• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دوبلکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق گرند دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت پنت هاوس
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوبلکس
  • میز غذاخوری سوئیت پنت هاوس
  • تخت های توئین اتاق گرند دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پنت هاوس
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 174 واحد اقامتی در هتل پنج ستاره میوز بانکوک لانگ سوان ام گالری کالکشن وجود دارد. واحدهای اقامتی این مجموعه مناسب میهمانانی می باشد که به دنبال تجربه اقامت لوکس در شهر بانکوک هستند و چنین واحدهای در کل به اتاق و سوئیت های وسیع و پر امکانات تقسیم می شوند. در مورد امکانات رفاهی مشترک میان تمامی این واحدها می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای اتوی لباس، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، سشوار، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، مینی بار، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، پایه اتصال آیپاد، خدمات ارائه آب آشامیدنی به صورت رایگان، خدمات واکس و پولیش کفش به صورت رایگان، تخت خواب های با عرض بیش از 2 متر، دیوارهای مجهز به عایق صوتی، کف تمام پارکت، چشم اندازی از شهر بانکوک، حوله دست و صورت، در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر و یا فضای باغ هتل، میز تحریر و فضای کاری وسیع، کمد لباس، کاناپه، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های یک نفره، تلفن با خط مستقیم، کف تمام پارکت، قسمت نشیمن وسیع، تلویزیون ال ای دی 40 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی و همچنین دستگاه پخش بلوری، سرویس حمام و دستشویی مجهز به وان و با کف پوشی از سنگ مرمر و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد. 

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    بالغ بر 88 مورد از واحدهای اقامتی هتل میوز بانکوک را اتاق های دلوکس تشکیل داده اند. متراژ این واحد در حدود 39 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، انتخابی مناسب برای اقامت سه میهمان بزرگسال خواهند بود. امکان اتصال به اتاق های دیگر و همچنین در اختیار داشتن ورودی اختصاصی از جمله سایر ویژگی های این واحدها می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق گرند دلوکس

    اتاق گرند دلوکس

    واحدهای 39 متر مربعی گرند دلوکس در قسمت گوشه از ساختمان هتل قرار گرفته و به همین علت، ارائه کننده چشم اندازی 180 درجه ای از خط جدا کننده آسمان و شهر زیبای بانکوک هستند. تمامی 32 مورد از این اتاق ها دارای امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره هستند تا ایده آل برای اقامت حداکثر سه میهمان بزرگسال خود باشند. امکان اتصال به اتاق های دیگر و همچنین در اختیار داشتن ورودی اختصاصی از جمله سایر ویژگی های این واحدها می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو

    اتاق اگزکیوتیو

    اتاق های مجلل اگزکیوتیو با در اختیار داشتن فضا و امکانات لوکس تر نسبت به سایر اتاق ها، همگی در شش طبقه بالایی ساختمان این هتل پنج ستاره قرار گرفته اند. در کنار در اختیار داشتن چشم اندازی دیدنی از شهر بانکوک، این اتاق ها با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، مناسب اقامت حداکثر سه میهمان بزرگسال می باشند. امکان اتصال به اتاق های دیگر و همچنین در اختیار داشتن ورودی اختصاصی از جمله سایر ویژگی های این واحدها می باشند. لازم به ذکر است که میهمانان اتاق های یاما اگزکیوتیو عضو ویژه کلاب لا بوتیک می شوند و می توانند از امکانات ویژه تری نظیر پذیرایی با انواع شیرینی کاناپه، دسر و نوشیدنی در رستوران لو سالون در میان ساعات 4:30 الی 6:30 عصر به صورت رایگان، بهره مندی از محصولات بهداشتی درجه یک شانگهای تانگ و امکان تحویل فوری و تخیله دیرهنگام اتاق بهره مند بشوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دوبلکس

    سوئیت دوبلکس

    تعداد شش مورد از سوئیت های موجود در هتل میوز بانکوک از نوع دوبلکس می باشند. متراژ این سوئیت شیک و زیبا در حدود 76 متر مربع می باشد و متشکل از قسمت نشیمن در طبقه اول و قسمت اتاق خواب در طبقه دوم می شود. طبقه اول فضای مناسبی برای استراحت بوده و طبقه دوم این واحد نیز قسمت استراحت بی نظیری می باشد. همچنین این سوئیت با در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یکی از برترین انتخاب ها برای اقامت تعداد سه میهمان بزرگسال می باشند. سایر ویژگی هایی که سوئیت دوبلکس در اختیار میهمانان خود قرار می دهد شامل قسمت نشیمن وسیع، سقف های بلند و در اختیار داشتن دستگاه قهوه ساز اسپرسو می شوند. لازم به ذکر است که میهمانان سوئیت های دوبلکس عضو ویژه کلاب لا بوتیک می شوند و می توانند از امکانات ویژه تری نظیر پذیرایی با انواع شیرینی کاناپه، دسر و نوشیدنی در رستوران لو سالون در میان ساعات 4:30 الی 6:30 عصر به صورت رایگان، بهره مندی از محصولات بهداشتی درجه یک شانگهای تانگ و امکان تحویل فوری و تخیله دیرهنگام اتاق بهره مند بشوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت پنت هاوس

    سوئیت پنت هاوس

    سوئیت های پنت هاوس وسیع ترین و مجلل ترین واحدهای اقامتی هتل میوز بانکوک هستند که متراژ 216 متر مربعی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. دکور به سبک تایلندی، فضای وسیع برای برگزاری میهمانی های اختصاصی، در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و همینطور فضای مناسب برای اقامت سه میهمان بزرگسال از اصلی ترین ویژگی های سوئیت پنت هاوس می باشند. سایر ویژگی های این سوئیت بی رقیب شامل جکوزی در قسمت حمام، قسمت ناهار خوری، آشپزخانه با امکانات کامل، سرویس بهداشتی اضافی برای میهمانان بیشتر، سه بالکن مجهز به صندلی، سقف های بلند و در اختیار داشتن دستگاه قهوه ساز اسپرسو می شوند. لازم به ذکر است که میهمانان پارانیم پنت هاوس عضو ویژه کلاب لا بوتیک می شوند و می توانند از امکانات ویژه تری نظیر پذیرایی با انواع شیرینی کاناپه، دسر و نوشیدنی در رستوران لو سالون در میان ساعات 4:30 الی 6:30 عصر به صورت رایگان، بهره مندی از محصولات بهداشتی درجه شانگهای تانگ و امکان تحویل فوری و تخیله دیرهنگام اتاق بهره مند بشوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    بالغ بر 88 مورد از واحدهای اقامتی هتل میوز بانکوک را اتاق های سینگل تشکیل داده اند. متراژ این واحد در حدود 39 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، انتخابی مناسب برای اقامت یک میهمان بزرگسال خواهند بود. امکان اتصال به اتاق های دیگر و همچنین در اختیار داشتن ورودی اختصاصی از جمله سایر ویژگی های این واحدها می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید