• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • نمای ساختمان هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • میز پذیرش هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • استخر روباز هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • سالن برگزاری جشن و مراسم در هتل
  • رستوران ورلد هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • چشم انداز سی آر یو شمپین بار ات رد اسکای
  • رستوران اونو ماس هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • رستوران رد اسکای هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • کافه زینگ هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • اتاق دلوکس فمیلی هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس کلاب
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز اسپا و سلامتی سِنواری - SPA Cenvaree
مرکز اسپا و سلامتی سِنواری با در اختیار داشتن تعداد هفت اتاق چند منظوره، ارائه کننده خدمات درمان و مراقبت از پوست، ماساژ تایلندی، مانیکور و پدیکور و سایر روش های مدرنی که برگرفته از تکنیک های غربی است می باشد. میهمانان علاقمند می توانند همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 23:00 به جهت کسب آرامش و لذت بردن از خدمات این مرکز به آن مراجعه نمایند.

تعادل تایلندی - THAI TRANQUILITY
تعادل بدن به روش تایلندی - THAI BODY BALANCE – مدت زمان لازم: 2.5 ساعت 
این روش درمانی مرکب از چندین تکنیک منتخب می باشد و مواردی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند همگی با دقت انتخاب شده اند تا خاصیت تقویت کنندگی و درمان داشته باشند. از جمله مواردی که در این روش انجام می شوند شامل اسکراب نرم کننده پا با استفاده از جوانه گندم و کنجد، لایه برداری تمامی قسمت های بدن با 7 غلات معجزه آسا، ماساژ سر به روش هندی، امکان انتخاب از میان نوآد تای و یا آروماتراپی (رایحه درمانی)، ماساژ تقویت کننده پوست صورت با استفاده از کیسه پر شده از کنجدهای حرارت داده شده و سپس در انتها پذیرایی از میهمانان می شود.

آرامش - SERENITY – مدت زمان لازم: 2.5 ساعت 
این روش درمانی در ابتدا با استفاده از یک ماساژ مو که خاصیت متعادل سازی و مرطوب کنندگی دارد شروع می شود. در ادامه از یک مخلوط روغن آوکادو و کافور لیمو که یک ترکیب سحر آمیز تایلندی است استفاده می شود تا موها را درخشان و نرم کند. از جمله کارهایی که در این روش انجام می شود شامل ماساژ کف سر با استفاده از روغن غنی آوکادو و کرم نارگیل، اسکراب مبارزه با پیری پوست با نمک علف لیمو و میوه، ماساژ با استفاده از کره درخت روغن قلم وانیلی و در انتها هم پذیرایی از میهمانان می شود.

تندرستی کامل - ULTIMATE Well-being – مدت زمان لازم: 3 ساعت 
این روش درمانی برگرفته از آیین های روستایی برای پاک سازی بعد از یک روز کار در مزرعه می باشد و شامل استفاده از سنگ های زمینی برای افزایش قدرت و نشاط می شود. از جمله کارهایی که در این روش انجام می شوند شامل اسکراب با استفاده از سنگ پا و نارگیل، ماساژ با استفاده از سنگ های داغ، پاک سازی عمیق صورت با جورلیک، امکان انتخاب از میان ماساژ با روغن و یا نوآد تایلندی و سپس پذیرایی از میهمانان می شود.

وانالی - WANALEE – مدت زمان لازم: 3 ساعت 
این روش به ترکیب گیاهان سرشار تایلندی با عصاره ارگانیک گیاهان می پردازد و سپس از آن برای سم زدایی از بدن میهمانان استفاده می کند. از جمله کارهایی که در این روش انجام می شوند شامل اسکراب روح بخش بوتانیکال، پوشش بدن با کوشنه سفت کننده پوست، پاک سازی عمیق صورت با جورلیک، امکان انتخاب از میان ماساژ با روغن و یا نوآد تایلندی و سپس در انتها نیز پذیرایی از میهمانان می شود.

گریز ماه عسل - HONEYMOON RETREAT – مدت زمان لازم: 3 ساعت 
از جمله کارهایی که در این روش انجام می شوند شامل براشینگ بدن، پوشاندن بدن با گلی از موکا چینو، اسکراب شادابی بخش توت فرنگی، ماساژ آرامش بخش با کره درخت روغن قلم وانیلی، ماساژ صورت با گیاهان دارویی تایلندی و سپس پذیرایی از میهمانان می شود.

درمان های دستچین شده و اختصاصی مرکز اسپا - SIGNATURE COLLECTION
نوآد تایلندی - Nuad Thai – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و 90 دقیقه
این ماساژ تایلندی که از روی لباس نیز انجام می شود، به خوبی منجر به از بین رفتن دردهای عضلانی شده و در آن از تکنیک های کششی استفاده می شود. از این طریق دردهای مفصلی میهمانان به مقدار قابل توجهی کم می شوند.
 
درمان اختصاصی برای حذف دردهای عضلانی - Signature Salt Pot Muscles Melter – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
این روش که از جمله روش های محبوب در میان میهمانان است، پایه بومی داشته و با ترکیب ماساژ عمیق بافت ها و کمپرس ظرف نمک داغ شده انجام داده می شود تا تنش ها را از شانه ها و قسمت پایینی کمر از بین ببرد. هر کدام از این ظرف ها حاوی ترکیبی از نمک و گیاهان درمانی خاصی است تا ماهیچه های خسته را درمان کند. همچنین در تمامی مدت از روغن های درمانی مثل ترنج، اکالیپتوس و اسطوخودوس بر روی بدن میهمانان استفاده می شود تا به شکل عمیقی به ماهیچه ها نفوذ کند.

نوآد تااو - Nuad Tao – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
این روش درمانی که یک ماساژ سنتی برای پاهای میهمانان می باشد، با کمک ماساژ نقاط حساس پا به ترویج آرامش در تمامی قسمت های بدن کمک رسانی می کند. در ادامه و بعد از آزاد شدن تنش ها، یک کمپرس گیاهی که حاوی گیاهان گرم شده است بر روی پای میهمانان قرار داده می شود.

تعادل به روش تایلندی - Thai Harmony – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
این ماساژ با استفاده از چهار دست و توسط دو متخصص انجام داده می شود. در این تجربه از تکنیک های موجود در ماساژهای تایلندی، سوئدی، شیاتسو، ماساژ بازتاب شناسی و همینطور ماساژهای منظم استفاده می شود تا حس تازگی کامل را در میهمانان ایجاد نماید.

های میا - Hai Muea – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش یک درمان روستایی برای تسکین درد کمر است. به همین دلیل از تکنیک های مختلفی مانند ماساژ عمیق بافت، ماساژ سوئدی و تکنیک های کششی برای آرامش دادن به ماهیچه های خسته ناحه های مختلفی از بدن مثل شانه ها و کمر استفاده می شود. در ادامه از یک کمپرس گیاهان دارویی که توسط دستان توانای متخصصان این مرکز بر روی کمر میهمانان قرار داده می شود بهره برده خواهد شد.

نوآد پرا کوب - Nuad Pra Kob – مدت زمان لازم: 90 دقیقه و 120 دقیقه
این ماساژ سنتی شامل استفاده از ضماد گرم گیاهی می شود که درد عضلات را حذف کرده و در مجموع بهترین روش برای میهمانانی است که از دردهای عضلات، ورم مفاصل و استرس رنج می برند.

ماساژ بدن - BODY MASSAGE
ماساژ با سنگ های داغ - Hot Stone Massage – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
در این روش از سنگ های بازالت که توسط آب جوش حرارت داده می شوند استفاده می شود. این سنگ ها بر روی کانال های انرژی بدن قرار داده می شوند تا بتوانند دردهای عضلات و تنش ها را تسکین ببخشند. سنگ هایی هم که توسط عصاره روغن های معطر رایحه خوش پیدا کرده اند، بر روی چاکرها قرار داده می شوند. در انتهای این روش یک ماساژ برای میهمانان انجام داده می شود تا حس آرامش کامل را در آنها ایجاد نماید.

ماساژ رایحه درمانی - Aromatherapy Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و 90 دقیقه
در این روش تمامی قسمت های بدن با استفاده از تکنیک رایحه درمانی ماساژ داده می شود. حرکات ملایم و آرامش بخش این روش به افراد کمک می کند تا حس آرامش و جوانی دوباره ای پیدا نمایند. میهمانان می توانند رایحه روغن مورد استفاده را از میان چندین مورد انتخاب نمایند.

ماساژ سوئدی - Swedish Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و 90 دقیقه
این ماساژ با توجه خاصی به علاقمندان به فعالیت های ورزشی طراحی شده و کمک شایانی به شل شدن ماهیچه های گرفته و حذف دردهای مرتبط با فعالیت ها و ورزش های که نیاز زیادی به قدرت دارند منجر می شود. میهمانان می توانند شدت ملایم بودن و یا محکم بودن این نوع ماساژ را به سلیقه خود انتخاب نمایند.

ماساژ بالیایی - Balinese Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و 90 دقیقه
این روش براساس ماساژی که سالیان سال توسط مردمان بالی انجام می شده طراحی گردیده و شامل ترکیب روش های بازتاب شناسی می شود تا فشارهای وارد شده به شکل عمیق روی بدن میهمانان تاثیر گذاشته و گرفتگی های بافت ها را بگشاید.

ماساژ عضلانی عمیق - Deep Muscular Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و 90 دقیقه
این روش بهترین انتخاب برای قهرمانان ورزش است که نیازمند هستند تا تنش های بدن خود را تخلیه کنند و انعطاف پذیری مفاصل خود را ارتقا بدهند. این ماساژ تمرکز خاصی بر روی هر کدام از گروه های عضلات بدن دارد. برای تکمیل شدن و ایجاد حس آرامش هر چه بیشتر، از روغن های معطر که کار رایحه درمانی را انجام می دهند نیز استفاده می شود.

ماساژ دوندگان - Runner’s Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه 
این روش یک ماساژ شفا بخش می باشد که متمرکز بر روی تمامی قسمت های پا، قسمت پایینی کمر و ران ها است. به همین دلیل توصیه می شود که ورزشکارانی که لازم دارند تجمع اسید لاکتیک های این نواحی از بدن را هر چه سریع تر تخلیه نمایند انتخاب نمایند.

شیروبیانگا - Shirobhyanga – مدت زمان لازم: 60 دقیقه 
شیروبیانگا ماساژ هندی برای سر می باشد که در آن از روغن گرم گیاهان دارویی استفاده شده و سر را ماساژ می دهد. این ماساژ بر روی نواحی مختلفی از جمله کف سر، گردن و شانه ها انجام داده می شود تا حس خستگی بدنی و روحی را تخلیه کرده و به همین دلیل برای رفع خستگی یک روز کاری توصیه می شود.

مراقبت از پوست صورت - FACIAL THERAPY
تقویت پوست صورت - FACE NOURISHMENT – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
یک روش بسیار دلچسب برای مراقبت از پوست صورت که به تناسب نیازها و نوع پوست میهمانان برای آنها انجام داده می شود. در این روش از آنتی اکسیدان ها گیاهی پرقدرت و سایر ترکیبات طبیعی استفاده می شد تا کیفتیت تار و پود پوست صورت را ارتقا بدهد. در این روش از علف لیمو، تمرهندی، جو دو سر، خیار و روغن های بوتانیکال استفاده می شود تا به شکلی عمیق به پاک سازی لایه برداری و مرطوب کنندگی پوست صورت بپردازد. در ادامه یک ماساژ لنفاوی بر روی صورت میهمانان انجام داده می شد تا منجر به بهبود جریان گردش خون و سفت شدن پوست کمک کند. در انتها کیسه ای پر شده از گندم های حرارت داده شد بر روی صورت میهمانان قرار داده می شود تا حس تازگی و درخشانی به آن بدهد.

ضد پیری - ANTI AGING – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش درمانی توجه ویژه ای به پوست هایی که دچار آفتاب سوختگی و کم توجهی می شوند دارد و با بهره گیری از آنتی اکسیدان های موجود در عصاره ریشه هویج، گل پامچال و گل همیشه بهار، پوست صورت را تقویت می کند. این روش کمک بسیاری به سفت شدن پوست صورت، کوچک شدن منافذ و درخشان شدن آن می کند. در انتها از یک کرم برای تلطیف و از بین رفتن خطوط چهره استفاده می شود.

توجه بیشتر به اطراف چشم ها - ADD ON EYE CARE – مدت زمان لازم: 30 دقیقه
این روش درمانی با فرمولاسیونی که برای ارتقای سطح محافظت پوست های حساس اطراف چشم ها طراحی شده، تیرگی دور چشم ها را هدف قرار داده و این ناحیه را درخشان می کند. در این روش از کرم لوسیون آرنیکا، کرم اِلدِر، کرم ترمیم چین و چروک، ژل گیاهای بازیابی و همینطور ترکیب فعالی از مواد حاوی بوتانیکال بهره برده می شود و علاوه بر روشن کنندگی، خاصیت ضد پیری نیز دارد.

مرطوب سازی و درخشش پوست صورت - FACE HYDRATION & GLOW – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش مراقبت از پوست به گونه ای طراحی شده تا منافذ بسته پوست را باز کرده و رنگ آن را ارتقا بدهد. در مجموع این روش شامل مراحل لازم برای پاک سازی، لایه برداری، بخار دادن و همینطور استفاده از ماسک خالص سازی به منظور حذف آلودگی ها و چربی های اضافی می شود. در انتها به کمک دست و با استفاده از گیاه ماگنولیا و لوسیون رُز و ویتامین ای، یک ماساژ دست برای میهمانان انجام داده می شود تا به حالت دهی دست و پوست های اطراف ناخن ها کمک رسانی کند.

تسکین آفتاب سوختگی - SOOTHING SUNBURN – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش درمانی مانع پوست انداختن شده و همچنین تقویت پوست می شود و رطوب از دست رفته را به آن باز می گرداند. استفاده از خمیر اسطوخودوس پوست هایی که در معرض نور خورشید دچار حساسیت شده اند، در اثر این روش تسکین پیدا کرده و با استفاده از کرم گل همیشه بهار و عنبر سائل، سریع تر از حالت عادی ترمیم پیدا می کنند. در انتها میهمانان می توانند از میان ماساژ پا و سر یکی را برای اتمام کار انتخاب نمایند.

مراقبت از بدن - BODY THERAPY
سعادت با بوتانیکال - Botanical Bliss – مدت زمان لازم: 105 دقیقه
یکی از روش های درمانی اختصاصی این مرکز اسپا می باشد که به صورت اختصاصی برای خانم هایی که مایل هستند زیبایی خود را نمایان کنند طراحی شده است. در این پکیج از عصاره گیاهان بوتانیکال و برنج زمینی به عنوان یک اسکراب استفاده می شود و سپس با استفاده از تکنیک های شرقی، ماسک بدن گیاه گالانگال بر روی بدن میهمانان قرار داده می شود تا میزان تعریق و سلولیت ها را کاهش بدهد. در ادامه با استفاده از گلبرگ گیاهان، پوست ماساژ داده می شود تا آن را لطیف کند. کارهایی که در این روش انجام داده می شوند شامل لیف زدن برای ارتقای میزان تخلیه بلغم، اسکراب با گیاهان بوتانیکال، قرار دادن ماسک گالانگال برای سفت شدن پوست بدن و در انتها نیز عمل مرطوب سازی پوست با استفاده از کره درخت روغن قلم وانیل می شود.

ذِن سیامی - Siamese Zen – مدت زمان لازم: 105 دقیقه
این روش ایده آل برای سم زدایی از پوست است و با اسکراب گیاهی پلای که به داشتن خواص ضد التهاب مشهور می باشد آغاز می شود. بدن میهمانان انتخاب کننده این روش در گِل گیاهی حرارت داده شده ای قرار داده می شود تا مشکلاتی نظیر مشکلات گوارشی، دردهای عضلانی و التهاب پوست را بر طرف شود. در ادامه با استفاده از گلبرگ گیاهان، پوست ماساژ داده می شود تا آن را لطیف کند. کارهایی که در این روش انجام داده می شوند شامل لیف زدن برای ارتقای میزان تخلیه بلغم، اسکراب گیاهی سیامی، پوشاندن بدن با گِل گیاهی داغ و انجام تکنیک های ماساژ آیوروِدیک بر روی سر و سپس مرطوب سازی پوست با لوسیون روح بخش گرمسیری بدن می شود.

تلطیف آنی پوست - Instant Smooth – مدت زمان لازم: 105 دقیقه
در این روش پوست میهمانان به وسیله یک اسکراب که خاصیت تولید کنندگی پوست دارد، بدن میهمانان به شکلی ملایم صیقل داده می شود تا لطافت را به پوست بازگردانی کند. در ادامه به وسیله یک پوشش حاوی گِل سیاه طبیعی که حاوی جلبک دریایی، چای سبز، کافئین و روغن گیاهان بوتانیکال است، بدن میهمانان بسته بندی می شود تا منجر به هر چه سفت تر شدن بافت پوست و بهبود رنگ آن بشود. در انتها این تجربه با سرم تقویت کننده پوست که خاصیت درخشان کننده دارد به اتمام می رسد. کارهایی که در این روش انجام داده می شوند شامل براشینگ خشک بدن برای تحریک غدد لنفاوی و تخلیه بلغم، استفاده از اسکراب کدو تنبل و میوه گوس بری برای اصلاح پوست، بسته بندی بدن با عصاره های استخراج شده دریایی و استفاده همزمان از تکنیک های ماساژ آیوروِدیک و همینطور استفاده از سرم تقویت کننده پوست که حاوی سویا و گیاه جوجوبا است می شوند.

ترمیم اثرات مخرب نور خورشید - Instant Smooth After Sun Recovery – مدت زمان لازم: 105 دقیقه
این روش درمانی بر اساس خردی که مردمان بومی این کشور در مورد مقابله با مشکلات ناشی از قرار گرفتن مداوم در زیر نور آفتاب بدست آورده اند طراحی شده است. در این روش مخلوطی از برنج قرمز و گیاهان دارویی در شیر پخته می شوند و سپس بر روی بدن قرار داده می شوند تا فرآیند درمان را سریع تر کند. سپس ماساژ ملایمی بر روی بدن میهمانان انجام داده می شود و سپس نوبت به ماساژ پا می رسد. از جمله کارهایی که در این روش انجام داده می شود شامل قرار دادن پا در محلولی سم زدا از مرکبات و درخت چریش، پوشاندن بدن با بسته بندی حاوی برنج قرمز و انجام ماساژ آیوروِدیک بر روی کف سر، ماساژ دادن مالایم بدن با استفاده از روغن آلوئه ورا و خیار و همچنین ماساژ دادن پا در انتها می شوند.

روش های اختصاصی خانم ها - Instant Smooth After Sun Recovery 

برنامه های لاغری - CONTOURING & SLIMMING PROGRAMMES 
درمان ضد سلولیت اختصاصی مرکز اسپا - Signature Anti Cellulite – مدت زمان لازم: 105 دقیقه
یک پکیج درمانی بی نقص برای بهبود جریان کار غدد لنفاوی و از بین رفتن سلولیت های مزاحم است. در این روش بر روی بدن میهمانان یک گِل گرم حاوی جلبک، چای سبز و خیار قرار داده می شود تا میزان تعریق را کاهش داده و سموم را از بدن تخلیه سازی کند. در ادامه این جلسه بدن میهمانان مورد یک ماساژ ضد سلولیت قرار می گیرد تا کمک بسیاری به لاغری سریع تر آنها کند. 

خدمات اسپا برای ناخن های خانم ها - SPA NAILS FOR HER
مانیکور و پدیکور به سبک کلاسیک - Classic Manicure or Classic Pedicure – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش یک کار واجب برای زیبایی دستان و پاهای خانم ها است. در این روش پوست به وسیله لوسیون مگنولیا و گل رز لایه برداری و مرطوب سازی می شود. سپس پوست های اطراف ناخن مرتب کاری شده، ناخن ها شکل دهی می شوند و در انتها به وسیله لاک برند او پی آی، رنگ دلخواه برای میهمانان مالیده می شود.

دوگانه کلاسیک: مانیکور و پدیکور برای زیبایی - Classic Combo : Mani & Pedi Beauty – مدت زمان لازم:
این روش کلاسیک شامل تمامی مراحل مراقبت از زیبایی ناخن برای مانیکور و پدیکور می شود و در کنار آن، مراحل لایه برداری و ماساژ لطیف کننده پوست دست نیز برای ایجاد حس آرامش انجام داده می شود.

مانیکور فرانسوی یا پدیکور فرانسوی -French Manicure or French Pedicure  – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش شامل مراقبت اولیه از ناخن های دست و پا، شکل دهی به ناخن ها، رسیدگی به پوست های اطراف ناخن و سپس انجام یک فرنچ مانیکور یا فرنچ پدیکور می شود.

روش افزودنی: ماسک لطافت بخش پارافین - Add on: Extra Soft Paraffin Dip  – مدت زمان لازم: 30 دقیقه
در این روش یک ماسک گرم و لوکس بر روی پوست قرار داده می شود تا نرم و لطیف شود. این روش به افرادی که از مشکلاتی مثل آرتروز و یا پوست خشک رنج می برند توصیه می شود.

روش های اختصاصی برای مردان - EXCLUSIVE FOR HIM
برتری برابر - Par Excellence  – مدت زمان لازم: 2 ساعت
این روش به منظور متناسب کردن بدن مردان انجام داده می شود و شامل اعمالی همچون براشینگ خشک بدن، اسکراب با سنگ پا برای تلطیف پوست های خشن، قرار دادن کمپرس حرارت داده شده نارگیل بر روی بدن و همینطور ماساژ ذوب عضلات می شوند.

بازگشت به تعادل - Back Into Balance – مدت زمان لازم: 1.5 ساعت
این درمان با اجرای یک ماساژ متمرکز بر روی نواحی پر استرس بدن مانند کمر، شانه ها و گردن انجام داده می شود و مناسب برای افرادی می باشد که از درد کمر و شانه ها رنج می برند. از جمله کارهایی که در این روش انجام داده می شود شامل ماساژ کمر، شانه ها و سر و همینطور استفاده از ضمان گیاهی با خاصیت درمانی می شوند.

مراقبت ضروری از کمر - Essential Back Care – مدت زمان لازم: 80 دقیقه
این روش اختصاصی بر روی نواحی خاصی از کمر که از دسترس افراد دور است انجام داده می شود و شامل انجام لایه برداری و ماساژ بر روی این نواحی می شود تا دردهای موجود در هر کدام از بین برود. میهمانان می توانند به تناسب سلیقه خود به انتخاب وَکس کمر برای حذف موهای زاید و یا انتخاب ماسک گرم برای درمان خشکی پوست اقدام نمایند. این روش درمانی برای حذف لکه های موجود بر روی پوست و یا رفع اختلالات پوستی توصیه می شود.

فرمولاسیون جوریک برای پوست صورت مردان - Jurlique Facial Formula for Men – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش برای پاک سازی صورت مردان و به تناسب درخواست و سلیقه آنها برایشان انجام داده می شود. در این روش از مخلوطی غنی حاوی روغن های گیاهی و همینطور آنتی اکسیدان هایی که از عنبر سائل، دانه گریپ فروت و چای سبز گرفته می شوند استفاده می شود تا میزان تولید چربی های سبیوم پوست را کنترل کند. در ادامه ضمن پاک سازی و لایه برداری از پوست به وسیله بخار و کمپرس حوله داغ، کمک زیادی به باز شدن منافذ پوست می شود. در انتهای این جلسه برای میهمانان یک ماساژ کف سر و نیز ماساژ دست انجام داده می شود.

لذت تک نفره برای مدیران - Executive Sole Delight – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
در این روش مراقبت از پا، پاهای مردان به شکل کامل مرطوب سازی می شود. برای اینکار پاهای افراد در داخل محلولی حاوی مرکبات و چریش قرار داده شده و سپس با استفاده از اسکراب لیمو و شکر لایه برداری می شود. در انتهای این روش درمانی ناخن های پا پدیکور می شوند.

مانیکور برای مردان - Men’s Sports Manicure – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
این جلسه شامل انجام مانیکور به شیوه کلاسیک و همراه با لایه برداری از پوست دست، مرتب کردن ناخن ها و همینطور رسیدگی به پوست های اطراف آنها می شود تا دستان تمیز و البته حرفه ای را برای مدیران موفق آماده کند.

صیقل دادن بدن - BODY POLISH 
اسکراب های این مرکز اسپا سرشار از آنتی اکسیدان های تهیه شده از میوه های فصلی و گیاهانی می باشند که قابلیت ترمیم کنندگی پوست، بازگردانی به وضعیت اولیه و همینطور از بین بردن اثرات تخریبی نور خورشید را دارا می باشند. 

هفت داده معجزه گر برای لایه برداری از بدن (اختصاصی این مرکز اسپا) - 7 Miracle Grains  Body Exfoliation (Signature) – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش درمانی براساس درمانی سنتی تایلندی که با کیسه حاوی گیاهان دارویی گرم انجام شده و خاصیت درمانی بالایی دارد طراحی شده است. این اسکراب بدن با هفت دانه گیاهی مختلف از جمله جوانه گندم، جو، ذرت، جو دو سر، ارزن، برنج قرمز و سویا تهیه و انجام داده می شود. در طول این فرآیند، گرمای موجود باعث شل شدن گرفتگی ماهیچه ها می شود و در عین حال به درخشان شدن، تلطیف و لایه برداری از پوست کمک رسانی خواهد کرد.

اسکراب با لیف گیاهی به روش سیامی -Siamese Herbal Loofah Scrub  – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
در این روش از پودرهای گیاهی و داروی هایی که از گیاهانی مثل برگ کافور لیمو، علف یمو و پلای تهیه می شود، برای سم زدایی و حذف پوست های مرده استفاده می شود. لیف طبیعی مورد استفاده در این روش به احیای دوباره پوست منجر می شود.

اسکراب روح بخش با گیاهان بوتانیکال - Botanical Bliss Flower Scrub  – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
با در اختیار داشتن رایحه خوش باغی سرسبز، مخلوطی که در این روش استفاده می شود شامل برگ تازه گل ها، مخلوط برنج و نیز جو دو سر می شود تا جان تازه ای به پوست میهمانان ببخشد.

اسکراب میوه، علف لیمو و نمک برای مبارزه با پیری - De-Aging Passion Fruit & Lemongrass Salt Scrub  – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش یکی از پر طرفدارترین ها در میان میهمانان می باشد و دلیل آن هم خاصیت هایی مثل بوی خوش و قابلیت بالا برای مبارزه به استرس است. رایحه تند علف لیمو باعث ایجاد حس تازگی در ذهن میهمانان شد و دانه های آن باعث تلطیف و بی نقص شدن پوستشان می شود.

اسکراب با استفاده از آلوریتس طبیعی و میوه  اشتیاق آور آنتی اکسیدان - Organic Mangosteen & Passion Fruit Anti-oxidant Scrub – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
یک اسکراب خوش مزه و لطیف کننده برای بدن که حاوی عصار آلوریتس می باشد تا بتواند پوست های مرده بدن را از روی آن کنار بزند. این اسکراب که سرشار از آنتی اکسیدان می باشد، حاوی تانن تعلیظ شده است که در امر سفت کردن پوست، باز کردن منافذ آن مفید می باشد. در انتها این روش باعث می شود تا ظاهری درخشنده به پوست اهدا شود.

اسکراب با توت فرنگی و چای ترش - Succulent Strawberry & Roselle Scrub – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش به داشتن بیشترین خواص آنتی اکسیدانی خود شهرت دارد و در آن از یک اسکراب حاوی توت فرنگی، جوی دو سر، چای ترش و دانه های خرد شده بادام استفاده شده است تا بتواند پوست مرده را از روی بدن میهمانان جدا کند. این مواد سرشار از ویتامین ث و آلفا هیدروکس اسید ها هستند و ضمن تازه کردن پوست، رایحه خوشی را نیز به آن می بخشند.

اسکراب با توت فرنگی و چای ترش - Pumpkin & Gooseberry Regeneration Scrub – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
آنزیم های لطیف کننده موجود در کدو تنبل، همزمان باعث لایه برداری و همینطور تقویت پوست بدن می شوند. روغن دانه کدو سرشار از ویتامین آی می باشد و در این روش، همراه با گوس بری که حای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است مورد استفاده قرار می گیرد تا پوست میهمانان را درخشان کند.

در مورد دیگر خدمات رفاهی هتل سِنتارا گرند اَت سِنترال وُرلد می توان به استخر شنای فضای باز 25 متری واقع در طبقه بیست و ششم ساختمان این مجموعه اشاره کرد. علاوه بر استخر شنا، در همین طبقه یک باشگاه تناسب اندام مدرن و مجهز همراه با برگزاری برنامه های ورزشی، برگزاری کلاس های تناسب اندام، یوگا و پیلاتس فعال می باشد. سایر امکانات ورزشی این مجموعه شامل دو زمین تنیس فضای باز، سونا، جکوزی و حمام بخار می شوند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید