• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل فور سیزنز سنگاپور
  • درب ورودی هتل فور سیزنز سنگاپور
  • نمای لابی هتل فور سیزنز سنگاپور
  • سالن ورزشی هتل فور سیزنز سنگاپور
  • سونا خشک هتل فور سیزنز سنگاپور
  • استخر روباز هتل فور سیزنز سنگاپور
  • نمای کلی رستوران وان ناینتی
  • نمایی از رستوران جیانگ نان چان
  • وان نانینتی بار هتل فور سیزنز سنگاپور
  • بوفه سلف سرویس رستوران هتل
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیر
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی و اسپا
مرکز سلامتی هتل فور سیزنز سنگاپور در زمینی به مساحت 6000 متر مربع بنا شده و شامل یک باشگاه تناسب اندام 24 ساعته، یک استودیو ورزشی اختصاصی، دو استخر و پنج اتاق درمانی می باشد.

باشگاه تناسب اندام
این هتل باشگاه تناسب اندام بسیار مجهزی همراه با امکاناتی پیشرفته را برای استفاده علاقمندان به ورزش در نظر گرفته است. این باشگاه خدمات و امکاناتی مانند جکوزی، سونا، اتاق بخار، خدمات مربیگری، خدمات ارائه میوه رایگان و خدمات ارائه دی وی دی فیلم و سی دی موزیک را ارائه می دهد و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد. مراجعه کنندگان می توانند روزانه از ساعت 6 تا 22 از خدمات همراه این مکان استفاده نمایند.

فور سیزنس اسپا اَند لوکسیتَن
این اسپا صاحب جوایز با ارائه خدمات و روش های درمانی منحصر به فرد به عنوان پناهگاهی مملو از آرامش از شما برای تجربه لحظاتی به یاد ماندنی به دور از شلوغی و هیاهوی شهر دعوت می کند. تمام روش های درمانی این اسپا بسیار ریزبینانه و دقیق طراحی شده اند و توسط مجرب ترین و متخصص ترین درمانگران ارائه می شوند. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 22 از امکانات اسپا استفاده نمایند. 

ماساژهای بدنی
ماساژ آرامش بخش آروماکولوژی Relaxing Aromachologie Massage
این ماساژ آرامش بخش ترکیبی از ماساژهای سوئدی، چینی و بَلِنیز می باشد. این تکنیک ماساژ درمانی به کمک روغن های ضروری انجام می شود و انجام آن کمک شایانی به بهبود میزان گردش خون و از بین بردن تنش ها و گرفتگی ها می کند. مدت زمان انجام این تکنیک 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ تجدید قوای آروماکولوژی Revitalizing Aromachologie Massage
این ماساژ تجدید قوا ترکیبی از ماساژهای سوئدی، لومی لومی و بَلِنیز می باشد که به کمک روغن های ضروری آروماتیک برای ایجاد انرژی های بدنی انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ دیپ تیشو اینتِنس ریلیف Deep Tissue Intense Relief
در این روش ماساژ درمانی، درمانگران بر روی لایه های عمیق ماهیچه ای برای از بین بردن تنش های این نواحی تمرکز می کنند. انجام این تکنیک 60 یا 90 دقیقه طول خواهد کشید.

ماساژ توازن و سم زدایی بادام Almond Detoxifying Balance
در این روش از حرکات مناسب برای انجام فرآیند تخلیه لنفاوی، بهبود میزان گردش خون، از بین بردن سموم بدن و کاهش کم آبی در بدن استفاده می شود. انجام این تکنیک 60 یا 90 دقیقه طول خواهد کشید.

قوی کننده های بدن Body Enhancers
تکنیک های مکملی مانند روش های مراقبت از دست و پا که انجام هر کدام 25 دقیقه طول می کشد قابلیت اضافه شدن به تکنیک های ماساژ بدنی را دارند.

روش های درمانی بدن
رپ مرطوب کننده بدنی شِی Shea Ultra-Moisturizing Body Wrap
استفاده از این رپ کمک شایانی به بهبود پوست هایی که دچار کم آبی و آفتاب سوختگی می باشند، می کند. مدت زمان انجام این تکنیک 45 دقیقه خواهد بود.

مراقبت های مرطوب کنندگی فوق العاده دست و پای شِی Shea Ultra-Softening Hand & Foot Care
در این روش از یک ماساژ هدفمند و ماسک ترمیم کننده برای مرطوب کردن و محافظت از پوست استفاده می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 45 دقیقه خواهد بود.

اسکراب مغذی کننده شِی Shea Nourishing Scrub
در این روش از یک اسکراب مغذی کننده همراه با کره درخت روغن قلم (شِی باتِر) برای مرطوب سازی پوست استفاده می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 45 دقیقه خواهد بود.

اسکراب مغذی کننده شکوفه پرتقال و ارکیده Néroli & Orchidée Nourishing Scrub
از این اسکراب برای از بین بردن پوست های مرده و دستیابی به پوستی نرم و لطیف استفاده می شود. مدت زمان انجام ان تکنیک 45 دقیقه خواهد بود.

فرآیند رفع خستگی ران ها با روغن های ضروری Leg Refresher with Essential Oils
این روش شامل انجام فرآیند رفع خستگی در ناحیه ران ها و مغذی سازی پوست می باشد. مدت زمان انجام این تکنیک 45 دقیقه خواهد بود.

روش های درمانی پوست صورت
راز الهی جاودان و گرانبها Premium Immortelle Divine Secret
انجام این روش به افرادی که قابلیت ارتجاعی پوست نواحی صورت، گردن و بالای سینه شان را از دست داده اند، توصیه می شود. با انتخاب این روش درمانی تا حدودی از شر چین و چروک ها رهایی شوید و به پوستی جوان تر دست یابید. مدت زمان انجام این تکنیک 90 دقیقه خواهد بود.

راز جاوردان جوانی Immortelle Secret of Youth
این تکنیک شامل انجام ماساژ فرم دهنده و جوان کننده برای از بین بردن خطوط سطحی پوست و دستیابی به پوستی جوانتر می باشد و انجام آن 60 دقیقه طول خواهد کشید.

چشمه درخشان اَنجِلیکا Angelica Fountain of Radiance
این تکنیک شامل انجام فرآیند آبرسانی و مغذی سازی به پوست صورت برای دستیابی به پوستی زیباتر و درخشان تر می باشد. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

مغذی سازی راحت شِی Shea Nourishing Comfort
انجام این تکنیک به افرادی که دارای پوست های حساس و خشک می باشند توصیه می شود. این روش درمانی 60 دقیقه ای شامل انجام فرآیند مغذی سازی برای بهبود و التیام پوست می باشد.

روش های مراقبت از پوست برای آقایان سیدرات ویویفایینگ Cedrat Vivifying Skincare for Men
این تکنیک 60 دقیقه ای شامل انجام فرآیند انرژی سازی و آبرسانی پوستی می باشد و به صورت انحصاری برای استفاده آقایان و متناسب با پوست آنها راحی شده است.

روش های درمانی مکمل با قابلیت اضافه شدن به روش های درمانی پوست صورت
جوانی جاودان دور چشم Immortelle Youthful Eyes
انجام این روش 25 دقیقه ای کمک شایانی به از بین بردن خطوط سطحی و رفع تیرگی و پف دور چشم می کند.

تشریفات اسپا
سفر به پروُنس Journey to Provence
این سفر آرامش بخش شامل انجام یک ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای و یک روش درمانی مخصوص پوست صورت 60 دقیقه ای می باشد. انجام این پکیج به صورت کامل 120 تا 150 دقیقه طول خواهد کشید.

پامپِرینگ ریتیریت این پروُنس Pampering Retreat in Provence
این پکیج فوق العاده شامل انجام یک روش درمانی 60 دقیقه ای برای پوست صورت و یک روش 40 دقیقه ای مراقبت از دست و پاها می باشد.

پرووِنسال ریتیریت Provencal Retreat
ان پکیج فوق العاده شامل انجام یک ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای و یک فرآیند اسکراب (لایه برداری) 30 دقیقه ای می باشد.

پرووِنسال دلوکس Provencal Deluxe
این پکیج بی نظیر شامل انجام یک ماساژ 60 دقیقه ای و فرآیند اسکراب (لایه برداری) و رپ 60 دقیقه ای می باشد.

خدمات ناخن
مانیکور
خدمات مانیکور این اسپا در اتاق میهمانان یا در اسپا ارائه می شود و مدت زمان انجام آن برای بانوان 45 دقیقه و برای آقایان نیم ساعت خواهد بود.

پدیکور
خدمات پدیکور این اسپا در اتاق میهمانان یا در اسپا ارائه می شود و مدت زمان انجام آن برای بانوان 60 دقیقه و برای آقایان 45 دقیقه خواهد بود.

مانیکور اسپا
روش های درمانی لاکچری ناخن ها که در این اسپا ارائه می شود شامل لایه برداری و استفاده از ماسک بر روی دست ها می باشد. انجام این تکنیک برای آقایان 75 دقیقه و برای بانوان 60 دقیقه طول خواهد کشید.

پدیکور اسپا
این اسپا خدمات پدیکور بسیار لوکسی مانند اسکراب و ماسک در نواحی پاها برای از بین بردن درها و خستگی های یک پرواز طولانی را ارائه می دهد. انجام این تکنیک برای آقایان 90 دقیقه و برای بانوان 75 دقیقه طول خواهد کشید.

روش درمانی انحصاری فور سیزنس
این روش درمانی جهانی به صورت کاملاً انحصاری در این اسپا ارائه می شود و موفق به کسب جایزه اِستایل به عنوان بهترین تکنیک درمانی زیبایی در سال 2016 شده است. در این روش از گل ارکیده که به عنوان گل ملی سنگاپور نیز مشهور است، استفاده می شود.

شکوفه پرتقال و ارکیده Néroli & Orchidée
این تکنیک شامل انجام یک ماساژ 60 یا 90 دقیقه ای (بنا به انتخاب مراجعه کنندگان) و یک فرآیند اسکراب 30 دقیقه ای می باشد. این سفر بی نظیر شامل انجام فرآیند لایه برداری برای از بین بردن سلول های مرده و  رهایی یافتن از تنش ها ماهیچه ای است. این تکنیک بی نظیر توسط متخصص ترین و مجرب ترین درمانگران انجام می شود.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید