• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل پن پسیفیک سنگاپور
  • دورنمای هتل پن پسیفیک سنگاپور
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • سالن ورزشی هتل پن پسیفیک سنگاپور
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • استخر روباز هتل پن پسیفیک سنگاپور
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • لانج آتریوم هتل پن پسیفیک سنگاپور
  • نمای رستوران ژاپنی کیاکی
  • بار پول ساید هتل پن پسیفیک سنگاپور
  • نمای رستوران هندی رنگ محل
  • رستوران ایج هتل پن پسیفیک سنگاپور
  • نمای رستوران پسیفیک مارکت پلس
  • رستوران های تین لو هتل پن پسیفیک سنگاپور
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق با بالکن
  • نمای تخت بزرگ سوئیت سیتی
  • تخت های توئین اتاق استودیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • محوطه نشیمن سوئیت اسکای لاین
  • نمای تخت بزرگ اتاق پانارومیک
  • محوطه نشیمن سوئیت سیتی
  • نمای تخت بزرگ اتاق با بالکن
  • تخت های توئین اتاق کلاب
  • تخت بزرگ سوئیت اسکای لاین
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی و تناسب اندام
با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه بسیار مجهز هتل پن پسیفیک سنگاپور تناسب اندام خود را در طول سفرتان حفظ نمایید. مرکز سلامتی هتل در طبقه چهارم قرار گرفته و شامل باشگاه تناسب اندام، زمین تنیس و اتاق بخار می باشد. میهمانان می توانند به صورت 24 ساعته از امکانات باشگاه تناسب اندام و از ساعت 7 تا 22 از زمین تنیس استفاده نمایند.

اسپا سِنت گروگوری
اسپا سنت گروگوری با ارائه خدماتی بی نظیر همراه با درمان های معتبر سنتی چینی از شما برای تجربه لحظاتی آرامش بخش در فضایی مملو از آرامش دعوت می کند. این اسپا صاحب جوایز در قلب خلیج مارینا برای به ارمغان آوردن لحظاتی ارزشمند و کمک به برداشتن گام هایی سبک در انتظار شماست و با ارائه طیف گسترده ای از انواع روش های درمانی بدن و صورت و درمان های سنتی شما را در دست یابی به آرامش ذهنی و طراوت جسمی بسیار کمک خواهد کرد. در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه خدمات این اسپا با تخفیف سی درصدی به میهمانان هتل ارائه می شود. این پیشنهاد فقط برای روش های درمانی که از ساعت 11 تا 16 رزرو شده اند، قابل اجرا است. این مرکز در طبقه چهارم هتل قرار گرفته و به پاس ارائه خدمات بی نظیرش موفق به کسب جوایزی مانند عنوان برترین اسپای لوکس در سال 2011 و جوایز لوکس ترین هتل و اسپا شده است. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 22 از امکانات این مکان استفاده نمایند.

روش های درمانی کلاسیک
ماساژ بَلِنیز اندونزیایی Indonesian Balinese Massage
این ماساژ 60 دقیقه ای با استفاده از تکنیک های دیپ تیشو و حرکات دایره ای برای از بین بردن گرفتگی های ماهیچه ای، بهبود میزان گردش خون و نهایتاً انجام فعالیت سم زدایی انجام می شود.

ماساژ چینی سنتی تویی نا Traditional Chinese Tui Na Massage
ماساژ تویی نا یا فشار و کشش یک تکنیک ماساژ درمانی چینی باستان است که از ترکیب حرکات ماساژ و طب فشاری تشکیل شده. در این روش از طیف وسیعی از تکنیک های نفوذی مانند فشار، هل دادن و کشیدن برای تحریک نقاط کلیدی و رفع انسداد انرژی چی یا همان انرژی حیاتی بدن و نهایتاً تسکین تنش ها و بازگردادن تعادل انجام می شود. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

روش های درمانی سیگنِیچِر (مخصوص)
روش درمانی با سنگ سرد و گرم آلکانتی Alicante Hot and Cold Stone Therapy
با انتخاب این روش بی بدیل تعادل و هارمونی بی نظیری را بین ذهن، روح و بدنتان از طریق ماساژ و موسیقی بدست آورید. این تکنیک درمانی با اعمال فشار سنگ های گرم و سرد و ایجاد حرارت گرمایی همراه با پخش موسیقی آرامش بخش برای ایجاد توازن انرژی و از بین بردن تنش عضلانی انجام می شود و مدت زمان آن 75 دقیقه خواهد بود. 

فرارهای مختصر
ماساژ پا Foot Massage
انجام این روش کمک شایانی به افزایش موضعی جریان لنفاوی و گردش خون و بهبود خواب و سلامتی کلی بدن می کند و مدت زمان انجام آن 30 دقیقه خواهد بود.

ماسا رفلوکسولوژی سنتی چینی پاها Traditional Chinese Foot Reflexology
در این روش درمانگران بر روی نقاط انعکاس دهنده انرژی مانند پاها و فشار اعمال بر روی این نواحی جهت بهبود میزان گردش خون، رفع انسدادهای انرژی و در نتیجه پاکسازی سموم تمرکز می کند. مدت زمان انجام این تکنیک نیم ساعت خواهد بود.

ماساژ گردن و شانه ها Neck and Shoulder Massage
در این روش بر روی نواحی گردن، شانه ها و پشت برای تسکین تنش، درد عضلات و دستیابی به آرامشی فوق العاده تمرکز می کنند. مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

تقویت زیبایی Beauty Enhancer
این تکنیک یک روش تقویت کننده و درخشان کننده فوری است و انجام آن برای افرادی که دارای پوست های خسته هستند، توصیه می شود. این تکنیک یک روش پیش ایده آل برای تکمیل درمان های فیشال جامع تر می باشد. مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

ماساژ جمجمه Scalp Massage
این تکنیک با اعمال فشار ملایم بر نواحی پوست سر برای دستیابی به آرامش و تحریک گردش خون و افزایش میزان انرژی های شفابخش انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 15 دقیقه خواهد بود.

روش درمانی گوآ شا Gua Sha
این یک روش درمانی سنتی چینی است که با اعمال فشار و اصطحکاک پوست برای تحریک بافت اندام های داخلی و در نهایت باز کردن انسداد جریان چی (انرژی شفابخش)، ترویج گردش خون و نهایتاً از بین بردن سموم بدن و تسکین گرفتگی و دردهای عضلانی می کند. مدت زمان انجام این تکنیک 15 دقیقه خواهد بود.

ماساژهای بدنی 
روش درمانی با سنگ سرد و گرم آلکانتی Alicante Hot and Cold Stone Therapy
با انتخاب این روش بی بدیل تعادل و هارمونی بی نظیری را بین ذهن، روح و بدنتان از طریق ماساژ و موسیقی بدست آورید. این تکنیک درمانی با اعمال فشار سنگ های گرم و سرد و ایجاد حرارت گرمایی همراه با پخش موسیقی آرامش بخش برای ایجاد توازن انرژی و از بین بردن تنش های عضلانی انجام می شود و مدت زمان آن 75 دقیقه خواهد بود. 

ماساژ اندونزی بلنیز Indonesian Balinese
این یک تکنیک ماساژ درمانی کمک شایانی به تحریک بافت های عمیق، تسکین دردهای عضلانی، بهبود میزان گردش خون و نهایتاً حذف سموم می کند. مدت زمان انجام این روش درمانی 60 دقیقه خواهد بود.


ماساژ آرامش بخش معطر Relaxing Aromatic Body Bliss
در این تکنیک درمانی از قدرت روغن های ضروری همراه با حرکات ضربه ای ماساژ سوئدی برای رها شدن از تنش های ماهیچه ای، آرام ساختن احساسات و نهایتاً احساس آرامش واقعی انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود. 

ماساژ ضد استرس پشت بِلیس Anti-Stress Back Bliss
این تکنیک یک روش ماساژ آرامش بخش است که توسط حرکات تند و عمیق برای از بین بردن تنش در نواحی گردن و پشت انجام می شود. مدت زمان انجام این روش 30 دقیقه خواهد بود.


ماساژ گردن و شانه ها Neck and Shoulder
انجام این روش 30 دقیقه ای کمک شایانی به تسکین درد در نواحی شانه ها و پشت و نهایتاً لمس احساس آرامش و انرژی می کند. 

ماساژ پا Foot Massage
انجام این تکنیک ماساژ درمانی 30 دقیقه ای در بهبود و افزایش جریان لنفاوی، میزان گردش خون و نهایتاً سلامت کلی و بهبود خواب می کند.

لایه برداری بدن
درخشان کردن بدن با نعنا اِلمیس Elemis Devil’s Mint Body Glow
این تکنیک درمانی 30 دقیقه ای با انجام فرآیند لایه برداری برای از بین بردن پوست های خسته و انرژی بخشی به پوست با نعناع تازه انجام می شود.

اسکراب پاک کننده نمک اِلمیس با آهک و زنجبیل Exotic Lime and Ginger  with Elemis Intensive Cleansing Salt Scrub
در این تکنیک از قدرت لایه برداری نمک برای از بین بردن پوست های مرده و دستیابی به پوستی با طراوت می شود. استفاده از این تکنیک 30 دقیقه ای کمک شایانی به بهبود میزان گردش خون و انرژی بخشی بدن می کند.

لایه برداری مرتعش ضدپیری تایلِن Thalion Anti-Ageing Shimmering Exfoliation
این تکنیک شامل انجام فرآیند لایه برداری برای از بین بردن ناخالصی ها و پوست های مرده و دسترسی به پوستی جوان تر و درخشان تر می باشد. مدت زمان انجام این روش 30 دقیقه خواهد بود.

سم زدایی بدن 
رپ مغذی کننده المیس Elemis Body Nectar Nourishing Wrap
این رپ مرطوب کننده شما را به شرق دور می برد، در این روش از خواص مرطوب کننده فوق العاده و بافت مخملی برای رفع تشنگی پوست استفاده می شود. استفاده از این رپ 60 دقیقه ای تجربه ای باورنکردنی را برای شما به ارمغان می آورد.

رَپ فوم مروارید معدنی تایلون Thalion Re-mineralising Pearly Foam Wrap
در این روش از سبوس برنج و کلم ریز همراه با مواد معدنی تجدید قوا و عناصر کمیاب برای افزایش تاثیر مواد معدنی استفاده می کنند. مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

رَپ معدنی لجن تایلون Thalion Mineral Mud Wrap
لجن های دریایی سرشار از منیزیم و کلسیم می باشند. این ترکیب غنی اثرات بسیار مطلوبی بر روی افزایش میزان سطح انرژی و نشاط و تسکین تنش های عضلانی و سفتی مفاصل می کند. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

بالِنو تِراپی 
حمام شیر مغذی کننده پوست المیس Elemis Skin Nourishing Milk Bath
این روش زیبایی باستانی با استفاده از اثر معطر همراه با خواص مغذی سازی پوست استفاده می شود. انجام این تکنیک 30 دقیقه ای برای افرادی که دارای پوست های حساسند بسیار مطلوب خواهد بود.

حمام آب دریا تایلون تالسو اولیگون Thalion Thalasso Oligo Seawater Bath
این حمام سرشار از عناصر معدنی می باشد، آب دریا حاوی تمام عناصر و مواد معدنی ضروری برای احیا و آرامش پوست بدن می باشد. مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

درمان های سنتی چینی 
ماساژ سنتی چینی تویی نا Traditional Chinese Tui Na Massage
ماساژ تویی نا یا فشار و کشش یک تکنیک ماساژ درمانی چینی باستان است که از ترکیب حرکات ماساژ و طب فشاری تشکیل شده. در این روش از طیف وسیعی از تکنیک های نفوذی مانند فشار، هل دادن و کشیدن برای تحریک نقاط کلیدی و رفع انسداد انرژی چی یا همان انرژی حاتی بدن و نهایتاً تسکین تنش ها و بازگردادن تعادل انجام می شود. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

ماساژ رفلوکسولوژی سنتی چینی پاها Traditional Chinese Foot Reflexology
در این روش درمانگران بر روی نقاط انعکاس دهنده انرژی مانند پاها و فشار اعمال بر روی این نواحی جهت بهبود میزان گردش خون، رفع انسدادهای انرژی و در نتیجه پاکسازی سموم می کند. مدت زمان انجام این تکنیک نیم ساعت خواهد بود.

روش درمانی گوآ شا Gua Sha
این یک روش درمانی سنتی چینی است که با اعمال فشار و اصطحکاک پوست برای تحریک بافت اندام های داخلی و در نهایت باز کردن انسداد جریان چی (انرژی شفابخش)، ترویج گردش خون و نهایتاً از بین بردن سموم بدن و تسکین گرفتگی و دردهای عضلانی می کند. مدت زمان انجام این تکنیک 15 دقیقه خواهد بود.

روش های درمانی فیشال (پوست صورت) برای بانوان 
پوست خاص اِلمیس Elemis Skin Specific
این تکنیک برای هر نوع پوستی متفاوت و منحصر به فرد است. این روش تصفیه پوست استثنایی ترکیبی از قدرت گیاهان همراه با تکنیک های سنتی ماساژ شرقی برای پاکسازی، تغذیه و بازگرداندن درخشندگی و جوانسازی پوست می باشد. مدت زمان انجام این روش 75 دقیقه خواهد بود.

فاش کردن المیس مدرن Elemis Modern Reveal
در این روش از ترکیبات غنی از آنتی اکسیدان، مواد معدنی و آنتی اکسیدان برای حذف آسیب های ناشی از سموم بدن، بازسازی سلول های پوست و در نتیجه ایجاد توازن و احیا و جوان سازی پوست می کند.

درخشش محض المیس Elemis Sheer Brilliance
این درمان ضد پیری کمک شایانی به جوانسازی، افزایش حجم و در نتیجه کاهش حلقه های اطراف چشم می کند. این روش شامل ماساژ لوکس دست و بازوها نیز می باشد. مدت زمان انجام این روش 90 دقیقه خواهد بود.

اکسیژن رسانی و درخشندگی تایلون Thalion Oxygen & Radiance
در این تکنیک از مواد غنی از عناصر معدنی و ویتامین ها برای افزایش مکانیسم های دفاعی بدن در برابر آسیب های خارجی استفاده می شود. انجام این روش 75 دقیقه ای کمک شایانی به بازسازی و تقویت پوست می کند.

مهربانی بی نهایت تایلون Thalion Infinite Gentleness
این درمان بسیار ملایم برای کاهش التهابات و مبارزه با حساسیت های پوستی که باعث پیری زود رس پوست می شود موثر بوده و به تقویت مویرگ های خونی و کاهش واکنش پوست به محرک های خارجی و ارتقاء سطح آن کمک می کند. مدت زمان انجام این تکنیک 75 دقیقه خواهد بود.

کمال جوانی تایلون Thalion Youth Perfection
در این روش درمانی از ترکیبات دریایی اِی اِچ اِی بسیار خاص برای تجدید سطح پوست و صاف کنندگی آن استفاده می شود. این تکنیک با دو عمل لایه برداری مکانیکی و میکرودرم برای دسترسی به پوستی صاف تر و یکنواخت تر انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود.

روش های درمانی فیشال برای پوست آقایان
خالص سازی و سم زدایی Purifying Detox
در این روش از یک سرم پاک کننده بسیار قوی برای باز کردن منافذ بسته پوست و سرعت بخشیدن به بهبود پوست استفاده می شود. این ترکیب بسیار سریع الاثر بوده و از پوست در برابر آلاینده ها محافظت می کند. با انتخاب این روش 45 دقیقه ای به پوستی تمیز و روشن دست یابید.

تقویت کننده اکسیژن Oxygen Booster
این روش 60 دقیقه ای به کمک یک تقویت کننده ضد پیری برای طراوت بخشی به پوست های خسته و مرده استفاده می شود. این تکنیک از پوست در برابر عوامل استرس زا محیط زیست محافظت می کند. 

روش های درمانی فیشال سی اِی سی (یک روش درمانی سفت کننده معجزه بخش از انگلستان)
سی اِی سی (ابزار آرایشی به کمک کامپیوتر) بک تکنیک لیفتینگ بدون جراحی و درد برای صورت و بدن می باشد. مکانیزم سی اِی سی ((CACI از ترکیب روش های میکرو کارِنت (microcurrent) و میکرودرم ابریژن (microdermabrasion) (تحریک لایه سطحی پوست)، روش ای تی آر (ترمیم بافت پوست) و روش اِل ای دی (پر کردن خطوط و چروک عمیق تر پوست) تشکیل شده است.

درمان سی اِی سی آی فیشال
تقویت کننده نهایی فیشال سی اِی سی آی CACI Ultimate Booster Facial
مدت زمان انجام این تکنیک 45 دقیقه خواهد بود.

لیفت صورت بدون عمل جراحی سی اِی سی آی CACI Non-Surgical Face Lift
مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

لیفت ضد پیری نهایی سی اِی سی آی CACI Ultimate Anti-Ageing Face Lift
مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود.

درمان های پشتیبانی سی اِی سی آی 
لیفت سینه سی اِی سی آی CACI Bust Lift
مدت زمان انجام این روش 45 دقیقه خواهد بود.

درمان اطراف چشم سی اِی سی آی CACI Ultimate Eye Treatment
مدت زمان این تکنیک 45 دقیقه خواهد بود.

مراقبت چشم سی اِی سی آی CACI Eye Care
مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

روش های درمانی لازم 
ضیافت چشم المیس Elemis Feast Your Eyes
مدت زمان انجام این تکنیک 15 دقیقه خواهد بود.

آبرسانی مجدد به پوست همراه با مراقبت های پوست صورت 
لیفت تخصصی چشم تایلون Thalion Eye Lift Expert
انجام این تکنیک 30 دقیقه ای کمک شایانی به افزایش حجم بافت های دور چشم و محافظت از این نواحی در برابر پیری زود رس می کند. این تکنیک با افزایش میزان گردش خون در اطراف چشم ها کمک شایانی به ایجاد ثبات و استحکام در نواحی پلک ها می کند. مدت زمان انجام این تکنیک 30 دقیقه خواهد بود.

خدمات موم
در این اسپا خدمات موم برای تمام نواحی بدن انجام می شود.

تشریفات
بازیابی و احیا سریع Speedy Recovery
انجام این تکنیک 60 دقیقه طول خواهد کشید و شامل انجام روش تقویت کننده زیبایی 30 دقیقه ای و ماساژ گردن و شانه 30 دقیقه ای می باشد.

رهایی جت لگ Jet Lag Relief
این پکیج 75 دقیقه ای شامل انجام یک ماساژ ضد استرس پشت 30 دقیقه ای، ماساژ پا 30 دقیقه  ای و ماساژ جمجمه 15 دقیقه ای می باشد. 

درمان های شرقی Oriental Therapy
این پکیج 90 دقیقه ای شامل انجام ماساژ چینی سنتی تویی نای 60 دقیقه ای و ماساژ سنتی چینی پا رفلوکسولوژی 30 دقیقه ای خواهد بود.

مجموع سلامتی Total Wellness
این پکیج 120 دقیقه ای شامل انجام تکنیک تقویت آرایشی 30 دقیقه ای و گزینه اسکراب لایه بردار بدن 30 دقیقه ای یا ماساژ انتخابی از بین ماساژهای بلنیز اندونزیایی یا ماساژ تقویت کننده آرامش بخش معطر بدن می باشد.

مناسب برای دو نفر Perfect for Two
این پکیج 90 دقیقه ای از دو قسمت انجام ماساژ و حمام شیر مغذی المیس تشکیل شده است. میهمانان می توانند از بین ماساژهای بلنیز اندونزیایی یا ماساژ تقویت کننده معطر آرامش بخش یکی را انتخاب نمایند. مدت زمان استفاده از حمام 30 دقیقه و انجام ماساژ 60 دقیقه خواهد بود.

قوانین اسپا
میهمانان می توانند در روزهای دوشنبه تا یکشنبه (حتی در تعطیلات عمومی) از ساعت 10 تا 22 از امکانات این اسپا استفاده نمایند. لطفاً 10 دقیقه قبل از زمان پکیج انتخابیتان در محل اسپا حضور یابید و چنانچه مایل به تغییر یا کنسل کردن پکج موردنظرتان هستید حتماً 12 ساعت قبل این موضوع را به مسئولین در میان گذارید تا پنجاه درصد از هزینه به شما بازگردانده شود در صورتی که اطلاع رسانی شود هیچ هزینه ای به شما بازگردانده نخواهد شد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید