• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل دابلیو سنگاپور - سانتوسا کو
  • نمای ساختمان هتل دابلیو سنگاپور - سانتوسا کو
  • میز پذیرش هتل دابلیو سنگاپور - سانتوسا کو
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • استخر روباز هتل دابلیو سنگاپور - سانتوسا کو
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • سالن ورزشی هتل دابلیو سنگاپور - سانتوسا کو
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • برگزاری جشن و مراسم در فضای باز
  • رستوران اسکرت هتل دابلیو سنگاپور - سانتوسا کو
  • وت بار هتل دابلیو سنگاپور - سانتوسا کو
  • محوطه فضای باز رستوران کیچن تیبل
  • وو بار هتل دابلیو سنگاپور - سانتوسا کو
  • نمای تخت بزرگ اتاق اوی
  • محوطه نشیمن سوئیت اوی
  • نمای تخت بزرگ سوئیت فنتستیک
  • تخت های توئین اتاق فبیولس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت مارولس
  • محوطه نشیمن سوئیت واو
  • تخت بزرگ اتاق اسپکتکیولار
  • محوطه نشیمن سوئیت فنتستیک
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اوی
  • محوطه نشیمن سوئیت مارولس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت واو
  • نمای تخت بزرگ اتاق واندرفول

مرکز سلامتی و اسپا

باشگاه تناسب اندام
با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه تناسب اندام بسیار مجهز این هتل تناسب اندام خود را در طول سفرتان حفظ نمایید. این باشگاه با ارائه امکاناتی پیشرفته مانند تجهیزات تناسب اندام، اتاق تناسب اندام، وزنه های آزاد و خدمات مربیگری آماده پذیرایی از علاقمندان به ورزش می باشد. میهمانان می توانند هر روز هفته و به صورت 24 ساعته از امکانات این مکان استفاده نمایند.

اسپا اِوِی
با قدم گذاشتن در این اسپا و بهره مندی از خدمات فوق العاده اش رموز زندگی آرام را کشف نمایید و به آرامش ذهنی و طراوت جسمی فوق العاده ای دست یابید. این اسپای صاحب جایزه با الهام از زیبایی های طبیعی طراحی و به کمک موزائیک هایی بی نظیر، مجسمه های چوبی و سطوح طبیعی فوق العاده ای برای القای احساس طراوت باغ های گرمسیری مزین شده است. از دیگر امکانات این اسپا می توان محوطه کاهش فشار، سونا، اتاق بخار، استخرنشاط دهنده، دوش تجربی روشن شده با رنگ های سبز، آبی، بنفش و نارنجی اشاره کرد. این اسپا علاوه بر برخورداری از طراحی بسیار لوکس خدمات درمانی بی نظیری را برای بدن و صورت توسط دستان شفابخش مجرب ترین درمانگران ارائه می دهد. برای این اسپا یک دوش روباز اختصاصی در هر یک از 2 سوئیت دو نفره، 2 آلاچیق بسیار زیبا و 3 اتاق درمانی در نظر گرفته شده است.

درمان های سیگنیچر اِوِی 
ماساژ اِوِی Away Massage
این تکنیک های ماساژ درمانی با توجه به تمام نیازهای مراجعه کنندگان و برای القای احساس آرامشی فوق العاده طراحی شده است. در این درمان ها از با کیفیت ترین روغن ها متناسب با نیازها و روش های درمانی منتخب مراجعه کنندگان استفاده می شود. تمام این روش های درمانی با توجه به برترین تکنیک های جمع آوری شده و توسط برترین و مجرب ترین درمانگران انجام می شود. مدت زمان انجام این درمان ها 90 دقیقه خواهد بود.

درمان های فیشال اِوِی Away Facial
این درمان ها با توجه به نیازهای پوست صورت و با هدف دسترسی به پوستی زیباتر طراحی شده اند. در طراحی این درمان ها به نیازهای خاص تمام مراجعه کنندگان و همچنین نوع پوست آنها بسیار توجه می شود. با انتخاب این درمان های فوق العاده پوست خود را آبرسانی کنید و آن را تسکین و التیام ببخشید و با رمز و رموز راه های ضد پیری آشنا شوسد. مدت زمان انجام این درمان ها 90 دقیقه خواهد بود.

درمان بدنی اِوِی Away Body Treat
با انتخاب این درمان فوق العاده طراوت وصف نشدنی را در تمام قسمت های بدنتان احساس نمایید و با استفاده از ماساژهای نیروبخش انرژی های ذهنیتان را شگفت زده کنید. مدت زمان انجام این درمان ها 120 دقیقه خواهد بود.

مانیکور رِد کارپت اِوی Manicure Red Carpet Away
به بهترین مانیکور شهر خوش آمدید، جاییکه با استفاده و انجام روش های فوق العاده و منحصر به فرد نظیر غوطه وری، انجام اسکراب و ماساژ با زیبایی دستانتان را به شما بازمی گردانند. همچنین با انجام درمان های تشریفاتی اسپا دستانتان را آبرسانی کنید و احساسات درونیش را تسکین دهید و این احساس رویایی را علاوه بر ظاهر به درون دستانتان نیز القا کنید. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

پدیکور رِد کارپت اِوی Pedicure Red Carpet Away
این روش فوق العاده شامل انجام مراحل خاصی مانند غوطه وری، انجام عملیات لایه برداری به کمک اسکراب، انجام ماساژ مینی و پولیش ناخن ها می باشد. با انتخاب این درمان های فوق العاده به پاهایی بسیار زیبا دست یابید. در این تکنیک ها از خواص درمانی معطر گل شمعدانی مصری استفاده می شود. مدت مان انجام این تکنیک فوق العاده 90 دقیقه خواهد بود. 

پکیج های اِوِی 
سینتا بارا Cinta Bara
این پکیج فوق العاده با انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب، انجام حمام دو نفره و ماساژ بدنی می باشد و انجام آن 150 دقیقه طول می کشد.

پکیج پاکسازی و سم زدایی Detox Cleanse
با انتخاب این پکیج فوق العاده به پوستی تمیز و خالص دست یابید. این درمان شامل انجام فرآیند باران مخملی و ماساژ بدنی می باشد و انجام آن 120 دقیقه طول خواهد کشید.

وَاو می آپ Wow me Up
این پکیج فوق العاده شامل انجام فرآیند رپ بدنی، انجام ماساژ بدنی و انجام درمان های فیشال می باشد. مدت زمان انجام این پکیج 180 دقیقه خواهد بود.

افسانه مادر شدن Mom Fabulous
این درمان فوق العاده به صورت انحصاری و با در نظر گرفتن اصول ایمنی برای استفاده خانم های باردار طراحی شده است. این پکیج شامل انجام ماساژ نیو ماما، انجام درمان های فیشال و روش های مانیکور یا پدیکور می باشد. مدت زمان انجام این پکیج 180 دقیقه خواهد بود.

بهترین آقایان باشخصیت Best Gentleman
این پکیج فوق العاده برای استفاده آقایانی که به خوبی می دانند چگونه از خود مراقبت کنند، طراحی شده و شامل انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب، انجام تکنیک های ماساژ فوق العاده و انجام درمان های فیشال می باشد. مدت زمان انجام این پکیج 180 دقیقه خواهد بود.

ماساژها 
ماهیچه های سریع Quick Muscles
این روش ماساژ درمانی با انجام روش های دیپ تیشو و ماساژ سنتی اوروت همراه با تکنیک های خاص کششی در هسته گروه های ماهیچه ای برای دستیابی به آرامش و رهایی از تنش در این نواحی صورت می گیرد. مدت زمان انجام این درمان فوق العاده 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ توازن انرژی Energy Balance
انجام این درمان کمک شایانی به ایجاد توازن و باز کردن مسیر انرژی در چاکراه ها می کند. مدت زمان انجام این درمان فوق العاده 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

آروما کو نیه Aroma Ku Nye
در این تکنیک ماساژ درمانی از 5 عنصر اصلی برای ایجاد تعادل و توازن در مسیرهای انرژی استفاده می شود. این درمان به کمک استفاده از خواص مخلوط حاوی 5 روغن ضروری با هم برای ایجاد توازن در 5 اندام حسی انجام خواهد شد. مدت زمان انجام این درمان 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

سرزندگی پِرانا Prana Vitality
با انتخاب این درمان فوق العاده از شر سموم و گرفتگی های فیزیکی و ذهنی رهایی یابید و آرامشی فوق العاده را احساس نمایید. این درمان به کمک خواص روغن های ضروری، ماساژ نیرو بخش و درمان مارما انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

سنگ داغ Warm Stone
در این درمان از سنگ های داغ برای بازکردن مسیرهای انرژی و از بین بردن سموم بدنی استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ نیو ماما New mama
این روش ماساژ درمانی به صورت انحصاری برای مادرانی که در انتظار تولد فرزندانشان هستند و با توجه به اصول ایمنی متناسب با این دوران خاص طراحی شده است. انجام این ماساژ به مادران بارداری که سه ماهه دوم بارداریشان را طی می کنند، پیشنهاد می شود. مدت زمان انجام این درمان 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

ایجاد آرامش در اندام های زیرین Relax Those Limbs
این روش ماساژ درمانی برای افرادی که همیشه در حال دویدن هستند، توصیه می شود و شامل انجام ماساژ در نواحی دست ها و پاها می باشد. مدت زمان انجام این روش ماساژ درمانی 30 یا 60 دقیقه خواهد بود.

ماساژ پشت Back Massage
در این روش درمانگران بر نواحی بالای بدن برای از بین بردن تنش ها و باز کردن دردهای ماهیچه ای تمرکز می کنند. در این تکنیک از بازوها برای دستیابی به بالاترین میزان اثر بخشی استفاده می نمایند. مدت زمان انجام این روش ماساژ درمانی 30 یا 60 دقیقه خواهد بود.

کلوز آپس Close Ups
احیا پوست Skin Restore
در این درمان از عصاره شفابخش جنگلی برای جوانسازی سلول های پوست استفاده می شود. این درمان فوق العاده با استفاده از تکنیک های تخلیه لنفاوی در نواحی صورت برای انجام فرآیند سم زدایی، از بین بردن تجمع آب در زیر پوست و افزایش میزان کلاژن سازی در این ناحیه انجام خواهد شد. مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود.

درخشندگی پر زرق و برق Gorgeous Glow
این درمان فوق العاده ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک عصاره آلوئه ورا، انار و عسل شروع شده، سپس با انجام فرآیند تحریم انرژی به سلول های پوستی با کمک روغن درخت صندل و عصاره رُز ادامه می یابد و نهایتاً با انجام تکنیک ماساژ مارما برای بازگردندان درخشندگی طبیعی به پوست به پایان می رسد. در این درمان 60 دقیقه ای از ماسک خاک رس سبز برا از بین بردن التهابات نیز استفاده می شود.

بیداری آروما Aroma Awaking
این درمان انرژ زا کمک شایانی به آبرسانی پوست می کند و انجام آن به تمام افراد با هر نوع پوستی توصیه می شود. در این درمان از روغن های آرگان و چوب صندل برای مغذی سازی و نیروبخشی به پوست استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

مرد آلفا Alpha Male
هدف از انجام این تکنیک فوق العاده مراقبت از پوست حفاظت و احیا آن در برابر آسیب های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید می باشد. این درمان با انجام ماساژ آرامش بخش ماهیچه ای برای رهایی یافتن از شر تنش ها و استرس ها صورت می گیرد. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

مینی فاب Mini Fab
این تکنیک فوق العاده شامل انجام فرآیند پاکسازی و طروات بخشی می باشد که انجام آن 45 دقیقه طول خواهد کشید.

اسکراب ها 
انفجار سم زدایی بدن Detox Body Blast
انجام این درمان فوق العاده در مواقعی که افرادی احساس خستگی می کنند بسیار توصیه می شود. در این روش بی نظیر از کریستال های نمک هیمالیایی، اسطوخدوس آلپ و عصاره انرژی بخش سرو کوهی برای انجام فرآیند لایه برداری استفاده می شود. با انتخاب این درمان فوق العاده از شر سموم بدنی رها شوید و به پوستی تمیز و ذهنی آرام دست یابید. مدت زمان انجام این روش 45 دقیقه خواهد بود.

احساسات لطیف Smooth Sensation
این درمان یک پولیش بدنی است که انجام آن زمانیکه بدنتان احتیاج به توجه خاصی دارد، توصیه می شود. این درمان شامل انجام فرآیند لایه برداری برای دستیابی به پوستی درخشان تر و افزایش میزان سلامتی روحی و جسمی می باشد. مدت زمان انجام این تکنیک 45 دقیقه خواهد بود.

رَپ 
سان دَونِر Sundowner
این درمان یک روش آبرسانی موثر می باشد که به کمک عصاره خالص آلوئه ورا انجام می شود. در این روش از خواص شفابخش آلوئه ورا برای تسکین و التیام پوست بعد از گرفتن حمام آفتاب استفاده می شود. این درمان با استفاده از یک مرهم تشریفاتی برای مغذی کردن و آبرسانی بیشتر به پوست کامل خواهد شد. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

بی عیب و نقص Flawless
در این درمان از خاک رس سبز فرانسوی که غنی از عناصر معدنی می باشد برای انجام فرآیند سم زدایی و جوانسازی پوست استفاده می شود. استفاده از این ترکیب در خارج سازی سموم بدنی و بهبود بافت پوست با جذب بیشتر مواد معدنی بسیار موثر خواهد بود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه می باشد.

درمان های سالن 
مانیکور کلاسیک Classic Manicure
با انتخاب این روش مانیکور فوق العاده به ناخن هایی بسیار زیبا دست یابید. این روش بی نظیر ابتدا با چیدن ناخن ها شروع شده، سپس با فرم دهی به آنها و انجام ماساژ دست ها ادامه می یابد و نهایتاً با لاک زدن به ناخن ها البته با انتخاب رنگ مورد نظر از جانب مراجعه کنندگان به پایان می رسد. مدت زمان انجام این فرآیند 60 دقیقه خواهد بود.

پدیکور کلاسیک Classic Pedicure
این روش فوق العاده ابتدا با انجام فرآیند غوطه وری پاها شروع می شود، سپس با فرم دهی ناخن ها ادامه می یابد و نهایتاً با برق انداختن ناخن ها به پایان می رسد. مدت زمان انجام پدیکور کلاسیک 75 دقیقه خواهد بود.

مانیکور اکسپرس Express Manicure
این روش شامل برق انداختن ناخن ها دست و پولیش آنها می باشد. مدت زمان انجام مانیکور اکسپرس 45 دقیقه است.

پدکور اکسپرس Express Pedicure
این روش شامل برق انداختن ناخن های پا و پولیش آنها می باشد. مدت زمان انجام پدیکور اکسپرس 45 دقیقه است.

فقط رنگ Just Colour
فرآیند لاک زدن ناخن ها 30 دقیقه طول می کشد.

خدمات موم
در مرکز زیبایی این هتل خدمات موم برای تمام نواحی بدن ارائه می شود.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید