• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت کلاب
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوبلکس
  • نمای تخت های سوئیت کلاب
  • اتاق کلاب هتل سنتارا گرند میریج بیچ ریزورت
  • تخت های توئین اتاق دلوکس فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیوم دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دوبلکس

اتاق ها

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل سنتارا گرند میریج بیچ ریزورت بسیار لوکس طراحی شده اند و با امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوای اختصاصی، مینی بار، امکانات تهیه چای و قهوه، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، خط تلفن بین المللی مستقیم و دسترسی به اینترنت بیسیم از شما پذیرایی می کنند. همچنین برای تمام آنها حمام مجهز به دوش در نظر گرفته شده است. 

  • اتاق دلوکس با چشم انداز دریا

    اتاق دلوکس با چشم انداز دریا

    با اقامت در این اتاق های 42 متر مربعی به دنیایی متفاوت از امکانات رفاهی و خدمات میهمان نوازی قدم گذارید. این اتاق ها بسیار لوکس و متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک هستند و برای آنها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و بالکن اختصاصی با فضای پر طراوت و مشرف به آب های پر تلاطم اقیانوس در نظر گرفته شده است. در ضمن اتاق ها با امکانات لازم برای اقامت معلولین و قابلیت اتصال به این اتاق ها موجودند. لطفاً توجه داشته باشید ساکنین این اتاق ها با پرداخت هزینه اضافی می توانند از امکانات کلاب میرِیج و مزایای آن استفاده نمایند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس فمیلی (خانوادگی)

    اتاق دلوکس فمیلی (خانوادگی)

    این اتاق های 42 متر مربعی بسیار لوکس، برای برآورده کردن نیازهای خانواده ها و متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک مناسبند و برای آنها دو تخت خواب توئین و بالکن اختصاصی با فضای پر طراوت و مشرف به آب های پر تلاطم اقیانوس در نظر گرفته شده است. در ضمن اتاق ها با قابلیت اتصال به دیگر اتاق ها موجودند. لطفاً توجه داشته باشید ساکنین این اتاق ها با پرداخت هزینه اضافی می توانند از امکانات کلاب میرِیج و مزایای آن استفاده نمایند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیوم دلوکس

    اتاق پرمیوم دلوکس

    با اقامت در این اتاق های 42 متر مربعی به دنیایی متفاوت از امکانات رفاهی و خدمات میهمان نوازی قدم گذارید و خاطره ای به یاد ماندنی از اقامت در پاتایا را برای خود رقم زنید. این اتاق ها بسیار لوکس و متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک مناسبند و برای آنها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا توئین و بالکن اختصاصی با فضای پر طراوت و مشرف به آب های پر تلاطم اقیانوس در نظر گرفته شده است. لطفاً توجه داشته باشید ساکنین این اتاق ها با پرداخت هزینه اضافی می توانند از امکانات کلاب میرِیج و مزایای آن استفاده نمایند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق  کلاب

    اتاق کلاب

    چشم انداز دیدنی و جذاب به خلیج تایلند همراه با طراحی فوق العاده به کمک عناصر سنگ و چوب این اتاق ها را به گزینه ای مناسب برای انتخاب مشکل پسندان تبدیل کرده است. این اتاق های 42 متر مربعی بسیار لوکس و متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک مناسبند و برای آنها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا توئین و بالکن اختصاصی با فضای پر طراوت و مشرف به آب های پر تلاطم اقیانوس در نظر گرفته شده است. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به کلاب لانج میرِیج و بهره مندی از مزایای آن می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت  کلاب

    سوئیت کلاب

    طراحی فوق العاده، نورگیری عالی، چشم اندازی دیدنی و جذاب، اتاق نشیمن بسیار جادار و بالکن اختصاصی فوق العاده همگی از عواملیند که مانند آهنربا در جذب میهمانان مشکل پسند با سبک زندگی لاکچری به این سوئیت ها عمل می کنند. این سوئیت های 91 متر مربعی بسیار لوکس و متناسب با اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک مناسبند و دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب توئین و حمام مجهز به وان و دوش باران ریز می باشند. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به کلاب مرییج و بهره مندی از امکانات و مزایای آن هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دوبلکس

    سوئیت دوبلکس

    با اقامت در این سوئیت های 146 متر مربعی تمام رویاهای ذهنیتان را به واقعیت تبدیل نمایید و در صبح زیبا چشمان خود را رو به آب های درخشان و زمردی اقیانوس باز کنید. این سوئیت ها دوبلکس می باشند و به این صورت طراحی شده اند که دو اتاق خواب بسیار مجهز همراه با فضای نشیمن در طبقه اول قرار گرفته اند. سوئیت های دوبلکس گرند مریج متناسب با اقامت چهار فرد بزرگسال و یک کودک مناسبند و برای آنها یک تراس عریض، دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان، یک اتاق خواب مستر (اتاقی که در آن حمام و دستشویی قرار گرفته) با تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، یک اتاق خواب با دو تخت خواب دو نفره، دو حمام مجهز به وان، دوش باران ریز و فضای نشیمن سرپوشیده در نظر گرفته شده است. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به کلاب میرِیج و بهره مندی از امکانات آن هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    با اقامت در این اتاق های 42 متر مربعی به دنیایی متفاوت از امکانات رفاهی و خدمات میهمان نوازی قدم گذارید. این اتاق ها بسیار لوکس و متناسب با اقامت یک فرد بزرگسال هستند و برای آنها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و بالکن اختصاصی با فضای پر طراوت و مشرف به آب های پر تلاطم اقیانوس در نظر گرفته شده است. در ضمن اتاق ها با امکانات لازم برای اقامت معلولین و قابلیت اتصال به این اتاق ها موجودند. لطفاً توجه داشته باشید ساکنین این اتاق ها با پرداخت هزینه اضافی می توانند از امکانات کلاب میرِیج و مزایای آن استفاده نمایند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید