• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • رستوران باغ رستوران نخلستان شهر شیراز
  • رستوران باغ رستوران نخلستان شهر شیراز


باغ رستوران نخلستان

نام رستوران

Nakhlestan Restaurant

نوع رستوران

رستوران ایرانی

استان

شهرستان

شیراز

ناحیه

اطراف شهر

نوع غذا

رستوران ایرانی

مدت زمان بازدید

زمان صرف غذا 1 الی 2 ساعت

ساعت بازدید

از ساعت 7:00 الی 00:00

آدرس

فارس، شیراز، بلوار صنایع، پس از 20 متری فرمانداری

معرفی باغ رستوران نخلستان
در صورتی که به شیراز سفر کردید باغ رستوران نخل با اصالت بوشهری یکی از بهترین انتخاب ها برای تجربه و لذت بردن  از طعم غذاهای جنوبی است. این مجموعه علاوه بر منو متنوع، از فضای باز بسیار جذاب و دل انگیز که برای عکاسی هم مناسب است برخوردار می باشد. همچنین بار سالاد طراحی شده به شکل کشتی که شامل طیف گسترده ای از شیرینیجات و ترشیجات جنوبی است از دیگر جاذبه های این رستوران شمرده می شود. از دیگر مزایای این مجموعه به تزیین چشم نواز و هوس برانگیز غذاها، بهداشتی بودن غذا ها و استفاده از سلفون برای حفظ پرس های غذا از هرگونه آلودگی می توان اشاره کرد.

منو غذاهای رستوران نخلستان شیراز
غذاهای متنوعی در این رستوران سرو می شوند. از جمله غذاهای دریایی رستوران نخلستان می توان به استیک ماهی، قزل آلا سوخاری، میگو سوخاری، ماهی کباب، فیش فینگر، میگو کرانچی، شنیسل میگو، شاه میگو با برنج اسپانیایی، میگو گریل و میکس دریایی اشاره کرد.
غذاهای چلویی این رستوران نیز شامل سبزی پلو با ماهی شوریده یا ماهی شیر، چلو کباب مخصوص، چلو کباب برگ، چلو کباب بره، چلو کباب کوبیده، قلیه ماهی با چلو، ته چین مرغ و زرشک پلو با مرغ است.
دیزی، استیک شاتوبریان، جوجه حلزونی، فیله منیون ، جوجه چینی، خوراک سبزیجات، شیشلیک شاندیز، کباب بره لاری، کباب بختیاری، کباب کبک، کباب مخصوص نخلستان، جوجه بختیاری، ک
باب بلدرچین، جوجه برگی، کباب لقمه، سایر غذاهای رستوران چشم نواز نخلستان به شمار می آیند. 

نکته: استفاده از بار سالاد در این مجموعه اجباری است.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

رستوران ها نزدیک به باغ رستوران نخلستان

دیدنی های نزدیک به باغ رستوران نخلستان

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

آب و هوا

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید