• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


مکان‌های برتر و حیرت انگیز برای گذراندن روز ولنتاین در آسیا

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۱۱/۲۴   تعداد بازدید : 1579   گروه مطلب : ترین ها


مکان‌های برتر و حیرت انگیز برای گذراندن روز ولنتاین در آسیا

روز ولنتاین در آسیا احتمالا در لیست تقریبا همه زوج ها قرار دارد. من و شاون هرگز برنامه‌ ای برای انجام کاری در روز ولنتاین نداشتیم، اما هر سال به طور کاملا تصادفی کاری را انجام می‌دهیم. یک سال در گات های غربی هند کمپ زدیم، سال دیگر در کنار آب های شفاف جزایر آندامان بودیم در حالی که سال گذشته در قطب شمال در تعقیب شفق های شمالی بودیم. این باعث شد به این فکر کنم که افراد دیگر در روز ولنتاین چه می کنند. چند وبلاگ نویس مسافرتی با ما همکاری کردند و ما به لیستی از مکان های عالی برای گذراندن روز ولنتاین در آسیا رسیدیم که واقعا شگفت انگیز است! 

بوسان، کره جنوبی
بیشتر زوج ها یا به فکر یک ساحل خلوت هستند یا به فکر رفتن به یک شهر شلوغ برای گذراندن روز ولنتاین. اما اگر بتوانید بهترین های هر دو این گزینه ها را داشته باشید چه؟ بوسان شهری است که با قطار سریع السیر KTX از سئول دو ساعت و نیم فاصله دارد. این دومین شهر پرجمعیت کره جنوبی است که با فیلم اخیر «قطار به بوسان» در سال 2016 نیز به شهرت رسیده است. بوسان بسیار خلوت تر از سئول است و زیبایی آن برای سلایق مختلف مسافران جذاب است. چه به دنبال یک قدم زدن عاشقانه در ساحل باشید، چه یک خرید مجلل، بوسان همه چیز را دارد. 
بازدید از دهکده فرهنگی گامچئون بوسان برای زوج‌ ها ضروری است و در آن می‌ توانند هانوک های سنتی را از بالا تماشا کنند، بطوریکه انگار در سانتورینی هستند. بوسان همچنین از جذابیت های بارسلونا برخوردار است زیرا سواحل زیبایی دارد که درست در لبه جنگل بتنی قرار گرفته اند، که به زوج‌ ها اجازه می‌ دهد در طول روز با آرامش وقت خود را با قدم زدن یا آفتاب گرفتن در ساحل بگذرانند و در عین حال فعالیت‌ های تفریحی زیادی داشته باشند که می‌ توانند در شب از آنها لذت ببرند. زوج‌ ها می‌ توانند در شهر شینسگی سنتوم (Shinsegae Centum) به اسکیت روی یخ بروند، یا در بزرگترین مجتمع تجاری در جهان (دارای رکورد جهانی گینس) به دلخواه خود خرید کنند! پس از تمام این فعالیت ها، آنها همچنین می توانند به اسپا لند در مجتمع خرید بروند تا در حمام های گرم کره ای غوطه ور شوند و از 22 سونای موضوعی آن لذت ببرند. بر خلاف جیمجیلبانگ های (jjimjilbangs) سنتی (حمام‌های کره‌ای)، اسپا لند مدرن است و امکانات اسپا و رستوران‌ هایی را ارائه می‌ کند که می‌ توانند خستگی یک ماهه آماده‌ سازی قبل عروسی خود را کاهش دهند. آنها همچنین می توانند از بازارهای شبانه مختلف در بوسان دیدن کنند تا پس از ماه ها رژیم غذایی قبل از عروسی، از غذاهای خوشمزه لذت ببرند!

بوسان، کره جنوبی


ابوظبی، امارات
گذراندن روز ولنتاین در ابوظبی ایده خوبی خواهد بود زیرا برای همه چیزهایی دارد!  سعی کنید زودتر به تماشای مسجد شیخ زاید بروید که یکی از خیره کننده ترین مساجد مدرن در جهان است. به دنبال آن با بازدید از دنیای فراری آدرنالین خود را بالا ببرید و سریع‌ ترین ترن هوایی جهان فرمولا رزا (Formula Rossa) را امتحان کنید. اگر شما و همسرتان پارک های آبی را ترجیح می دهید، یاس واترورلد (Yas Waterworld) نیز بسیار سرگرم کننده است! اگر خوش شانس باشید، حتی ممکن است بتوانید کنسرتی را در دو آرنا در همان جزیره یاس پیدا کنید. کنسرت های قبلی که در اینجا برگزار شده شامل کولدپلی (Coldplay)، اکسول (Axwell) و ددمو۵ (Deadmau5) می شود.
اگر شما زوجی هستید که هنر را ترجیح می دهید، به شدت توصیه می کنم به جزیره سعدیات بروید و از موزه لوور ابوظبی لذت ببرید. این نمایشگاه که توسط جین نوول طراحی شده است، دارای نمایشگاه های جالب بسیاری است که شما را شگفت زده و غافلگیر می کند. اگر به دنبال یک اقامتگاه فوق العاده هستید، اقامت در جزیره سنت رجیس سعدیات را توصیه می کنم که دارای یک ساحل خصوصی زیبا (برای پیاده روی های زیبا و طولانی عاشقانه) و یک استخر خصوصی دوست داشتنی و زمین گلف است. همچنین یک رستوران تایلندی دوست‌ داشتنی به نام سونتایا در این شهر قرار دارد که درست در بالای آب قرار دارد. مکان های دیگری که من برای یک شام عاشقانه توصیه می کنم، ویلا توسکانا در سنت رجیس ابوظبی و مارکو پیر وایت در فیرمونت باب البحر برای غذاهای لذیذ ایتالیایی است. فیرمونت باب البحر با خدمات بی عیب و نقص و استخر، جایگزین عالی و مدرن دیگری برای یک اقامت رمانتیک است که منظره بسیار خوبی از مسجد شیخ زاید دارد و حتی یک بار شنا هم دارد!

ابوظبی، امارات


جزیره کو کود، تایلند
به محض اینکه به این فکر افتادم که کجا را در آسیا برای روز ولنتاین توصیه کنم، بلافاصله سفر خودم به جزیره کو کود را به یاد آوردم. مناطق دیگر تایلند بسیار شناخته شده تر هستند، اما به دلیل محبوبیت آنها، می توانند به طور غیرقابل تحملی شلوغ شوند. در حالی که رسیدن به کو کود کمی چالش برانگیزتر است (باید از سرزمین اصلی با کشتی به آنجا سفر کنید)، کو کود فقط به اندازه ای توسعه یافته است که تعداد انگشت شماری از تفرجگاه ها و رستوران های دنج را در اختیار شما قرار دهد و به عنوان یک مکان گردشگری شلوغ در نظر گرفته نمی شود. چندین منطقه تا حدودی توسعه یافته در جزیره وجود دارد، اما هیچ شهر واقعی را نمی توان در آن پیدا کرد و از آنجایی که هیچ کشتی به مقصد جزیره وجود ندارد، آرام و تا حد زیادی بدون مزاحمت باقی مانده است. این جزیره برای یک استراحت آرام و رمانتیک فوق العاده است.
اگر چند روزی را می خواهید در جزیره سپری کنید، توصیه می‌ کنم از آبشار با طراوت و زیبای کلونگ چائو بازدید کنید. رستوران منگرو نیز با محوطه غذاخوری در هوای آزاد خود که در کنار رودخانه قرار داشت، یک محل محبوب برای توقف است. 
برای صرف یک شام در غروب آفتاب خیره کننده و کاملا آرام جزیره، بازدید از کافه ویو پوینت ضروری است. وقتی آنجا بودیم، در یک سفر سریع با قایق بادبانی‌ مان به سمت پناهگاه ساحلی حفاظت‌ شده رفتیم، جایی که ویو پوینت آماده بود تا به ما کمک کند مستقیما از قایق خود وارد رستوران شویم. ما غذایمان را کنار هم روی کوسن هایی که روی اسکله قرار داده بودند، با پاهای آویزان شده از بالای آب و میز نیمکت دونفره خود رو به غروب زیبای خورشید خوردیم. تجربه ای آرام، خوشمزه و زیبا.

جزیره کو کود، تایلند


مالدیو
مجمع الجزایری متشکل از بیش از هزار جزیره در اقیانوس هند، مالدیو همچنان در رتبه اول لیست سفر قرار دارد. سواحل ایده‌ آلی را در نظر بگیرید که در کنار آب‌ های نیلگون قرار گرفته‌ اند، جمعیتی کم با تعداد انگشت شماری از مسافران که در سایه درختان نارگیل قرار دارند. هیچ چیز یک تعطیلات عاشقانه را بهتر از غرق شدن در تجمل و اقامت در ویلاهای دنج روی آب که مناظر زیبا و بی نظیری از بهشت را ارائه می‌ کنند، تعریف نمی‌ کند. ما در ماه سپتامبر از مالدیو بازدید کردیم و مفرح ترین و آرامش بخش ترین تعطیلات را سپری کردیم. 
در مدت اقامت خود در مالدیو، ما به سفره ماهی ها غذا دادیم، کایاک سواری کردیم، غروب‌ های خارق‌ العاده را دیدیم، دنیای شگفت‌ انگیز زیر آب را کاوش کردیم و غذاهای لذیذ محلی را امتحان کردیم. در برخی روزها ما به طور کل هیچ کاری انجام ندادیم و کاملا این احساس را دوست داشتیم. هر موجی که به ساحل برخورد می کرد، انگار نگرانی‌ ها را از بین می‌ برد و در عرض چند دقیقه، ما آنجا بودیم که فقط بخوریم، دعا کنیم و عشق بورزیم. شام با نور شمع در کنار ساحل و زیر ستاره ها یک اتفاق زیبا بود، همانطور که بیدار شدن با مناظر آرامش بخش در یک جهان بکر بود. در واقع، ما با زوجی آشنا شدیم که به ما گفتند هر سال یک بار به مالدیو سفر می کنند و این چهاردهمین بازدید آنها بود!

مالدیو

 
تایچونگ، تایوان
تایچونگ تایوان یک مقصد عالی برای روز عاشقانه ولنتاین در آسیا است! این شهر بسیار رنگارنگ است و می توانید روز خود را به طرق مختلف در آن سپری کنید. این روز رویایی را با معشوق خود در بازار گل ژونگشی گوانگوانگ (Zhongshe Guanguang) سپری کنید. در ماه فوریه گل های بسیار زیبایی شکوفا می شوند که شامل گل رز، زنبق، کیهان، لاله و غیره می شود. 
دهکده رنگین کمان تایچونگ یکی دیگر از مکان های جالب برای گرفتن عکس های خاص است. این دهکده قدیمی در نزدیکی ایستگاه راه‌ آهن سریع‌ السیر، با رنگ‌ های زنده‌ اش، افراد زیادی را به خود جذب می‌ کند. همه خانه ها نقاشی های بامزه ای روی خود دارند. یک دیوار عشق مناسب برای شما و معشوق دوست داشتنی شما وجود دارد!
برای غروب عاشقانه، به تالاب گائومی بروید و در حالی که در زیر پرتوهای طلایی غروب خورشید ایستاده اید، نسیم دریا را روی صورت خود احساس کنید. آسیاب های بادی زیبا را در دوردستی که آسمان و دریا به هم می رسند تماشا کنید. تالاب گائومی همچنین مکانی است که می توانید بسیاری از خرچنگ ها و پرندگان کمیاب را در آن مشاهده کنید! اگر از اینجا بازدید می کنید حتما ژاکت بپوشید، زیرا ممکن است کمی باد بوزد و هوا سرد شود.
در نهایت، توصیه ای برای یک غذای ولنتاینی عالی در تایچونگ. در I'm Talato، بامزه‌ ترین بستنی‌ فروشی ایتالیایی در تایچونگ، با هم بستنی بخورید. آنها دو شعبه در شهر دارند و شما نمی دانید که طعم بستنی خوشمزه آنها (بستنی کنجدی را امتحان کنید!) را بیشتر دوست داشته باشید یا دکور مجلل صورتیشان! 

تایچونگ، تایوان


 سنت های جالب و هیجان انگیز برای روز ولنتاین در سراسر جهان



کوتا کینابالو، مالزی
ما به طور خاص برای روز ولنتاین از کوتا کینابالو بازدید نکردیم، اما هر چه بیشتر به آن فکر می کنم، بیشتر متوجه می شوم که اینجا بهترین مکان برای روز ولنتاین در آسیا خواهد بود. این شهر در جزیره بورنئو مالزی واقع شده است. کوتا کینابالو یا آنطور که محلی ها آن را به نام KK می شناسند نزدیک به بسیاری از چیزهای هیجان انگیز است. کوه معروف کوتا کینابالو و پارک ملی معروف کینابالو در نزدیکی آن قرار دارد. می‌توانید با سفر دریایی به پایین رودخانه سعی کنید حیات وحش محلی را ببینید و با تماشای کرم‌ های شب‌ تاب در اطرافتان سفر خود را به پایان برسانید.
اگر به فعالیت های ماجراجویی علاقه ندارید، می توانید به یکی از جزایر بسیار زیبا بروید و در ساحل استراحت کنید. جزیره گایا در صورتی که با بودجه شما سازگار باشد دارای چند تفرجگاه مجلل شگفت انگیز است. یکی از کارهای مورد علاقه ما تماشای غروب آفتاب بود. غروب هر روز حتی زیباتر از روز گذشته بود. کوتا کینابالو مطمئنا شما را ناامید نمی کند. بهترین بخش سفر این بود که بیشتر فعالیت ها (از جمله غذا و محل اقامت) در حد بودجه یک مسافر با پول اندک بود. 

کوتا کینابالو، مالزی


شیلونگ، هند
شیلونگ محل بازی فیلم عاشقانه و نمادین آمیت و لابونیو، عاشقان رمان «سشر کوبیتا» نوشته رابیندرانات تاکور است. اگر از من بپرسید، در کمال صداقت، همین دلیل کافی است تا شیلونگ را به جای هر مقصد دیگری برای گذراندن شب ولنتاین انتخاب کنم. شیلونگ به عنوان پایتخت مگالایا، یکی از اولین ایستگاه های تپه ای است که در دوران راج بریتانیا راه اندازی شد. او همچنین حافظ اصلی علاقه مندان به موسیقی غربی در هفت ایالت خواهر است و به میزبانی برگزاری چندین کارناوال بین المللی در خاشی، تپه های جایانتیا افتخار می کند. 
وقتی در شیلونگ هستید، هرگز از آن پیاده روی های عاشقانه با معشوق خود در کنار هم کوتاه نخواهید آمد زیرا شهر مملو از دریاچه ها و باغ های زیبا است. یکی از آنها، دریاچه وارد، قلب تپنده زندگی شهری است. حضور دیوانه کننده پلیس بازار ممکن است در ابتدا شما را بترساند. من پیشنهاد می‌ کنم، درست در وسط این سر و صدای ناخوشایند بایستید و قبل از اینکه متوجه شوید چه اتفاقی افتاده، بخشی از آن خواهید بود. هنگامی که از بازدید از موزه‌ ها و آبشارهای متعدد و مکان‌ هایی که در تپه‌ های سرسبز قرار گرفته‌ اند لذت بردید، چند روزی را برای کاوش در مناطق اطراف سپری کنید.
یک رانندگی سریع از مرکز شهر شما را به سرزمین عجایب ارتفاعات دره اسمیت می رساند که شیلونگ را به اسکاتلند شرق معروف کرده است! تاکسی های سیاه و زرد بازار پلیس می توانند شما را به سوهرا (چراپونجی، یکی از مرتفع ترین مناطق دریافت کننده بارندگی در هند) ببرند. مکان محبوب من رودخانه بکر داوکی در مرز بنگلادش و هند است، جایی که می توانید سوار قایق شوید و به سواحل بنگلادش بروید. خرید یک جعبه آچار از کشور همسایه را فراموش نکنید!

شیلونگ، هند


سیهانوکویل (Sihanoukville)، کامبوج 
کامبوج ممکن است اولین مقصدی نباشد که هنگام فکر کردن به تعطیلات عاشقانه و روز ولنتاین به ذهنتان خطور می کند. اگرچه مکان‌ های شگفت‌ آور آرامی وجود دارد که این کشور ارائه می‌ کند.
شهر کوچک سیهانوکویل در کامبوج یکی از این مقاصد شگفت انگیز است. شهری در کنار ساحل که می‌ تواند به سرعت مملو از گردشگران شود، اما خوشبختانه سواحلی طولانی‌ تر از آنچه تصور می‌ کنید دارد، بنابراین همه می‌ توانند از آن لذت ببرند. به خصوص اگر به دنبال سپری کردن یک زمان آرام با عزیز خود هستید، ساحل اوترس (Otres) شهر مکانی مناسب برای شماست. در خود شهر چیز زیادی وجود ندارد، به همین دلیل است که می تواند یک فرار مخفی عالی برای شما و عزیزتان فراهم کند. در صورت تمایل حتی می توانید به بازدید از جزایر اطراف هم بروید.
سیهانوکویل مملو از انواع مختلف مقاصد تعطیلات، از خانه های ییلاقی گرفته تا هتل های بزرگ است. مقاصد خانه‌ های ییلاقی می‌ توانند آن احساسی را که ممکن است در روز ولنتاین در جستجوی آن هستید، به شما ارائه دهد. می‌ توانید کنار اقیانوس بنشینید و به صدای امواج گوش دهید، در کنار ساحل قدم بزنید، در حالی که به غروب آفتاب نگاه می‌ کنید با یک طناب تاب بخورید و یا روی صندلی از آفتاب‌ گرفتن لذت ببرید. در آب گرم فرو رفته و اجازه دهید امواج شما را به اطراف بچرخانند. در خانه ییلاقی با عزیزانتان راحت باشید در حالی که قطرات کوچک باران روی سقف فرو می افتند. 

سیهانوکویل (Sihanoukville)، کامبوج


فوجی یوشیدا (Fujiyoshida)، ژاپن
ژاپن ممکن است لزوما اولین کشوری نباشد که وقتی به مقاصد عاشقانه زوج ها فکر می کنید به ذهنتان خطور می کند، اما بدون توجه به این موضوع، باید حتما در لیست شما باشد. وقتی صحبت از سمبل های نمادین سرزمین طلوع خورشید به میان می آید، نمی توانید کوه فوجی را فراموش کنید. چه چیزی می تواند عاشقانه تر از دیدن جذابیت های نفس گیر آن از نزدیک و به اشتراک گذاشتن این خاطره فراموش نشدنی با یکی از عزیزانتان باشد.
تنها چند ساعت دورتر از توکیو، فوجی یوشیدا یک شهر کوچک زیبا است که در استان یاماناشی واقع شده است. محبوب ترین مناظر جذاب اینجا بدون شک پاگودای چوریتو در معبد آراکورا سنگن است. آیا تا به حال عکس هایی را در پینترست یا هر پوستر گردشگری ژاپن دیده اید که در آن یک سازه پاگودای سنتی ژاپنی در کنار کوه فوجی قرا دارد؟  خوب این دقیقا همان نقطه است!
در حالی که پاگودا را باید ببینید، اما محل عاشقانه واقعی در سکوی مشاهده کوه تنجو قرار گرفته است که می‌ توان از طناب‌ راه کوه کاچی کاچی به آن دسترسی داشت. برای صعود به ارتفاع 400 متری از ساحل دریاچه کاواگوچیکو و تماشای منظره ای پانوراما آماده باشید که مطمئنا نفس شما را در سینه حبس می کند.
گفته می شود که اگر از میان مجسمه قلب مانند نگاه کنید و در حالی که رو به کوه فوجی هستید زنگ تنجو (زنگ آسمان) را به صدا در آورید، آرزوی شما محقق خواهد شد. زنگ برای رسیدن به سلامتی و عشق واقعی است، پس حتما آن را امتحان کنید!
آخرین مورد، رمانتیک‌ ترین و آرامش‌ بخش‌ ترین فعالیتی است که احتمالا می‌توانید در فوجی یوشیدا انجام دهید، حمام انسن (با نام مستعار چشمه آب گرم) در فضای باز است که ترجیحا بهتر است حمامی با منظره فوجی سان را انتخاب کنید. چندین هتل و ریوکان در این منطقه وجود دارد که چنین خدماتی را ارائه می دهند و این واقعا بهترین راه برای پایان دادن به سفر روز ولنتاین شما در ژاپن است.

فوجی یوشیدا (Fujiyoshida)، ژاپن


سئول، کره جنوبی
اگر شما مردی هستید که در کره وارد رابطه عاشقانه شده اید، روز مورد علاقه شما در سال، به غیر از تولدتان، احتمالا روز ولنتاین است. تمام شکلات ها و گل ها و آب نبات های خانگی، همه آنها برای شما هستند. در کره، راهی که همسر یا معشوق شما می‌ تواند نشان دهد که واقعا برای او اهمیت دارید، هدیه دادن ترافل‌ های شکلاتی خانگی در روز ۱۴ فوریه است. درست است، خانم ها، این تعطیلات در کره برای شما نیست. شما یک روز متفاوت دارید: روز سفید که به دلیل تمایل به هدیه دادن شکلات سفید نامگذاری شده است که در 14 مارس اتفاق می افتد. پسرها بیشتر اوقات برای ولنتاین چیزی کوچک به معشوق هایشان هدیه می دهند. 
این روز ایده‌ آل ولنتاین برای بسیاری از زوج‌ های کره‌ ای است، اگرچه این روزها قطعا این روند رو به نابودی است. درام‌ های مدرن کره‌ ای (نمایش‌ های تلویزیونی) تمایل دارند تعطیلات را بیش از حد رمانتیک نشان دهند، که برای کره‌ ای‌ ها به اندازه غربی‌ ها مهم نیست. اما بدون توجه به روز هفته، اکثر رستوران‌ ها یک «ست» روز ولنتاین دارند تا زوج‌ ها در شب بزرگ آن را به اشتراک بگذارند.
کره ای ها در واقع به اصطلاح دوازده روز تعطیلات برای زوج ها دارند که در چهاردهم هر ماه برگزار می شوند، اگرچه روز سفید و روز ولنتاین بیشترین محبوبیت را بین مردم دارند. گفته می‌ شود که در روز سفید، بیرون از دانشگاه‌ های زنان در سئول، همیشه گروه انبوهی از پسران هستند که دسته‌ گل‌ هایی در دست دارند و آن طرف خیابان منتظرند تا دوست دخترشان از کلاس خارج شود. این ممکن است درست باشد یا نباشد. اما با دانستن اینکه فروشگاه ها چقدر این تعطیلات را جدی می گیرند، باور نکردن آن تقریبا سخت تر است.

سئول، کره جنوبی


یوگیاکارتا (Yogyakarta)، اندونزی
برای یک روز ولنتاین متفاوت به پایتخت فرهنگی یوگیاکارتا در جاوه اندونزی بروید.  با معابد جادویی برای کاوش و مکان های عالی برای گرفتن عکس های زیبا که در اطراف منطقه قرار دارند، راه‌ های رمانتیک زیادی برای گذراندن روزتان وجود دارد.
بهترین راه برای شروع روز ولنتاین در یوگیاکارتا با یک بیداری زودهنگام و سفر به بوروبودور برای لذت بردن از طلوع خورشید است. کنار عزیزتان بنشینید و در حالی که به جنگل های اطراف نگاه می کنید، طلوع آفتاب و روشنایی این معبد معروف را تماشا کنید. پس از طلوع آفتاب، می‌ توانید به کاوش در بوروبودور ادامه دهید و قبل از صرف صبحانه، چند عکس جذاب با معبد نمادین در پس‌ زمینه بگیرید.
در ادامه سفر خود به کالیبیرو بروید. در اینجا شما و عزیزتان می‌ توانید با ترس از ارتفاع خود همراه با طناب‌ های بلندی که در شگفت‌ انگیزترین پس‌ زمینه قرار گرفته اند روبرو شوید. همچنین چندین محل عکاسی در اطراف پارک وجود دارد که با پرداخت هزینه ای اندک می توانید با هم روی یک سکوی چوبی در مقابل مناظر خارق‌ العاده عکاسی کنید. عکس ها آنقدر خوب هستند که آنها را قاب خواهید گرفت!
برای سرگرمی های عصرانه و دیدن یکی دیگر از معابد معروف یوگیاکارتا، به پرامبانان سفر کنید. دست در دست هم در اطراف این معابد با تزئینات زیبا که به خدایان و الهه های هندو اختصاص داده شده است، در زمان غروب خورشید پرسه بزنید. در همان نزدیکی، یک مکان عالی برای صرف شام در آبهایاگیری وجود دارد که در آن می توانید غذاهای محلی را مشرف به دره نوش جان کنید. روز خود را با بازگشت به معبد برای تماشای باله به پایان برسانید و رقصندگان و اجراکنندگان را تماشا کنید که داستانی عاشقانه را اجرا می کنند. داستان معروف راما و سیتا شامل رقص های شگفت انگیز، استفاده خیره کننده از نور و حتی در برخی موارد آتش بازی است!

یوگیاکارتا (Yogyakarta)، اندونزی


منبع: globetrove




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید