• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 387 مورد واحد اقامتی لوکس و امروزی در هتل چهار ستاره گُلدِن سَندز ریزوت بای شانگری لا وجود دارد. تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه با تلفیقی از دکوراسیون سنتی و مدرن طراحی شده اند و فضایی گرم و البته پر امکانات را برای میهمانان بین المللی خود تدارک دیده اند. در کنار فضای بزرگ و شرایط منحصر به فردی که تمامی این سوئیت ها در کنار منطقه کنار ساحلی و سرسبز در اختیار دارند، امکانات رفاهی و آسایشی مدرن و بی نقصی هم در تک تک آنها گنجانده شده که در مورد ویژگی های مشترک میانشان می بایست به در اختیار داشتن تهویه مطبوع هوا، اتاق های همراه با ممنوعیت و یا اتاق های فاقد ممنوعیت استعمال دخانیات، سیستم تشخیص و اطفا آتش سوزی، کمد لباس، میز تحریر، ترازوی وزن کشی، خدمات ارائه حوله لباسی و دمپایی راحتی، اینترنت بیسیم رایگان، یخچال کوچک، کف تمام پارکت، تلفن با خط مستقیم و امکان برقراری تماس های بین المللی، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، در اختیار داشتن چشم اندازهایی از دریا و یا فضای سرسبز اطراف ساختمان هتل، ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق، سشوار، پنل کنترل صوتی کاربر پسند به همراه امکان اتصال یو اس بی و رایانه، ارائه امکانات لازم به برای اتوی لباس، خدمات ارائه روزنامه، خدمات ارائه بطری آب معدنی، خدمات نظافت روزانه اتاق ها و سوئیت ها، قسمت نشیمن مجزا به همراه کاناپه، ارائه محصولات بهداشتی و شوینده درجه یک شانگری لا، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی و همینطور ارائه دستگاه پخش بلوری، خدمات ارائه فیلم های سینمایی، خدمات ارائه منوی بالشت، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب اضافی، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی به همراه وان و همینطور روم سرویس به صورت 24 ساعته (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) اشاره کرد. لازم به ذکر است که حداکثر دو کودک زیر 6 سال در صورت همراهی والدین خود می توانند هر روز به صورت رایگان از بوفه غذاهای رستوران اصلی هتل گُلدِن سَندز ریزوت بای شانگری لا میل کنند. این شرایط برای کودکانی که کم تر از 6 سال سن داشته اما در صورتی که تعداد آنها بیش از 3 نفر باشد، کودک سوم می تواند با تخفیف 50 درصدی از این امکان بهره مند بشود.

  • اتاق سوپریور

    اتاق سوپریور

    واحدهای اقامتی سوپریور فضای وسیع و دکوراسیونی زیبا همراه با چوب کاری های تماشایی را به نمایش می گذارند. این سری اتاق ها فضای 36 متر مربعی را در اختیار دارند و با امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خوای کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، برای زوج ها و حتی میهمانانی که به صورت تنها قصد اقامت در این هتل را دارند گزینه اقامتی بسیار مناسبی محسوب می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    واحدهای اقامتی دلوکس سی فیسینگ رویای گردشگرانی است که به دنبال ثبت خاطرات خوش در این مجموعه هستند. متراژ این سری از اتاق ها در حدود 30 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، برای اقامت دو میهمان بزرگسال گزینه ایده آلی خواهند بود. در مورد ویژگی های منحصر به فرد اتاق های دلوکس سی فیسینگ می بایست به در اختیار داشتن بالکن اختصاصی به همراه چشم اندازی از فضای سرسبز باغ های گرمسیری اطراف هتل و همینطور استخر شنا، خدمات ارائه تخت خواب های مِرفی برای کودکان در صورت درخواست میهمانان و فراهم بودن شرایط و همچنین در اختیار داشتن چشم اندازی از بخشی از دریا و ساحل باتو فِرینگی اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو

    اتاق اگزکیوتیو

    واحدهای اقامتی اگزکیوتیو سی ویو در حقیقت برترین اتاق های موجود در هتل گُلدِن سَندز ریزوت بای شانگری لا می باشند. این سری اتاق ها در طبقات بالایی ساختمان هتل قرار دارند و از همین جهت چشم اندازی مشرف و بی مانند را از فضای اطراف هتل و همینطور دریای لاجوردی در اختیار دارند. متراژ اتاق های اگزکیوتیو سی ویو در حدود 30 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، شرایط ایده آل و خاطره انگیزی را برای دو میهمان بزرگسال خود فراهم خواهند کرد. در مورد ویژگی های منحصر به فرد اتاق های اگزکیوتیو سی فیسینگ می بایست به در اختیار داشتن بالکن اختصاصی به همراه چشم اندازی از فضای سرسبز باغ های گرمسیری اطراف هتل و همینطور استخر شنا، خدمات ارائه تخت خواب های مِرفی برای کودکان در صورت درخواست میهمانان و فراهم بودن شرایط و همچنین در اختیار داشتن چشم اندازی از بخشی از دریا و ساحل باتو فِرینگی اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    اگزکیوتیو سوئیت ها به عنوان لوکس ترین و وسیع ترین واحدهای اقامتی موجود در هتل گُلدِن سَندز ریزوت بای شانگری لا، برترین گزینه قابل انتخاب برای اقامت خانواده ها و یا تجربه تجملی ترین شرایط ممکن برای میهمانان این مجموعه محسوب می شوند. متراژ این سوئیت ها در حدود 66 متر مربع می باشد و با در اختیار داشتن تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) گران ترین واحدها برای اقامت دو میهمان بزرگسال در این هتل چهار ستاره می باشند. در مورد ویژگی های منحصر به فرد اگزکیوتیو سوئیت می بایست به در اختیار داشتن بالکن اختصاصی به همراه چشم اندازی از فضای سرسبز باغ های گرمسیری اطراف هتل و همینطور استخر شنا، خدمات ارائه تخت خواب های مِرفی برای میهمانان برخی از سوئیت ها، سرویس حمام و دستشویی با کف پوشی از سنگ مرمر، وان و کابین دوش مجزا و همچنین در اختیار داشتن چشم اندازی از بخشی از دریا و ساحل باتو فِرینگی اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    واحدهای اقامتی سینگل فضای وسیع و دکوراسیونی زیبا همراه با چوب کاری های تماشایی را به نمایش می گذارند. این سری اتاق ها فضای 36 متر مربعی را در اختیار دارند و با امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خوای کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، برای زوج ها و حتی میهمانانی که به صورت تنها قصد اقامت در این هتل را دارند گزینه اقامتی بسیار مناسبی محسوب می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید