• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل ملنیوم هیلتون بانکوک
  • نمای لابی هتل ملنیوم هیلتون بانکوک
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • استخر روباز هتل ملنیوم هیلتون بانکوک
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل ملنیوم هیلتون بانکوک
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • رستوران فلو هتل ملنیوم هیلتون بانکوک
  • چشم انداز زیبای تری سیکستی لانج
  • رستوران پرایم هتل ملنیوم هیلتون بانکوک
  • بار لنترن هتل ملنیوم هیلتون بانکوک
  • نمایی از رستوران چینی یوآن چاینیز
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق فمیلی
  • سوئیت فمیلی هتل ملنیوم هیلتون بانکوک
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز اسپا و سلامت اِفوریا - EFOREA SPA
این مرکز اسپای دو طبقه ای در هتل ملنیوم هیلتون بانکوک ارائه کننده طیف وسیعی از امکانات درمانی، مراقبتی و سلامتی می باشد. میهمانان می توانند از استخر شنا، سونا، کلاس های یوگا، یک باشگاه تناسب اندام با تجهیزات کامل ورزشی و همینطور جکوزی موجود در این محل استفاده نمایند و یا اینکه یکی از خدمات ارائه شده توسط متخصصان اسپا را انتخاب کرده و به جوان سازی پوست و در کل بدن خود رسیدگی نمایند. برخی از این خدمات شامل ارائه ماساژهای متنوع، مراقبت از پوست صورت، درمان تمامی قسمت های بدن، هیدروتراپی، مراقبت از زیبایی، مانیکور و پدیکور می شوند. میهمانان علاقمند می توانند همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 9:00 شب از خدمات ارائه شده در این مرکز استفاده نمایند. به میهمانان توصیه می شود که برای استفاده از خدمات این مرکز از پیش اقدام به رزرو نمایند و حداقل 15 الی 30 دقیقه پیش از شروع زمان تعیین شده در این مرکز حضور پیدا کنند. از این طریق فرصت لازم برای پوشیدن حوله لباسی و انجام کارهای پیش درمانی را نیز خواهند داشت. ورود کودکان کوچک تر از 16 سال به داخل مرکز اسپا ممنوع می باشد و کودکان 18 سال نیز درصورت همراهی والدین خود اجازه استفاده از این خدمات را خواهند داشت.

مراقبت از سر و صورت – Head & Face -  مدت زمان لازم: 30 دقیقه
میهمانان با انتخاب این روش می توانند شفافیت پوست خود را دوباره بدست آورند. این تجربه درخشان بر گرفته از ماساژ مرموز باستانی کشور هند است و با درمان های قدرتمند دیگری که در کشور تایلند انجام می شده، همراه می باشد.

شانه، گردن و کف سر – Shoulder, Neck & Face -  مدت زمان لازم: 30 دقیقه
این تجربه درمانی که باعث ایجاد آرامشی عمیق در میهمانان می شود، برگرفته از طب فشار درمانی کشور چین بوده و با ترکیب با علم مدرن و همچنین استفاده از تکنیک های موجود در ماساژ سوئدی برای میهمانان انجام داده می شود.

مراقبت از پاها – Feet -  مدت زمان لازم: 30 دقیقه
این تجربه ویژه که تمامی قسمت های پا را مورد توجه قرار می دهد، شامل استفاده از طب بازتاب شناسی غنی کشور مصر و مفاهیم روح بخشی که در درمان های شفابخش مردمان بومی قاره آمریکا وجود داشته می شود.

سفرهای درمانی اساسی 
مراقبت از پوست صورت
اصلاح پوست صورت – Correction Facial – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
این روش درمانی به خوبی بر روی نواحی خاصی که مد نظر میهمانان است اثر گذاری خواهد کرد. در این روش درمانی مشکلات پوست صورت نظیر چربی های زائد، آفتاب سوختگی، چین و چروک و تفاوت ناحیه ای رنگ پوست بر طرف خواهند شد.

مرطوب سازی پوست صورت – Hydrating Facial – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
در این روش بر اساس نوع پوست و نیازهای میهمانان، از مرطوب کننده های خاصی استفاده می شود تا ضمن پاک سازی عمیق، میزان رطوبت پوست را ارتقا داده و حس تازگی را در صورت افراد ایجاد نماید.

مراقبت از پوست های حساس صورت – Sensitive Skin Facial – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
این روش درمانی مخصوص افرادی است که پوست های حساسی دارند. در این روش با تکنیک های ملایم درمان و تسکین بخش، میزان مقاومت پوست در برابر تاثیرات محیطی، آکنه، پوسته شدن و رفع مشکلات ناشی از لیزر درمانی بالا برده می شود.

مراقبت از پوست صورت در برابر بالا رفتن سن – Anti Aging Facial – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
یک روش درمانی فوق العاده موثر برای کم کردن تاثیرات بالا رفتن سن و تاثیرات محیطی بر روی پوست صورت می باشد. در این روش لوکس از خاویار که سرشار از پروتئین، آنتی اکسیدان و خاصیت مرطوب کنندگی برای پوست است، به منظور احیا، تصفیه، استحکام و یکدست شدن رنگ پوست صورت استفاده می شود.

ماساژ 
ماساژ تسکین بخش دردهای عضلانی – Muscle-Relieving Massage – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
این روش درمانی بسیار تاثیر گذار، به خوبی بر روی بافت های ماهیچه ای تاثیر می گذارد و با انجام حرکات مختلفی که باعث نیرو بخشیدن و تشویق عضلات می شوند، باعث ایجاد حس آرامش در ذهن و بدن میهمانان خواهد شد. حرکات این روش شامل ایجاد فشار، ضربه زدن و انجام حرکات کششی می شود و در انتها نیز یک ماساژ با استفاده از سنگ های داغ بر روی کمر میهمانان انجام داده می شود تا به میزان عمیق تری یک حس آرامش را در بدن ایجاد نماید. 

ماساژ لومی مائه – Lomi-Mae Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این ماساژ به گونه ای طراحی شده تا بدن و تمامی عضلات آن را به آرامش برساند، تنش ها را از بین ببرد و با استفاده از گرما و تکنیک های منظم، ماهیچه ها را تحریک کرده و انرژی مثبت را در تمامی مفاصل بدن به وجود آورد تا میهمانان حس سلامتی بیشتری را بدست آورند. این روش بازسازی کننده حس جزر و مد دریا در بدن میهمانان می باشد و حس سوار شدن بر روی امواج را در آنها ایجاد می کند.

ماساژ مخصوص خانم های باردار – Mother-To-Be – مدت زمان لازم: 30 دقیقه
این ماساژ ویژه خانم هایی است که در انتظار به دنیا آمدن کودکشان هستند. این ماساژ به طور همزمان ملایم، آرامش بخش و متعادل کننده است و جریان گردش خون را در تمامی قسمت های بدن به ویژه در ماهیچه ها بهبهود می بخشد. در نتیجه دردهای موجود در پا و کمر این خانم ها از بین می رود.

مراقبت از بدن 
لایه برداری عمیق – Deep Exfoliation – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این تجربه نشاط آور متشکل از یک پاک سازی عمیق و البته لایه برداری از پوست می شود تا پوست تمامی قسمت های بدن را تلطیف و درخشان کرده و از حالت خستگی بیرون آورد.

مرطوب کنندگی بدن – Hydrating Body – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
یک بسته بندی برای بدن که خاصیت تقویت کنندگی و جوان سازی داشته و تجربه ای آرامش بخش برای میهمانان انتخاب کننده آن است. در این روش از محصولات تازه ای برای جان دادن و مرطوب کنندگی پوست استفاده می شود و در ادامه نیز یک زمان کوتاه به مرطوب کنندگی پوست صورت میمهمانان اختصاص داده می شود.

گریزهای ترکیبی 
آزمون سایَم – Test Of Siam – مدت زمان لازم: 120 دقیقه
این روش یک تجربه جوان سازی کامل برای تمامی قسمت های بدن میهمانان است و به نحوی باعث رفع خستگی و همچنین ایجاد نشاط می شود. در این روش بدن میهمانان در پوششی ابریشمی قرار داده شده و لایه برداری می شود. در ادامه این سفر درمانی، تمامی قسمت های بدن ماساژ داده شده و همچنین ماساژ ویژه ای بر روی سر آنها انجام داده خواهد شد.

احساس در صورت و بدن – Face and Body Sensation – مدت زمان لازم: 180 دقیقه
این روش یک درمان کامل برای صورت و بدن می باشد که متشکل از درمان با لایه برداری، یک ماساژ آروماتراپی (رایحه درمانی) آرامش بخش و همینطور یک مرحله مراقبت از پوست صورت می شود که آن هم تجربه ای آرامش بخش خواهد بود.

ماساژ تایلندی –Thai Massage  – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و 90 دقیقه
این ماساژ شفابخش که شهرتی جهانی دارد، شامل استفاده از طب فشار درمانی و همینطور انجام حرکات کششی و نیز دیگر کشش هایی می شود که انعطاف بدن را ارتقا می دهند.

کمپرس رایحه درمانی با گیاهان دارویی –Aromatic Herbal Compress  – مدت زمان لازم: 90 دقیقه و 120 دقیقه
این روش درمانی یکی از بهترین انتخاب ها برای به تعادل رساندن بدن می باشد. در این روش از روغن های گرم به شکل ماهرانه ای استفاده می شود و آن را بر روی نقاط حساسی از بدن قرار می دهد. در ادامه یک کمپرس داغ بر روی بدن میهمانان قرار داده می شود که حاوی گیاهان دارویی مختلفی از جمله پرای، زنجبیل، زردچوبه و علف لیمو می شود تا تنش ها را از بدن میهمانان دور کرده و حس آرامش کاملی را در آنها ایجاد نماید.

آروماتراپی (رایحه درمانی) آرامش بخش –Relaxing Aromatherapy  – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و 90 دقیقه و 120 دقیقه
این روش یک ماساژ آرامش بخش و تسکین دهنده است که بر طبق سلیقه میهمانان، با استفاده از یکی از 5 روغن معطر برای آنها انجام داده می شود.

ماساژ سر بهشتی –Heaven Head Massage  – مدت زمان لازم: 60 دقیقه 
این تکنیک ماساژ کف سر که ریشه ای باستانی دارد، تنش های عضلات سر را از بین برده و اثرات استرس ها و مشاغل سخت و طولانی را خنثی می کند.

روش های مراقبت از بدن – Body
اسکراب سفارشی برای میهمانان – Customized Body Scrub – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این روش یک لایه برداری ملایم اما اثر گذار است که شامل یک اسکراب پوست می شود که دقیقاً مطابق با نیازهای میهمانان برای آنها انجام داده می شود. در نتیجه پوستی روشن تر و نرم تر پیدا خواهند کرد. این روش درمانی که به تقویت پوست نیز کمک می کند شامل یک مرحله اسکراب با روغن نارگیل، یک مرحله اسکراب خالص سازی به سبک سیامی، استفاده از خاصیت کلاژنی موجود در جلبک دریایی قرمز و یا اسکراب تایلندی با تمبرهندی می شود که هر سه مورد در صورت انتخاب میهمانان انجام داده خواهند شد.

درخشانی پوست بدن با استفاده از لایه برداری تایلندی با تمبرهندی – Thai Tamarind Body Glowing – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
این لایه برداری باعث ایجاد حس تازگی و جوانی در تمامی قسمت های بدن میهمانان می شود. در این روش در ابتدا از اسکراب تمبرهندی و سپس رپ (بسته بندی) بدن با تمبر هندی تایلندی بهره برده می شود. این کار کمک بسیاری به هماهمنگ کردن رنگ تمامی قسمت هایی از پوست بدن کرده و موجب تلطیف و درخشان شدن آن می شود.

درخشانی پوست بدن با استفاده از لایه برداری تایلندی با تمبرهندی – Full Body Replenishing  – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
این روش در ابتدا با یک اسکراب خالص کننده به روش سیامی شروع می شود تا تسکین دهنده درد عضلات و آزاد کننده جریان گردش انرژی در بدن میهمانان باشد. برای همین در این روش تمامی قسمت های بدن ماساژ داده می شوند تا کار جوان سازی و از بین رفتن را از درون برای میهمانان انجام دهند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید