• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر
  •  بازارهای نوشهر شهر مازندران استان نوشهر


بازارهای نوشهر

نام مرکز خرید

Noshahr Markets

شهرستان

نوشهر

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

آدرس

استان مازندران، شهرستان نوشهر

معرفی بازارهای نوشهر
جاذبه های استان مازندران از مهمترین مقاصد گردشگری شمال کشور هستند که تنها به مناظر و طبیعت زیبا و همچنین آب و هوای معتدل آن محدود نمی شود. بازارهای نوشهر یکی از مکان های دیدنی در این استان هستند که می توانید در سفر بعدی خود به این استان سرسبز از آنها دیدن کنید.
شهرستان نوشهر علاوه بر داشتن مناظر طبیعی بکر و مناطق روستایی زیبا، دارای مکان های دیدنی دیگری از جمله بازارهای پر جنب و جوش است که در صورت سفر به این شهرستان به شما پیشنهاد می کنیم حتما از آنها بازدید کنید. در ادامه به معرفی این بازارهای زیبا می پردازیم.
مرکز خرید آریازی: این یک مرکز تجاری تازه تاسیس و نه چندان بزرگ است که در بلوار نوشهر و در خیابان کریمی قرار دارد. این یک مرکز خرید نسبتا مدرن و زیباست که در آن می توانید کالاهایی نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم کادویی و تزئینی، اسباب بازی و لوازم منزل را خریداری کنید.

بازار روز نوشهر: بازار روز نوشهر علاوه بر اینکه محلی برای تامین مواد غذایی تازه از سبزیجات گرفته تا سیر، انواع ماهی تازه و شور، ترشی، برنج و دیگر خوراکی های خوشمزه شمالی است، از مکان های دیدنی نوشهر نیز به ‌شمار می‌رود. این بازار محلی و روزانه جذابیت خاصی دارد و در صورتی که قصد خرید محصولات محلی را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما از آن بازدید کنید. این بازار شامل دو قسمت ماهی فروشان و بازار میوه و سبزیجات است. در قسمت ماهی فروشان انواع ماهی های تازه برای فروش ارائه می شود و در قسمت تره بار نیز انواع و اقسام میوه های تازه، انواع زیتون، ترشی، لواشک و انواع سبزی های محلی به فروش می رسد. 

مجتمع تجاری الماس نوشهر: مجتمع الماس نوشهر، به عنوان بزرگترین پروژه تجاری-اداری-تفریحی استان مازندران، یکی دیگر از بازار های مدرن و تازه تاسیس نوشهر است که در قلب این شهرستان قرار دارد. هدف از این پروژه، ساخت مجموعه ای در خور پتانسیل های بالای اقتصادی کشور و خصوصا غرب استان مازندران بوده است.
بخش تجاری این مجتمع شامل ۱۵۰ واحد است که در ۴ طبقه (همکف تا سوم) با متراژهای متنوع طراحی شده است و دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع مرکزی، 12رشته پله برقی، دو دستگاه آسانسور و ژک راه پله اختصاصی، سیستم حفاظتی پیشرفته و انبارهای اختصاصی با متراژ متنوع در فضای پارکینگ است. 
بخش اداری این مجتمع دارای ۶۰ واحد اداری است که در ۴ طبقه (چهارم تا هفتم) با چشم انداز دریا و جنگل طراحی شده است و دارای امکاناتی نظیر دو ورودی مجزا در دو سمت شرق و غرب پروژه، چهار دستگاه آسانسور و دو راه پله اختصاصی، لابی بزرگ و باشکوه مرکزی در میان طبقات است و هر واحد ادارای دارای ورودی اختصاصی با درب ضد سرقت، سرویس بهداشتی و آبدارخانه مجزا می باشد.
بخش تفریحی آن نیز دارای یک شهر بازی مدرن است. این مجتمع یکی از مجهزترین و زیباترین مراکز تفریحی منطقه است که با زیربنای حدود ۱۶۰۰ متر مربع طراحی شده است و با توجه به هم تراز بودن با طبقه سوم تجاری و مجموعه فود کورت سبب تردد بیشتر در این منطقه می شود.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

مراکز خرید نزدیک به بازارهای نوشهر

دیدنی های نزدیک به بازارهای نوشهر

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید