• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ سوئیت سوپریور
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت سه خوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس
  • تخت های توئین سوئیت سه خوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت سوپریور
  • میز غذاخوری سوئیت سه خوابه
  • حمام و سرویس بهداشتی سوئیت ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 162 واحد اقامتی در هتل آپارتمان پنج ستاره مَرییِت اگزکیوتیو مِی فِر بانکوک وجود دارد. سوئیت های اقامتی این مجموعه به جهت فراهم کردن محیط و جوی مشابه با خانه هایی تجملی و همچنین یک اقامت خاطره انگیز، امکانات رفاهی مختلفی که در حد اندازه خانه های شخصی هستند را در اختیار دارند. در مورد امکانات رفاهی مشترک میان تمامی واحدهای یک الی سه خوابه این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، دکواراسیون مدرن، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای اتوی لباس، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، سشوار، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، امکان قرار گیری تخت خواب کودک، خدمات ارائه بطری آب معدنی، امکان قرار گیری تخت خواب های اضافی، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، میز تحریر، حوله دست و صورت، پنجره های تمام قد، تخت خواب و لحاف پر شده از پر، آشپزخانه با امکاناتی همچون یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، تستر نان، ظروف غذاخوری و همینطور قهوه ساز، کمد لباس، کاناپه و مبلمان راحتی ، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های کوئین (یک نفره بزرگ)، امکان قرار گیری تخت خواب کودک، خدمات ارائه بطری آب معدنی به صورت رایگان، خشک کن لباس، دیوارهای مجهز به عایق صوتی، پایه اتصال آیپاد، قسمت ناهار خوری، تلفن با خط مستقیم، کف تمام موکت، قسمت نشیمن وسیع، تلویزیون ال ای دی 40 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، رادیویی و دستگاه پخش بلوری، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) از ساعت 11:00 الی 23:00 اشاره کرد. 

  • سوئیت سوپریور

    سوئیت سوپریور

    واحدهای اقامتی سوپریور سوئیت دارای متراژ 54 متر مربعی هستند. این سری سوئیت های یک خوابه مجهز به قسمت نشیمن جداگانه می باشند و تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) برای آنها در نظر گرفته شده تا حداکثر سه میهمان بزرگسال بتواند اقامت راحتی را در آنها تجربه کند. امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کودک، امکان قرار گیری دو عدد تخت خواب اضافی، دو دستگاه تلفن، دو دستگاه تلویزیون تخت و همچنین در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر از دیگر ویژگی های سوپریور سوئیت ها می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دلوکس

    سوئیت دلوکس

    متراژ واحدهای دلوکس سوئیت در حدود 84 متر مربع می باشد. دلوکس سوئیت از جمله سوئیت های یک خوابه موجود در این هتل پنج ستاره است و تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) را در اختیار سه میهمان بزرگسال خود قرار خواهد داد. امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کودک، امکان قرار گیری دو عدد تخت خواب اضافی، دو دستگاه تلفن، در اختیار داشتن یک عدد سرویس بهداشتی، و یک عدد سرویس بهداشتی به همراه حمام،  میز ناهار خوری با ظرفیت چهار میهمان، دو دستگاه تلویزیون تخت و همچنین در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر از دیگر ویژگی های دلوکس سوئیت ها می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دو خوابه

    سوئیت دو خوابه

    سوئیت های دو خوابه متراژ 100 متر مربعی دارند. این سری واحدها به جهت فراهم کردن فضای مناسب برای اقامت و پذیرایی از تعداد 5 میهمان بزرگسال، تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) را در اتاق خواب اول و یک عدد تخت خواب کوئین (یک نفره بزرگ) را در اتاق خواب دوم خود در اختیار دارند. در مورد دیگر ویژگی های سوئیت های دو خوابه می توان به امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کودک، سه دستگاه تلفن، امکان قرار گیری دو عدد تخت خواب اضافی، در اختیار داشتن 2 عدد سرویس بهداشتی با حمام، میز ناهار خوری با ظرفیت چهار میهمان، سه دستگاه تلویزیون تخت و همچنین در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر اشاره نمود.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت سه خوابه

    سوئیت سه خوابه

    سوئیت های سه خوابه وسیع ترین و مجلل ترین واحدهای اقامتی در هتل آپارتمان مَرییِت اگزکیوتیو مِی فِر بانکوک هستند. متراژ این واحدها در حدود 131 متر مربع می باشد و فضای ایده آلی را در اختیار تعداد هفت میهمان بزرگسال قرار خواهند داد. اتاق خواب اول این واحد مجهز به یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، اتاق خواب دوم مجهز به یک عدد تخت خواب کوئین (یک نفره بزرگ) و همچنین اتاق خواب سوم نیز تعداد دو عدد تخت خواب یک نفره را به عنوان فضای خواب راحت در اختیار دارند. سایر ویژگی های سوئیت های سه خوابه شامل امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کودک، چهار دستگاه تلفن، امکان قرار گیری دو عدد تخت خواب اضافی، در اختیار داشتن 2 عدد سرویس بهداشتی با حمام، میز ناهار خوری با ظرفیت چهار میهمان، سه دستگاه تلویزیون تخت و همچنین در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    واحدهای اقامتی سینگل دارای متراژ 54 متر مربعی هستند. این سری سوئیت های یک خوابه مجهز به قسمت نشیمن جداگانه می باشند و تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) برای آنها در نظر گرفته شده تا یک میهمان بزرگسال بتواند اقامت راحتی را در آنها تجربه کند. امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کودک، امکان قرار گیری دو عدد تخت خواب اضافی، دو دستگاه تلفن، دو دستگاه تلویزیون تخت و همچنین در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر از دیگر ویژگی های سوپریور سوئیت ها می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید