• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی
  • استخر روباز هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی
  • رستوران غذای مدیترانه ای سرای
  • رو بار هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی
  • نمایی از رستوران ایکان ایکان
  • محوطه فضای باز رستوران کلاپا گریل
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • محوطه نشیمن ویلا بیچ فرانت
  • تخت های توئین ویلا فمیلی
  • محوطه نشیمن ویلا دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ ویلا بیچ فرانت

مرکز سلامتی و اسپا

باشگاه تناسب اندام
هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی باشگاه تناسب اندام بسیار پیشرفته و مجهز به امکانات و خدماتی مانند اتاق بخار، منطقه مخصوص وزنه های آزاد و خدمات ارائه میوه رایگان را برای استفاده علاقمندان به ورزش در نظر گرفته است. میهمانان می توانند به صورت 24 ساعته از انجام فعالیت های ورشی در این مکان لذت ببرند. همچنین خدمات همراه تناسب اندام روزانه از ساعت 7 تا 20:30 در این مکان ارائه می شود.

اسپا جیو
با قدم گذاشتن در این اسپا، جاییکه به کمک روش های درمانی طبیعی انرژی های درونی شما را توازن می کنند، راز زیبایی و آرامش را درک کنید و سلامت جسمی، عاطفی، ذهنی و روحی خود را افزایش دهید. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 22 از امکانات این اسپا استفاده نمایند.

ماساژ مالایی
این تکنیک درمانی به کمک حرکات طولانی، متناوب، منظم و ضربه ای و با استفاده از روغن های پایه برای کاهش تنش ها، کمک به آزادسازی اندورفین، دستیابی به آرامش ذهنی فوق العاده و تجربه خوابی بسیار آرامش بخش انجام می شود. انجام این روش درمانی 60 تا 90 دقیقه طول می کشد.

روش های درمانی زمین
هنگامی که عناصر خاکی در درون بدن از بین می روند، احساس ناامنی و خستگی وافری در وجود افراد دیده می شود. روش های درمانی زمین این اسپا از ترکیب انرژی های پنهان کریستال زمین، سنگ، گل و لای و تکنیک هایی که هدف آنها سیستم عصبی است، تشکیل شده اند و استفاده از آنها کمک شایانی به ایجاد آرامش ذهنی، توزیع انرژی بدنی و مغذی سازی و پرورش فکری می کند.

روش های درمانی صورت آناندا
آناندا در زبان سانسگریت به معنای سعادت الهی می باشد. در این روش درمانی از از روغن خالص آیِر ماوار برای احیا انرژی های ذهنی و بدنی، از بین بردن تنش، حذف سموم، باز کردن مراکز انرژی، بازگرداندن هماهنگی های درون پوستی و دستیابی به پوستی درخشان استفاده می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

روش درمانی تشریفاتی نور زمین
این روش مغذی سازی تشریفاتی ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک نمک های زمین مانند هالیا، آکار وانکی و چوب سدر شروع شده، سپس با انجام ماساژ تبتی به کمک سنگ یشم گرم، سنگ کوارتز شفاف و کریستال های رز کوآرتز به کمک سنگ مرمر سیاه لنکاوی ادامه می یابد. با انتخاب این روش 120 دقیقه ای به آرامش فوق العاده ای چه از لحاظ جسمی و چه روحی دست یابید.

روش درمانی کندالیتی سیاه به کمک ضماد الماس
این روش درمانی مغذی سازی با بیدار کردن کندالینی و انرژی خفته در قسمت پایه ستون فقرات کمک شایانی به متعادل کردن انرژی های بدنی می کند. در این روش از یک ترکیب مغذی از تورمالین، یشم، مروارید و یاقوت کبود برای حذف نواحی انسداد انرژی و تقویت میدان انرژی استفاده می شود. این درمان روشی بسیار مناسب برای ترمیم روح خسته و تقویت سیستم عصبی سمپاتیک و پارا سمپاتیک می کند و انجام آن 75 دقیقه طول می کشد.

جیو کریستال فوت رفلکس
این روش مغذی سازی و پرورش پاها به کمک تکنیک های خاص منطقه ای و با استفاده از اسکراب نمک دریایی، حرکات آکوآپرشر (طب فشاری)، ماسک مغذی سازی گل رس و سرم احیا جنگل انجام می شود. انجام این روش درمانی کمک شایانی به تسکین استرس ها و تنش ها، بهبود گردش خون، توازن و توزیع میزان انرژی در سراسر سیستم بدن می کند. مدت زمان انجام این روش درمانی 60 دقیقه خواهد بود.

روش احیا و تجدید به کمک مروارید و بونگا مِلور
در قرن بیست و یکم با ترویج و افزایش استفاده از کامپیوتر، گوشی های هوشمند، تلویزیون و انجام مسافرت های هوایی طولانی مدت، خستگی و کاهش انرژی در بین این افراد به شدت دیده می شود. این روش درمانی 60 دقیقه ای شامل انجام فرآیند اسکراب بدنی به کمک بلورهای نمک هیمالیایی خالص و عناصر کمیاب برای بازگرداندن انرژی های ذهنی و دستیابی به پوستی روشن می باشد.

رَپ ژل آمیتیست
این رپ درمانی شامل انجام فرآیند سم زدایی بسیار عمیق می باشد و انجام آن کمک شایانی به تصفیه پوست و بهبود سیستم لنفاوی می کند. در این تکنیک 90 دقیقه ای از روش احیا به کمک مروارید، ماساژ صورت مینی کریستال و ترکیبات زیبا کننده پوست مانند روغن های زنجبیل، گل رز شمعدانی و مانوی استفاده می شود.

میمی اینداه (رویاهای شیرین)
این روش درمانی آرامش بخش به کمک روغن های ضروری، انجام ماساژ ماما و فرآیند توازن انرژی چاکراه ها و آرامش سیستم عصبی برای تجربه خوابی بسیار دلنشین و شیرین انجام می شود. در این روش از ترکیبات گیاهی محلی جوان کننده با استفاده از حرکات ریمتیک و منظم در نواحی صورت و بدن برای تجربه آرامشی رویایی استفاده می شود. انجام این تکنیک دو ساعت و نیم طول می کشد.

روش های درمانی مغذی سازی و تقویت کننده
روش درمانی بیوانرژی جمجمه به کمک اسکراب نمک
انجام این تکنیک مغذی سازی 45 دقیقه ای کمک شایانی به آزاد سازی یون های منفی، پاکسازی هاله اطراف و تقویت مو به کمک روغن های ضروری می کند.

تجربه حمام در اتاق
با غوطه ور شدن  در وان مملو از گیاهان بامبو و نمک، رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید و آرامشی فوق العاده را تجربه نمایید. انجام این تجربه دلنشین 45 تا 60 دقیقه به طول می انجامد.

فعالیت ها با قابلیت اضافه شدن به روش های درمانی مغذی سازی
این فعالیت ها شامل کلاس های پخت و پز آسیایی، فعالیت های گردشگری و اکتشافات غار، یوگا هاتا و جلسات یوگا اختصاصی می باشد.

روش های درمانی آب
طروات، احیا و اتصال
جنگل های انبوه آب را به اتمسفر اضافه می کنند. این یک فرآیند مستمر تصفیه و آزاد سازی و نمایانگر نقش آب در سیستم بدنی انسان ها می باشد. درمان هایی که به کمک خواص بی نظیر آب انجام می شوند کمک شایانی به افزایش و توازن میزان انرژی های درونی می کند.

روش درمانی تشریفاتی مادر تو بی (حاملگی)
این روش درمانی 90 دقیقه ای با رعایت اصول ایمنی برای استفاده مادران باردار طراحی شده و انجام آن کمک شایانی به ایجاد توازن های انرژی در وجود مادر و فرزند در دوران بارداری می کند. در این روش از ترکیبات امن اسطوخدوس، گل رز، روغن جلبک دریایی، ویتامین ای، روغن آرگان برای انجام فرآیند لایه برداری و ماساژ آبرسانی پوستی استفاده می شود. با انتخاب این روش 90 دقیقه ای از شر تنش ها و گرفتگی های ماهیچه ای رهایی یابید و به آرامشی فوق العاده دست یابید.

روح و شفافیت زنانه
در این روش درمانی 120 دقیقه ای از سنت های باستان مالزی برای دستیابی سطح انرژی به ریتم طبیعی استفاده می شود. این روش درمانی احساسات زنانه را به جریان می اندازد و سیستم انرژی را تقویت می کند. این تکنیک شش قسمتی شامل انجام روش پاکسازی برای تجدید نیروهای بدنی، انجام حمام درخشان کننده همراه با تزریق ، استفاده از گیاه بسیار مشهور برای افزایش میزان انرژی و حمایت از احساسات زنانه ، انجام ماساژ آرامش بخش تاکسو کاسیه و نهایتاً استفاده از رپ کِسیپ فاطیما برای جوانسازی، افزایش میزان انرژی و افزایش ترشحات غده آدرنالین می باشد.

ماساژ افزایش قدرت و احیا مردانه
این روش درمانی تشریفاتی با استفاده از ترکیبات گیاهی بومی بسیار قدرتمند و تکنیک های هدف دار برای افزایش قدرت مردانگی انجام می شود. در این روش از اسکراب نیرو بخش، حمام بخار و ماساژ دیپ تیشو برای افزایش میزان تستسترون و انرژی های مردانه استفاده می شود و انجام آن 120 دقیقه طول می کشد.

اتصال راجا و راتو
این روش درمانی برای ایجاد یک تجربه رمانتیک برای زوجین طراحی شده و بر روی فرآیند باز کردن چاکراه ها برای به حداکثر رساندن ارتباط عاطفی و احساس عشق تمرکز می کند. در این روش از روغن های نفیس ماوار (روغن عشق)، بونگا (روغن سعادت) و مِلبور بونگا (برای تحریک جریان عشق) برای اجاد یک اتحاد و توازن زیبا در ذهن، بدن و روح انجام می شود. این سفر عاشقانه شامل مراسم پر برکت سنتی است و انجام آن 120 دقیقه طول می کشد.

ماساژ تاکسو کاسیه
این ماساژ حسی به کمک انجام حرکات ضربه ای و منظم به کمک ریختن جریان گرم سفت کننده کناگا، گاردگاردینا، یاسمین و روغن نشاط بخش زنجبیل برای دستیابی به آرامشی بی نظیر انجام می شود. انجام این ماساژ فوق العاده کمک شایانی به ایجاد ارتباطات عشقی، آرامش و تعادل بین انرژی های ذهنی می کند و انجام آن 60 دقیقه طول می کشد.

لاغری بوگاوینِلیا
این روش لاغر کننده بسیار موثر کمک شایانی به کاهش میزان مایعات و سلولیت می کند. این اسکراب سم زدا با تحریک غدد لنفاوی یا گل شمعدانی و اکالیپتوس باعث تقویت میزان گردش خون، حذف سموم و افزایش بازسازی سلول می کند و انجام آن 90 دقیقه طول می کشد.

روش درمانی صورت با گیاهان دریایی
این روش درمانی تسکین دهنده و پاک کننده با استفاده از ترکیبات شفابخش دریایی برای از بین بردن مایعات اضافی و بهبود میزان گردش خون استفاده می شود. این روش به کمک ماسک های غنی از اسطوخدوس برای افزایش میزان کلاژن، سم  زدایی و تحریک جریان لنفاوی انجام می شود و انجام آن 90 دقیقه طول می کشد.

رپ و احیا کننده بدنی گیاهان دریایی
در این روش 90 دقیقه ای از مواد مغذی غنی دریایی و اسکراب نمک دریایی برای پاک کردن و بازگرداندن انرژی سیستم لنفاوی استفاده می شود. این روش درمانی کمک شایانی به کاهش سلولیت، بهبود بافت پوستی و افزایش آبرسانی می کند.

غوطه وری در گیاهان دریایی
در این روش درمانی از ترکیب اسکراب مرطوب کننده، رپ بدنی، حمام و روش های درمانی پوست صورت با استفاده از گیاهان دریایی غنی از مواد معدنی و خالص ترین نمک های کریستال باقی مانده از اقیانوس ها با قدمت بیش از250 سال برای پاک کردن و انرژی بخشی مجدد به سیستم لنفاوی و سیستم ایمنی بدن استفاده می شود. خواص عناصر درمانی شفابخش کمک شایانی به ایجاد نشاط، افزایش میزان گردش خون و بهبود پوست می کند و انجام آن دو ساعت و نیم طول می کشد.

تقویت آب، روش درمانی کلیه
در این روش از منافع و مزایای یخ و گرما برای جوان سازی، تقویت غدد آدرنالین و کلیه ها استفاده می شود. این روش ترمیم و بازسازی بسیار عمیق کمک شایانی به کاهش استرس ها می کند و انجام آن 30 دقیقه طول می کشد.

تجربه حمام در اتاق
از غوطه ور شدن در حمام شیر طبیعی سرشار گل های مریم به پوستی درخشان و با طراوت دست یابید. انجام این تجربه بی نظیر 45 تا 60 دقیقه به طول می انجامد.

فعالیت ها برای اتصال و پشتیبانی روش های درمانی آب
این فعالیت ها شامل غوطه وری در جنگل انبوه، قایقرانی ماجراجویی، گردش آبشار، قایقرانی ساحلی، یین یوگا و جلسات خصوصی اختصاصی می باشند.

روش های درمانی نور
روش های درمانی برای انرژی بخشی و روشن سازی
زمین، بیشتر انرژی های خود را از نور خورشید که ترکیبی از هفت رنگ قابل رویت با طول موج و فرکانس و مزایای منحصر به فرد خود است، دریافت می کند. نور خورشید لنکاوی دارای کیفیتی فوق العاده و رنگی همیشه در حال تغییر و انعکاس دریای آندامان است. روش های درمانی نور بر اساس این خواص و برای افزایش میزان انرژی های ذهنی و روحی می کند.

ماساژ کِرینگانان لایتنِس
این شیوه ماساژ درمانی به کمک تکنیک های دیپ تیشو برای تقویت انرژی، نرم کردن سیستم عضلانی و تحریک جریان انرژی انجام می شود. در این روش از چوب سدر، روغن آرکار وانگی و چِناندا استفاده می شود. مدت زمان انجام این روش درمانی 90 دقیقه می باشد.

روش درمانی کریستال صورت با الکترو کریستال درمانی
در این روش درمانی ملایم از انرژی ظریف کریستال ها، فرکانس های نور مغناطیسی و رنگ درمانی برای بالا بردن انرژی ارتعاشی پوست و جوان کردن چهره استفاده می شود. این روش به کمک کریستال های کوارتز گرم و نور درمانی برای ایجاد تعادل بدنی و به ارمغان آوردن زیبایی های مورد نیاز انجام می شود و با استفاده از ماسک یشم خنک کننده برای کاهش آثار چین و چروک به پایان می رسد. مدت زمان انجام این تکنیک 75 دقیقه خواهد بود.

ریتم های زندگی (بیوریتمز)
این روش درمانی بسیار قدرتمند انرژی های طبیعی زندگی را بازیابی می کند. این تکنیک با انجام فرآیند اسکراب انرژی زا یونیزاسیون و رپ کل رُس برای تجدید و احیا میدان انرژی بیومگنتیک شروع می شود، سپس با انجام ماساژ صورت ادامه می یابد و در نهایت با انجام روش درمانی کوندالینی پشت برای بیدار کردن و کانال کردن انرژی های کیهانب در پایه ستون فقرات به پایان می رسد. مدت زمان انجام این روش 120 دقیقه خواهد بود.

مانیپورا
مانیپورا در زبان سانسکریت به معنای زیبا و جواهر درخشان می باشد و به شبکه آتش درونی و انرژی خورشیدی یعنی چاکراه ها که باعث سلامتی و نشاط بدنی می شود، اشاره دارد. در این روش از ماساژ مرما، ماساژ تخلیه لنفاوی و ضماد نمک خالص دریایی و دیگر ترکیبات انرژی بخش برای تحریک و تعادل در انرژی های بدنی استفاده می شود. انجام این تکنیک فوق العاده 60 تا 90 دقیقه طول می کشد.

روش سم زدایی و تجدید انرژی
این تکنیک درمانی به کمک خواص یونیزاسیون کریستال های خالص دریایی برای کاهش سلولیت، از بین بردن استرس و خستگی، تحریک گردش خون و سم زدایی انجام می شود. با انتخاب این روش زمینه انرژی های زیستی بدن خود را تقویت نمایید و به ذهنی آرام و روحی متعالی دست یابید. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

رَپ گل رُس بیوانرژی
در این تکنیک علاوه بر استفاده از اسکراب سم زدا و انرژی زا از رپ گل رُس بیوانرژی نیز استفاده می شود. انتخاب این روش کمک شایانی به جوانسازی پوست، سیستم لنفاوی و تقویت میدان انرژی های زیستی می کند. مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود.

سلامتی چاکراه ها
این روش درمانی به کمک روغن های خالص برای بازکردن انرژی چاکره ها انجام می شود. در این تکنیک از ماساژ تخلیه لنفاوی، فرآیند شفابخش چاکره ها به کمک روغن های گرم خالص بر روی چشم سوم برای باز گردندان انرژی و تعادل چاکراه ها در راستای ماهیت واقعی خود استفاده می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 120 دقیقه خواهد بود.

تجربه حمام در اتاق
اگر به دنبال امتحان تجربه ای آرامش بخش در محیطی کاملاً اختصاصی هستید این برنامه را انتخاب نمایید و از غوطه ور شدن در وان پر شده از آب و عصاره های شفابخش و انرژی زای نمک، سِرای تازه، زنجبیل و تکه های لیمو لذت ببرید و با استفاده از روغن انرژی زای ویتامینه لذت خود را کامل نمایید.

فعالیت های پیشنهادی با قابلیت اضافه شدن برای پشتیبانی روش ها درمانی نور
برنامه باربیکیو در کنار آتش در قسمت ساحلی و زیر نور ستارگان، گردشگری با دوچرخه، یوگا و قسمت های یوگا اختصاصی قابلیت اضافه شدن به روش های درمانی نور را دارند.

روش های درمانی هوا
تعادل و التیام
هوا به عنوان یک نیروی کیهانی نامرئی در زندگی ما عمل می کند و این نیرو با عملکرد ریه ها، زندگی گیاهان و دریافت اکسیژن و تولید دی اکسید کربن به صورت کامل احساس می شود. با توجه به وجود جنگل های وافر در لنکاوی و نقش آنها در تصفیه هوا روش های درمانی هوا برای ادای احترام به رابطه انسان و طبیعت و ایجاد تعادل در بدن و ذهن انسان ارائه می شوند.

روش درمانی سن معکوس برای پوست صورت
با انتخاب این روش راز زیبایی و جوانی پوست و محافظت از آن در برابر نور خورشید و هوای سرد زمستان را کشف نمایید. در این روش منحصر به فرد از سرم ضدپیری، ماسک و کرم ضد التهاب، بیوهالورینیک اسید میکرو مولکول برای انجام فرآیند مرطوب سازی بسیار قوی و طلا برای تحریک کلاژن های پوستی استفاده می شود. فرکانس های مختلف نوری دارای طیف وسیعی از خواص و ویژگی های مثبت بر روی پوست مانند طیف قرمز برای کاهش زخم، تحریک گردش خون و رشد سلول، طیف آبی برای تنظیم میزان چربی و التیام التهابات سطحی پوست و طیف سبز برای انجام فرآیند جوانسازی و ضد پیری پوست می باشند. مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود.

جانتونگ هِرت ریچوآل (روش بازیافت قلبی جانتونگ)
عنصر هوا دقیقاً به چاکراه قلب که مرکز قدرت و نیروی بدنی است، متصل می باشد. این روش درمانی ترکیبی زیبا از عملکرد قلب با آیر ماوار خالص کوارتز رز برای دستیابی به درک بسیار عمیق و احساس واقعی عشق را ارائه می دهد. با انتخاب این روش بین احساسات خود با اطرافیان تعادلی فوق العاده را ایجاد نمایید. مدت زمان انجام این تکنیک 120 دقیقه خواهد بود.

روش های جوانسازی پوست صورت رِینفُرِست
در این روش درمانی ترمیمی بسیار عمیق از عصاره گیاهان خالص جنگل برای دستیابی به پوستی لطیف، درخشان و محکم استفاده می شود. این تکنیک به کمک ماساژ کمپرس گیاهی گرم، ماساژ تخلیه لنفاوی عمیق، ماسک گل رُس رینفُرست برای تقویت و بازسازی سلول ها در سطح عمیق پوست انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود.

رِینفورِست ریچوآل (تشریفات جنگل)
ذهن انسان به شدت تحت تاثیر نیروی هوا کار می کند. در این روش درمانی از گیاهان جنگل های با طراوت مانند پاراپوئاما برای تقویت انرژی های ذهنی استفاده می شود. این تکنیک پس از انجام فرآیند اسکراب و رَپ بدنی با انجام یک دوش آرامش بخش و ماساژ مارما برای دستیابی به آرامشی بی نظیر در زمینه ذهنی و روحی ادامه می یابد. انجام این تکنیک 120 دقیقه طول خواهد شد.

بِلیس باری رینیوآل
در این تکنیک از خالص ترین کریستال های نمک و ترکیبات آیِر ماوار، بونگا مِلور و روغن گل رز برای بازیابی و شل کردن سیستم عصبی استفاده می شود. با انتخاب این روش به پوستی بسیار درخشان دست یابید. انجام این تکنیک 60 دقیقه طول خواهد کشید.

تجربه وِیا
این تجربه آسمانی به کمک انرژی های شفابخش زمین برای ایجاد سکون و حالت تعادل به روح، روان و جسم انجام می شود. این تجربه ابتدا با انجام فرآیند اسکراب بدنی برای آماده سازی بدن جهت انجام ماساژ مومیایی کل بدن شروع شده، سپس با انجام روش درمانی آناندا صورت برای ایجاد تعادل در چاکراه های بالایی ادامه می یابد. مدت زمان انجام این تکنیک 120 دقیقه خواهد بود.

تجربه حمام در اتاق
با انتخاب این گزینه تجربه ای به یاد ماندنی و آرامش بخش را برای خود رقم زنید و از غوطه ور شدن در حمام نمک لذت ببرید و با استفاده از کرم بدن به پوستی درخشان و روشن دست یابید.

فعالیت های پیشنهادی برای پشتیبانی روش های درمانی هوا
این فعالیت ها شامل جالان جالان، موئای تای، یوگا پرانامایا و جلسات یوگا اختصاصی می باشند.

یوگا
این هتل کلاس های یوگا بسیار پیشرفته و تخصصی را برای علاقمندان به این ورزش در نظر گرفته است. با انتخاب این روش به آرامش ذهنی فوقق العاده ای دست یابید و سطح انرژی روح خود را به صورت بسیار مثبتی افزایش دهید.

کلاس های خصوصی یوگا
این کلاس ها برای تمام افراد با هر قابلیتی از آماتور تا حرفه ای ارائه می شود.

کلاس های ایستاده یوگا در قایق های پدالی
این کلاس ها برای ایجاد توازن و افزایش استقامت در قایق های پدالی در روزهای سه شنبه و شنبه با توجه به شرایط آب و هوایی در ساعت 11:30 و در مرکز ورزش های آبی ارائه می شود.

مراقبت های درمانی یوگا برای ناحیه پشت
این حرکات یوگا برای ایجاد تعادل و بازگردندان قدرت های طبیعی به نواحی پشت و جلوگیری از آسیب دیدگی این نواحی طراحی شده است. این کلاس ها در روزهای پنجشنبه و یکشنبه در ساعت 15:30 در دِ جیو اسپا یوگا پاویلیون ارائه می شود.

یوگا جیوا (هوا)
این کلاس ها در روزهای دوشنبه در ساعت 11:30 و در دِ جیو اسپا یوگا پاویلیون ارائه می شود.

یوگا جویتی ملایم (لایت)
این کلاس ها در روزهای چهارشنبه در ساعت 11:30 در دِ جیو اسپا یوگا پاویلیون برگزار می شود.

یوگا دِهارا (آب)
این کلاس ها در روزهای پنجشنبه ساعت 11:30 در دِ جیو اسپا یوگا پاویلیون برگزار می شود.

یوگا پِرایتوی
این کلاس ها در روزهای جمعه ساعت 11:30 در دِ جیو اسپا یوگا پاویلیون برگزار می شود.

حرکات ابتدایی یوگا
این کلاس ها روزهای یکشنبه ساعت 11:30 در دِ جیو اسپا یوگا پاویلیون برگزار می شود.

تجربیات رایگان یوگا جیو
این حرکات برای ایجاد هماهنگی و گسترش دامنه حرکت و بهبود وضعیت فیزیک برای حرکت در روز آینده طراحی شده است. این برنامه روزانه در ساعت 7:30 در برکه نیلوفر آبی (دِ لوتوس پوند) برگزار می شود.

دستورالعمل های عمومی برای یوگا
پیشنهادات و دستورالعمل های عمومی یوگا عبارتند از انجام تمرین با معده خالی یا نیمه خالی، پوشیدن لباس های گشاد و راحت، توجه کردن به بدن خود و کشیدن نفس های عمیق، تنظیم برنامه با ریتم زندگی و توجه به اثر این ورزش در خلق و خو و میزان انرژی شما می باشند.

سالن زیبایی
با استفاده خدمات این سالن زیبایی های خود را در طول مدت سفرتان حفظ نمایید. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 22 از امکانات این مکان استفاده نمایند.

المنتال بَلِنس (توازن عنصری)
با انتخاب این برنامه فوق العاده راز زیبایی را در اسپا جیو کشف نمایید.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید