• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • محوطه نشیمن سوئیت جونیور
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • سوئیت اگزکیوتیو هتل کرون پلازا بانکوک لومپینی پارک
  • سرویس چای و قهوه اتاق ها
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 243 واحد اقامتی در هتل پنج ستاره کرَون پلازا بانکوک لومیپنی پارک وجود دارد. طراحی هوشمندانه و فضای راحتی که در تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه وجود دارد، تضمین کننده اقامتی بی نقص و خاطره انگیز برای هر نوع میهمان خواهد بود. به همین علت امکانات رفاهی و آسایشی مختلفی در همگی آنها قرار داده شده که در مورد موارد مشترکشان می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، دکواراسیون مدرن، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای اتوی لباس و پرس شلوار، کمد لباس، یخچال، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، رخت آویز، سشوار، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، منوی بالشت، تخت خواب های طبی، مینی بار، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، میز تحریر، حوله دست و صورت، کاناپه، در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های یک نفره، امکان قرار گیری تخت خواب کودک، پایه نگهدارنده آیپاد، تلفن با خط مستقیم، کف تمام موکت، قسمت نشیمن وسیع، تلویزیون ال ای دی 40 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، رادیویی و دستگاه پخش بلوری، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد.

  • اتاق سوپریور

    اتاق سوپریور

    متراژ اتاق های سوپریور 34 متر مربعی می باشد و با امکانات رفاهی بسیار مناسب، فضای راحتی را برای اقامت دو میهمان بزرگسال خود فراهم می کنند. تخت خواب این اتاق ها از نوع یک تخت کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب یک نفره می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    اتاق های دلوکس با در اختیار داشتن فضای 46 متر مربعی، فضای وسیع تر و امکانات لوکس تری را نسبت به اتاق های سوپریور در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. تخت خواب این سری از اتاق های دلوکس از نوع یک تخت کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب یک نفره می باشد و فضای بسیار راحتی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار خواهند داد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق  کلاب

    اتاق کلاب

    متراژ این سری از واحدهای اقامتی کلاب در حدود 34 متر مربع می باشد و با چشم انداز زیبایی که به روی شهر بانکوک دارند، فضای بسیار شیکی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار خواهند داد. تخت خواب این اتاق ها از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب یک نفره می باشد و ضمن ارائه چشم اندازی منحصر به فرد، میهمانان آنها اجازه استفاده از خدمات سالن استراحت و پذیرایی کرَون پلازا کلاب لانج را هم خواهند داشت. امکاناتی که در این سالن واقع در طبقه سی و یکم ساختمان برای میهمانان در نظر گرفته شده و همه روزه از ساعت 6:30 صبح الی 23:00 دایر می باشد شامل پذیرایی با بوفه رایگان وعده صبحانه از ساعت 6:30 الی 10:30 صبح، پذیرایی با چای و قهوه در تمامی ساعات از روز به صورت رایگان در داخل این سالن، پذیرایی با انواع نوشیدنی و شیرینی کاناپه در شب و در میان ساعات 17:00 الی 20:00 در داخل همین سالن، امکان تحویل دیرهنگام اتاق تا ساعت 16:00 به صورت رایگان و در صورت فراهم بودن شرایط، پذیرایی با انواع میوه های تازه به صورت روزانه، امکان استفاده از اینترنت پر سرعت در داخل اتاق محل اقامت میهمانان و سالن پذیرایی، ارائه خدمات خدمتکار در صورت درخواست از ساعت 6:30 صبح الی ساعت 23:00، ورود و خروج اختصاصی به این سالن پذیرایی، ارائه خدمات لباسشویی و خشکشویی به صورت روزانه و رایگان، امکان برقراری تماس های داخلی به صورت رایگان از داخل اتاق محل اقامت میهمانان و همینطور امکان استفاده از اتاق برگزاری جلسات واقع در طبقه بیست و یکم هتل به صورت یک ساعت در روز می شوند. همچنین انتخاب اتاق با محدودیت استعمال دخانیات و یا عدم محدودیت آن به عهده مشتری می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت جونیور

    سوئیت جونیور

    سوئیت های جونیور با در اختیار داشتن متراژ 53 متر مربعی، دارای استانداردهای بالایی در این مجموعه هتل پنج ستاره هستند. تخت خواب این واحدها از نوع نوع یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و متناسب به منظور اقامت دو میهمان بزرگ هستند. چشم اندازی زیبا از شهر بانکوک تنها ویژگی استنثنایی این واحد نیست چرا که میهمانان آنها، اجازه استفاده از خدمات سالن استراحت و پذیرایی کرَون پلازا کلاب لانج را هم خواهند داشت. امکاناتی که در این سالن واقع در طبقه سی و یکم ساختمان برای میهمانان در نظر گرفته شده و همه روزه از ساعت 6:30 صبح الی 23:00 دایر می باشد شامل پذیرایی با بوفه رایگان وعده صبحانه از ساعت 6:30 الی 10:30 صبح، پذیرایی با چای و قهوه در تمامی ساعات از روز به صورت رایگان در داخل این سالن، پذیرایی با انواع نوشیدنی و شیرینی کاناپه در شب و در میان ساعات 17:00 الی 20:00 در داخل همین سالن، امکان تحویل دیرهنگام اتاق تا ساعت 16:00 به صورت رایگان و در صورت فراهم بودن شرایط، پذیرایی با انواع میوه های تازه به صورت روزانه، امکان استفاده از اینترنت پر سرعت در داخل اتاق محل اقامت میهمانان و سالن پذیرایی، ارائه خدمات خدمتکار در صورت درخواست از ساعت 6:30 صبح الی ساعت 23:00، ورود و خروج اختصاصی به این سالن پذیرایی، ارائه خدمات لباسشویی و خشکشویی به صورت روزانه و رایگان، امکان برقراری تماس های داخلی به صورت رایگان از داخل اتاق محل اقامت میهمانان و همینطور امکان استفاده از اتاق برگزاری جلسات واقع در طبقه بیست و یکم هتل به صورت یک ساعت در روز می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    اگزکیوتیو سوئیت های 99 متر مربعی ترکیبی از طراحی هوشمندانه و امکانات فناوری به روز هستند. تخت خواب این واحدها از نوع یک تخت کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد تا فضای مجللی را در اختیار چهار میهمان بزرگسال خود قرار بدهند. قسمت نشیمن و قسمت ناهار خوری جداگانه و همینطور در اختیار داشتن چشم انداز ویژه از شهر از جمله اصلی ترین ویژگی های این سوئیت ها هستند. لازم به ذکر است که میهمانان این سوئیت ها، اجازه استفاده از خدمات سالن استراحت و پذیرایی کرَون پلازا کلاب لانج را هم خواهند داشت. امکاناتی که در این سالن واقع در طبقه سی و یکم ساختمان برای میهمانان در نظر گرفته شده و همه روزه از ساعت 6:30 صبح الی 23:00 دایر می باشد شامل پذیرایی با بوفه رایگان وعده صبحانه از ساعت 6:30 الی 10:30 صبح، پذیرایی با چای و قهوه در تمامی ساعات از روز به صورت رایگان در داخل این سالن، پذیرایی با انواع نوشیدنی و شیرینی کاناپه در شب و در میان ساعات 17:00 الی 20:00 در داخل همین سالن، امکان تحویل دیرهنگام اتاق تا ساعت 16:00 به صورت رایگان و در صورت فراهم بودن شرایط، پذیرایی با انواع میوه های تازه به صورت روزانه، امکان استفاده از اینترنت پر سرعت در داخل اتاق محل اقامت میهمانان و سالن پذیرایی، ارائه خدمات خدمتکار در صورت درخواست از ساعت 6:30 صبح الی ساعت 23:00، ورود و خروج اختصاصی به این سالن پذیرایی، ارائه خدمات لباسشویی و خشکشویی به صورت روزانه و رایگان، امکان برقراری تماس های داخلی به صورت رایگان از داخل اتاق محل اقامت میهمانان و همینطور امکان استفاده از اتاق برگزاری جلسات واقع در طبقه بیست و یکم هتل به صورت یک ساعت در روز می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    متراژ اتاق های سینگل 34 متر مربع می باشد و با امکانات رفاهی بسیار مناسب، فضای راحتی را برای اقامت یک میهمان بزرگسال خود فراهم می کنند. تخت خواب این اتاق ها از نوع یک تخت کینگ (دو نفره بزرگ) یا دو تخت خواب یک نفره می باشد.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید