• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل ریتز کارلتون میلنیا سنگاپور
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • استخر روباز هتل ریتز کارلتون میلنیا
  • رستوران کولونی هتل ریتز کارلتون میلنیا
  • نمایی از رستوران سامر پاویلیون
  • چی هولی لانج هتل ریتز کارلتون میلنیا
  • نمای آشپزخانه رستوران کولونی
  • تخت بزرگ اتاق دلوکس با چشم انداز شهر
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • اتاق گرند هتل ریتز کارلتون میلنیا
  • محوطه نشیمن سوئیت پرمیر
  • اتاق دلوکس با چشم انداز خلیج مارینا
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه
  • تخت های توئین اتاق دلوکس

مرکز سلامتی و اسپا

با بهره مندی از خدمات اسپا و مرکز سلامتی هتل ریتز کارلتون میلنیا سنگاپور سلامت روح و روانتان را در طول مدت سفرتان حفظ نمایید. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 23 از خدمات اسپا، از ساعت 10 تا 18 از خدمات زیبایی مرکز و از ساعت 6 تا 22 از امکانات مرکز تناسب اندام هتل استفاده نمایند. 

اسپا
با بهره مندی از خدمات اسپا این هتل نهایت احساس آرامش و راحتی را درک کنید و انرژی های ذهنی خود را متوازن سازید. تمام خدمات این اسپا بسیار ریزبینانه و دقیق طراحی شده اند و توسط مجرب ترین درمانگران انجام می شوند. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 23 از امکانات این اسپا استفاده نمایند.

مرکز تناسب اندام
با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه بسیار مجهز این هتل تناسب اندام و سلامتیتان را حفظ نمایید. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 6 تا 22 از امکانات این مکان استفاده نمایند.

حمام ها
با انتخاب هر یک از حمام های بی نظیر این اسپا لحظاتی به یاد ماندنی و بسیار عاشقانه را در کنار معشوقه تان تجربه نمایید. حمام های این اسپا موفق به کسب جایزه تَتلِر کونراد تراول گاید شده اند.

حمام ماه عسل دوم Second Honeymoon Bath
در این حمام رمانتیک از عصاره های معطر، گلبرگ رُز، گل و میوه و عصاره های آرامش بخش مانند اسطوخدوس استفاده می کنند. این تکنیک بی نظیر با ارائه یک بطری نوشیدنی، توت فرنگی و کرم بسیار به یاد ماندنی و خاطره انگیزتر خواهد شد.

حمام شیر Milk Bath
با انتخاب این حمام مانند ملکه کلوپاترا به پوست خود برسید و پوستتان را مغذی نمایید.

حمام گلبرگ رُز Rose Petal Bath
در این حمام آرامش بخش از گلبرگ و عصاره ل رُز برای دستیابی به بالاترین میزان آرامش و احساس سرخوشی استفاده می کنند.

حمام حباب سنتی Traditional Bubble Bath
با غوطه ور شدن در این حمام لحظاتی فوق العاده را تجربه نمایید و احساسات و انرژی های درونی خود را نوازش کنید.

ماساژها
ماساژ درمانی یکی از قدیمی ترین تکنیک های انرژی بخشی می باشد که انجام آن کمک شایانی به دستیابی به آرامش و رها شدن از گرفتگی ها ماهیچه ای و سم زدایی می کند.

ماساژ سوئدی Swedish Massage
ماساژ سوئدی یک تکنیک کلاسیک ماساژ درمانی است که به کمک حرکات طولانی و ضربه ای برای دستیابی به آرامش و رها شدن از گرفتگی های ماهیچه ای انجام می شود. مدت زمان انجام این روش 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ شیاتسو Shiatsu Massage
ماساژ شیاتسو یک متد درمانی باستانی است که به کمک حرکات فشاری برای به جریان انداختن و توازن انرژی در نواحی پشت و کل بدن انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ دیپ تیشو Deep Tissue Massage
در این تکنیک ماساژ درمانگران بر روی لایه های عمیق پوستی تمرکز می کنند و با وارد کردن فشار در این نواحی کمک شایانی به رهایی ماهیچه ای و خلاص شدن از شر دردها خواهند کرد. مدت زمان انجام این روش 60 یا 90 دقیقه می باشد.

ماساژ آروماتراپی Aromatherapy Massage
در این شیوه ماساژ درمانی از خاصیت روغن های خالص برای دستیابی به آرامش ذهنی و جسمی و جوانسازی آنها می کند. انجام این روش 60 یا 90 دقیقه اب کمک شایانی به بهبود جریان لنفاوی می کند. 

ماساژ میلِنیا Millenia Massage
این تکنیک ماساژ درمانی از ترکیب روش های درمانی بالا تشکیل شده و انجام آن کمک شایانی به دستیابی به آرامشی فوق العاده می کند. مدت زمان انجام این روش 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ جت لگ Getlag Massage
این تکنیک ماساژ درمانی به صورت کاملاً انحصاری برای رها شدن از شر گرفتگی های و دردهای ماهیچه ای طراحی شده و انجام آن 45 دقیقه طول می کشد. در این تکنیک درمانگران بر روی نواحی ران ها، سر، گردن و شانه ها تمرکز می کنند. 

اسکراب
انجام فرآیند اسکراب کمک شایانی به از بین بردن پوست های مرده و دستیابی به پوستی با طراوت و سالم می کند. در این روش درمانی از روغن های طبیعی نیز برای بهبور میزان گردش خون و دستیابی به پوستی با ظاهری جوانتر استفاده می کنند. 

اسکراب معطر دانه قهوه Aromatic Coffee Bean Scrub
انجام این تکنیک 60 دقیقه طول خواهد کشید.

پولیش شکلات Decadent Chocolate Polish
انجام این تکنیک 60 دقیقه طول خواهد کشید.

اسکراب بدنی آهک کفیر تایلندی Thai Kaffir Lime Body Scrub
انجام این تکنیک 60 دقیقه طول خواهد کشید. 

درخشان کنندگی با نمک دریا 
انجام این تکنیک 60 دقیقه طول خواهد کشید.

پولیش بدنی مخمل لوکس Luxurious Velvet Body Polish
انجام این تکنیک 60 دقیقه طول خواهد کشید.

فرآیند درخشان کنندگی با آب انگور قرمز Divine Red Win Glow
مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

رَپ های بدنی
استفاده از رَپ های بدنی کمک شایانی به ئفع سموم و از بین بردن تجمع مایعات در زیر پوست می کند. این امر باعث جوانسازی، آبرسانی و مغذی سازی عمیق پوستی می شود و با تقویت متابولیسم و سیستم لنفاوی کمک شایانی به بهبود بافت پوستی می کند. تمام رپ های این اسپا با انجام یک ماساژ آرامش بخش جمجمه تکمیل خواهد شد.

رَپ تشریفاتی بلنیز بوراه  Balinese Boreh Ritual
انجام این فرآیند 45 دقیقه طول خواهد کشید.

مراقبت های التیام بخش بعد از آفتاب Soothing After Sun Care
انجام این رپ 45 دقیقه طول خواهد کشید.

درمان دریایی Marine Therapy
انجام این رَپ 70 دقیقه طول خواهد کشید.

رَپ آبرسانی کوکون Hydrating Cocoon
انجام این رپ 70 دقیقه طول خواهد کشید.

رَپ گریز استوایی Tropical Escape
انجام این رپ 70 دقیقه طول خواهد کشید.

روش های درمانی زیبایی پوست صورت
در روش های درمانی پوست صورت از ترکیبات بسیار فعال برای دستیابی به آرامش و طراوت پوستی استفاده می شود.

تمدد انرژی و احیا Refresh and Revive
این تکنیک 60 دقیقه ای متناسب با استفاده تمام افراد با هر نوع پوستی طراحی شده و انجام آن کمک شایانی به مرطوب کردن بسیار عمیق پوستی می کند.

وضوح Clarity
انجام این تکنیک 75 دقیقه ای به افرادی که دارای پوستی چرب هستند، توصیه می شود. این روش درمانی با انجام فرآیند پاکسازی عمیق برای بهبود ظاهر پوست های چرب انجام می شود.

آرامش Serenity
این تکنیک 75 دقیقه ای برای متناسب با استفاده افراد با پوست های حساس طراحی شده است. انجام این تکنیک کمک شایانی به التیام پوست های حساس و دستیابی به پوستی مخملی و شفاف می کند.

روش های درمانی فیشال مخصوص آقایان Gentlemen's Facial
پوست های آقایان نیاز به مراقبت و توجه بیشتری نسبت به پوست خانم ها دارد. این روش درمانی پوست را در برابر استرس و آسیب های محیطی محافظت می کند و انجام آن 75 دقیقه طول خواهد کشید. انجام این تکنیک کمک شایانی به آبرسانی پوست و از بین بردن خطوط و چین و چروک های سطحی می کند.

روش درمانی کلاژن لوکسِ فیشال (آبرسانی، روشن کنندگی ویتامین سی) Collagen Luxe Facial
این تکنیک 90 دقیه ای یک روش مراقبت پوستی بسیار پیشرفته می باشد که توسط ترکیبات فعال برای انرژی بخشی و درخشان گنندگی پوست انجام می شود. انجام این روش برای تمام پوست ها توصیه می شود و اثرات مطلوب آن بلافاصله بعد از انجام قابل مشاهده خواهد بود.

مداخله سن Age Intervention
این تکنیک 90 دقیقه ای یک روش مراقبت از پوست ضد پیری می باشد که انجام آن کمک شایانی به از بین بردن آثار خطوط و چین و چروک سطحی پوست می کند.

مراقبت های دست و پاها
این اسپا مراقبت های بسیار عمیق برای دست و پاها را ارائه می دهد. این روش های درمانی بسیار لوکس شامل فرآیند اسکراب، فرم دهی، مراقبت های پوست، ماسک ضد پیری، ماساژ آروماتراپی و پولیش می باشند.

مانیکور کلاسیک 
انجام این تکنیک 45 دقیقه طول خواهد کشید.

پدیکور کلاسیک
انجام این تکنیک 45 دقیقه طول می کشد.

مانیکور لوکس اسپا
انجام این تکنیک 80 دقیقه طول می کشد.

پدیکو لوکس اسپا
انجام این تکنیک 80 دقیقه طول خواهد کشید.

روش درمانی کلاژن دست ها Collagen Hand Treatment
انجام این تکنیک 60 دقیقه طول خواهد کشید.

روش درمانی احیای تنها Solo Reviver Treatment
انجام این تکنیک 60 دقیقه طول خواهد کشید.

تغییر رنگ و فرم دهی Color Change and Shape
مدت زمان انجام این تکنیک 20 دقیقه خواهد بود.

خدمات اپیلاسیون
در این اسپا خدمات اپیلاسیون برای قسمت های مختلف بدن ارائه می شود.

پکیج ها
جت لَگ ریکاوری Getlag Recovery
انتخاب این پکیج فوق العاده کمک شایانی به بهبود بی خوابی، خستگی و کمبود آب می کند. این پکیج شامل انجام فرآیند اسکراب زنجبیل، آبدرمانی ضد استرس، ماسک آبرسان برای پوست صورت و ماساژ جت لگ می باشد. مدت زمان انجام این پکیج فوق العاده یک ساعت و نیم خواهد بود.

رویاهای مدیترانه ای Mediterranean Dreams
با انتخاب این پکیج خاطره انگیز انرژی های بدنی خود را متوازن سازید و به حالت بسیار متعادل بدنی خود برسید. این پکیج شامل انجام فرآیند آبدرمانی انرژی زا، فرآیند درخشان کنندگی به کمک سنگ نمک، رَپ دریایی انرژی زا، روش تمدد انرژی برای پوست صورت و ماساژ نیرو بخش می باشد. مدت زمان انجام این پکیج دو ساعت و پانزده دقیقه خواهد بود.

زیاده روی خالص Pure Indulgence
با انتخاب این پکیج فوق العاده آرامشی فوق العاده را تجربه نمایید و از شر استرس ها رهایی یابید و به پوستی درخشان و مرطوب تر دست یابید. این پکیج شامل پولیش لوکس مخملی بدن، رَپ بدنی پیله، رپ درمان پاها، فرآیند درخشان سازی پوست صورت، ماساژ ضد استرس سر، ماساژ بدن و پا می باشند. مدت زمان انجام این پکیج دو ساعت و نیم خواهد بود.

سم زدایی Dettoxifing Delights
با انتخاب این پکیج فوق العاده انرژی های بدنی خود را احیا کنید. این پکیج شامل سونا، اسکراب گیاهی، رپ بدنی سم زدا، آبدرمانی خالص و ماساژ آروماتراپی بدن می باشد و انجام آن دو ساعت و نیم طول خواهد کشید.

پکیج لحظات غریب Whimsical Moments
این پکیج از ترکیب درمان های شگفت انگیز برای به ارمغان آوردن احساسی رویایی همراه با ایجاد تعادل در انرژی های روحی و ذهنی تشکیل شده است. این پکیج شامل اسکراب بدنی، رَپ بدنی، روش درمانی اکسپرس فیشال، آبدرمانی و ماساژ بدنی می باشد و انجام آن دو ساعت و چهل و پنج دقیقه طول خواهد کشید.

گریز هیجان انگیز Exhilarating Escape
با انتخاب این پکیج تجربه ای فوق العاده را برای خود رقم زنید و سرشار از احساس طراوت و جوانی شوید. این پکیج شامل فرآیند آبدرمانی آروماتیک، اسکراب بدنی مرکبات، رپ گریز استوایی، روش درمانی پوست صورت کامل، مانیکور کلاسیک یا پدیکور و ماساژ بدنی رویاهای شیرین می باشد و انجام آن سه ساعت و نیم طول خواهد کشید.

قوانین اسپا
لطفاً پانزده دقیقه قبل از زمان پکیج انتخابی برای برنامه ریزی روش های درمانی خود در محل اسپا حضور یابید. پیشنهاد می شود در هنگام ورود به اسپا جواهرات خود را تحویل دهید. همچنین در صورت تمایل به کنسل کردن و تغییر پکیج انتخابی خود حداقل چهار ساعت قبل تغییرات را اطلاع رسانی نمایید. لطفاً توجه داشته باشید استفاده از امکانات اسپا فقط برای افراد بالای هجده سال امکان پذیر خواهد بود.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید