• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آشنایی با 10 غذایی که در اولین سفر خود به لندن باید تجربه کنید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۲/۳۱   تعداد بازدید : 6340   گروه مطلب : غذاهای ملل


غذهایی که در اولین سفر خود به لندن باید بخورید

هر چیزی که تابحال در مورد غذای انگلیسی شنیده اید را فراموش کنید چرا که در حقیقت، بینظیر هستند. دوره غذاهای سنگین و پر حجم بارها و چای پر رنگ و غلیظ گذشته است. نمای غذای لندن با ترکیب طعم غذاهای خیابانی و بخشی از غذاهای پرکیفیت و کلاسیکهای به روز شده، تغییر کرده است. در کنار تجربه دیدن خاندان سلطنتی، عکسهای سلفی با گارد ویژه ملکه و هیجان ارتفاع چرخ و فلک  بزرگ لندن (London Eye)، این لذایذ را نیز در اولین سفر خود به لندن تجربه کنید.

ماهی و سیب زمینی سرخ شده (FISH AND CHIPS) در رستوران گلدن یونیون (GOLDEN UNION)   
خوردن یک سبد بزرگ از ماهی و سیب زمینی سرخ شده در اولین سفرتان به لندن موفقیتی بزرگ است. علیرغم اینکه رستوران بریتیش چیپی گلدن یونیون (British chippy Golden Union) پر از مشتری و توریست است، وعده های غذایی بزرگ، سیب زمینی های محلی، ماهی تازه صید شده  وسرویس سریع، آن را به یک مکان محبوب تبدیل کرده است.
یک پیشنهاد جنجالی: بجای ماهی کاد (cod) ماهی پولاک (Pollock) را سفارش دهید و حتی استیک و نوشیدنی خانگی ممکن است بهترین گزینه در منوی غذا باشد اما تصمیم با شماست.

 ماهی و سیب زمینی سرخ شده در رستوران گلدن یونیون


تیپسی کیک (TIPSY CAKE) در داینر بای هستون بلومنتال (DINNER BY HESTON BLUMENTHAL)  
اگر شانس امتیاز دهی به غذایی در این رستوران سطح بالا در منطقه ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental) را دارید حتما تیپسی کیک را در ابتدا سفارش دهید. چرا که این کیک حدود 45 دقیقه زمان می برد تا آماده شود. کیک تیپسی نسخه به روز شده سرآشپز از یک دسر انگلیسی قدیمی است که به کتاب آشپزی جیم والش (J.H. Walsh) در سال 1810 میلادی بر می گردد. این کیک برشهای بزرگ کبابی و کاراملی شده آناناس مزه دار شده است که با برشهای نان کره ای گرم و شیرین روی یک کرم کاسترد سرو می شود.

تیپسی کیک در داینر بای هستون بلومنتال


ساندی رست (SUNDAY ROAST) در مارکس من پاب (MARKSMAN PUB)   
هیچ غذایی کلاسیک تر از یک وعده ساندی رست نیست (این غذای سنتی یک وعده غذایی بزرگ است که بعد از مراسم کلیسا خورده می شد). این غذاخوری در منطقه هکنی (Hackney)، یکی از بهترین و ریشه دار ترین مکانها برای خوردن این غذاست که آنرا با پودینگ یورکشایر (Yorkshire Pudding) و پودینگ هرفورد رست شده (Roast Hereford) عرضه می کند. پودینگ یورکشایر برخلاف اسمش، یک نان پفکی است که از تخم مرغ، آرد، شیر و یا آب تهیه می شود. یادتان باشد که حتما آنرا در آب گوشت خیسانده و امتحان کنید.

 ساندی رست در مارکس من پاب


دال سیاه (BLACK DAL) در رستوران دیشوم (DISHOOM)   
اگر از هر شخصی که تابحال در لندن بوده در مورد رستوران سوال کنید، فقط یک مکان را معرفی می کند و آن رستوران دیشوم است. این رستوران و غذاهایش نمادی از کافه های زرتشتی زمان گذشته می باشد که در سال 1950 در سراسر بمبئی دیده می شده اما اکنون دیگر خبری از آنها نیست. خوراک دال سیاه غلیظ خانگی، گل سرسبد منو می باشد که بیش از 24 ساعت برای پختن زمان نیاز است و مکمل مناسبی برای هر غذا بخصوص بریانی جک فروت بدون گوشت (jackfruit biryani ) می باشد.

دال سیاه (BLACK DAL) در رستوران دیشوم (DISHOOM)


چای عصرانه در گالری رستوران اسکچ (SKETCH)   
منظور چای عصرانه معمولی نیست. نوشیدن چای در چایخانه ای 100 ساله با دکوری از مخمل صورتی در اسکچ، یادآور آلیس در سرزمین عجایب می باشد. ساندویچ های کلاسیک مثل مرغ سلطنتی، تخم مرغ و تره، نان اسکون با خامه غلیظ، کیک اسفنجی ویکتوریا، اجزای سینی سه طبقه همراه چای هستند که توسط پیشخدمت هایی در لباس صورتی به روی چرخ دستی های صورتی و در یک اتاق صورتی سرو می شوند.

- چای عصرانه در گالری رستوران اسکچ (SKETCH)


 آشنایی با لذیذ ترین غذاهای خیابانی ترکیه



ماهی کاد در رستوران اسپرینگ (SPRING RESTAURANT)  
غذاخوری رستوران اسپرینگ در سامرست هاوس، شبیه قدم گزاشتن روی ابر و باغی پر از گل در اولین روز بهار است. سرآشپز اسکای گینگل (Skye Gyngell)، هر روز غذاهای فصلی مختلفی را تهیه می کند که بسیار سبک و هوس انگیز می باشند. ماهی و سیب زمینی سرخ شده این رستوران با کلم دریایی محلی، سیر وحشی، کره کفیر و لیموترش تهیه می شود.

- ماهی کاد در رستوران اسپرینگ (SPRING RESTAURANT)


شاکشوکا دودی (SMOKY SHAKSHOUKA) در رستوران نوپی (NOPI)    
تا بحال هرگز چنین شاکشوکایی نخورده اید. تخم مرغ آبپز، سس گوجه فرنگی مخصوص و ماست دودی (به ما اعتماد کنید، این غذا کاملا متفاوت است). تمام مواد اولیه در این صبحانه که توسط سرآشپز معروف، یوتام اتولنگی (Yotam Ottolenghi) تهیه می شود از محصولات داخلی مثل پنیر شمال لندن گرفته شده است.

- شاکشوکا دودی (SMOKY SHAKSHOUKA) در رستوران نوپی (NOPI)


کباب بره (LAMB KEBAB) در رستوران منقل 2 (MANGAL 2) 
بخشی که غذای لندن را بسیار لذیذ می کند تاثیر غذاهای خاور میانه است که عملا جزو غذای انگلیسی شده اند. رستوران و غذاخوری منقل 2 در دالستون (Dalston) جایگاه اصلی کباب ذغالی و مزه های ترکی است که بسیار مقرون به صرفه و خوشمزه می باشد. کباب بره این رستوران بسیار آبدار و سنگین است.

- کباب بره (LAMB KEBAB) در رستوران منقل 2 (MANGAL 2)


نان هات کراس (HOT CROSS BUNS) در رستوران لیلیز (LYLE’S)   
ممکن است مجبور باشید تا سال آینده صبر کنید اما خوردن نان هات کراس ادویه دار در رستوران سطح بالای لیلیز در شوردیچ، ارزش این انتظار را دارد. خوردن این نان با کره و قهوه داغ  در لیلیز، از موهبت های اصلی و خوشمزه انگلیسی است. حال اگر فصل این نان نباشد، در بار بمانید و از نمایشگاههای غذایی مدرن فصلی و دوره ای، لذت ببرید.

- نان هات کراس (HOT CROSS BUNS) در رستوران لیلیز (LYLE’S)


رول بیکن (FANCY BACON ROLL) در رستوران تیمی گرین (TIMMY GREEN)   
ساندویچ بیکن صبحانه محبوب انگلیسی است و تیمی گرین (Timmy Green) که بخشی از مجموعه امپراتوری دیزی گرین (Daisy Green ) می باشد، شیوه مدرنی از رول استرالیایی بصورت رول بیکن در این صبحانه دیر هنگام کلاسیک را عرضه می کند. این ساندویچ هوس انگیز از لایه های تخم مرغ آبپز، بیکن تهیه شده از مزارع کوچک انگلیسی و سس هلندایز بروی یک نان پاراتا تشکیل شده که این نان توسط نانواهای وارد هندی در شمال لندن تهیه می شود.

- رول بیکن (FANCY BACON ROLL) در رستوران تیمی گرین (TIMMY GREEN)


منبع: purewow





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید