• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیوم دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت پرمیوم دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرمیوم
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کلاب
  • تخت های توئین اتاق پرمیوم دلوکس
  • سوئیت دلوکس هتل سنتارا گرند ات سنترال پلازا لادپرائو بانکوک
  • محوطه نشیمن سوئیت استودیو
  • تخت بزرگ سوئیت پرمیوم دلوکس
  • سوئیت اگزکیوتیو هتل سنتارا گرند ات سنترال پلازا لادپرائو بانکوک

اتاق ها

در مجموع تعداد 565 سوئیت بی نظیر و اتاق اقامتی شیک در هتل 5 ستاره سِنتارا گرند اَت سِنترال پلازا لادپرائو بانکوک وجود دارد. اتاق های شیک و سوئیت های این مجموعه به گونه ای طراحی و تکمیل شده اند که متناسب با انتظارها و تعداد میهمانان خود باشند و به همین دلیل، امکانات پر تعدادی در همگی آنها گنجانده شده که در مورد این امکانات مشترک می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، کمد لباس، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر و یا فضای سرسبز پارک، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، سیستم قفل الکترونیکی درب ورود، سیستم تشخیص آتش سوزی، خدمات ارائه لباسشویی، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، سشوار، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، مینی بار، امکان قرار گیری تخت خواب اضافی و یا تخت خواب کودک، امکان قرار گیری تخت خواب های کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های یک نفره، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، حوله دست و صورت، تلفن با خط مستقیم، کف تمام موکت، تلویزیون ال سی دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان، کف پوشی از سنگ مرمر و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد. 

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    متراژ اتاق های مدرن و بسیار شیک دلوکس در حدود 35 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، فضای مناسبی را در اختیار دو میهمان بزرگسال قرار خواهند داد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیوم دلوکس

    اتاق پرمیوم دلوکس

    اتاق های پریمیوم  دلوکس که فضا و امکانات برتری نسبت به اتاق های دلوکس دارند، متراژ 35 متر مربعی داشته و در میان طبقات پانزدهم الی هفدهم ساختمان هتل قرار گرفته اند. این اتاق ها ضمن مناسب بودن برای یک اقامت تفریحی و یا کاری، امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره را نیز دارند تا شرایط بسیار مناسبی را برای دو میهمان بزرگسال قرار دهند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دلوکس

    سوئیت دلوکس

    سوئیت های برازنده و زیبای دلوکس سوئیت در موقعیتی ویژه و در گوشه ای دنجی از ساختمان هتل قرار گرفته اند. متراژ این واحدها 45 متر مربعی می باشد و به همین علت فضای نشیمن وسیع و کاناپه های راحتی را برای استراحت میهمانان خود تدارک دیده اند. تخت خواب واحدهای دلوکس سوئیت از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و به همین علت، فضای کامل و راحتی را در اختیار دو میهمان بزرگسال قرار خواهند داد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرمیوم

    سوئیت پرمیوم

    پریمیوم  سوئیت ها از جمله واحدهای اقامتی لوکسی هستند که در طبقات بالایی ساختمان هتل و در میان طبقه پانزدهم الی هفدهم قرار گرفته اند. متراژ این سوئیت ها 45 متر مربعی می باشد و فضای نشیمن وسیع به همراه کاناپه های راحتی از جمله اصلی ترین ویژگی های آنها به حساب می آید. به منظور اینکه پریمیوم  سوئیت ها شرایط ایده آلی را برای اقامت دو میهمان بزرگسال قرار بدهند، تخت خواب این واحدها از نوع یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) انتخاب شده است.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت  کلاب

    سوئیت کلاب

    سوئیت های 45 متر مربعی کلاب از جمله سوئیت های خوش ظاهری هستند که پنجره های تماماً شیشه به همراه چشم اندازی زیبا از شهر و فضای سرسبز اطراف ساختمان هتل را دارا می باشند. این واحدهای فوق العاده شیک در میان طبقات هجدهم الی بیست و دوم که بالاترین طبقات ساختمان هستند قرار گرفته اند و به همین علت، چشم انداز دیدنی را از شهر و فضاهای سرسبز هتل به نمایش می گذارند. تخت خواب این سری سوئیت ها از نوع یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و برای همین مناسب دو میهمان بزرگسال خواهند بود. در اختیار داشتن قسمت نشیمن، چشم اندازی پانورامیک (سراسرنما) از شهر، پایه اتصال آیپاد، دستگاه پخش بلوری و همچنین کاناپه های راحتی از دیگر ویژگی های کلاب دلوکس ها به حساب می آید. لازم به ذکر است که میهمانان این واحدهای اقامتی امکان استفاده از خدمات ویژه تری که در سالن استراحت و پذیرایی کلاب لانج واقع در طبقه بیست و چهارم ساختمان هتل ارائه می شود را نیز خواهند داشت. این امکانات ویژه شامل امکان استفاده از اینترنت پرسرعت بیسیم رایگان، ارائه خدمات ویژه میز پذیرش و گردش در شهر، پذیرایی با پنج وعده غذایی در طول روز، امکان استفاده از سالن برگزاری جلسات کاری به صورت روزانه و همچنین بهره مندی از شرایط ورود و خروج اختصاصی می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پرمیوم دلوکس

    سوئیت پرمیوم دلوکس

    سوئیت های پریمیوم  دلوکس دارای متراژ وسیع 52 متر مربعی می باشند و با دکوراسیون شیک و مدرن خود، یکی از بهترین انتخاب ها برای تعداد دو میهمان بزرگسال خواهند بود. تخت خواب این سوئیت ها از نوع یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و در مورد دیگر ویژگی های آن می توان به در اختیار داشتن قسمت نشیمن، چشم اندازی پانورامیک (سراسرنما) از شهر، پایه اتصال آیپاد، دستگاه پخش بلوری و همچنین کاناپه های راحتی اشاره نمود. لازم به ذکر است که میهمانان این واحدهای اقامتی امکان استفاده از خدمات ویژه تری که در سالن استراحت و پذیرایی کلاب لانج واقع در طبقه بیست و چهارم ساختمان هتل ارائه می شود را نیز خواهند داشت. این امکانات ویژه شامل امکان استفاده از اینترنت پرسرعت بیسیم رایگان، ارائه خدمات ویژه میز پذیرش و گردش در شهر، پذیرایی با پنج وعده غذایی در طول روز، امکان استفاده از سالن برگزاری جلسات کاری به صورت روزانه و همچنین بهره مندی از شرایط ورود و خروج اختصاصی می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئيت استودیو

    سوئيت استودیو

    سوئیت های وسیع استودیو سوئیت دارای متراژ وسیع 65 متر مربعی می باشند و با دکوراسیون و فضای لوکس و همچنین چشم انداز زیبایی از شهر که به واسطه قرار داشتن در میان طبقات بالایی پانزدهم الی هفدهم هتل در اختیار دارند، یکی از بهترین انتخاب ها برای تعداد دو میهمان بزرگسال خواهند بود. تخت خواب این سوئیت ها از نوع یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و در مورد دیگر ویژگی های آن می توان به در اختیار داشتن قسمت نشیمن، چشم اندازی پانورامیک از شهر، پایه اتصال آیپاد، دستگاه پخش بلوری و همچنین کاناپه های راحتی اشاره نمود. لازم به ذکر است که میهمانان این واحدهای اقامتی امکان استفاده از خدمات ویژه تری که در سالن استراحت و پذیرایی کلاب لانج واقع در طبقه بیست و چهارم ساختمان هتل ارائه می شود را نیز خواهند داشت. این امکانات ویژه شامل امکان استفاده از اینترنت پرسرعت بیسیم رایگان، ارائه خدمات ویژه میز پذیرش و گردش در شهر، پذیرایی با پنج وعده غذایی در طول روز، امکان استفاده از سالن برگزاری جلسات کاری به صورت روزانه و همچنین بهره مندی از شرایط ورود و خروج اختصاصی می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    اگزکیوتیو سوئیت ها یکی از خاص ترین واحدهای اقامتی برای مدیران موفق و یا خانواده هایی می باشند که به دنبال اقامتی تجملی و خاطره انگیز در شهر بانکوک هستند. قرار داشتن در میان طبقات بیست و یکم الی بیست و دوم، چشم انداز این سوئیت ها را بیشتر از دیگر واحدها زیبا می کند. متراژ این واحدها در حدود 65 متر مربع می باشد و با در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یکی از بهترین انتخاب ها برای دو میهمان بزرگسال خواهند بود. در مورد دیگر ویژگی های این سری سوئیت ها می توان به در اختیار داشتن قسمت نشیمن، چشم اندازی پانورامیک (سراسرنما) از شهر، پایه اتصال آیپاد، دستگاه پخش بلوری و همچنین کاناپه های راحتی اشاره نمود. لازم به ذکر است که میهمانان این واحدهای اقامتی امکان استفاده از خدمات ویژه تری که در سالن استراحت و پذیرایی کلاب لانج واقع در طبقه بیست و چهارم ساختمان هتل ارائه می شود را نیز خواهند داشت. این امکانات ویژه شامل امکان استفاده از اینترنت پرسرعت بیسیم رایگان، ارائه خدمات ویژه میز پذیرش و گردش در شهر، پذیرایی با پنج وعده غذایی در طول روز، امکان استفاده از سالن برگزاری جلسات کاری به صورت روزانه و همچنین بهره مندی از شرایط ورود و خروج اختصاصی می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    متراژ اتاق های مدرن و بسیار شیک سینگل در حدود 35 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، فضای مناسبی را در اختیار یک میهمان بزرگسال قرار خواهند داد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید