• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی از پول ساید بار
  • پول بار هتل ساوادی پاتونگ
  • محوطه نشیمن پلوئندی لابی لانج
  • رستوران رویدی هتل ساوادی پاتونگ


لابی لانج و تراس پلوئندی

نام رستوران

Ploendi Lobby Lounge&Terrace

نوع رستوران

کافه ، بار و لانج

شهر

منطقه

پاتونگ بیچ (Patong Beach)

نوع غذا

کافه ، بار و لانج

نرخ قیمت ورودی

معمولی

آدرس

no 21 Sainamyen Road, Patong, Kathu, 83150 Patong Beach, Thailand

این مکان در طبقه اول ضلع اِی (A) در محوطه لابی قرار گرفته و با طراحی بسیار زیبا و چشم نواز در فضایی گرم و صمیمی پذیرای میهمانان خواهد بود. در این مکان فوق العاده از صرف تازه ترین ساندویچ ها، برترین آبمیوه های استوایی و باکیفیت ترین نوشیدنی های گرم لذت ببرید و با نوشیدن انواع نوشیدنی لذت خود را کامل نمایید. همچنین خدمات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) روزانه از ساعت 6:30 تا 23:30 در این مکان ارائه می شود. این لابی لانج با سرو انواع میان وعده های سبک و نوشیدنی های روزانه از ساعت 11 تا 23 آماده خدمت رسانی به میهمانان خواهد بود.

امتحان کوکتل های بارتِندرز (مسئولین بار)
این برنامه روزانه از ساعت 10 تا 23 با سرو پنج نوع کوکتل برتر و صاحب جوایز تایلندی ارائه می شود.

تراس پلوئندی Ploendi Terrace
این مکان در طبقه اول ضلع اِی (A) در محوطه لابی قرار گرفته و در فضایی گرم و مملوء از انرژی های مثبت پذیرای میهمانان خواهد بود. در هنگام غروب آفتاب برای تجربه یکی از زیباترین خاطرات زندگیتان به این تراس بروید و با شرکت در برنامه باربیکیو آن لحظاتی بی تکراری را برای خود رقم زنید. تراس پلوئندی روزانه از ساعت 7 تا 18 با سرو انواع قهوه، شیرینی و نوشیدنی و از ساعت 18 تا 22 با ارائه برنامه باربیکیو آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد. 

برنامه چای بعدازظهر
این برنامه روزانه در تراس پلوئندی یا سوئیت اختصاصی میهمانان برگزار می شود. برنامه ای جذاب با سرو انواع شیرینی های محبوب ارروپایی همراه با میان وعده های سبک پوکتی که لذت صرف آنها با نوشیدن یک فنجان چای بسیار باکیفیت تکمیل می شود.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

رستوران ها نزدیک به لابی لانج و تراس پلوئندی

دیدنی های نزدیک به لابی لانج و تراس پلوئندی

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

معرفی 5 مکان مقرون به صرفه برای زندگی کوچ نشینی دیجیتال در آسیا

به دنبال مکانی مقرون به صرفه برای زندگی به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی هستید؟ با ارزان‌ترین نقاط مهم کوچ نشینی دیجیتال در آسیا آشنا شوید! بسیاری از محبوب ترین مقاصد کوچ نشینی دیجیتالی در جهان ارزان نیستند. حتی در آسیا، جایی که می‌ توانید ارزان‌ ترین شهرها را برای کوچ نشینی دیجیتالی پیدا کنید، باید بدانید کجا را جستجو کنید.

متن کامل مقاله

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

متن کامل مقاله

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید