• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 7 مورد از منحصر به فرد ترین رستوران های جهان آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۳/۱۰   تعداد بازدید : 5039   گروه مطلب : غذاهای ملل


هفت رستوران برتر و منحصربه فرد دنیا

می توان از صرف غذا در رستوران به عنوان یکی از سرگرم کننده ترین و مهیج ترین تجربه ها نام برد، اما این تجربه لذت بخش زمانی تکمیل می شود که مطمئن باشید همه چیز خوب و مطابق میلتان پیش می رود. همانطور که شنیده اید شما عملا می توانید از وسط اقیانوس اطلس نوشیدنی یا اسکالوپ سفارش دهید یا اینکه در جنگل های انبوه و پرباران از نوشیدن مارگاریتا لذت ببرید. بله چنین رستوران هایی یافت می شود. رستوران هایی منحصربه فرد که برای آشنا شدن با آنها کافیست این مقاله را مطالعه نمایید.

1. رستوران داخل غار، پولینیانو ا ماره، ایتالیا
آب های زمردی خیره کننده، طنین دلنشین برخورد امواج با صخره ها و فضایی پرشده از رایحه دلنواز غذاهای ایتالیایی همگی از ویژگی های هستند که این رستوران را به یکی از منحصربه فردترین آنها در دنیا تبدیل نموده است. از دهه 1700 تا کنون غار غول آسا (Grotto Palazzese) در سواحل منطقه پولینیانو در جنوب ایتالیا مامن رستورانی عالی و بی بدیلی است. رستورانی فوق العاده که می توانید در آن همانند یک اشراف زاده از صرف غذا لذت ببرید و به تحسین زیبایی های دریای آدریاتیک بپردازید. با پایین رفتن از پله های صخره های آهکی (پولینیانو ا ماره) به این مقصد غذاخوری برتر دست خواهید یافت. در این رستوران می توانید تازه ترین غذاهای دریایی و بهترین پاستاهای عمرتان را امتحان نمایید. از آنجایی که رستوران تا فصل تابستان تعطیل می باشد حتما قبل از ماه اکتبر می بایست به آنجا رفت.

1. رستوران داخل غار، پولینیانو ا ماره، ایتالیا


2. رستورانی در دل درخت، کو کود (KOH KOOD)، تایلند
اگر از آکرو فوبیا یا ترس از ارتفاع رنج می برید، سونوا کیری (Soneva Kiri) به هچ وجه انتخابی مناسب برایتان نخواهد بود. در این رستوران منحصربه فرد از میهمانان در ارتفاع 5 متری و بر روی جایگاهی چوبی و آویزان شده از شاخه های درخت پذیرایی می شود. این رستوران به لطف قرار گفتنش در ارتفاعات چشم اندازی خیره کننده ای را به جنگل های کو کود به زیر پاهای میهمانانش می آورند. پیشخدمت های رستوران بر روی زیپ لاین خدمت رسانی می کنند یعنی در حالیکه به یک کابل آویزان می شوند خودشان را به میزتان رسانده و سفارشتان را تحویل می دهند. با توجه به متفاوت بودن متد کاریشان، تحویل سفارشات کمی دیرتر از زمان معمول صورت می گیرد.

2. رستورانی در دل درخت، کو کود (KOH KOOD)، تایلند


3. رستورانی زیر آب، بروکسل، بلژیک
می توان از این رستوران به عنوان بهشتی برای علاقمندان به غواصی نام برد، رستورانی فوق العاده که در میان آب های یکی از عمیق ترین استخرهای سرپوشیده جهان پناه گرفته است. صرف غذا برای هر نفر در این رستوران مستلزم پرداخت حداقل 106 دلار خواهد بود از این رو انتخابی ارزان قیمت به شمار نمی رود. اما جگر چرب و نوشیدنی آن که توسط غواصانی مجرب در محفظه هایی مخصوص سرو می شوند، چنان خوشمزه و با کیفیت است که ارزش پرداخت این هزینه را دارد. 

3. رستورانی زیر آب، بروکسل، بلژیک


 آشنایی با 10 رستوران برتر حال حاضر جهان



4. در دل اقیانوس، میکَمو (Michamv)، زنگبار (Zanzibar)
می توان از رستوران دِ راک (The Rock) به عنوان انتخابی بسیار مناسب برای طرفداران آب شور نام برد، رستورانی بسیار جذاب که به هیچ وجه نباید رزرو یک میز را در آن فراموش کرد. در این مکان فوق العاده فرصت طلایی امتحان تازه ترین غذاهای دریایی برایتان فراهم می شود، غذاهایی که تا به حال همانند آنها را امتحان نکرده و قطعا طعم و مزه اش را تا آخر عمر فر اموش نخواهید کرد. دِ راک در فاصله ای بسیار کوتاه از سواحل اونگاجا قرار گرفته پس اصلا نگران دریازدگی در هنگام قایق سواری برای رسیدن به رستوران نباشید.

4. در دل اقیانوس، میکَمو (Michamv)، زنگبار (Zanzibar)


5. در برج ایفل، پاریس، فرانسه
گرچه برج ایفل به عنوان یکی از شاخص ترین جاذبه های پاریس نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند اما تنها کسانی که رستوران ژول ورن (Le Jules Verne) را رزرو می نمایند می توانند از صرف غذا و نوشیدنی در داخل برج لذت ببرند. این رستوران منحصربه فرد در دل برج ایفل قرار گرفته و هر چند رزرو یک میز چندان در آن سخت نیست اما رزرو میزهای کنار پنجره کمی دشوار است و می بایست حداقل چند هفته قبل انجام شود. غذاهای منحصربه فرد تهیه شده توسط سرآشپز بسیار خطیر و دارنده یک ستاره مایکلین این رستوران قطعا خستگی ها و گرسنگی های یک روز کامل که شاید تنها با نصف باگت سپری شده را از تنتان بیرون می راند.

5. در برج ایفل، پاریس، فرانسه


6. در دل کوه، شیلتورن (Schilthorn)، سوئیس
با انتخاب رستوران گردان پیزا گلوریا (Piz Gloria) با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر لذت بردن از صرف یک استیک بی نظیر و سوپ گویاش لذیذ غرق در تماشای منظره نفس گیر رشته کوه های آلپ برنی شوید. دسترسی به این رستوران بوسیله تله کابین امکان پذیر خواهد بود، طولانی ترین تله کابین که میهمانان را از رشته کوه های آلپ به ارتفاعات قله می رساند. البته ناگفته نماند که این مکان، محل تیراندازی جیمز باند در فیلم در خدمت سرویس مخفی ملکه از ششمین فیلم های مجموعه جیمز باند می باشد.

6. در دل کوه، شیلتورن (Schilthorn)، سوئیس


7. در یک کلیسای سابق، آنتورپ (Antwerp)، بلژیک
رستوران دِ جِین (The Jane) در داخل کلیسای قدیمی متعلق به یک بیمارستان نظامی قرار گرفته، رستورانی منحصربه فرد با زیبایی های بی بدیل که فرصت صرف غذا در مکانی مقدس را برایتان فراهم می آورد. ترکیب طراحی قدیمی همراه با شیشه های رنگی و سقف اصیل این رستوران با هنر آشپزی مدرن و سرآشپز دارنده دو ستاره مایکلین تکمیل می شوند.

7. در یک کلیسای سابق، آنتورپ (Antwerp)، بلژیک


منبع: purewow
 




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید