• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • اتاق پرمیر هتل مندرین اورچد سنگاپور
  • اتاق کلاب هتل مندرین اورچد سنگاپور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • تخت بزرگ اتاق پرمیر کلاب
  • تخت بزرگ اتاق سوپریور دلوکس
  • تخت بزرگ اتاق پرمیر کلاب
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

تمام اتاق های هتل مندرین اورچد سنگاپور بسیار لوکس طراحی شده اند و با امکاناتی مانند دسترسی به اینترنت بیسیم و سیمی رایگان، تلویزیون ال ای دی با کانال های ماهواره ای، خدمات نظافت روزانه، خدمات ارائه بطری آب معدنی رایگان، مینی بار، خط تلفن بین المللی مستقیم با پیغامگیر صوتی، گاوصندوق الکترونیکی، تلویزیون اینترنت پروتکل (یک سیسم پیشرفته فن آوری که امکان دسترسی به خدماتی مانند ورود و خروج سریع، رزرو رستوران، تماشای فیلم و چک کردن پروازها را فراهم می آورد.) از شما پذیرایی می کنند. همچنین برای تمام آنها حمام مجهز با روشویی، وان و دوش در نظر گرفته شده است.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    این اتاق های 28 متر مربعی بسیار لوکس طراحی شده اند و دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا کوئین (یک نفره بزرگ) و یا توئین می باشند. این اتاق ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال و دو کودک زیر پنج سال مناسبند و برای آنها میز کار بسیار بزرگ و یک دستشویی در نظر گرفته شده است. در ضمن امکان قرار دادن تخت خواب اضافی در صورت موجود بودن و پرداخت هزینه مازاد در این اتاق ها وجود دارد. همچنین اتاق ها با عدم ممنوعیت استعمال دخانیات و متناسب با نیازهای خاص میهمانان در صورت موجود بودن ارائه می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سوپریور دلوکس

    اتاق سوپریور دلوکس

    این اتاق های 28 متر مربعی بسیار لوکس با رنگ های روشن و کرم طراحی شده اند، در طبقات بالایی هتل قرار گرفته اند و با چشم انداز بسیار جذاب و دیدنی به شهر از شما پذیرایی می کنند. این اتاق ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال و دو کودک زیر پنج سال مناسبند و برای آنها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا یک تخت خواب کوئین (یک نفره بزرگ) و یا دو تخت خواب توئین، فضای کاری مجزا و یک دستشویی در نظر گرفته شده است. در ضمن امکان قرار دادن تخت خواب اضافی در صورت موجود بودن و پرداخت هزینه مازاد در این اتاق ها وجود دارد. همچنین اتاق ها با عدم ممنوعیت استعمال دخانیات و متناسب با نیازهای خاص میهمانان در صورت موجود بودن ارائه می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیر

    اتاق پرمیر

    این اتاق های 33 متر مربعی بسیار لوکس طراحی شده اند، در طبقات بالایی هتل قرار گرفته اند و با چشم انداز بسیار جذاب و دیدنی به خط افق آسمان شهر از شما پذیرایی می کنند. این اتاق ها برای اقامت دو فرد بزرگسال و دو کودک زیر پنج سال مناسبند و برای آنها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا یک تخت خواب کوئین (یک نفره بزرگ)، فضای کاری مجزا و یک دستشویی در نظر گرفته شده است. در ضمن امکان قرار دادن تخت خواب اضافی در صورت موجود بودن و پرداخت هزینه مازاد در این اتاق ها وجود دارد. استعمال دخانیات در این اتاق ها ممنوع می باشد. همچنین اتاق ها متناسب با نیازهای خاص میهمانان در صورت موجود بودن ارائه می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق  کلاب

    اتاق کلاب

    این اتاق های 28 متر مربعی بسیار لوکس طراحی شده اند، در طبقات بالایی هتل قرار گرفته اند و با چشم انداز بسیار جذاب و دیدنی به خط افق آسمان شهر از شما پذیرایی می کنند. این اتاق ها برای اقامت دو فرد بزرگسال و دو کودک زیر پنج سال مناسبند و برای آنها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو تخت خواب توئین، فضای کاری مجزا، پارکینگ رایگان، یک دستشویی، خدمات تعویض ملحفه روانه و حمام بسیار مجهز با روشویی، وان مرمر، دوش احاطه شده با شیشه و لوازم بهداشتی مارک اِلمیس در نظر گرفته شده است. در ضمن امکان قرار دادن تخت خواب اضافی در صورت موجود بودن و پرداخت هزینه مازاد در این اتاق ها وجود دارد. استعمال دخانیات در این اتاق ها ممنوع می باشد. همچنین اتاق ها متناسب با نیازهای خاص میهمانان در صورت موجود بودن ارائه می شوند. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به کلاب لانج مِریتوس و بهره مندی از مزایای آن مانند خدمات ورود و خروج اختصاصی، سرو بوفه صبحانه در کلاب لانج مِریتوس از ساعت 6:30 تا 10:30، ارائه کوکتل غروب آفتاب از ساعت 18 تا 20، دسترسی به اینترنت رایگان، ارائه قهوه، چای و نوشیدنی های رفع خستگی در طول روز، امکان استفاده رایگان از اتاق جلسات روزانه به مدت یکساعت، خدمات اتو و خشکشویی معمولی روزانه برای دو تیکه لباس، امکان برقراری تمای های محلی رایگان و خدمات ارائه روزنامه محلی رایگان هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرمیر  کلاب

    اتاق پرمیر کلاب

    این اتاق های 49 متر مربعی بسیار لوکس طراحی شده اند و با امکاناتی منحصر به فرد و فوق العاده از شما پذیرایی می کنند. این اتاق ها برای اقامت دو فرد بزرگسال و دو کودک زیر پنج سال یا سه فرد بزرگسال مناسبند و برای آنها یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو تخت خواب توئین، فضای کاری مجزا، پارکینگ رایگان، یک دستشویی، خدمات تعویض ملحفه روانه و حمام بسیار مجهز با روشویی، وان مرمر، دوش احاطه شده با شیشه و لوازم بهداشتی مارک اِلمیس در نظر گرفته شده است. در ضمن امکان قرار دادن تخت خواب اضافی در صورت موجود بودن و پرداخت هزینه مازاد در این اتاق ها وجود دارد. استعمال دخانیات در این اتاق ها ممنوع می باشد. همچنین اتاق ها متناسب با نیازهای خاص میهمانان در صورت موجود بودن ارائه می شوند. ساکنین این اتاق ها دارای دسترسی به کلاب لانج مِریتوس و بهره مندی از مزایای آن مانند خدمات ورود و خروج اختصاصی، سرو بوفه صبحانه در کلاب لانج مِریتوس از ساعت 6:30 تا 10:30، ارائه کوکتل از ساعت 18 تا 20، دسترسی به اینترنت رایگان، ارائه قهوه، چای و نوشیدنی های رفع خستگی در طول روز، امکان استفاده رایگان از اتاق جلسات روزانه به مدت یکساعت، خدمات اتو و خشکشویی معمولی روزانه برای دو تیکه لباس، امکان برقراری تمای های محلی رایگان و خدمات ارائه روزنامه محلی رایگان هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    این سوئیت های 52 متر مربعی بسیار لوکس طراحی شده اند، در طبقات بالایی هتل قرار گرفته اند و با چشم انداز بسیار جذاب و دیدنی به خط افق آسمان شهر از شما پذیرایی می کنند. سوئیت های اگزکیوتیو برای اقامت دو فرد بزرگسال و دو کودک زیر پنج سال یا سه فرد بزرگسال مناسبند و برای آنها یک اتاق خواب مجزا با تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، فضای نشیمن مجزا، پارکینگ رایگان، خدمات تعویض ملحفه روانه و حمام بسیار مجهز به روشویی دوقلو، دوش ماساژ هیدروجت، وان مرمر، دوش احاطه شده با شیشه و لوازم بهداشتی مارک اِلمیس در نظر گرفته شده است. در ضمن امکان قرار دادن تخت خواب اضافی در صورت موجود بودن و پرداخت هزینه مازاد در این سوئیت ها وجود دارد. استعمال دخانیات در این سوئیت ها ممنوع می باشد. همچنین سوئیت ها متناسب با نیازهای خاص میهمانان در صورت موجود بودن ارائه می شوند. ساکنین این سوئیت ها دارای دسترسی به کلاب لانج مِریتوس و بهره مندی از مزایای آن مانند خدمات ورود و خروج اختصاصی، سرو بوفه صبحانه در کلاب لانج مِریتوس از ساعت 6:30 تا 10:30، ارائه کوکتل از ساعت 18 تا 20، دسترسی به اینترنت رایگان، ارائه قهوه، چای و نوشیدنی های رفع خستگی در طول روز، امکان استفاده رایگان از اتاق جلسات روزانه به مدت یکساعت، خدمات اتو و خشکشویی معمولی روزانه برای دو تیکه لباس، امکان برقراری تمای های محلی رایگان و خدمات ارائه روزنامه محلی رایگان هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    این اتاق های 28 متر مربعی بسیار لوکس طراحی شده اند و دارای یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) یا کوئین (یک نفره بزرگ) و یا توئین می باشند. این اتاق ها برای اقامت یک میهمان بزرگسال مناسبند و برای آنها میز کار بسیار بزرگ و یک دستشویی در نظر گرفته شده است. در ضمن امکان قرار دادن تخت خواب اضافی در صورت موجود بودن و پرداخت هزینه مازاد در این اتاق ها وجود دارد. همچنین اتاق ها با عدم ممنوعیت استعمال دخانیات و متناسب با نیازهای خاص میهمانان در صورت موجود بودن ارائه می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید