• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • اتاق دلوکس فمیلی هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس کلاب
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 505 واحد اقامتی دیدنی لوکس در هتل پنج ستاره سِنتارا گرند اَت سِنترال وُرلد وجود دارد. سوئیت ها و اتاق های مدرن و شیک این مجموعه به روی چشم اندازی از شهر بانکوک قرار گرفته اند و به اندازه ای مجهز می باشند تا ملزومات اقامت برای میهمانان کم تعداد و خانواده هایی که این شهر را برای تفریح خود برگزیده اند در اختیار داشته باشند. برای همین تمامی واحدها به امکانات رفاهی مختلفی از جمله سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، کمد لباس، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، قسمت نشیمن به همراه کاناپه، میز تحریر، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، سیستم قفل الکترونیکی درب ورود، سیستم تشخیص آتش سوزی، ارائه امکانات لازم برای اتوی لباس در صورت درخواست میهمانان، خدمات ارائه لباسشویی، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، سشوار، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، مینی بار، امکان قرار گیری تخت خواب اضافی و یا تخت خواب کودک، امکان قرار گیری تخت خواب های کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های یک نفره، خدمات ارائه روزنامه، ارائه امکانات وی آی پی، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، حوله دست و صورت، تلفن با خط مستقیم، امکان اتصال به اتاق های دیگر در برخی از واحدها، کف تمام موکت، تلویزیون ال سی دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان، کف پوشی از سنگ مرمر و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته مجهز می باشند. لازم به ذکر است که دسترسی به اتاق ها و سوئیت های واقع در طبقات بالایی ساختمان هتل از طریق آسانسور فراهم می باشد.

  • اتاق سوپریور

    اتاق سوپریور

    اتاق های سوپریور وُرلد از طبقات بیست هشتم و بالاتر ساختمان هتل شروع می شوند و متراژ 32 متر مربعی را در اختیار دارند. تخت خوابی که برای راحتی میهمانان این اتاق ها در نظر گرفته شده از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و به همین دلیل، مناسب اقامت برای دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    متراژ اتاق های دلوکس وُرلد در حدود 36 متر مربع می باشد. این واحدها از طبقه بیست و هشتم ساختمان شروع شده و به سمت طبقات بالاتر حرکت می کنند. اتاق های دلوکس امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب دو نفره را دارا می باشند تا مناسب اقامت دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس فمیلی

    اتاق دلوکس فمیلی

    از جمله اتاق هایی می باشند که برای اقامت راحت یک خانواده کم جمعیت در نظر گرفته شده اند. اتاق های خانوادگی دلوکس وُرلد فمیلی از طبقه بیست و هشتم ساختمان هتل و به سمت طبقات بالایی آغاز می شوند و متراژ وسیع 39 متر مربعی را در اختیار دارند. قسمت این سری اتاق ها مجهز به دو عدد تخت خواب دو نفره هستند تا مناسب اقامت چهار میهمان بزرگسال و یا دو میهمان بزرگسال و دو کودک همراهشان باشند. قسمت نشیمن بزرگ از ویژگی های این واحدها به حساب می آید.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق  کلاب

    اتاق کلاب

    واحدهای وُرلد کلاب از سری اتاق هایی هستند که در بالاترین طبقات ساختمان هتل یعنی طبقه چهل و سوم قرار گرفته اند. متراژ این واحدهای بسیار برازنده در حدود 32 متر مربع می باشد و مناسب برای اقامت دو میهمان بزرگسال و یا حداکثر دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان هستند. در اختیار داشتن دستگاه پخش بلوری از دیگر ویژگی های این واحدها به حساب می آید.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس کلاب

    اتاق دلوکس کلاب

    واحدهای اقامتی بسیاری برازنده وُرلد کلاب دلوکس در طبقه چهل و سوم ساختمان این هتل پنج ستاره قرار گرفته اند. متراژ این واحدها 36 متر مربعی می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب دو نفره، فضای کاملی را در اختیار اقامت دو میهمان بزرگسال و یا حداکثر دو میهمان بزرگسال و کودک همراهشان قرار می دهند. لازم به ذکر است که میهمانان اتاق های وُرلد کلاب دلوکس امکان استفاده از خدمات ارائه شده در سالن استراحت و پذیرایی اگزکتیو لانج را خواهند داشت. این خدمات شامل ارائه خدمات میز پذیرش و گردشگری، امکان استفاده از اینترنت بیسیم پر سرعت در این سالن و همچنین ورودی و خروجی اختصاصی می شود. در اختیار داشتن دستگاه پخش بلوری و پایه اتصال آیپاد از دیگر ویژگی های این واحدها به حساب می آید.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    متراژ اگزکتیو سوئیت های مجلل این مجموعه پنج ستاره در حدو 67 متر مربع می باشد. این واحدهای وسیع به مانند دیگر اتاق ها و سوئیت های تجملی این هتل در طبقه چهل و سوم ساختمان قرار گرفته اند و با در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) فضای ایده آلی را در اختیار حداکثر سه میهمان بزرگسال قرار خواهند داد. لازم به ذکر است که میهمانان اگزکتیو سوئیت ها امکان استفاده از خدمات ارائه شده در سالن استراحت و پذیرایی اگزکتیو لانج را خواهند داشت. این خدمات شامل ارائه خدمات میز پذیرش و گردشگری، امکان استفاده از اینترنت بیسیم پر سرعت در این سالن و همچنین ورودی و خروجی اختصاصی می شود. در اختیار داشتن دستگاه پخش بلوری، یخچال، قسمت ناهار خوری به همراه میز ناهار خوری و همچنین پایه اتصال آیپاد از دیگر ویژگی های این واحدها به حساب می آید.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق های سینگل از طبقات بیست هشتم و بالاتر ساختمان هتل شروع می شوند و متراژ 32 متر مربعی را در اختیار دارند. تخت خوابی که برای راحتی میهمانان این اتاق ها در نظر گرفته شده از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و به همین دلیل، مناسب اقامت برای یک میهمان بزرگسال می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید