراژ 126 متر مربعی بوده و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، اقامتی فراموش نشدنی و بسیار راحتی را برای دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان رقم خواهند زد. سایر ویژگی های کرنر سوئیت های یک خوابه شامل در اختیار داشتن چشم اندازی از باشگاه گلف رویال بانکوک اسپورتس، قسمت نشیمن بسیار وسیع به همراه میز ناهار خوری شش نفره و در اختیار داشتن دو سرویس بهداشتی برای میهمانان می شوند. لازم به ذکر است که این نوع سوئیت ها در میان طبقات ششم الی هشتم ساختمان هتل قرار دارند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    متراژ واحدهای سینگل در این مجموعه لوکس در حدود 42 متر مربع می باشد. این اتاق ها در میان طبقات دوم الی هشتم ساختمان هتل اَنِن تارا سایَم بانکوک قرار دارند و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، فضای راحتی را برای اقامت یک میهمان بزرگسال تدارک خواهند دید. چشم انداز منطقه مسکونی در نزدیکی ساختمان هتل از جمله سایر ویژگی های اتاق های دلوکس هستند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید