• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • میز پذیرش هتل بانکوک مرییت سوخومیت
  • محوطه نشیمن لابی هتل
  • سالن ورزشی هتل بانکوک مرییت سوخومیت
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • استخر روباز هتل بانکوک مرییت سوخومیت
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • رستوران دیستریکت گریل روم اند بار
  • چشم انداز اوکتاو روف تاپ اند بار
  • نمایی از رستوران چاکلت کیک کامپنی
  • نمای دیگر رستوران دیستریکت گریل روم اند بار
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوخوابه

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی و اسپای آن سِمونین اسپا - ANNE SEMONIN SPA
در این مرکز با بهره گیری از مخلوط روغن های معطر ضروری و عناصری که ریشه در دریا دارند، درمان هایی روح بخش و متناسب با نیاز تمامی میهمانان با هر سلیقه و هر نوع مشکل انجام داده می شود. میهمانان می توانند همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب به این مرکز مراجعه نمایند. آخرین فرصت برای تعیین وقت استفاده از خدمات مرکز اسپا تا چهار ساعت پیش از شروع آن خواهد بود. به میهمانان توصیه می شود که 15 دقیقه پیش از شروع زمان تعیین شده خود در این مرکز حضور پیدا کنند و در صورت داشتن هر گونه وضعیت خاص سلامتی نظیر آلرژی، جراحت و یا سپری کردن دوره درمان خاص، موضوع را به مسئولین این مرکز اطلاع بدهند.

کلکسیون پکیج ها 
پکیج حس آبرسانی - HYDRA SENSATION PACKAGE – مدت زمان لازم: 2 ساعت
این روش برای بازگردانی لطافت به پوست و ایجاد آرامش کامل کارساز خواهد بود. از جمله اعمالی که در این روش برای میهمانان انجام داده می شود شامل حمام پا با استفاده از گُل، اسکراب تمامی قسمت های بدن با شیر و در انتها نیز ماساژ مِید تو مِژِر بر روی پوست صورت انجام داده شده و زیبایی حقیقی پوست را نمایان می کند.

پکیج درمان خستگی ناشی از سفر - JETLAG REMEDY PACKAGE – مدت زمان لازم: 2 ساعت
درمان خستگی ناشی از پروازهای طولانی موجب می شود تا تنش ها از عضلات بدن میهمانان دور شده و حس خستگی و پف اطراف چشم را از صورت حذف می کند. از جمله اعمالی که در این روش برای میهمانان انجام داده می شود شامل حمام پا با استفاده از گل، ماساژ تخلیه درد کمر، ماساژ کمر و سپس ماساژ میراکِل آیز برای صورت می شود. 


پکیج تجربه حس بهشتی – HEAVENLY EXPERIENCE PACKAGE – مدت زمان لازم: 2 ساعت
این روش درمانی تاثیرات استرس را به کلی از بدن میهمانان دور می کند. در این روش ابتدا حمام پا با استفاده از گُل برای میهمانان انجام شده، سپس تمامی قسمت های بدن با استفاده از ماساژ آروماتراپی (رایحه درمانی) ماساژ داده می شود. در انتها هم ماساژ مِید تو مِژِر بر روی صورت آنها اجرا می شود.

پکیج رفع تنش عمیق – DEEP TENSION PACKAGE – مدت زمان لازم: 2 ساعت
درمانی روح بخش برای رفع هر گونه درد و تیر کشیدن. از جمله اعمالی که در این روش برای میهمانان انجام داده می شود شامل حمام پا با استفاده از گل، ماساژ کمر، گردن و سر و سپس ماساژ تحریک انرژی بر روی پا می شود. 

پکیج تجربه سایَم – EXPERIENCE OF SIAM PACKAGE – مدت زمان لازم: 2 ساعت
این پکیج که به نام پکیج خوش آمدگویی شناخته می شود شامل انجام اعمالی همچون حمام پا با استفاده از گل، انجام ماساژ سنتی تایلندی و سپس ماساژ پا تحریک انرژی در پا می شود.

کلکسیون ماساژها
ماساژ کامل بدن
ماساژ کمپرس انگور -  GRAPE COMPRESS MASSAGE – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
این روش بر اساس تکنیک یکی از ماساژهای باستانی کشور تایلند طراحی شده و بر روی پارچه کتانی بسیار لطیفی انجام داده می شود که حاوی تمامی فواید خوب موجود در دانه های انگور است می باشد. عصاره و رایحه خوش روغن دانه انگور همراه با گرما ایجاد فشار بر روی نواحی مشخصی از بدن، باعث می شود تا این ماساژ به ایجاد حس آرامش روحی و جسمی عمیق در بدن میهمانان کمک رسانی کرده و تنش ها و دردهای عضلانی را از بین می برد.

ماساژ درمانی با استفاده از توپ رسانای سرد - CRYO BALL COOL THERAPY MASSAGE – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
این ماساژ سرد با ترکیب ماساژ رایحه درمانی و ماساژ دستی به همراه گوی رسانا انجام داده می شود تا ماهیچه های منقبض و گرفته در ناحیه کمر و گردن را به حالت آزاد بازگردانده و سندروم های پا را تسکین بدهد. از دیگر مواردی که این روش مفید واقع می شود هم می توان به از بین بردن قرمزی پوست بعد از قرار گرفتن در معرض آفتاب و همینطور بازگرداندن حالت ارتجاعی و بهبود رنگ آن اشاره نمود.

ماساژ مِید تو مِژِر - MADE-TO-MEASURE – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و 90 دقیقه
در این روش میهمانان می توانند یکی از چهار ماساژور خبره این مرکز را انتخاب نمایند. در این روش از تکنیک های نوآورانه ای همراه با ماساژ به همراه روغن استفاده می شود تا تنش را از بدن دور کرده و حس آرامش را به میهمانان بدهد. از جمله اعمالی که در این روش برای میهمانان انجام داده می شود شامل ماساژ انرژی زای معطر، ماساژ جوان سازی خالص، سم زدایی و ایجاد آرامش و تازگی می شوند.

ماساژ بافت عمیق (ورزشی) - DEEP TISSUE (SPORTS) – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و 90 دقیقه
این ماساژ شامل بهره بردن از تکنیک های ماساژ سوئدی و تکنیک های ماساژ نفوذ کننده عمیق به بافت های بدن می شود. این روش برای قهرمانان رشته های ورزشی ایده آل است.

ماساژ سنتی تایلندی - TRADITIONAL THAI MASSAGE – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و 90 دقیقه
در این روش میهمانان بر روی کمر خود دراز می کشند و از ترکیب حرکات کششی ملایم مختلفی استفاده می شود تا گرفتگی عضلاتشان آزاد شود. در انتها این روش درمانی حس مطبوع و آرامی به میهمانان می دهد.

ماساژ تخلیه درد از کمر -  DE-STRESS BACK RELEASE– مدت زمان لازم: 30 دقیقه
یک ماساژ سریع که در آن از روغن های معطر حرارت داده شده استفاده شده و با تمرکز ویژه ای بر روی کمر، گردن و شانه ها انجام داده می شود تا تنش را از بدن دور کرده و حس تندرستی را ایجاد نماید.

ماساژ پا -  FOOT MASSAGE– مدت زمان لازم: 60 دقیقه
یک روش ماساژ پای سنتی چینی است که با ایجاد فشار بر روی نواحی خاصی از پا انجام داده می شود. در نتیجه انرژی در بدن میهمانان تحریک شده، تعادل و حس طبیعی درمانگری و همینطور حس آرامش از سر تا پا در افراد ایجاد می شود.

کلکسیون روش های مراقبت از پوست صورت 
صورت فوق العاده فعال -  SUPER ACTIVE FACIAL– مدت زمان لازم: 55 دقیقه
میهمانان با انتخاب این روش درمانی اصلی می توانند جلوی روند پیری پوست صورت خود را بگیرند. در این روش با استفاده از ترکیبی فعال که مختص مرکز اسپا و سلامتی سِمونین می باشد، پوست صورت میهمانان ماساژ داده می شود تا ضمن بهبود رنگ، حالت ارتجاعی نیز دوباره به آن بازگردانده شود. این روش که مناسب برای پوست های سالخورده است، تنش را از آنها در کرده و با بهره گیری از کرمی که آن هم حاوی ترکیب فوق العاده فعال و تاثیر گذار است، به خوبی جایگزینی برای بوتاکس و تاثیر آن خواهد بود. در انتها پوست صورت لیفت شده و ماسک حاوی مروارید که روی آن قرار داده شده بود، برداشته می شود تا درخشش جوانی دوباره آن نمایان شود.

مبارزه با پیری پوست به وسیله القا درمانی -  CRYOTHERAPIE AGE DEFY FACIAL– مدت زمان لازم: 55 دقیقه
این روش که مناسب برای تمامی سنین با هر نوع پوستی است، با استفاده از روش های ارتقای رنگ و بازگرداندن سفتی به پوست انجام داده می شود. القا درمانی یک روش مدرن و تاثیر گذار است که همراه با موادی دریایی انجام داده می شود تا آثار خستگی را از پوست محو کرده و درخشش، تازگی و نشاط را دوباره به آن بازگرداند.

متناسب سازی رنگ پوست با وایت استار -  WHITE STAR EVEN SKIN TONE FACIAL – مدت زمان لازم: 55 دقیقه
این روش مناسب برای پوست های خشک است که دارای لکه های تیره رنگ می باشند. در این روش از ترکیبی حاوی ویتامین ث استفاده می شود که کمک بسیاری تصحیح ظاهر پوست و از بین بردن لکه هایی که چهره را خراب کرد می کند. 

درمان جاویی برای چشم ها -  MIRACLE EYES FACIAL – مدت زمان لازم: 25 دقیقه
این روش به خوبی به از بین رفتن پف و تیرگی اطراف چشم کمک رسانی می کند. برای رسیدن به این هدف از ترکیبی فعال از مواد استخراج شده از دریا استفاده می شود تا درخشش طبیعی پوست را به آن بازگرداند.

خالص سازی با مواد عمیق دریایی -  DEEP MARINE PURIFYING– مدت زمان لازم: 55 دقیقه
این روش مناسب برای پوست های چرب و دیگر پوست های ترکیبی می باشد. در این روش پوست هایی که بیش از حد چرب هستند، با استفاده از بخار پاک سازی می شوند. همچنین با بهره گیری از تکنیک ها متعادل سازی بلغم، کمک بسیاری به شفاف شدن پوست و رسیدن اکسیژن بیشتر به آن می شود.

ترمیم تسکین بخش پوست صورت -  SOOTHING REPAIR TREATMENT– مدت زمان لازم: 55 دقیقه
این روش مناسب برای پوست های حساس می باشد. در این روش که به شکل بسیار ملایم و با بهره گیری از محلول کلاژن حاوی آلوئه ورا انجام داده می شود، باعث مرطوب سازی و تسکین پوست شده و از پیری زودرس در آن جلوگیری می کند. 

کلکسیون روش های مراقبت از بدن 
اسکراب آنتی اکسیدان برای بدن - ANTI-OXIDANT BODY SCRUB – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
در این روش بدن میهمانان با استفاده از دانه انگور صیقل داده می شود تا حس نرمی و لطافت دو چندانی به آن بخشیده و موجب تقویت آن بشود. در نتیجه با استفاده از خاصیت تخلیه کنندگی پُلی فنل های موجود در دانه انگور قرمز رنگ و خاصیت آنتی اکسیدان آن که 20 برابر ویتامین ث می باشد، درخشانی را به پوست باز می گرداند.

اسکراب برهنه برای بدن - NUDE BODY SCRUB – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
این روش شامل یک لایه برداری سریع با بهره گیری از نمک برهنه دریا آنه سِمونین و همینطور اسکراب وایت سَند می شود. در نتیجه پوست میهمانان مرطوب سازی شده و تاثیرات تقویت کنندگی آن به وضوح بر روی پوست دیده می شود.

پوشش ضد پیری پوست برای بدن - ANTI-AGING BODY WRAP – مدت زمان لازم: 55 دقیقه
این روش بهترین نتیجه را در بازسازی و جوان سازی پوست می دهد. در این روش با یک اسکراب نیرو بخش و سپس استفاده از ماسک ضد پیری پوست برای تمامی قسمت بدن، کل بدن در یک پوشش قرار داده می شود تا تاثیرات خود را ایجاد نماید. همزمان با قرار دادن بدن در این پوشش، کف سر میهمانان نیز ماساژ داده می شود. خواص آنتی اکسیدان طبیعی این روش به ارتقای روند تخلیه مایعات اضافی از بدن کمک رسانی کرده و پوست را مرطوب سازی می کند.

پوشش آب رسانی شدید به بدن - HYDRA-INTENSE BODY WRAP – مدت زمان لازم: 55 دقیقه
یک روش درمانی فوق العاده ملایم حتی برای پوست هایی که در بدترین شرایط ممکن قرار داشته و حساس هستند. میهمانان می توانند در این روش با انتخاب ترکیبی از روغن های حاوی آنتی اکسیدان و آرامش بخش، فواید معدنی موجود در نمک دریایی را به پوست انتقال داده و به لایه برداری و تقویت آن کمک رسانی کند. در انتها نیز یک ماسک مرطوب ساز عمیق بر روی تمامی قسمت های بدن قرار داده می شود تا پوست را به شدت تقویت کند.

سالن ناخن 
مانیکور یا پدیکور با پولیش ناخن - MANICURE/PEDICURE WITH POLISH – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
از جمله اعمالی که در این روش برای میهمانان انجام داده می شود شامل اسکراب دست، مرتب سازی ناخن ها، حالت دهی، تمیز کاری گوشت های اطراف ناخن، پولیش ناخن و ماساژ دست و پا می شوند.

مانیکور یا پدیکور سریع برای مردان - EXPRESS MANICURE/PEDICURE FOR MEN – مدت زمان لازم: 45 دقیقه
از جمله اعمالی که در این روش برای میهمانان انجام داده می شود شامل مرتب سازی ناخن ها، حالت دهی، تمیز کاری گوشت های اطراف ناخن و ماساژ دست می شوند.

پولیش حذف ژِل - REMOVE GEL POLISH – مدت زمان لازم: 45 دقیقه

پولیش حذف یا تغییر رنگ لاک -  REMOVE/CHANGE LACQUER POLISH– مدت زمان لازم: 30 دقیقه

وَکسینگ - WAXING 
وَکسینگ تمامی قسمت های پا و دست - FULL LEGS/ARMS -  مدت زمان لازم: 60 دقیقه
وَکسینگ کمر، سینه یا شکم - BACK, CHEST OR STOMACH -  مدت زمان لازم: 45 دقیقه
وَکسینگ کامل بیکینی - FULL BIKINI - مدت زمان لازم: 60 دقیقه
وَکسینگ نیمی از پا و دست ها - HALF LEGS/ARMS - مدت زمان لازم: 30 دقیقه
وَکسینگ خط بیکینی - LINE BIKINI - مدت زمان لازم: 45 دقیقه
وَکسینگ زیر بغل ها - UNDER ARMS - مدت زمان لازم: 25 دقیقه
وَکسینگ بالای لب و ابروها - UPPER LIP/EYEBROWS - مدت زمان لازم: 15 دقیقه


خدمات اضافی 
جکوزی – JACUZZI – مدت زمان لازم: 30 دقیقه
این حمام شامل استفاده از روغن، پودر سرشار از تجدید ساز مواد معدنی بدن و گلبرگ گل رز می شود.

استفاده از سوئیت وی آی پی – VIP Suite room  – مدت زمان لازم: 60 دقیقه

باشگاه تناسب اندام
باشگاه تناسب اندام این مرکز مجهز به لوازم ورزشی برای انجام حرکات هوازی و انواع وزنه بوده و کلاس های تناسب اندام آن هم به صورت رایگان برای میهمانان علاقمند برگزار می شود.

استخر شنا
استخر شنای هتل بانکوک مَرییِت سوخومیت در رو باز قرار داشته و ضمن ارائه حوله برای میهمانان، یک اسختر شنای کوچک برای استفاده کودکان و همینطور جکوزی و سونا را نیز در اختیار دارد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید