• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • سوئیت فمیلی هتل ملنیوم هیلتون بانکوک
  • نمای تخت بزرگ اتاق فمیلی
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 533 اتاق شیک و سوئیت اقامتی بی نظیر در هتل 5 ستاره ملنیوم هیلتون بانکوک وجود دارد. اتاق ها و سوئیت های این مجموعه به گونه ای طراحی و تکمیل شده اند که متناسب با انتظارها و تعداد میهمانان خود باشند و به همین دلیل، امکانات پر تعدادی در همگی آنها گنجانده شده که  در مورد این امکانات مشترک می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، کمد لباس، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، پرده های ضخیم، خدمات رایگان ارائه بطری آب معدنی، در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر و رودخانه چائو فرایا، قسمت نشیمن وسیع، یخچال، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، سشوار، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، مینی بار، امکان قرار گیری تخت خواب اضافی و یا تخت خواب کودک، سیستم قفل الکترونیکی درب اتاق، خدمات پذیرایی با میوه و ارائه گل، خدمات پذیرایی ویژه به هنگام ورود میهمانان، سیستم تشخیص آتش سوزی، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، حوله دست و صورت، تلفن با خط مستقیم، کف تمام موکت، تلویزیون ال سی دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان، کف پوشی از سنگ مرمر و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    متراژ واحدهای اقامتی دلوکس 34 متر مربع می باشد. این اتاق ها با در اختیار داشتن تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تختخ واب توئین، فضای مناسبی را در اختیار میهمانان خود قرار خواهند داد. این اتاق ها مجهز به چشم اندازی از شهر و رودخانه چائو فرایا هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو

    اتاق اگزکیوتیو

    واحدهای اگزکیوتیو در حقیقت لوکس ترین اتاق های اقامتی با متراژ 34 متر مربع در این مجموعه می باشند. این سری اتاق ها در طبقات بالایی ساختمان هتل واقع شده اند و به همین دلیل، چشم انداز خاص تری را از رودخانه چائو فرایا به نمایش می گذارند. تخت خواب این اتاق ها از نوع یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و یکی از ایده آل ترین شرایط اقامتی را برای دو میهمان بزرگسال خود فراهم خواهند نمود. در مورد سایر ویژگی های این اتاق ها می توان به در اختیار داشتن میز تحریر، سرویس حمام مجهز به جکوزی، امکانات لازم برای اتوی لباس اشاره نمود. لازم به ذکر است که میهمانان اتاق های اگزکیوتیو ریوِر ویو امکان استفاده از خدمات سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج واقع در طبقه سی و یکم را نیز خواهند داشت. ویژگی هایی که این میهمانان از آنها بهره خواهند برد شامل در اختیار داشتن چشم انداز پانورامیک (سراسرنما) از اطراف ساختمان هتل، امکان استفاده از اینترنت بیسیم رایگان در داخل این سالن، پذیرایی با بوفه بین المللی صبحانه به صورت رایگان، پذیرایی با نوشیدنی و غذاهای سبک در میان ساعات 11:00 الی 15:00 هر روز، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعات 15:00 الی 17:00 هر روز، ارائه خدمات اتوی پرسی برای دو تکه لباس به ازای هر کدام از میهمانان و همینطور امکان استفاده از سالن برگزاری جلسات به مدت 2 ساعت می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق فمیلی (خانوادگی)

    اتاق فمیلی (خانوادگی)

    متراژ این سری از اتاق هایی که مناسب اقامت خانواده ها می باشند در حدود 40 متر مربع است. تخت خواب این اتاق از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) است و در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر و رودخانه چائو فرایا از دیگر ویژگی هایشان به حساب می آید. لازم به ذکر است که اتاق های کینگ فمیلی ریوِر ویو به دلیل در اختیار داشتن یک عدد کاناپه و همچنین امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب اضافی، فضای راحتی را در اختیار یک خانواده چهار نفره قرار می دهند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئيت فمیلی (خانوادگی)

    سوئيت فمیلی (خانوادگی)

    سوئیت های فمیلی دارای متراژ 67 متر مربعی هستند و در این فضا، یک اتاق خواب و همینطور یک قسمت نشیمن جداگانه وجود دارد. چشم انداز این سوئیت ها به روی رودخانه و نمای شهر قرار گرفته و نورگیری بسیار عالی نیز دارند. تخت خواب این سوئیت ها از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و به جهت فراهم کردن شرایط راحت برای اقامت چهار میهمان بزرگسال، تعداد دو تخت خواب اضافی نیز قابل افزوده شدن به این سوئیت ها می باشند. در کنار در اختیار داشتن چشم اندازی سراسرنما از رودخانه چائو فرایا و شهر، میهمانان این سوئیت ها امکان استفاده از خدمات سالن استراحت و پذیرایی اگزکیوتیو لانج واقع در طبقه سی و یکم را نیز خواهند داشت. ویژگی هایی که این میهمانان از آنها بهره خواهند برد شامل در اختیار داشتن چشم انداز پانورامیک (سراسرنما) از اطراف ساختمان هتل، امکان استفاده از اینترنت بیسیم رایگان در داخل این سالن، پذیرایی با بوفه بین المللی صبحانه به صورت رایگان، پذیرایی با نوشیدنی و غذاهای سبک در میان ساعات 11:00 الی 15:00 هر روز، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعات 15:00 الی 17:00 هر روز، ارائه خدمات اتوی پرسی برای دو تکه لباس به ازای هر کدام از میهمانان و همینطور امکان استفاده از سالن برگزاری جلسات به مدت 2 ساعت می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    متراژ واحدهای اقامتی سینگل 34 متر مربع می باشد. این اتاق ها با در اختیار داشتن تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تختخ واب توئین، فضای مناسبی را در اختیار میهمانان خود قرار خواهند داد. این اتاق ها مجهز به چشم اندازی از شهر و رودخانه چائو فرایا هستند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید