• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


مقاصدی که بدون رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی کرونا نمی توان بازدید کرد

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۵/۲۵   تعداد بازدید : 1402   گروه مطلب : دانستنیهای سفر


مقاصدی که بدون رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی کرونا نمی توان بازدید کرد

کرونا بسیاری از روندهای جدید سفر مانند سفر با فاصله گذاری اجتماعی، سفر مجازی و موارد دیگر را بوجود آورده است. قرنطینه دلیل حبس شدن در خانه ها بود و بسیاری از مردم قصد داشتند در زمان برداشتن محدودیت های کرونا به سفر بروند. سرانجام این امر منجر به ازدحام بیش از حد در بسیاری از نقاط گردشگری و رعایت نکردن بسیاری از پروتکل های بهداشتی کرونا شد. اکنون به دلیل رفتار نامناسب گردشگران، بسیاری از مقاصد گردشگری به بازگشت گردشگران به خانه های خود روی آورده اند. در اینجا فهرستی از نقاط گردشگری وجود دارد که به شدت تحت تأثیر رفتار نامناسب بازدیدکنندگان قرار گرفته و آن ها را به خانه های خود بازگردانده اند. 

1. موسوری و نینیتال
شهرهای موسوری و نینیتال در ایالت اوتاراکند هند مکان هایی هستند که گردشگران در زمان کم شدن محدودیت های پاندمی به آن ها هجوم آوردند. طبق گزارشات، پلیس اوتاراکند مجبور شده است طی یک آخر هفته حدود 8000 گردشگر را از شهرهای موسوری و نینیتال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دلیل ازدحام جمعیت به خانه بازگرداند. پلیس همچنین برای تنظیم ورود گردشگران به مقاصد محبوب گردشگری، ایست های بازرسی ایجاد کرده است. 

1. موسوری و نینیتال


2. تپه ماتران
اخیرا چندین گردشگر به منظور جلوگیری از گسترش کووید 19 از تپه ماتران در هند به خانه فرستاده شدند. برای کنترل ورود بازدیدکنندگان، مقامات اظهار داشتند که ورود غیرقانونی به ایستگاه این تپه جریمه های پلیس را در پی خواهد داشت. طبق گزارش ها، حدود 200 نفر در تعطیلات آخر هفته وارد این منطقه شدند و پلیس مجبور شد 50 گردشگر را از "دستوری ناکا" به خانه بازگرداند.

2. تپه ماتران


 کشورهایی که پتانسیل تبدیل شدن به یک مقصد مهم گردشگری پس از کرونا را دارند



3. تپه های ناندی
این مکان توریستی محبوب باید دقایقی پس از بازگشایی بسته می شد. به محض برداشته شدن محدودیت های کرونا، حدود 200 گردشگر به این محل هجوم آوردند. با این حال، آن ها از ترس گسترش ویروس کرونا و به دلیل ازدحام بیش از حد، به خانه بازگردانده شدند. یک مقام آگاه اظهار داشت هنگامی که در آخر هفته تعداد بازدید کنندگان به طور ناگهانی افزایش یافت، آن ها برای ورود به منطقه بیش از یک ساعت منتظر ماندند. با این حال، بسیاری از مردم در آنجا بدون ماسک دیده شدند. برخی از مقامات با احساس کردن مشکل، با فرمانداری منطقه تماس گرفتند که دستور تعطیلی صادر شد و پس از آن همه از ایستگاه تپه ناندی به خانه فرستاده شدند.

3. تپه های ناندی


4. بالی
بالی نیز مجبور شد با جهانگردانی که پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت نمی کنند برخورد کند. اخیرا مقامات این جزیره مجبور شدند گردشگران خارجی را به دلیل عدم پیروی از پروتکل های کرونا به خانه بازگردانند. محدودیت های پاندمی هم برای گردشگران و هم برای افراد محلی در اینجا وضع شده است، زیرا اندونزی هنوز با نرخ بالای آلودگی دست به گریبان است. بر اساس این گزارش، بالی سه بازدیدکننده از ایالات متحده، ایرلند و روسیه را پس از اینکه در میان مردم بدون ماسک در اطراف قدم می زدند، به کشورهای خود فرستاد.

4. بالی


5. هاوایی
هاوایی نیز مجبور به بازگشت گردشگرانی شد که پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت نمی کردند. طبق گزارش ها، کسانی که دستورات داده شده برای قرنطینه کردن خود را نقض می کردند باید به فرودگاه برگردانده می شدند تا به خانه خود برگردند. به دلیل نقض قوانین قرنطینه، 53 گردشگر باید به خانه خود بازگردانده می شدند.

5. هاوایی







نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید