• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل فولرتون بی سنگاپور
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • برگزاری جشن و مراسم در فضای باز
  • سلن ورزشی هتل فولرتون بی سنگاپور
  • سالن برگزاری جشن و مراسم در هتل
  • استخر روباز هتل فولرتون بی سنگاپور
  • رستوران غذای سنگاپوری کلیفورد پییر
  • چشم انداز زیبای لانترن روف تاپ بار
  • رستوران غذای سنگاپوری کلیفورد پییر
  • نمای رستوران و بار لندینگ پوینت
  • لا براسری هتل فولرتون بی سنگاپور
  • رستوران غذای سنگاپوری کلیفورد پییر
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • نمای میز کار اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هتل
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

اسپا دِ فولِرتون
این اسپا در طبقه مزانی (نیم طبقه لابی) هتل فولرتون بی سنگاپور قرار گرفته و با ارائه خدمات درمانی فوق العاده از شما برای تجربه سفری به یاد ماندنی و آرامش بخش دعوت می کند. تمام خدمات این اسپا توسط مجرب ترین درمانگران و با استفاده از محصولات با کیفیت شرکت بریتانیایی صاحب جوایز همراه با انواع مواد طبیعی و خالص ترین عصاره و اسانس انجام می شود. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 22 از امکانات و خدمات این مکان استفاده نمایند.

روش های درمانی سیگنیچر ریچوآل
روش میراث آسیایی سیگنیچر The Asian Heritage Signature
هدف از انجام این تکنیک سنتی، سم زدایی بدن و انرژی بخشی به روح و جسم می باشد. این پکیج فوق العاده ابتدا با انجام ماساژ جمجمه برای از بین بردن استرس ها شروع شده، سپس با انجام ماساژ بر روی نواحی کل بدن برای از بین بردن تنش ها، بهبود گردش خون و افزایش میزان انرژی مثبت ادامه می یابد و در نهایت با انجام ماساژ دیپ تیشو به کمک روغن های خالص و گرم رزماری، زنجبیل، اسطوخدوس و فلفل سیاه برای جوانسازی پوستی و بهبود میزان جریان انرژی به بهترین سطح ممکن تمام می شود. انجام این تجربه آرامش بخش 90 دقیقه طول می کشد.

تجربه نهایی آروماتراپی The Ultimate Aromatherapy Experience
این روش درمانی معجزه بخش ابتدا با انجام یک جلسه مشاوره برای یافتن نیازهای روحی و جسمی  مراجعه کنندگان و انتخاب روغن خالص مناسب از بین مجموعه ای از 13 روغن با کیفیت شروع شده، سپس با انجام حرکات فشاری به کمک روغن انتخابی بر روی نواحی سیستم عصبی برای کاهش میزان تنش ها، تخلیه لنفاوی و بهبود میزان گردش خون ادامه می یابد. این روش درمانی از تلفیق تکنیک های غربی و شرقی برای دستیابی به آرامش بی نظیر جسمی و ذهنی تشکیل شده و انجام آن 60 یا 90 دقیقه طول می کشد. در درمان های طولانی تر توجه بیشتری به انجام ماساژ فیشال (برای پوست صورت) می شود.

رهایی شدید ماهیچه ای Intensive Muscle Release
این روش درمانی اثر بخش به صورت انحصاری برای از بین بردن گرفتگی ها، استرس ها و دردهای ماهیچه ای طراحی شده است. انجام این روش به افرادی که ساعات زیادی را در پشت کامپیوتر سپری می کنند، توصیه می شود. این روش به کمک تکنیک های کششی همراه با روغن های ضروری مانند فلفل سیاه، رزماری و زنجبیل انجام می شود. اسطوخدوس نیز به دلیل داشتن اثری آرامش بخش در این روش 60 دقیقه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

خواب عمیق Sleep Deeply
با انتخاب این روش به سطح جدیدی از آرامش دست یابید و خواب عمیق و فوق العاده را تجربه نمایید. این تکنیک ابتدا با انجام ماساژ تشریفاتی پاها شروع شده، سپس با انجام ماساژ سر تا انگشتان همراه با تکنیک های سوئدی برای ایجاد توازن در انرژی های سیستم عصبی ادامه می یابد. در این تکنیک 120 دقیقه ای از اثر معجزه بخش روغن های ضروری مانند بابونه و چوب صندل استفاده می شود.

اسکراب ها و رپ ها
برق انداختن پوست Bespoke Skin Polish
این روش لایه برداری آرامش بخش بر روی کل نواحی بدن و با استفاده از محصولات مغذی سازی انجام می شود. در این روش لایه های پوستی به صورتی بسیار عمیق مغذی می شوند. با انجام این تکنیک 30 دقیقه ای به پوستی زیبا و کاملاً ابریشمی دست یابید.

سم زدایی و احیا Detox & Revive
با انتخاب این روش 60 دقیقه ای به پوستی زیبا دست یابید و سرشار از احساس طراوت شوید. در این روش از خواص سم زدایی رزماری سبز و جونیپِر بِرری استفاده می شود. در این تکنیک درمانی درمانگران به کمک روغن زیتون فرآیند لایه برداری و پاکساری منافذ بسته پوست را انجام می دهند.

رُز هیدراتور Rose Hydrator
در این تکنیک درمانی از عصاره رز برای بهبود میزان جریان خون ، احیا پوست و دستیابی به آرامشی فوق العاده از لحاظ روحی استفاده می شود. این پکیج ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک دانه زیتون انجام شده، سپس با استفاده از روغن های مغذی کننده برای آبرسانی و مغذی سازی پوستی ادامه می یابد و در نهایت با استفاده از روغن و کرم مرطوب کننده کره درخت روغن قلم و انجام ماساژ آیووردیک جمجمه ای به پایان می رسد. با انتخاب این روش 60 دقیقه ای به پوستی درخشان، نرم و لطیف دست یابید. 

مراقبت های فیشال (پوست صورت)
روش ترمیمی فیشال Age Repair Facial
این روش ترمیمی و ضد پیری به کمک عصاره روغن های خالص برای بهبود فرم دهی کلاژن ها استفاده می شود. بنا به فلسفه های مراقبت های پوستی پوست صورت با انجام فرآیند لایه برداری و پاکسازی سالم و جوان می ماند. این روش با انجام ماساژ به کمک روغن دانه های سیب و هسته خرما برای بهبود و احیا سلول های پوستی و اثرات آنتی اکسیدان شروع شده، سپس با استفاده از دو ماسک آبرسانی توت فرنگی و ماسک کندر ادامه می یابد و در نهایت با انجام ماساژ لنفاوی برای بهبود میزان انعطاف پذیری پوست و ماساژ جمجمه برای کاهش تنش ها و استرس های پوستی تمام می شود. برای دستیابی به پوستی زیبا با ظاهری جوانتر این روش 90 دقیقه ای را انتخاب نمایید. 

روش درمانی رز ضروری برای پوست صورت Essential Rose Facial
این تکنیک ابتدا با انجام ماساژ آرامش بخش جمجمه برای از بین بردن تنش ها و آمادگی جهت انجام درمان های پوست صورت شروع شده، سپس با استفاده از فرآیند پاکسازی و لایه برداری ادامه می یابد. در این روش از گلاب برای بهبود بافت پوستی و از عصاره روغن جوجوبا برای مغذی سازی پوست استفاده می شود. در این روش از ماساژ فشاری نقطه ای آروماتراپی همراه با تخلیه لنفاوی برای از بین بردن تنش های نواحی پوست صورت استفاده می شود و در حالیکه درمانگران مشغول کارکردن بر روی پوست صورت برای انجام فرآیند مغذی ساز و مرطوب کنندگی هستند، دست ها و بازوهای شما ماساژ داده می شود. با انتخاب این روش 60 یا 90 دقیقه ای به پوستی درخشان و لطیف دست یابید. در تکنیک 90 دقیقه ای ماساژ پشت نیز ارائه خواهد شد.

روش پاکسازی عمیق پوست صورت Deep Cleanse Facial
در این روش از اسانس قدرتمند روغن های اسطوخدوس، یِلانگ یِلانگ و درخت چای استفاده می کنند، بدین صورت که این ترکیبات با خواص آنتی باکتریال به سطوح عمیق پوست نفوذ کرده و این نفوذ کمک شایانی به تشکیل چربی های مفید پوستی می کند. در این تکنیک فرآیند لایه برداری و پاکسازی با انجام عملیات بخور به کمک و استخراج به کمک حوله داغ برای بهبود منافذ پوست استفاده می شود. ماساژ فیشال با انجام تکنیک تخلیه برای بهبود میزان گردش خون و سم زدایی برای از بین بردن تنش ها و استرس ها ادامه می یابد. این تکنیک با استفاده از ماسک آب تازه برای از بین بردن ناخالصی های پوست و انجام ماساژ جمجمه به پایان می رسد. انجام این روش فوق العاده 60 یا 90 دقیقه طول می کشد و در روش 90 دقیقه ای آن ماساژ پشت نیز ارائه خواهد شد.

روش درمانی پوست صورت رُز اینفینیتی Rose Infinity Facial
بر اساس تحقیقات دانشمند صاحب جایزه نوبل کار کردن بر روی سطح سلولی کمک شایانی به بهبود و ترمیم دی اِن اِی های سالخورده، افزایش میزان درخشندگی و بهبود ساخت کلاژن می کند. با انتخاب این تکنیک از شر خطوط و چین و چروک ها رهایی یابید و به پوستی جوان تر و ظاهری زیباتر دست یابید. این روش 90 دقیقه ای همچنین شامل انجام ماساژ بیسپوک برای بهبود میزان گردش خون و ماساژ سیگنیچر در نواحی جمجمه، گردن و شانه برای از بین بردن استرس و تنش می باشد. 

مراقبت های مخصوص آقایان
روش تصفیه ضروری برای پوست صورت The Refinery Essential Facial
این تکنیک 90 دقیقه ای برای هر نوع پوستی مناسب است و شامل انجام فرآیند پاکسازی بسیار عمیق، درخشان کنندگی و آبرسانی به کمک روغن های ضروری و عصاره بوتانیکال می باشد. این روش درمانی 60 دقیقه ای با انجام مااژ جمجمه برای دستیابی به آرامش ذهنی فوق العاده ای به پایان می رسد. 

اسپای کودکان
ماساژ آرامش بخش سریع Express Soothing Massage
این تکنیک 30 دقیقه ای بسیار خاص و ریز بینانه متناسب با روح و احساسات کودکان طراحی شده و در آن محصولات بدون پارابِن و عصاره روغن های طبیعی استفاده می شود. انجام این روش درمانی کمک شایانی به آرام کردن ماهیچه های خسته و آرام کردن این فرشته های کوچک می کند.

ماساژ آرامش بخش در نواحی کل بدن Soothing Full Body Massage
این تکنیک روشی کاملاً مناسب برای رهایی یافتن از شر استرس و دستیابی به آرامش می باشد. در این روش 60 دقیقه ای درمانگران بر روی گروه های متفاوت ماهیچه ای در تمام نواحی بدن از فرق سر تا نوک انگشتان پاها تمرکز می کنند. در این تکنیک از روغن های طبیعی مانند جوجوبا و بابونه حتی برای کودکان زیر سه سال نیز استفاده می شود. استفاده ترکیبات روغن های ضروری ضعیف تری مانند اسطوخدوس و یلانگ یلانگ نیز در این روش کمک شایانی به دستیابی به آرامش و طراوت می کند.

درمان های اکسپرس
ماساژ تسکین پشت Back Relife Massage
انجام این ماساژ برای افرادی که زمان کافی برای انجام درمان های طولانی مدت را ندارند، مناسب است. این تکنیک 30 دقیقه ای بر روی نواحی پشت، گردن و شانه ها برای از بین بردن تنش ها و کاهش استرس ها انجام می شود.

ترمیم فوری نواحی اطراف چشم Instant Eye Repair
با استفاده از این روش درمانی احیا کننده پوست نواحی اطراف چشم خود را با طراوت و درخشان کنید. پوست اطراف چشم بسیار حساس و مستعد ایجاد چروک و آثار پیری است، از این رو نیاز مبرمی به توجهات خاص دارد. این تکنیک 30 دقیقه ای با استفاه از عصاره چای سیاه و توت فرنگی برای از بین بردن تیرگی و خطوط سطحی همراه با تکنیک های ماساژ جهت افزایش میزان گردش خون و از بین بردن پف ناحیه دور چشم انجام می شود. این روش با انجام تکنیک رهایی شانه و ماساژ جمجه برای بهبود و آزاد کردن میزان جریان خون در این نواحی به پایان می رسد.

آرامش بخش دردهای پا Aching Foot Relaxer
این روش 30 دقیقه ای به کمک ترکیبی از عصاره روغن های ضروری مانند فلفل سیاه و رُزماری تازه برای بهبود میزان افزایش خون انجام می شود. این تکنیک با انجام فرآیند غوطه وری، لایه برداری و تمدد انرژی به کمک حوله داغ قبل از اعمال روغن و انجام ماساژ شروع می شود.

ماساز پشت بی عیب و نقص Perfect Back
این تکنیک 50 دقیقه ای بر روی نواحی پشت برای دستیابی به پوستی درخشان انجام می شود.

روش درمانی سریع و درخشان کنندگی پوست صورت Express and Glow Facial
با انجام این روش 30 دقیقه ای به پوستی زیباتر، درخشان تر و لطیف تر دست یابید.

سفرهای اسپا
جوانسازی کامل Total Rejuvenation
این روش 90 دقیقه ای ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری برای مغذی سازی لایه های پوستی انجام می شود برای دستیابی به پوستی درخشان و بسیار لطیف انجام می شود. این تکنیک با انجام تجربه آروماتراپی برای دستیابی به رهایی ماهیچه ای ادامه می یابد.

افراط نهایی The Ultimate Indulgence
این روش دو ساعته برای ایجاد آرامش نهایی در تمام نواحی بدن از نوک انگشتان تا فرق سر انجام می شود. ترکیب کامل این روش شامل انجام ماساژ 60 دقیقه ای کل بدن و انجام تکنیک فیشال به کمک عصاره رز یا پاکسازی عمیق پوست صورت می باشد.

قوانین هتل 
لطفاً در صورت تمایل به کنسل کردن پکیج انتخابی خود حداقل 12 ساعت قبل این موضوع را به کارمندان اسپا اطلاع دهید تا 50 درصد هزینه پرداختی را دریافت نمایید در غیر این صورت و اطلاع رسانی کمتر از شش ساعت قبل 100 درصد هزینه می بایست پرداخت گردد. همچنین 20 دقیقه قبل از زمان انتخابی برای انجام فرآیند مشاوره در محل اسپا حضور یابید.

باشگاه تناسب اندام
این هتل یک باشگاه تناسب اندام بسیار مجهز همراه با پیشرفته ترین تجهیزات ورزشی را برای استفاده علاقمندان به ورزش در نظر گرفته است. این باشگاه در طبقه مزانی (نیم طبقه لابی) هتل قرار گرفته و روزانه از ساعت 6 تا 23 آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد. امکانات این باشگاه شامل استخر، امکانات سونا، اتاق بخار، امکانات دوش و حوله می باشد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید