• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل سنتارا گرند میریج بیچ ریزورت
  • محوطه نشیمن لابی هتل
  • نمایی از ساحل اختصاصی هتل
  • اتاق بازی هتل سنتارا گرند میریج بیچ ریزورت
  • سالن ورزشی هتل سنتارا گرند میریج بیچ ریزورت
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • محوطه مخصوص بازی کودکان
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • کلاب کودکان هتل سنتارا گرند میریج بیچ ریزورت
  • نمایی از رستوران ایتالیایی آکوا
  • کوست بیچ کلاب اند بیسترو
  • نمای رستوران غذای دریایی فلیمز
  • بار ویوز هتل سنتارا گرند میریج بیچ ریزورت
  • کوست بیچ کلاب اند بیسترو
  • رستوران اوئسیس هتل سنتارا گرند میریج بیچ ریزورت
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت کلاب
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوبلکس
  • نمای تخت های سوئیت کلاب
  • تخت های توئین اتاق دلوکس فمیلی
  • اتاق کلاب هتل سنتارا گرند میریج بیچ ریزورت
  • محوطه نشیمن سوئیت دوبلکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیوم دلوکس

مرکز سلامتی و اسپا

باشگاه تناسب اندام
هتل سنتارا گرند میریج بیچ ریزورت باشگاه تناسب اندام بسارمجهزی همراه با امکانات لازم برای برگزاری کلاس های یوگا، اِیروبیک و پیلاتس را برای استفاده علاقمندان به ورزش در نظر گرفته است. با انجام فعالیت های ورزشی در این باشگاه فوق العاده تناسب اندام خود را در طول سفرتان حفظ نمایید.

اسپا سینوِیر
با قدم گذاشتن در این اسپا و بهره مندی از خدمات بی نظیرش آرامشی فوق العاده را تجربه نمایید و از شر تنش ها و استرس های زندگی روزانه رها شوید. این اسپا با امکاناتی مانند 10 سوئیت لوکس مخصوص زوجین، 12 اتاق درمانی، تجربیات دوش سرپوشیده، سونا و اتاق بخار گیاهی، جکوزی سرد و گرم، آلاچیق های یوگا و مدیتیشن، لانج مخصوص استراحت با خدمات رایگان سرو چای گیاهی، آبمیوه و میان وعده های سبک سالم و سالن ناخن از شما برای تجربه لحظاتی مملوء از آرامش و راحتی دعوت می کند.

آرامش تایلندی 
پکیج توازن بدنی تایلندی Thai Body Balance
این درمان به کمک مجموعه ای از دستورالعمل های سنتی و ترکیبات گیاهی مانند دانه های آلی، عصاره پوست درخت، ریشه معطر و پودر گیاهی برای مغذی سای و دستیابی به آرامش روحی فوق العاده انجام می شود. این پکیج کامل دو و نیم ساعته ابتدا با انجام فرآیندهایی مانند انجام فرآیند لایه برداری و براق کردن پاها به کمک اسکراب جوانه گندم و کنجد، انجام لایه برداری به کمک ترکیب معجزه بخش 7 دانه شروع شده، سپس با انجام فرآیند توازن چاکراه ها به کمک دوش ویچی یا فرآین سم زدایی به کمک حمام چای گیاهی تایلندی و انجام ماساژ آروماتراپی ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده ماسک مغذی کننده پوست صورت به پایان خواهد رسید.

پکیج آرامش Serenity
این درمان فوق العاده ابتدا با انجام فرآیند توازن رطوبت موها و مغذی کردن آنها به کمک ماسک موی غنی آووکادو و نارگیل و انجام ماساژ جمجمه برای دستیابی به آرامش شروع شده، سپس با انجام فرآیند لایه برداری به کمک عصاره میوه گرمسیری گل ساعتی و روغن نارگیل و انجام پاکسازی عمیق به کمک نمک دریا ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ نیرو بخشی کل بدن به کمک کره شی و عصاره وانیل و استفاده از روغن جوجوبا برای مغذی سازی و دستیابی به پوستی درخشان و نرم و لطیف به پایان می رسد. مدت زمان انجام این پکج فوق العاده دو ساعت و نیم خواهد بود.

تسکین نمک SALT RELIEF
در این پکیج فوق العاده از خواص درمانی نمک برای رهایی یافتن از تنش های ماهیچه ای استفاده می شود. از این درمان بی نظیر می توان به عنوان یک روش محبوب برای انتخاب مادرانی که به تازگی زایمان کرده اند، نام برد. این پکیج دو ساعت و نیمه ابتدا با استفاده از حمام گرم پر شده از برگ سم زُدای چای شروع شده، سپس با انجام ماساژ تسکین دهنده به کمک نمک گیاهی و ادویه جات ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از بخور گیاهی برای سم زدایی از پوست به پایان می رسد. 

پکیج وانالی Wanalee
این سفر آرامش بخش به کمک ترکیبات غنی از گیاهان مغذی برای انجام سم زدایی بدنی انجام می شود. این درمان ابتدا با استفاده از گل داوودی برای بهبود بافت پوستی و صاف کردن سطح آن استفاده می شود، سپس با انجام رپ بدنی به کمک زردچوبه و فلفل سیاه برای تحریک سیستم لنفاوی و کمک به حذف سموم ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ آرامش بخش جمجمه یا ماساژ آروماتراپی و سنتی تایلندی به پایان می رسد. برای تکمیل این درمان پوست صورت را با تحریک غنی از آنتی اکسیدان مانند شیرین بیان و گل پامچال بهبود می دهند. مدت زمان انجام این پکیج فوق العاده 3 ساعت خواهد بود.

پکیج سلامت نهایی ULTIMATE Well-being
این درمان ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب نارگیل و سنگ پا شروع شده، سپس با انجام ماساژ سنگ داغ ادامه می یابد و نهایتاً با انجام درمان های مربوط به صورت سفارشی و مخصوص برای بانوان و آقایان به پایان می رسد. مدت زمان انجام این پکیج 3 ساعت خواهد بود.

درمان های فصلی به کمک دوش باران ریز ویچی 
بهترین های تابستان Summer' s Best
در این فصل باید به آبرسانی و رطوب سازی پوست توجه شود. در این درمان از ترکیبات ضدپیری شناخته شده و معروف مانند واکامه همراه با مخلوط نمک دریا برای لایه برداری و حذف سلول های مرده و حفظ جوانی پوست استفاده می شود. این تکنیک با استفاده از رپ سفت کننده کافئین و جلبک و شستن پوست در زیر دوش های شش سری ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ آرامش بخش آروماتیک به کمک روغن شمعدانی به پایان می رسد. مدت زمان انجام این پکیج دو ساعت خواهد بود.

شارژ زمستان WINTER RECHARGE
این برنامه سم زدا برای از بین بردن سموم بدنی و کاهش سلولیت های پوستی طراحی شده و انجام آن دو ساعت طول می کشد. این پکیج شامل انجام مراحلی مانند بِراش بدنی، استفاده از اسکراب گیاهی، استفاده از رپ سم زدا گیاهی، انجام فرآیند توازن چاکراه ها به کمک دوش محرک و ماساژ بدنی به کمک وانیل و کره شی می باشد.

سفرهای دو نفره اسپا 
بهشت نیروانا NIRAN NIRVANA
سوپابِرنت برای آقایان (supabburut (For the Gentlemen
این پکیج شامل انجام مراحلی مانند بخور درمانی، لایه برداری به کمک اسکراب تمبر هندی و کنجد، حمام لوکس شیر نارگیل و مرکبات، ماساژ عضلانی عمیق و درمان های مربوط به صورت جورلیک مختص آقایان می باشد و انجام آن سه ساعت و نیم طول خواهد کشید.

 سوپابِرنت برای بانوان (supabburut (For the Ladies 
این پکیج شامل انجام مراحلی مانند بخور درمانی، استفاده از رپ بدنی، حمام لوکس شیر نارگیل و مرکبات، ماساژ آروماتراپی و درمان های مربوط به صورت جورلیک مختص بانوان می باشد و انجام آن سه ساعت و نیم طول خواهد کشید.

پکیج ماه عسل HONEYMOON RETREAT
این پکیج شامل انجام مراحلی مانند بِراش بدنی، استفاده از رپ گل موکا و لیمو شیرین، استفاده از اسکراب طراوت بخش توت فرنگی، ماساژ ارامش بخش به کمک وانیل کره شی و درمان های گیاهی تایلندی مربوط به صورت می باشد و انجام آن سه ساعت و نیم طول خواهد کشید.

مجموعه تشریفاتی 
سیگنیچر سالت پات ماسِلز مِلتِر Signature Salt Pot Muscles Melt
این درمان با الهام از یک مراسم سنتی محلی طراحی شده و شامل انجام ماساژ دیپ تیشو به کمک یک گلدان یا قابلمه گرم و حاوی نمک می باشد. هدف از استفاده از قابلمه گرم نمکی در این درمان القای گرما به ماهیچه های و عضلات درونی به خصوص در نواحی پشت و شانه ها و رها کردن آنها ار شر تنش هاست. این درمان 90 دقیقه ای به کمک عناصری شفابخش مانند اکالیپتوس و اسطوخدوس انجام می شود.

هارمونی تایلندی Thai Harmony
این ماساژ تشریفاتی به صورت چهار دست یا به بیانی بهتر به کمک دو درمانگر انجام می شود و از ترکیب تکنیک های تایلندی، سوئدی، سیاتشو و رفلوکسولوژی تشکیل شده است. در این روش 90 یا 120 دقیقه ای درمانگران از حرکات منظم برای القای حس آرامشی فوق العاده به درون روح و بدنتان استفاده می کنند.

نوراد پِرا کوب Nuad Pra Kob
این روش ماساژ درمانی سنتی به کمک یک کمپرس فشرده گیاهی برای تسکین دردهای عضلانی انجام می شود. انجام این درمان 90 یا 120 دقیقه ای کمک شایانی به از بین بردن درد عضلات و کاهش استرس و ورم مفاصل می کند.

ماساژ تالندی نوآد Nuad Tha
در این روش ماساژ درمانی سنتی درمانگران با اعمال فشار بر روی نقاط مشخص آن ناحیه را از شر دردهای عضلانی رها می کنند. این درمان 60 یا 90 دقیقه ای به کمک تکنیک های کششی برای نرم کردن عضلات و بهبود وضعیت مفاصل انجام می شود.

نوآد تائو Nuad Tao
انجام این تکنیک فوق العاده حس آرامش را به تمام نواحی و نقاط بدنتان نشر می دهد. در این روش درمانگران با انجام ماساژ پاها و اعمال فشارهای نقطه ای این نواحی را احیا می کنند. این تکنیک 75 دقیقه ای به کمک کمپرس گیاهی گرم انجام خواهد شد.

های موئی آ Hai Muea
این درمان با الهام از درمان های خانگی شفابخش طراحی شده و انجام آن کمک شایانی به از بین بردن دردهای عضلانی می کند. در این روش 60 دقیقه ای درمانگران از تکنیک های  کششی و ماساژ دیپ تیشو و سوئدی برای از بین بردن تنش ها در نواحی پشت، شانه ها و گردن استفاده می کنند. 

ماساژهای بدنی 
ماساژ سنگ داغ Hot Stone Massage
این ماساژ فوق العاده به کمک اثرات شفابخش روغن های ضروری و سنگ های آتشفشانی داغ برای از بین بردن تنش ها و دستیابی به آرامش عضلانی انجام می شود. با انتخاب این درمان 90 دقیقه ای از شر تنش ها و گرفتگی های ماهیچه ای رهایی یابید و آرامشی عمیق را تجربه کنید.

ماساژ آروماتراپی Aromathorapy Massage
این ماساژ به کمک روغن های ضروری و در تمام نواحی بدن به کمک حرکات آرام انجام می شود. با انتخاب این درمان رویای خود را به واقعیت تبدیل نمایید. مدت زمان انجام این ماساژ 60 یا 90 دقیقه خواهد بود، همچنین انتخاب روغن مناسب با خود مراجعه کنندگان است.

ماساژ سوئدی Swedish Massage
این ماساژ به کمک حرکات ورزشی و کششی انجام می شود و انجام آن کمک شایانی به از بین بردن گرفتگی های ماهیچه ای و دردهای عضلانی می کند. مدت زمان انجام این ماساژ 60 یا 90 دقیقه است و شدت اعمال فشار از ملایم تا شدید بنا بر احتیاجات و نیازهای اختصاصی مراجعه کنندگان مشخص خواهد شد.

ماساژ بَلِنیز Ballinese Massage
این ماساژ به کمک تکنیک های ماساژ آکوآپرشر و رِفلوکسولوژی برای از بین بردن تنش ها در لایه های ماهیچه ای انجام می شود. در این درمان 60 یا 90 دقیقه ای درمانگران از حرکات فشاری قوی استفاده می کنند. 

ماساژ عمیق عضلانی Deep Muscular Massage
انجام این ماساژ به ورزشکاران که عضلات آنها در معرض آسیبند توصیه می شود. در این روش درمانگران بر روی گروه های خاص عضلانی تمرکز می کنند و با استفاده از حرکات ضربه ای میزان انعطاف پذیری مفاصل را افزایش می دهند. این تکنیک 60 یا 90 دقیقه ای به کمک روغن های آروماتراپی برای دستیابی به آرامش ذهنی و طراوت جسمی انجام می شود.

ماساژ دونده Runner’s Massage
انجام این تکنیک 60 دقیقه ای بعد از انجام فرآیندهای ورزشی و دویدن توصیه می شود، در این روش درمانگران بر روی نواحی پاها، کمر و استخوان ران ها تمرکز می کنند و برای رها شدن اسید لاکتیک آزاد شده تلاش خواهند کرد.

آیوروِدا 
ماساژ مارما آبهِیانگا Marma Abhyanga Massage
این ماساژ جوان کننده با استفاده از روغن های دارویی آیووِردا برای کاهش استرس های جسمی و روانی انجام می شود. این ماساژ شامل اعمال فشارهای نقطه ای برای تحریک انرژی های حیاتی و ترویج آن در سراسر بدن می باشد و انجام آن 60 یا 90 دقیقه طول خواهد کشید.

کاتی باستی Kati Basti
این درمان از ترکیب ماساژ کاهش استرس پشت همراه با درمان تسکین دهنده آیووردیک تشکیل شده که هدف از انجام آن بیدار کردن انرژی های جسم قبل و روح، کاهش تنش های عضلانی، افزایش میزان انعطاف پذیری و از بین رفتن درد در ناحیه پایین کمر می باشد. مدت زمان انجام این تکنیک 75 دقیقه خواهد بود.

شیروبیانگا Shirobhyanga
این درمان شامل انجام ماساژ در نواحی جمجمه، گردن و شانه ها به کمک روغن های گیاهی می باشد و انجام آن 60 دقیقه طول می کشد. با انتخاب این درمان فوق العاده از شر تنش ها و استرس های ذهنی زندگی رهایی یابید.

شیرودارا Shirodhara
این درمان خارق العاده به کمک تکنیک های پزشکی آیووردیک انجام می شود و مدت زمان آن 60 دقیقه می باشد. در این درمان روغن های ضروری را بر روی قسمت بالای پیشانی و محل چشم سوم می ریزند تا فرد احساس آرامشی عمیق را درک کند. انجام این روش به افرادی که دچار بی خوابی، پدیده جت لگ و استرس های ذهنی اند، توصیه می شود.

برنامه سلامتی آیوروِدیک 
برنامه جوانسازی آیورودیک Ayurvedic Rejuvenation
این برنامه با هدف سم زدایی بدن و استراحت و بهبود آن انجام می شود. این برنامه شامل انجام مراحلی مانند جلسه مشاوره، ماساژ آبیانگا، ماساژ سر هندی شیروبیانگا و مرحله رفع خستگی می باشد و انجام آن دو ساعت و نیم طول می کشد.

برنامه توازن آیووِردیک Ayurvedic Balancing
انجام این برنامه فوق العاده کمک شایانی به کاهش مشکلاتی مانند بی خوابی، میگرن و اضطراب می کند. این برنامه دو ساعته شامل انجام مراحلی مانند مشاوره، شیرودارا، ماساژ سر هندی شیروبیانگ و روش های رفع خستگی می باشد.

درمان های بدنی 
بوتانیکال بِلِس Botanical Bliss
می توان از این درمان به عنوان یک انتخاب شگفت انگیز برای بانوانی که به زیبایی و سلامتی پوستشان اهمیت می دهند، نام برد. در این پکیج از اسانس گیاهان بوتانیکال و برنج به عنوان اسکراب استفاده می کنند. این پکیج فوق العاده بعد از انجام لایه برداری با انجام تکنیک های غربی برای از بین بردن سلولیت و تجمع آب در زیر پوست ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ به کمک گلبرگ برای دستیابی به پوستی مخملی و هموار به پایان خواهد رسید. مدت زمان انجان این تکنیک 105 دقیقه خواهد بود. 

سیامسی زِن Siamese Zen
این درمان یک تکنیک سم زداست که ابتدا با استفاده از خواص ضد التهابی اسکراب گیاهی شروع شده، سپس با استفاده از گِل رس گرم برای تسکین مشکلات گوارشی، دردهای عضلانی و یا التهابات پوستی ادامه می یابد.

نرم کردن فوری Instant Smooth
این درمان فوق العاده ابتدا با انجام فرآیند جلابخشی به پوست به کمک کدو تنبل و انگور فرنگی شروع شده، سپس با استفاده از جلبک دریایی، چای سبز، کافئین و روغن های بوتانیکال برای بهبود بافت پوستی ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از سرم جوجوبا برای دستیابی به پوستی درخشان به پایان می رسد. با انتخاب این درمان فوق العاده پوستتان را آبرسانی کنید و جوانی و طراوت خاصی را در آن احساس کنید. مدت زمان انجام این تکنیک 105 دقیقه خواهد بود.

تسکین و التیام پوست بعد از آفتاب گرفتن After Sun Recovery
در این روش از رَپ تسکین دهنده حاوی برنج قرمز و گیاهان پخته شده در شیر برای التیام و تسکین التهابات بعد از آفتاب گرفتن استفاده می شود. این تکنیک فوق العاده با انجام ماساژ طراوت بخش آلوئه ورا و خیار و ماساژ آرامش بخش پاها به پایان می رسد. مدت زمان انجام این روش 105 دقیقه خواهد بود.

پولیش بدنی 
عطر و بوی گیاهی HERBAL SCENT
لایه برداری به کمک ترکیب 7 دانه معجزه بخش  7 Miracle Grains Body Exfoliation
در این درمان تایلندی از کیسه های داغ پر شده از دانه های بخار پز برای از بین بردن گرفتگی های عضلانی استفاده می شود. این اسکراب شامل دانه هایی مانند جوانه گندم، جو، ذرت، جو دو سر، ارزن، برنج قرمز و سویا می باشد که با استفاده از آنها و لایه برداری پوست، به پوستی با ظاهری درخشان تر و فریبنده دست خواهید یافت.

اسکراب لوفاه سیامس گیاهی Siamese Herbal Loofah Scrub
در این روش از ترکیب پودر گیاهی کفیر و سنبل هندی برای لایه برداری، از بین بردن پوست های مرده و حذف سموم و عناصر نامطلوب از پوست استفاده می شود. این درمان همچنین شامل انجام اسکراب طبیعی لوفاه برای احیای پوست می باشد.

عطر و طراوت گل FLORAL SCENT
اسکراب گیاهی بوتانیکال بِلِس Botanical Bliss Flower Scrub
در این تکنیک از ترکیب خوش عطر و بوی متشکل از گلبرگ تازه، برنج، بلغور جو برای احیا و ویتامینه کردن پوست استفاده می شود.

رایحه نشاط REFRESHING SCENT
درمان های ضد پیری به کمک عصاره میوه گل ساعتی و اسکراب نمکی سنبل هندیDe-Aging Passion Fruit & Lemongrass Salt Scrub
این تکنیک فوق العاده به دلیل استفاده از ترکیبات نفیس با عطر و بوی دل انگیز بسیار معروف می باشد. در این روش از خواص گیاهان معطر برای کاهش استرس و دستیابی به آرامش استفاده می شود. عطر تند ریواس کمک شایانی به بازگرداندن انرژی به ذهن های خسته می کند و خواص میوه گل ساعتی برای صاف کردن پوت بسیار موثر خواهد بود.

رایحه مرکبات CITRUS SCENT
اسکراب غنی از آنتی اکسیدان میوه گل ساعتی و مَنگوستین اورگانیک Organic Mangosteen & Passion Fruit Anti-oxidant Scrub
این روش درمانی به کمک اسکراب بدنی سرشار از آنتی اکسیدان برای سفت کردن پوست، کاهش منافذ باز و دستیابی به پوستی درخشان تر و شفاف تر انجام می شود.

عطر و بوی میوه ای FRUITY SCENT
اسکراب شاداب کننده توت فرنگی و راسِل Succulent Strawberry & Roselle Scrub
این تکنیک موفق به کسب عنوان بهترین درمان با مناسب ترین دستورالعمل به کمک آنتی اکسیدان می باشد. در این روش از ترکیب توت فرنگی تازه، بلغور جو دو سر، بادام خرد شده و گِل راسل برای لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده پوست استفاده می شود. این درمان با سرو چای راسل در طول مدت مشاوره از میهمانان برای به ارمغان آوردن خاطره ای ناب، به یاد ماندنی و شگفت انگیز تکمیل خواهد شد.

عطر و بوی تابستان SUMMER SCENT
اسکراب بازسازی کننده کدو تنبل و انگور فرنگی Pumpkin & Gooseberry Regeneration scrub
در این تکنیک از آنزیم های کدو تنبل برای انجام فرآیند لایه برداری و مغذی سازی استفاده می شود. روغن دانه کدو تنبل غنی از ویتامین آ و انگور فرنگی حاوی آنتی اکسیدان های ضروری می باشد که استفاده از آنها کمک شایانی به دستیابی به پوستی درخشان تر می کند.

درمان های مربوط به صورت
مغذی سازی پوست Face Nourishment
می توان از این روش 90 دقیقه ای به عنوان یک درمان سفارشی و متناسب با تمام پوست ها نام برد که به کمک آنتی اکسیدان های قوی گیاهی و ترکیبات مغذی طبیعی برای بهبود بافت پوستی انجام می شود. در این تکنیک از ترکیبات طبیعی مانند سنبل هندی، تمبر هندی، جو دو سر و خیار برای پاکسازی، لایه بردای و آبرسانی پوست استفاده خواهد شد. این درمان با انجام ماساژ لنفاوی صورت برای بهبود گردش خون و دستیابی به پوستی محکم تر ادامه می یابد و نهایتاً با کشیدن کیسه ای پر شده از کنجد گرم در اطراف پوست صورت برای از بین بردن ترک های پوستی و دستیابی به پوستی درخشان تر به پایان می رسد. 

ضد پیری Anti Aging
این تکنیک 60 دقیقه ای یک درمان التیام بخش است که به کمک ترکیب سرشار از آنتی اکسیدان و متشکل از عصاره هویج، گل پامچال و گل همیشه بهار انجام می شود. انجام این درمان کمک شایانی به استحکام بافت پوستی می کند و میان منافذ باز آن را کاهش می دهد. با انتخاب این روش بی نظیر به پوستی نرم با ظاهری زیبا دست یابید و از شر چین و چروک ها رها شوید.

اضافه شدن بر مراقبت های دور چشم Add on Eye Care
در این درمان از ترکیبات منحصر به فرد با فرمولاسیون ویژه برای حفاظت از پوست حساس چشم استفاده می کنند. این تکنیک به کمک لوسیون های آرنیکا، کرم های ضد چروک تصفیه شده، ژل های بهبود دهنده و ترکیبات گیاهی فعال با هدف درمان دور چشم و کاهش آثار پیری و چین و چروک در نواحی انجام می شود و مدت زمان انجام آن 30 دقیقه خواهد بود.

آبرسانی و درخشندگی پوست صورت Face Hydration & Glow
این درمان فوق العاده ابتدا با انجام فرآیند پاکسازی، لایه برداری، بخور و استفاده از ماسک های پاک کننده برای خلاص شدن از شر ناخالصی ها و روغن های غیر ضروی پوست شروع می شود، سپس با انجام ماساژ آرامش بخش به کمک لوسیون دست رُز و مگنولیا همراه با ویتامین ای برای بهبود بافت پوستی در ناحیه دست ادامه می یابد. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

تسکین و التیام آفتاب سوختگی Soothing Sunburn
در این درمان از عصاره اسطوخدوس مرطوب کننده برای تسکین و التیام آفتاب سوختگی استفاده می شود. این درمان با استفاده از کرم بهار نارنج و آثار شفابخش آن تکمیل خواهد شد. بخش پایانی این درمان 60 دقیقه ای شامل انجام ماساژ انتخابی پاها و یا سر می باشد.

درمان های انحصاری برای بانوان 
فرم دهی بدن Body Shaping
در این درمان 105 دقیقه ای از یک مجموعه لاغری گیاهی معطر حاوی عصاره جلبک های دریایی، کافئین و پیچک برای سم زدایی و از بین بردن عوامل تجمع آب و چربی زیر پوست که عامل اصلی سلولیت است، استفاده می شود. این تکنیک شامل انجام مراحلی مانند بخور، استفاده از نمک اسکراب دریایی، استفاده از ماسک دریایی و ماساژ سفت کننده برای از بین بردن سلولیت می باشد. این درمان به حدی مفید و اثر بخش می باشد که با همان انجام جلسه اول اثر آن مشهود خواهد بود.

درمان سفت کنندگی بالا تنه Bust Firming
این درمان به صورت انحصاری برای استفاده در مناطق حساس و به کمک جلبک دریایی، اِسپیرولینا و جلبک قهوه ای برای بهبود بافت پوستی انجام می شود. این درمان فوق العاده شامل انجام ماساژ سفت کننده، لایه برداری به کمک ترکیبات دریایی، استفاده از ماسک سفت کننده و ژل برای بهبود بافت پوستی در نواحی بالا تنه می باشد و انجام آن 45 دقیقه طول می کشد.

درمان های ضد سلولیت سیگنیچر Signature Anti Cellulite
می توان از این درمان به عنوان یک پکیج کامل برای بهبود جریان لنفاوی از بین بردن سلولیت ها نام برد. در این درمان از رپ جلبک های دریایی گرم همراه با چای سبز و خیار برای تجمع آب و سموم در زیر پوست استفاده می کنند. این پکیج ابتدا با انجام بخور گیاهی و لایه برداری به کمک سنگ نمک دریایی شروع شده، سپس با استفاده از رپ بدنی و انجام ماساژ ضد سلولیت به پایان می رسد. مدت زمان انجام این پکیج 205 دقیقه خواهد بود.

مانیکور یا پدیکور کلاسیک Classic Manicure or Classic Pedicure
این روش پایه شامل انجام تکنیک ها و مراقبت هایی برای حفظ زیبایی دست ها و پاها می باشد که ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری و مرطوب کنندگی به کمک لوسیون آبرسان ماگنولیا و رُز شروع شده، سپس با انجام عملیات مرتب سای ناخن ها ادامه می یابد و نهایتاً با انجام فرآیند فرم دهی به ناخن ها به پایان می رسد. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

کلاسیک کامبو  Classic Combo
این تکنیک کلاسیک شامل انجام تمام روش های مانیکور و پدیکور بعلاوه لایه برداری اضافی و انجام ماساژ برای نرم کردن پوست و افزایش احساس آرامش می باشد.

مانیکور یا پدیکور فرانسوی French Manicure or French Pedicur
این تکنیک شامل مراقبت های ناخن، مانند لایه برداری پاها، فرم دهی به ناخن ها، از بین بردن ریشه های کنار ناخن و نهایتاً طراحی مانیکور یا پدیکور فرانسوی می باشد و مدت زمان انجام آن 60 دقیقه خواهد بود.

تکنیک غوطه وری در پارافین نرم با قابلیت اضافه شدن به سایر درمان ها Add On: Extra Soft Paraffin Dip
این تکنیک فوق العاده به کمک یک ماسک حرارتی برای القای رطوبت و نرم کنندگی لایه های عمیق پوستی انجام می شود. انجام این روش 30 دقیقه ای برای کسانی توصیه می شود که از خشکی پوست یا آتروز رنج می برند.

درمان های انحصاری برای آقایان 
تساوی برتری Par Excellence
این درمان 120 دقیقه ای ابتدا با انجام فرآیند بِراشینگ شروع شده، سپس با استفاده از اسکراب سنگ سفید برای دستیابی به پوست صاف و صیقلی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام به کمک کمپرس گرم نارگیل برای از بین بردن تنش ها و گرفتگی های عضلانی و بهبود میزان گردش خون به پایان می رسد. مدت زمان انجام این تکنیک 120 دقیقه خواهد بود.

رفع خستگی کامل Well Refreshed
این تکنیک شامل انجام مجموعه ای کامل از انواع درمان هاست که احساس آرامش را به تمام بدن فرد از نوک پا تا فرق سر القا می کند. این روش 120 دقیقه ای ابتدا با انجام ماساژ عضلانی عمیق برای از بین بردن تنش ها شروع شده، سپس با انجام درمان های مربوط به صورت سفارشی که شامل لایه برداری، ماساژ فیشال و استفاده از ماسک های سفارشی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام اصلاح تسکین دهنده برای طراوت بخشی تمام بدن از فرق سر تا نوک پا پایان می رسد. 

بازگشت به تعادل Back into Balance
در این درمان درمانگران بر روی نواحی تجمع استرس در بدن مانند پشت، شانه ها و گردن تمرکز می کنند. در این تکنیک 90 دقیقه ای از یک ضماد گیاهی برای شل کردن عضلات استفاده می شود.

مراقبت های ضروری پشت Essential Back Care
این درمان به صورت اختصاصی بر روی نواحی پشت انجام می شود و شامل انجام ماساژ برای از بین بردن تنش ها و انجام فرآیند اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد و یا استفاده از ماسک گیاهی برای خلاص شدن از شر خشکی های پوست می باشد. با انتخاب این درمان 80 دقیقه ای از شر لک های پوستی رها شوید.

درمان جورلیک فیشال فرمول برای آقایان Jurlique Facial Formula for Men
این درمان 60 دقیقه ای یک روش پاکسازی عمیق برای پوست صورت می باشد که به صورت انحصاری برای استفاده آقایان در نظر گرفته شده است. در این درمان از خواص درمانی روغن های گیاهی و ترکیبات سرشار از آنتی اکسیدان مانند چای سبز و گریپ فروت برای تنظیم میزان چربی های پوست، پاک کنندگی و لایه برداری استفاده می شود. این تکنیک با استفاده از کمپرس حوله داغ برای اصلاح منافذ پوست ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ جمجمه و ماساژ دست به پایان می رسد.

جوانسازی پوست اگزکیوتیو Executive Skin Rejuvenation
این درمان برای از بین بردن خشکی ها و ترک های ناشی از آسیب دیدگی پوست طراحی شده و انجام آن 60 دقیقه طول می کشد. این روش فوق العاده ابتدا با انجام اصلاحی استادانه توسط درمانگران ماهر شروع شده، سپس با انجام بخور، پاکسازی عمیق ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از یک لوسیون و ژل بعد از اصلاح تسکین دهنده به پایان می رسد.

لذت اجرایی یگانه Executive Sole Delight
این تکنیک 30 دقیقه ای یک درمان آبرسان فوق العاده برای پاهاست که ابتدا با انجام لایه برداری و غوطه وری در حمام مرکبات و گیاه نیم شروع شده، سپس با انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب شکر و آهک ادامه می یابد و نهایتاً با انجام پدیکور برای دستیابی به ظاهری کامل تر به پایان می رسد. 

مانیکور ورزشی آقایان Men’s Sports Manicure
این تکنیک 30 دقیقه ای شامل انجام فرآیند مانیکور و لایه برداری پوست دست، چیدن ناخن ها، از بین بردن ریشه ها و دستیابی به دستانی زیبا و حرفه ای می باشد.

فلسفه دستورالعمل های اسپا Our Recipe philosophy
این اسپا به ارائه برترین روش های درمانی به کمک خالص ترین و تازه ترین مواد اولیه متعهد است. تمام دستورالعمل ها و ترکیبات این اسپا به صورت بسیار هوشمندانه و از بین ترکیبات ارگانیک و گیاهان غنی برای اطمینان یافتن از دریافت حداکثر میزان منافع و انرژی و به حداقل رساندان احتمال بروز آلرژی ها انتخاب شده اند. 

درمان جورلیک برای پوست صورت Jurlique Face Care
این درمان برای اولین بار در استرالیا طراحی شد و به عنوان یکی از بهترین مراقلت های پوستی دنیا مشهور است. این درمان به کمک ترکیبات طبیعی و ارگانیک مانند آلوئه ورا، آرنیکا، روغن آووکادو، اسطوخدوس و مرکبات برای اطمینان حاصل کردن از دریافت کامل عناصر ضروری انجام می شود.

مراقبت های بدنی Body Care
این درمان تخصصی در فصل های خاصی از سال ارائه می شوند. در این درمان از محصولات مراقبتی و میوه ها و گیاهان تازه مانند سنبل هندی، زنجبیل، تکه های نارگیل، تمبر هندی و دانه های انگور استفاده می شود.

ماساژ و روغن های ضروری Massage & Essential Oils
در این درمان از روغن های گیاهی و ترکیبات استخراج شده مانند روغن بادام، کره شی و روغن کنجد و اثرات درمانی آنها استفاده می شود. تمام ماساژهای این اسپا به کمک روغن های ضروری و صد درصد خالص مانند دارچین، شمعدانی، بادام شیرین، رزماری، کنجد و بابونه انجام خواهند شد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید