• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • درب ورودی هتل گرند حیات ایراوان بانکوک
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • استخر روباز هتل گرند حیات ایراوان بانکوک
  • سالن برگزاری جشن و مراسم در هتل
  • نان پزی ایراوان هتل گرند حیات ایراوان بانکوک
  • نمای بار ات فور هاندرد ناینتی فور
  • رستوران تیبل گریلز هتل گرند حیات ایراوان بانکوک
  • نمایی از رستوران و بار اسپاسو
  • داینینگ روم هتل گرند حیات ایراوان بانکوک
  • جوس بار هتل گرند حیات ایراوان بانکوک
  • اتاق چای ایراوان هتل گرند حیات ایراوان بانکوک
  • رستوران یو اند می هتل گرند حیات ایراوان بانکوک
  • گاردن لانج هتل گرند حیات ایراوان بانکوک
  • نمای تخت بزرگ اتاق گرند
  • تخت های توئین اتاق کلاب
  • تخت بزرگ اتاق گرند دلوکس
  • تخت های توئین اتاق گرند
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • محوطه نشیمن سوئیت گرند اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرمیر
  • تخت بزرگ سوئیت گرند اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت پرمیر
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی و تناسب اندام آی ساوان رزیدنشال اسپا اَند کلاب 
بخش درمانی این مرکز اسپا همه روزه از ساعت 9:00 صبح الی 11:00 شب دایر بوده و به میهمانان توصیه می شود که نیم ساعت پیش از شروع زمان تعیین شده خود در این مرکز حضور پیدا کنند. از این طریق افراد می توانند از خدمات دیگر این مرکز نظیر سونا، حمام بخار و جکوزی نیز بهره ببرند. همچنین میهمانان می بایست برای حفظ سکوت این مرکز، تلفن های همراه خود را خاموش کنند و همچنین از آوردن اشیای با ارزش خود داری نمایند.

خلوت در آی ساوان - i.sawan Retreats
برنامه های خلوت در مرکز اسپا و سلامتی آی ساوان، پکیج هایی می باشند که شامل دستچینی ویژه از روش های درمانی این مرکز بوده و در کنار آن، امکان استفاده از سایر امکانات این مرکز از جمله مرکز تناسب اندام گرین هاوس، استخر شنا، زمنی تنیس، شرکت در کلاس های تناسب اندام و اتاق های مرطوب را هم شامل می شوند.

خلوت هِوِنلی - Heavenly Retreat – مدت زمان لازم 6 ساعت 
یکی از بهترین راه ها برای فرار از شلوغی های شهر و کسب آرامش در این مرکز می باشد. از جمله روش های درمانی انجام شده در این بسته شامل اسکراب و پوشاندن بدن با مرطوب کننده به مدت 60 دقیقه، انتخاب از میان اسانس آی ساوان و یا انجام ماساژ سنتی تایلندی به مدت 90 دقیقه، انتخاب ماساژ پیشرفته صورت به مدت 90 دقیقه، صرف یک وعده غذای سالم در مرکز اسپا، امکان انتخاب از میان آیین درمان پا و یا دست به مدت 60 می شوند.

خلوت تندرستی - Wellbeing Retreat  – مدت زمان لازم 6 ساعت 
انجام روش های درمانی مختلف اسپا، تناسب اندام و صرف یک وعده غذایی از جمله مواردی هستند که برای احیای روح، ذهن و بدن میهمانان این مرکز در چنین پکیج گنجانده شده اند. از جمله روش های درمانی انجام شده در این بسته شامل امکان انتخاب از میان شرکت در جلسه یوگا، مربی شخصی، تنیس و یا بوکس تایلندی، ترکیب اسموتی سم زدا، درمان تسکین دهند عضلات به مدت 60 دقیقه، امکان انتخاب از میان ماساژ سایَم اسپورت و یا ماساژ سم زدای اوربِن به مدت 90 دقیقه، صرف وعده غذای سالم در مرکز اسپا و ماساژ پیشرفته صورت به مدت 90 می شوند.

رهایی با آی ساوان اِسکیپس  - i.sawan Escapes
این مورد شامل بسته های نیم روزه و بسیار پر طرفداری می شود که با قیمتی مناسب، روش های درمانی مشخصی را به میهمانان ارائه می کنند.

سیگنِچِر اسکیِپ - Signature Escape - مدت زمان لازم 3 ساعت
از جمله روش های درمانی انجام شده در این بسته شامل اسکراب و پوشش بدن با مرطوب کننده به روش آی ساوان و به مدت 60 دقیقه، ماساژ به روش آی ساوان به مدت 60 دقیقه و ماساژ صورت برای مبارزه با پیری به مدت 60 دقیقه می شوند.

گریز به پاکی - Purity Escape - مدت زمان لازم 2.5 ساعت
از جمله روش های درمانی انجام شده در این بسته شامل درمان کوچک کننده سلولیت به مدت 60 دقیقه و ماساژ سم زدای اوربِن می شوند.

گریز به انرژی - Energy Escape - مدت زمان لازم 2 ساعت
از جمله روش های درمانی انجام شده در این بسته شامل اسکراب کریستال هیمالیایی به مدت 30 دقیقه و انجام ماساژ سایَم اسپورت به مدت 90 دقیقه می شود.

گریز به هماهنگی - Harmony Escape - مدت زمان لازم 2 ساعت
از جمله روش های درمانی انجام شده در این بسته شامل ماساژ رایحه درمانی آسیایی به مدت 60 دقیقه و ماساژ مرطوب کننده صورت به مدت 60 دقیقه می شود.

گریز تایلندی - Thai Escape - مدت زمان لازم 2 ساعت
از جمله روش های درمانی انجام شده در این بسته شامل استفاده از برنج یاسمن و کرم لایه بردار علف لیمو به مدت 30 دقیقه و ماساژ کمپرس با رایحه درمانی به روش تایلندی به مدت 90 دقیقه می شوند.

توصیه شده برای مردان 
گریز به سر زندگی  - Vitality Escape - مدت زمان لازم 2.5 ساعت
از جمله روش های درمانی انجام شده در این بسته شامل اسکراب کریستال هیمالیایی به مدت 30 دقیقه، انجام ماساژ سایَم اسپورت به مدت 90 دقیقه و ماساژ پاک کننده و ارتقا دهنده عمیق برای صورت به مدت 30 دقیقه می شوند.

گریز به آرامش  - Relaxation Escape - مدت زمان لازم 2.5 ساعت
از جمله روش های درمانی انجام شده در این بسته شامل ماساژ درمانی کمر با استفاده از پارافین گرم به مدت 60 دقیقه، ماساژ مَن اِسپِیس به مدت 60 دقیقه و ماساژ پا به مدت 30 دقیقه می شوند.

ماساژ سایَم اسپورت  - Siam Sports - مدت زمان لازم 60 دقیقه / 90 دقیقه / 120 دقیقه
این روش شامل انجام یک ماساژ عمیق به کمک ماساژ قدرتمند آرنج به روش تایلندی، ماساژ با ساعد و همینطور استفاده از انگشتان برای احیای بدن می شود. در کنار این ماساژ از روغن های معطر نیز استفاده می شود تا از گرفتگی و دردهای عضلانی کاسته و بدن را از تاثیرات استرس، خستگی بعد از فعالیت ورزشی و یا یک سفر طولانی تخلیه کند.

ماساژ اگزکیوتیو بانکوک - Bangkok Executive Massage - مدت زمان لازم 30 دقیقه
برای آن دسته از افرادی که مدت زمان کمی را در اختیار دارند، این ماساژ با تمرکز خاصی بر روی نواحی مشخصی از بدن انجام شده و موجب ایجاد حس رهایی از استرس در طول یک روز پر مشغله می باشد.

ماساژ مَن اِسپِیس برای صورت - Man Space Facial - مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش درمانی اختصاصی شامل تلفیق پاک سازی، نرم کنندگی، مرطوب کننده عمیق پوست بوده و در آن از محصولات مبارزه کننده با پیری پوست استفاده می شود. تکنیک های استفاده شده در این روش مناسب مردان می باشد.

ماساژ پا به روش تایلندی - Thai Foot Massage - مدت زمان لازم 30 دقیقه / 60 دقیقه / 90 دقیقه
یک نوع ماساژ پر قدرت می باشد که بر اساس تکنیک های استفاده شده در ماساژ سنتی کشور تایلند طراحی شده است. در این روش از چوب ماساژ بهره برده می شود تا به تخلیه تنش از تمامی قسمت های پا کمک کرده و در عین حال فرآیند بازیابی طبیعی بدن را تحریک کند.

ماساژ
ماساژ اسانس به روش آی ساوان - Essence of i.sawan  - مدت زمان لازم 60 دقیقه / 90 دقیقه / 120 دقیقه 
یک روش منحصر به فرد که ترکیبی از ماساژ سوئدی، آروماترابی (رایحه درمانی) و استفاده از تکنیک های ماساژ تایلندی همراه با فشارهای ملایم است. در این روش از رایحه درمانی با روغنی ساخته شده از ترکیب علف لیمو، درخت سرو و پلای بهره برده می شود که کمک بسیاری به جوان سازی پوست، افزایش گردش جریان خون، سم زدایی، ارتقای انعطاف پذیری بدن و بازگشت سریع تر انرژی به حالت عادی می کند. این روش مناسب برای رفع خستگی بعد از سفر، تنش های عضلانی و استرس می باشد.

پاکی PURITY
سم زدای اوربِن - Urban Detox - مدت زمان لازم 60 دقیقه / 90 دقیقه / 120 دقیقه 
در این روش درمانی از یک مخلوط حاوی مواردی مثل درخت عرعر، گریپ فروت و روغن های اسانس اکالیپتوس همراه با تخلیه لنفاوی و همینطور حرکات منظم و تکنیک های تخلیه استفاده می شود. از این طریق بدن از سموم خالی می شود و در عین حال به رفع خستگی عضلات و همینطور خستگی ذهنی کمک می کند تا تاثیرات زندگی شهری را روی افراد پر مشغله از بین ببرد.

ماساژ زِن با سنگ داغ - Hot Stone Zen Massage - مدت زمان لازم 90 دقیقه / 120 دقیقه 
روشی عمیق و بسیار تاثیر گذار که در آن از سنگ هایی که آغشته به روغن های ضروری و مفید هستند استفاده می شود. این سنگ ها همراه با فشاری ملایم، بدن را ماساژ می دهند تا انرژی های مسدود شده و گرفتگی عضلات را از بین ببرد و حس آرامش کامل را به وجود آورد.

انرژی ENERGY
سایَم اسپورتس - Siam Sports  - مدت زمان لازم 60 دقیقه / 90 دقیقه / 120 دقیقه
یک ماساژ عمیق که در آن روش هایی همچون ماساژ آرنج تایلندی، ماساژ ساعد و نوک انگشت ها به صورت قدرتمند در آن به کار برده می شوند. همچنین این روش شامل استفاده از رایحه درمانی با روغن های ضروری و مفید نیز می شود که به از بین رفتن درد و گرفتگی عضلات کمک شایانی کرده و بدن را خیلی سریع تر از حالت عادی از مشکلاتی مانند استرس، خستگی سفر و یا ورزش سنگین نجات می دهد.

هماهنگی HARMONY
آروماتراپی آسیایی - Asian Aromatherapy  - مدت زمان لازم 60 دقیقه / 90 دقیقه / 120 دقیقه
یک ماساژ فوق العاده تسکین دهنده است که در آن از تکنیک ماساژ با کف دست و وارد کردن فشارهایی برای ایجاد آرامش استفاده می شود. میهمانان می توانند رایحه دلخواه روغن خود را در این روش انتخاب نمایند.

ماساژ متفاوت سر با نارگیل - Exotic Coconut Head Massage  - مدت زمان لازم 60 دقیقه
روغن نارگیل که به عنوان اکسیری طبیعی برای تسکین دردها و حالت دهی به مو به کار برده می شود، در این روش با وارد کردن فشار به سر، برای ماساژ دادن سر میهمانان استفاده می شود. در ادامه گردن و شانه های افراد نیز با همین روغن ماساژ داده خواهد شد.

تایلندی THAI
ماساژ سنتی تایلندی - Traditional Thai - مدت زمان لازم 60 دقیقه / 90 دقیقه / 120 دقیقه
این روش یک نوع از درمان باستانی به واسطه ماساژ دادن می باشد که در آن با بهره گیری از آوردن فشار به نقاطی خاص و با استفاده از تکنیک کشیدن، انرژی های مسدود شده بدن آزاد شده و با از بین بردن تنش ها، سلامتی و سر زندگی را به میهمانان هدیه می دهد. در طول این روش میهمانان پیژامه های تایلندی به تن خواهند کرد.

کمرپرس رایحه درمانی به روش تایلندی - Thai Aromatherapy Compress  - مدت زمان لازم 90 دقیقه / 120 دقیقه
در این روش از یک کمپرس حرارت داده شده ای که حاوی گیاهان درمانی است استفاده می شود. این کمپرس بر روی نواحی مختلفی از بدن که دارای مشکلاتی مثل گرفتگی و تنش هستند قرار داده می شود تا ایجاد کننده حس آرامش باشد. همچنین این روش شامل استفاده از روغن های معطری می شود که تاثیرات استرس را از بین برده و به برقراری تعادل درونی بدن کمک می کند.

روش های درمانی بدن 
درمان بدن به روش هایِت سیگنِچِر دلوکس - Hyatt Signature Deluxe Body Treatment by June Jacobs - مدت زمان لازم 60 دقیقه / 90 دقیقه / 120 دقیقه
این روش ترکیبی از انجام یک لایه برداری و ماساژ تسکین دهنده درد است. در این روش که از پوشش آنزیم گیاه پایا و شکر لیمو بر روی بدن استفاده می شود، پوست افراد مرطوب شده و شرایط آن بهبود پیدا می کند. در انتها نیز یک ماساژ مبارزه با پیری پوست باعث ایجاد آرامش و لطافت پوست میهمانان می شود.

پاکی PURITY
روشن کنندگی پوست با استفاده از تمبر هندی - Brightening Tamarind Body Polish  - مدت زمان لازم 45 دقیقه  
برگرفته از یکی از رازهای زیبایی باستان قاره آسیا، این روش درمانی صیقل دهنده بدن شامل استفاده از تمبر هندی و شیرین بیانی می شود که موجب روشن شدن، تمیزی، مرطوب سازی و کمک به پوست های خشک خواهد شد.

درمان لاغر کنندگی سلولیت - Slimming Cellulite Treatment - مدت زمان لازم 75 دقیقه  
این روش شامل اسکراب گرم و پوشاندن بدن با موادی است که به شکلی ویژه برای مبارزه با سلولیت های مقاوم طراحی شده اند. یک فرآیند گرم و سرد کننده در این روش، کمک بسیاری به تحریک گردش های ریز و جذب کافئین، کارنیتین و خواص فلفل سیاه توسط بدن میهمانان می کند. نتایج این روش شامل تخلیه، لاغری و سفت شدگی بدن خواهد شد.

انرژی ENERGY
اسکراب با کریستال هیمالیایی - Himalayan Crystal Scrub - مدت زمان لازم 45 دقیقه  
یک روش درمانی نیرو بخش که در آن با اسکرابی ملایم از نمک حاوی مواد معدنی غنی و سم زدا استفاده می شود. این روش منجر به تجدید قوای بدن، لایه برداری، مرطوب سازی و از بین رفتن پوست های خشک می شود.

درمان تسکین دهنده عضلات - Muscle Relief Treatment - مدت زمان لازم 75 دقیقه  
یک اسکراب نیرو بخش به کمک کریستال هیمالیایی و همراه با پوشش کامل بدن با استفاده از خاک رس کائولین می باشد. این محلول حاوی مخلوطی از گیاهان دارویی و بسیار مفید برای تسکین دردها و گرفتگی های عضلانی بوده و تاثیر هر گونه فعالیت ورزشی، سفر طولانی و یا استرس که منجر به ایجاد التهاب شده باشد را از بین می برد.

هماهنگی HARMONY
صیقل دادن بدن با شکر لیمو - Lemon Sugar Body Polish - مدت زمان لازم 45 دقیقه  
آلفا هیدروکسید اسیدهایی که به صورت طبیعی در شکر یافت می شوند، در این روش همراه با فندق، دانه کنجد و روغن آووکادو مخلوط شده و پوست های خشک تمامی قسمت های بدن را تلطیف خواهند کرد.

درمان پوست با استفاده از فواید نیلوفر آبی - White Lotus Skin Conditioning Treatment - مدت زمان لازم 75 دقیقه  
در این روش بدن میهمانان با استفاده از اسکرابی کرم مانندی از علف لیمو و همینطور پوششی فوق العاده مرطوب کننده است درمان می شود. پس از اسکراب بدن میهمانان با پوششی که حاوی جوجوبا، جلبک دریایی با خاصیت استحکام بخشی به پوست و برگ لاغر کننده نیلوفر آبی پوشانده می شود تا ضمن مرطوب سازی، رنگ پوست را نیز بهبود ببخشد.

تایلندی THAI
صیقل دادن بدن با برنج یاسمن و کرم علف لیمو - Jasmine Rice & Lemongrass Cream Polish - مدت زمان لازم 45 دقیقه  
یک لایه برداری آرامش بخش که مناسب همه نوع پوست بوده و با از بین بردن لایه ای از پوست های مرده، لایه نرم و لطیف پوست را نمایان می کند.

درمان ضد پیری پوست با استفاده از زرد چوبه - Anti-Aging Turmeric Treatment - مدت زمان لازم 75 دقیقه  
این روش در ابتدا با یک اسکراب به کمک ریشه نیلوفر آبی آغاز شده و سپس پوشش سم زدای قدرتمندی از زردچوبه برای ارتقای میزان رطوبت، سلامت و همینطور کمک به ترمیم سلول های پوست بر روی آن قرار داده می شود. نتایج انجام این روش شامل از بین رفتن چین و چروک و همینطور بالا رفتن مقاومت پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش می شود.

درمان های صورت – Facials
درمان صورت به روش هایِت سیگنِچِر دلوکس - Hyatt Signature Deluxe Body Treatment by June Jacobs - مدت زمان لازم 90 دقیقه / 120 دقیقه
این روش درمانی نتیجه گرا به منظور مرطوب کنندگی، احیا و درخشان کنندگی سریع پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از پپتیدهای متمرکز، عصاره های گیاهی، مرطوب کننده پوست و آنتی اکسیدان های قوی بهره برده می شود. در ادامه این درمان 90 دقیقه ای، یک ماسک کلاژن بر روی پوست صورت قرار داده می شود که دارای مزایایی همچون مبارزه با پیری پوست، تازه کنندگی و ایجاد حس جوانی می باشد.

پاکی PURITY
پاک سازی عمیق پوست صورت - Deep Cleansing Facial - مدت زمان لازم 60 دقیقه / 120 دقیقه
این روش یک درمان پاک سازی کننده و بسیار عمیق است که مناسب پوست های چرب، آکنه دار و پوست هایی که منافذ آنها مسدود شده می باشد. در انتهای این روش تمامی ناخالصی ها، متعادل نبودن و بیش از حد بودن چربی های سبیوم پوست به واسطه فواید سالیسیلیک اسید و خاک رس سفید و سبز از بین خواهد رفت.

پاک سازی و خالص سازی متمرکز پوست صورت - Intensive Cleanse & Refine Facial - مدت زمان لازم 90 دقیقه 
از جمله فواید این روش پاک سازی عمیق پوست که همراه با یک ماسک دو فازه انجام می شود، می توان به افزایش توانایی پوست هایی که تحت فشار قرار داشته اند، کاهش محسوس روزنه ها، کاهش قرمزی رنگ پوست و همینطور نمایان شدن بافت نرم لطیف تری از پوست اشاره کرد.

انرژی ENERGY
روشن کننده پوست صورت - Brightening Facial - مدت زمان لازم 60 دقیقه 
با انجام این روش پوست هایی که دچار خشکی شده اند، دوباره انرژی گرفته و روشن تر خواهند شد. مخلوطی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد حاوی کوجیک اسید و شیرین بیان می باشد تا مشکل هایپر پیگمنتیشن (فعالیت بیش از حد رنگدانه های پوست)، قسمت های تیره، زخم ها و قسمت هایی از پوست که رنگ متفاوت دارند را برطرف کند.

روشن کننده و ارتقا دهنده پوست صورت - Brighten & Boost Facial - مدت زمان لازم 90 دقیقه 
در این روش از مواد روشن کننده پر قدرتی به همراه یک پودر مروارید استفاده می شود که به شکل یک ماسک، بر روی پوست قرار می گیرد تا فواید ضد پیری آن به پوست صورت میهمانان نفوذ کند.

هماهنگی HARMONY
مرطوب کننده پوست صورت - Hydrating Facial - مدت زمان لازم 60 دقیقه 
در این روش از ترکیبی ویژه برای بازگرداندن لطافت و شادابی طبیعی پوست صورت استفاده می شود. این روش به کمک مرطوب سازی پوست، میهمانانی که پوست صورت آنها بر اثر عواملی همچون آب و هوا، محیط و حتی در طول سفر خشک شده را احیا می کند.

مرطوب کنندگی ضد پیری برای پوست صورت - Age-Defying Hydration Facial - مدت زمان لازم 90 دقیقه 
یک روش درمانی متمرکز برای بازگردانی رطوبت و جوانی به پوست های خشک است که در آن از ماسک آنتی اکسیدان استفاده می شود. نتیجه انتخاب این روش نرم شدن خطوط صورت، بازگشت حالت ارتجاعی و درخشش جوانی به پوست می شود.

تایلندی THAI
کشیدن و حالت دهی به پوست با طب فشار درمانی - Acupressure Lift & Sculpt Facial - مدت زمان لازم 60 دقیقه 
تکنیک های مشخصی از ماساژ تایلندی به همراه استفاده از کمپرس حرارت داده شده ای از دانه گندم، از جمله موارد استفاده شده در این روش می باشند که به آرامی، تنش های عضلات صورت و گرفتگی های خونی را از بین برده و جریان گردش اکسیژن را بهبود بخشیده و با محو کردن خطوط صورت، پوست درخشانی را نمایان می کند.

کشیدن، حالت دهی و تسکین دادن پوست صورت - Lift, Sculpt & Soothe Facial - مدت زمان لازم 90 دقیقه 
در این روش از فواید طب فشار درمانی روی پوست صورت استفاده می شود. در ادامه با استفاده از ماساژ 30 دقیقه ای کف سر، میهمانان با حس کاهش تنش و آرام شدن عضلات سر و گردن مواجه خواهند شد.

درمان های اینترا سوتیکالز به وسیله اکسیژن و با عملکرد بالا - Intraceuticals High Performance Oxygen Treatments
درمان های اینترا سوتیکالز روش هایی هستند که در آنها با استفاده از اکسیژن فشرده سازی شده، پوست در معرض موادی مانند هیالورونیک اسی، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و آمینو پپتیدها قرار می گیرد تا فواید آنها را به خود جذب کند.

درمان ضد پیری و بازگرداننده جوانی - Anti-Aging Rejuvenation Treatment - مدت زمان لازم 60 دقیقه 
این درمان که به هدف مبارزه با پیری پوست انجام می شود، نتایج مفید رطوبت دهی، ارتقای استحکام و کشیده شدن قابل رویت پوست آن به سرعت نمایان خواهد شد. در انتها پوست افراد حس جوانی و درخشانی خواهد داشت.

درمان قدرتمند برای روشن شدن پوست - Skin Brightening Opulence Treatment  - مدت زمان لازم 60 دقیقه 
در این روش از روشن کننده های گیاهی و ویتامین ث برای احیای پوست های مرده، متوازن کردن رنگ پوست و نمایان کردن روشنایی و درخشان بودن پوست استفاده می شود.

درمان پاک سازی کننده آکنه پوس - Acne Clarifying Treatment  - مدت زمان لازم 60 دقیقه 
خاصیت تسکین دهندگی گیاهان درمانگری که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت طبیعی موجب از بین رفتن باکتری های عامل آکنه می شود. از جمله سایر فواید انجام این روش درمانی می توان به از بین رفتن التهاب، قرمزی و جلوگیری از به وجود آمدن لکه در آینده می شوند. 

پر کننده طبیعی چین و چروک با اِتوگزِلین - Atoxelene Natural Wrinkle-Filler - مدت زمان لازم 45 دقیقه 
این ماده که به عنوان یک بوتاکس طبیعی شناخته می شود، روش درمانی افزودنی است که موجب تلطیف و همینطور از بین رفتن چین و چروک های نمایان پوست می شود.

درمان با استنشاق اکسیژن - Oxygen Inhalation Therapy - مدت زمان لازم 15 دقیقه 
میهمانان انتخاب کننده این روش می توانند از اکسیژنی که درجه خلوص آن تا 94 درصد می باشد تنفس کرده و به سم زدایی، افزایش جریان گردش خون، کاهش خستگی و کوفتگی، از بین رفتن سر دردها و خستگی بعد از سفر کمک شایانی کنند.

ماساژ پا و خدمات رسیدگی به ناخن
مرکز سلامتی و تندرستی آی ساوان برای انجام تمامی این خدمات از محصولات طبیعی و ارگانیک استفاده می کند تا روح، جسم و ذهن میهمانان را به هم متصل نماید.
آیین های سم زدایی زیر شامل استفاده از اسانس گل شمعدانی می شوند که موجب خنک شدن و تازه شدن خواهد شد. ساعت کاری این بخش از اسپا همه روزه از ساعت 9:00 صبح الی 11:00 شب می باشد.

پاکی PURITY
ماساژ پا - Foot Massage  - مدت زمان لازم 30 دقیقه / 60 دقیقه / 90 دقیقه
در ابتدای این روش یک اسکراب و سپس تکنیک های ویژه ماساژ برای افراد انجام می شود تا کمک بسیاری به تخلیه و خالی شدن بدن از سموم بشود. سایر فواید انتخاب این روش شامل بهبود جریان گردش خون، سرزنده شدن پا و از بین رفتن خستگی سفر و بازگشت آب می شود.

پدیکور  - Pedicure  - مدت زمان لازم 60 دقیقه 
این روش شامل اسکراب، پاک سازی و تلطیف تمامی بخش های پا می شود. سپس از چرم گاومیش برای از بین بردن پینه ها استفاده شده و در انتها به ناخن ها میهمانان رسیدگی می شود.

مانیکور  - Manicure  - مدت زمان لازم 60 دقیقه 
در انجام این آیین پاک سازی از اسکراب شکر و اسکراب بالماسکه استفاده شده و سپس به ناخن ها و تمیزکاری گوشت های اطراف آن رسیدگی می شود. رنگ های توصیه شده در این روش، رنگ های آبی، سبز، بنفش و رنگ های طبیعی می باشند.

انرژی ENERGY
اینست تیگ چوال - Instinctual
روش های درمانی انرژی بخش زیر از قدرت تحریک کنندگی زنجبیل حرارت داده شده، برای احیا و بیدار کردن پا استفاده می کنند.

ماساژ پا  - Foot Massage - مدت زمان لازم 30 دقیقه / 60 دقیقه / 90 دقیقه
سنگ های داغ شده ای که آغشته به روغن زنجیل می باشند، در این روش برای رفع درد و تسکین تمامی قسمت های پا استفاده می شوند.

پدیکور  - Pedicure - مدت زمان لازم 60 دقیقه  
این روش شامل یک اسکراب و حالت دهی انرژی زا به تمامی قسمت های پا می شود. در ادامه نیز به وسیله سنگ های داغ، یک ماساژ آرامش دهنده برای میهمانان انجام می شود.

مانیکور  - Manicure - مدت زمان لازم 60 دقیقه  
برای انرژی بخشی و بخشیدن حس تازگی به دست های که زیاد از آنها کار کشیده می شود، این آیین درمانی شامل اسکراب با شن و بالماسکه به همراه ماساژ تسکین دهنده دردهای دست با استفاده از سنگ های گرم می شود. رنگ های توصیه شده در این روش، رنگ های آبی، سبز، بنفش و رنگ های طبیعی می باشند.

هماهنگی HARMONY
اینفینیتی لاوینگ - Infinitely Loving
روش های درمانی زیر شامل استفاده از روغن یاسمن می شوند که موجب مرطوب سازی، احیا و مبارزه با پیری پوست افراد می شوند.

ماساژ پا  - Foot Massage - مدت زمان لازم 30 دقیقه / 60 دقیقه / 90 دقیقه
این روش شامل یک ماساژ آرامش بخش و ملایم با وارد کردن فشار ملایم است که همراه با استفاده از عصاره درخت روغن قلم انجام می شود تا تاثیر مرطوب کنندگی ارگانیک آن بر روی میهمانان مشخص شود.

پدیکور  - Pedicure - مدت زمان لازم 60 دقیقه  
این نوع پدیکور به شکلی بسیار ملایم انجام می شود و برای نشان دادن خاصیت ضد پیری، در آن از روغن یاسمن و عصاره درخت روغن قلم استفاده شده است. انتخاب این روش، مرطوب شدن کامل پوست میهمانان را در بر خواهد داشت. همچنین در انتها یک یک ماساژ آرامش بخش و عمیق برای تسکین دردهای پا برای میهمانان انجام می شود.

مانیکور  - Manicure - مدت زمان لازم 60 دقیقه 
این روش شامل استفاده از یک سرم دست است که خاصیت بسیاری در از بین بردن خطوط و چین و چروک دست ها دارد. این سرم که حاوی روغن یاسمن و عصاره درخت روغن قلم است، دست ها را مرطوب سازی نیز خواهد کرد.
رنگ های توصیه شده در این روش شامل رنگ های هلویی، صورتی، قرمز رز مانند و سفید می شود.

تایلندی THAI
لوک این ساید - Look Inside
روش های درمانی متمرکز زیر برای جوان سازی دست ها و پاهایی است که به شدت از آنها کار کشیده شده. در نتیجه از این طریق تنش ها از این قسمت های بدن خارج شده و فرآیند بازیابی طبیعی بدن را سرعت می بخشد.

ماساژ پا  - Foot Massage - مدت زمان لازم 30 دقیقه / 60 دقیقه / 90 دقیقه
این روش شامل اجرای یک ماساژ پر قدرت است که با الهام از تکنیک های ماساژ سنتی تایلندی طراحی شده و با استفاده از چوبی مخصوص، تنش ها را از تمامی قسمت های پا خالی و بیرون می کند. سرعت بخشیدن به فرآیند بازیابی طبیعی بدن از جمله سایر خواص این روش می باشد.

پدیکور  - Pedicure - مدت زمان لازم 60 دقیقه  
یک روش پدیکور قدرتمند است که شامل استفاده از اسکراب های گیاهی سفارشی می شود. این اسکراب ها مناسب برای پست های معمولی تا خشک بوده و میهمانان می توانند در ادامه انتخاب این روش، می توانند از یک ماساژ پا که برگرفته از ماساژهای تایلندی است لذت ببرند. 

مانیکور  - Manicure - مدت زمان لازم 60 دقیقه 
یک ماسک اسکراب کننده آسیایی که سرشار از ویتامین است، دست های بیش از حد کارکرده میهمانان را در بر گرفته و سپس ماساژ داده می شود.
رنگ های توصیه شده در این روش شامل رنگ های قهوه ای، قرمز بِری، خاکستری قهوه ای می شوند.

مانیکور اگزکیوتیو  - Executive Manicure  
این روش مانیکور شامل خیساندن، رسیدگی به پوست های اطراف ناخن به مدت 30 دقیقه و پر کردن همراه با صیقل دادن و استفاده از ژل لاک به مدت 50 دقیقه می شود.

وَکسینگ  - Waxing
میهمانان می توانند وَکس را بر روی لب، ابرو، زیر بغل، خطوط بیکینی، نیمی از پا / سینه، تمامی قسمت های پا، کمر و بیکینی برزیلی می شود.

باشگاه تناسب اندام گرین هاوس - The Greenhouse
پنجره های جلویی باشگاه گرین هاوس همگی شیشه ای هستند و اجازه می دهند نور خورشید به داخل این سالن و به سمت ورزشکارانی که به استفاده از خدمات و دستگاه های بسیار مدرن آن مشغول هستند بتابد. لوازم و تجهیزات ورزشی این سالن شامل لوازم مورد نیاز برای انجام ورزش های هوازی، یوگا و همینطور برگزاری جلسات تناسب اندام تحت نظر اساتید مجرب می شوند. همچنین دو زمین اسکواش و یک زمین روباز تنیس از جمله سایر امکانات این بخش از هتل می باشند. میهمانان می توانند برای استفاده از خدمات باشگاه تناسب اندام، همه روزه از ساعت 9:00 صبح الی 11:00 به این محل مراجعه نمایند. 

سالن آرایش و زیبایی
میهمانان هتل گرَند هایِت ایراوان بانکوک می توانند برای استفاه از خدمات این سالن آرایش، روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 9:00 صبح الی 7:00 بعد از ظهر به آن مراجعه نمایند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید