• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  تم پارک آبی اوشن شهر هرمزگان استان کیش
  •  تم پارک آبی اوشن شهر هرمزگان استان کیش
  •  تم پارک آبی اوشن شهر هرمزگان استان کیش
  •  تم پارک آبی اوشن شهر هرمزگان استان کیش
  •  تم پارک آبی اوشن شهر هرمزگان استان کیش


تم پارک آبی اوشن

نام مرکز دیدنی

Ocean Water Park in Kish

نوع مرکز دیدنی

پارک آبی

استان

شهرستان

بندر لنگه

ناحیه

ساحلی

مدت زمان بازدید

5 ساعت

ساعت بازدید

همه روزه 9-16 (روزهای زوج مخصوص بانوان و روزهای فرد مخصوص آقایان)

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

نیمروز حدود 95000 تومان و روز کامل 115000 تومان

آدرس

استان هرمزگان، کیش، خیابان جهان

اولین پارک آبی روباز و اولین تم پارک آبی ایران «تم پارک آبی اوشن» است. این پارک آبی تحت نظارت یکی از مشاهیر NFFC دیزنی (طراح معمار و مدیر هنری دیزنی) به نام «احمد جعفری» در جزیره زیبای کیش به مساحت 5.6 هکتار در 18 بهمن ماه سال 1395 خورشیدی به بهره برداری رسید. فضای مهیج و زیبای این پارک الهام گرفته از داستان راز قلعه خورشید است و با ایجاد بخش های متنوع همچون اسپا (فضایی برای ماساژ و سلامت پوست و بدن)، 13 راید، 4 استخر شنا، 2 رستوران، 4 نوشیدنی فروشی و 2 منطقه خرید فضایی شاد و دلپذیر را برای گردشگران به وجود آورده است.
داستان راز قلعه خورشید برگرفته از داستانی در رابطه با حمله گروهی از دزدان دریایی به یک جزیره است. راید های تم پارک آبی اوشن شامل بخش هایی نظیر پیچالوپ، آدرنالین، رالی راید، آناکوندا، دینگل، گرداب، مارپیچ، چالاب، راشین ریور، برکو، سونامی و موج آب است و استخر های شنای آن به اسامی، آبان، آبتین، رابو و دینگو است. از امکانات بسیار خوب این فضا اختصاص دادن روزهایی برای بانوان است تا بتوانند علاوه بر استفاده از سایر بخش های پارک از حمام آفتاب نیز در فضایی باز استفاده کنند. پلومریا اسپا با محیطی آرامش بخش، دارای انواع ماساژ ها برای بازدید کنندگان این مجموعه است. در کنار تمامی سرگرمی های جذاب تم پارک اوشن کیش می توان از غذا و نوشیدنی های این مجموعه خرید کرد و لذت بردن در این مکان را دو چندان نمود. مکان های فروش نوشیدنی و غذاهای تم پارک اوشن با نام های متفاوت، همچون فست فود «چیکو» رستوران پرماجرا «زامبو زیمبو» کیوسک های نوشیدنی سرد «فروتیلا»، نوشیدنی های جادویی «غار جتسمینا»، نوشیدنی های آرامش بخش با «کافیسا» و کیوسک «نوشاک» با سرو سالاد میوه و آب میوه طبیعی آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز می باشد. 

نکته: در پارک آبی پوشیدن لباس مناسب الزامی است و از بردن اشیاء گران قیمت پرهیز کنید. برای استفاده از برخی بازی ها در این تم پارک لازم است بلند تر از 120 سانتی متر باشید همچنین کودکان زیر 12 سال باید به همراه فردی بالاتر از 18 سال باشند.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به تم پارک آبی اوشن

دیدنی های نزدیک به تم پارک آبی اوشن

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید