• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل دانا لنکاوی
  • میز پذیرش هتل دانا لنکاوی
  • کلاب کودکان هتل دانا لنکاوی
  • سالن ورزشی هتل دانا لنکاوی
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • استخر روباز هتل دانا لنکاوی
  • میز بیلیارد هتل دانا لنکاوی
  • رستوران پلنترز هتل دانا لنکاوی
  • رستوران تراس هتل دانا لنکاوی
  • لانج وراندا هتل دانا لنکاوی
  • نمای تخت بزرگ اتاق مرچنت
  • محوطه نشیمن سوئیت کونتس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت داشس
  • تخت های توئین اتاق مرچنت
  • نمای تخت بزرگ اتاق گرند مرچنت
  • تخت های توئین اتاق وایس ری
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کونتس
  • نمای تخت بزرگ اتاق مارینا
  • نمای تخت بزرگ اتاق وایس ری

مرکز سلامتی و اسپا

اسپا دِ دانا
این اسپا در طبقه بالایی هتل و در مجاورت مرکز تناسب اندام قرار گرفته و مجموعه ای گسترده از انواع روش های درمانی را ارائه می دهد. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 9 تا 23 از امکانات این مکان استفاده نمایند.

ماساژها
ماساژ مالایی سنتی اوروت
در این روش ماساژ درمانی ازتکنیک های مالایی سنتی به کمک حرکات فشاری عمیق و روغن های خالص ضروری برای دستیابی به طراوت جسمی فوق العاده ای استفاده می شود.

ماساژ آروماتراپی
ماساژ آروماتراپی یک تکنیک جامع و آرامش بخش می باشد که به کمک روغن های خالص برای ایجاد توازن پوست و دستیابی به آرامشی فوق العاده چه از لحاظ جسمی و چه روحی انجام می شود. 

ماساژ بَلِنیز سنتی
این تکنیک درمانی به کمک روغن های خالص و ضروری و با استفاده از حرکات فشاری به کمک کف دست و انگشتان انجام می شود. انجام این تکنیک کمک شایانی به افزایش میزان گردش خون، جریان اکسیژن رسانی و افزایش گردش انرژی در اطراف بدن می کند. با انتخاب این روش به آرامش فوق العاده ای دست یابید.

ماساژ هات استون (سنگ داغ)
این تکنیک آرامش بخش به کمک سنگ های داغ انجام می شود و انجام آن کمک شایانی به کاهش دردها و گرفتگی های ماهیچه ای می کند.

ماساژ تایلندی
در این تکنیک از حرکات ضربه ای، کششی  و فشاری برای کاهش دردهای ماهیچه ای، استرس و افزایش میزان گردش انرژی استفاده می شود. به ماساژ تایلندی در بعضی موارد ماساژ پَسیو یوگا نیز گفته می شود.

ماساژ پِرِنتِتال
این تکنیک ماساژ درمانی با رعایت اصول ایمنی و متناسب با دوران بارداری طراحی شده و انجام آن کمک شایانی به بهبود میزان گردش خون، کاهش گرفتگی های ماهیچه ای و انرژی بخشی مجدد به بدن می کند. در این روش از روغن های ضروری و ویتامین ای برای افزایش قابلیت ارتجاعی پوست استفاده می شود.

رفلوکسولوژی پاها
در این روش درمانگران با انجام حرکات فشاری بر روی نواحی خاص از بدن فرآیند سم زدایی را انجام می دهند. انجام این تکنیک کمک شایانی به بهبود میزان گردش خون می کند.

ماساژ تراپیوتیک
ان ماساژ 30 دقیقه ای یک روش شگفت انگیز برای کاهش دردها و گرفتگی های فیزیکی است. این تکنیک یک ماساژ یکپارچه مناسب می باشد که با استفاده از تکنیک های ماساژ ورزشی برای تسکین درد و رهایی از گرفتگی های ماهیچه ای انجام می شود. 

روش های درمانی اسکراب بدنی
اسکراب بدنی ابریشمی و صاف
انجام این روش معطر، ملایم و پاک کننده عمیق کمک شایانی به حذف سلول های مرده پوست، سم زدایی از پوست و کاهش ناخالصی ها می کند. با انتخاب این روش به پوستی نرم، صاف و جوان تر دست یابید.

روش ضدپیری گرمسیری سالتموسِ- انبه و میوه پَشِن
انجام این روش کمک شایانی به سفت کنندگی، روشن کردن، از بین بردن آثار پیری و صاف کردن پوست می کند. در این روش از ترکیبات نمک دریا استفاده می شود به این صورت به تدریج آب را به نمک دریا اضافه می کنند، سپس با حل شدن نمک دریا یون های منفی آزاد می شوند و به سطح پوست می رسند.

براق کردن پوست خشک بدن
این روش یک تکنیک ضدپیری برای افزایش میزان سلامتی پوست می باشد و انجام آن کمک شایانی به حذف عناصر مضر از بدن، افزایش گردش خون و بهببود جریان لنفاوی می کند. با انتخاب این روش 30 دقیقه ای فوق العاده پوست خود را مغذی سازید.

روش های درمانی رَپ بدنی
رَپ واتر لیلی برای تسکین آفتاب سوختگی
استفاده از این رَپ خنک کننده به افرادی که دارای آسیب دیدگی های پوستی بر اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید هستند، توصیه می شود. در این روش از واتر لیلی، چای سبز، بابونه و پرولین اسید آمینه برای تسکین آسیب دیدگی های نور خورشید استفاده می شود. مدت زمان انجام این روش 20 دقیقه خواهد بود.

رَپ جوان کننده گل های شمال آفریقا
قدمت این روش جامع و کامل به تمدن باستان بر می گردد و به کمک گل های معطر گرم و غنی از ویتامین های طبیعی، مواد معدنی و آنزیم ها انجام می شود. انجام این روش 60 دقیقه ای به افردی که مبتلا به دردهای رماتیسم، ورم مفاصل، خستگی های عضلانی و صدمات ورزشی مزمن می باشند، توصیه می شود.

رَپ کرِم فِرِش پاپایا و آناناس
در این تکنیک 60 دقیقه ای از عصاره وانیل و میوه های استوایی برای مغذی سازی، جوان سازی و کاهش آثار چین و چروک استفاده می شود.

رَپ ضد پیری انبه و میوه پَشِن
در این روش از ماست پرچرب برای دستیابی به پوستی جوان تر، شاداب تر و سفت تر استفاده می شود. ترکیبات جوان کننده درون ماست به سرعت و بسیار عمیق به درون پوست جذب می شوند. مدت زمان انجام این روش 20 دقیقه خواهد بود.

حمام های جوان کننده
در تمام حمام های این اسپا خدمات ارائه نوشیدنی و سیخ های میوه به صورت رایگان ارائه می شود.

حمام رمانتیک
بعد از یک روز پرمشغله با انتخاب این حمام در فضایی بسار رمانتیک به آرامشی فوق العاده دست یابید و لحظاتی عاشقانه را در کنار معشوقه تان برای خود رقم زنید. مدت زمان انجام این حمام رمانتیک 60 دقیقه خواهد بود.

حمام شیر کلوپاترا
کلوپاترا به خاطر داشتن پوستی زیبا بسیاز مشهور بود. با انتخاب این حمام فوق العاده به کمک شیر طبیعی، گلبرگ رُز و روغن گل رز و گیاه یلانگ یلانگ راز زیبایی پوست این بانو را کشف نمایید. شیر یک ترکیب بسیار غنی از اسید لاکتیک می باشد که استفاده از آن کمک شایانی به انجام فرآیند لایه برداری پوستی می کند. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

حمام جوانسازی و هیدوتراپی گل های آفریقایی
با انتخاب این حمام آرامش بخش ماهیچه های خسته پوست خود را تسکین دهید و از غوطه ور شدن در وان هیدروتراپی لذت ببرید. مدت زمان انجام این تکنیک 4 دقیقه خواهد بود.

مراقبت های اسپا برای دست و پاها
مانیکور اسپا
با انتخاب این روش درمانی 45 دقیقه ای به ناخن های زیبا دست یابید و پوست دستتنان را جوانتر کنید. 

پدیکور اسپا
با انتخاب این روش 60 دقیقه ای به ناخن های پای بسیار زیبا و پوست زیبا دست یابید.

مانیکور لاکچری
این روش درمانی مرطوب کننده بسیار مناسب برای افرادی که درای پوست های خشک هستند، توصیه می شود و انجام آن 75 دقیقه طول می کشد.

پدیکور لاکچری
با انتخاب این روش 75 دقیقه ای پوست های خشک و مرده پوست اطراف پاهایتان را از بین ببرید. این روش با استفاده از ماسک مرطوب کننده برای از بین بردن پوست های خشک و انجام ماساژ پاها انجام می شود.
 
ماساژ آرامش بخش هات استون (سنگ داغ)
این تکنیک ابتدا با انجام فرآیند شست و شو، پاکسازی، لایه برداری و انجام ماساژ هات استون شروع شده، سپس با استفاده از ماسک خنک کننده ادامه می یابد. با انتخاب این روش 75 دقیقه ای آرامشی فوق العاده را در نواحی پاهایتان احساس کنید.

پولیش ناخن ها
برای تمام روش های درمانی مانیکور و پدیکور می بایست 24 ساعت قبل رزرو انجام شود.

روش های درمانی لاکچری پوست صورت
دِ جنتلمن فِیشال
در این روش درمانگران بر روی منافذ بسته پوست و نقاطی که دچار حساسیت و آفتاب سوختگی شده اند، تمرکز می کنند. این تکنیک 60 دقیقه ای شامل فرآیند پاکسازی عمیق پوستی و اصلاح منافذ پوستی می کند.

روش آروماتراپی فِیشال
در این روش 60 دقیقه ای از روغن های خالص همراه با تکنیک های پاکسازی، لایه برداری و ماساژ آروماتیک و یک ماسک مناسب برای هر نوع پوستی استفاده می شود.

دِ اسپاتین فِیشال
با انتخاب این روش 60 دقیقه ای از شر آلودگی های ناشی از فعالیت های روزانه رهایی یابید و به پوستی جوان دست یابید. در این روش از ماسک پاپایا همراه با ترکیبات مرطوب کننده استفاده می شود. مدت زمان انجام این روش درمانی 60 دقیقه خواهد بود.

روش درخشان کننده و سفت کننده پوست صورت
در این روش بسیار قوی از شیره سورگو با غلظت بالا و غنی از ویتامین های ب دو و سی برای احیا پوست استفاده می شود. این درمان بسیار موثر کمک شایانی به سفت کردن، مرطوب سازی و جلوگیری از پیری زودرس پوست می کند. 

ماسک اُکسی – ویتال فِیشال
در این روش از پلی ساکارید و آلوئه ورا و ترکیبات فعال اکسیژن استفاده می شود. انجام این روش به افرادی که دچار آقتاب سوختگی شده اند، توصیه می شود. با انتخاب این تکنیک 75 دقیقه ای به پوستی درخشان و سالم دست یابید.

روش درخشان کردن پوستی با استفاده از ویتامین سی و ترکیبات دریایی- با عملکرد بسیار بالا
در این روش 90 دقیقه ای از یک ترکیب قوی ویتامین سی و جلبک دریایی خشک شده و یخ زده که به کمک جدیدترین فرمول و تکنولوژی تهیه شده اند، استفاده می شود. با انتخاب این روش به چهره ای بسیار زیبا با پوستی صاف و درخشان دست یابید.

روش جوانسازی سریع پوست صورت 
این تکنیک 30 دقیقه ای شامل فرآیند پاکسازی، لایه برداری و ماساژ به کمک روغن های معطر صورت انجام می شود. با استفاده از این روش به پوستی مغذی و سالم دست یابید.

روش های درمانی برای چشم ها
روش درمانی برای کاهش تیرگی و پف دور چشم
در این روش 30 دقیقه ای به کمک تزریق کلاژن بیوماتریکس با حلقه و تیرگی دور چشم مقابله می کنند. این تکنیک به کمک ماسک الیاف طبیعی برای افزایش میزان گردش خون اطراف چشم، التیام و خنک کردن پوست استفاده می شود. با انتخاب این روش به پوستی شاداب و باطراوت دست یابید و از شر پف کردگی و سیاهی دور چشم رهایی یابید.

روش های درمانی برای کاهش آثار چین و چروک
در این روش درمانی 30 دقیقه ای از محصولات 100 درصد خالص کلاژن دریایی استفاده می شود. انجام این روش کمک شایانی به کاهش خطوط ریز و چین و چروک و دستیابی به پوستی شاداب و با طراوت می کند.

اسپای کودکان
در این اسپا روش های درمانی مانند روش های پددیکور، مانیکور و ماساژ برای کودکان شش تا چهارده سال ارائه می شود.

روش های تشریفاتی (دِ ریچوآلز)
روش های درمانی تشریفاتی پشت
انجام این روش به افرادی که از سردرد شکایت دارند، بسیار مناسب است. این روش شامل روش پاکسازی صورت، پولیش و ماساژ ماهیچه های پشت می باشد. با انتخاب این روش منحصر به فرد 30 دقیقه ای از شر تنش ها و آکنه های بدنی رهایی یابید. روند انجام این تکنیک شامل انجام اسکراب ابریشمی پشت، رَپ بدنی جوانسازی به کمک گل های آفریقایی و ماساژ تراپیوتیک پشت است.

روش تشریفاتی بدن کاهش استرس
با انتخاب این روش 90 دقیقه ای در آرامشی فوق العاده نفس بکشید و از شر استرس ها رهایی یابید. در این روش از روغن های معطر و گرم برای تحریک بدن و کاهش انتشار هورمون های استرس استفاده می شود. این روش شامل اسکراب ابریشمی کل بدن، ماساژ روغنی میکرو امولسیون و ماساژ خشک و روغنی مرطوب کننده بدن می باشد.

روش تشریفاتی انرژی زا بعد از آفتاب
این روش 90 دقیقه ای کمک شایانی به ترمیم مناطق آسیب دیده و آبرسانی و درخشان کردن پوستی می کند. پس از یک روز کاری پرمشغله با انجام این روش ضد حساسیت و تسکین دهنده به آرامشی فوق العاده دست یابید. این تکنیک بی نظیر شامل رَپ بدنی تسکین دهنده واتر لیلی، روش های جوانسازی سریع پوست صورت و ماساژ پاها می باشد.

روش درمانی تشریفاتی جوانسازی هات استون (سنگ داغ)
با در آغوش کشیدن عناصر طبیعی کره زمین در این سفر حسی، به تمام سفرهای پر استرس زندگیتان پایان دهید. این روش ابتدا با انجام اسکراب براق کننده برای تقویت و تغذیه پوست شروع شده و سپس با انجام  ماساژ آرامش بخش ادامه می یابد. این سفر آرامش بخش 120 دقیقه ای شامل انجام فرآیند اسکراب درخشان کننده پاپایا – آناناس یا اسکراب میوه پَشِن و ماساژ هات استون می باشد. 

مراقبت های اسپا تشریفاتی برای خانم های باردار
این تکنیک بی نظیر 120 دقیقه ای با رعایت اصول ایمنی و برای استفاده خانم های باردار طراحی شده و ترکیبی از ماساژهای تسکین دهنده دست و صورت و روش های درمانی پاها می باشد. انجام این روش کمک شایانی به توازن تغییرات فیزیولوژیکی و روانی مرتبط با بارداری و ابراز رضایت فوق العاده از لحاظ احساسی می کند. این روش درمانی شامل ماساژ حاملگی، روش های درمانی سریع برای پوست صورت و روش های درمانی برای دست و پاها می باشد.

روش های تشریفاتی کاهش استرس جوان کننده
این روش آرامش بخش 120 دقیقه ای با انجام روش درمانی ضد استرس تشریفاتی بدن برای افزایش میزان توانایی بدنی برای کاهش ترشح هورمون های استرس شروع می شود، سپس با انجام ماساژ آروماتراپی پوست صورت و روش رفلوکسولوژی پاها ادامه می یابد.

روش درمانی تشریفاتی دانا رُومَنس
با انتخاب این روش 120 دقیقه ای به مدت دو ساعت میز ماساژ خود را به یک قایق شناور در مسیر تالاب پر گلبرگ تبدیل کنید، از واقعیت های زندگی روزانه فرار کنید و شادی خالصی را تجربه نمایید. این تکنیک شامل ماساژ آروماتراپی، اسکراب ابریشمی صاف، حمام رمانتیک کلوپاترا و خدمات ارائه نوشیدنی و سیخ های میوه می باشد.

روش درمانی نهایی انرژی زا
با انتخاب این تکنیک 150 دقیقه ای آرامشی بی نظیر را تجربه نمایید. این روش شامل انجام اسکراب کل بدنی ابریشمی، رَپ جوانسازی گل های آفریقایی، ماساژ سنتی کل بدن مالایی و رفلوکسولوژی پاها می باشد.

روش سم زدایی تشریفاتی
این تکنیک 120 دقیقه ای شامل انجام رپ جوانسازی گل های آفریقایی، حمام هیدرو سم زدای گل های آفریقایی، ماساژ آروماتراپی پوست صورت و ماساژ جمجمه می باشد.

روش درمانی بازیافت و ترمیم با اکسیر میوه های عجیب و غریب
این روش درمانی منحصر به فرد به کمک ویتامین های موجود در میوه های عجیب و غریب باغ های گرمسیری انجام می شود و شامل مراحل انجام اسکراب پاپایا و آناناس، اسکراب میوه انبه و پَشِن، روش درمانی کرم پرفیوم با انبه و انجام ماساژ آروماتراپی می باشد و انجام آن 120 دقیقه طول می کشد.

روش های درمانی تشریفاتی برای آقایان
انجام این روش درمانی کمک شایانی به کاهش درد عضلات و افزایش میزان گردش خون و در نتیجه کاهش استرس می کند. این تکنیک بسیار مطلوب به صورت انحصاری طراحی شده و در برابر عوامل پیری پوست مقابله می کند. این روش 150 دقیقه ای ابتدا با انجام ماساژ سنتی مالایی شروع شده، سپس با انجام تکنیک های مراقبت از پوست صورت و سفت کننده پوست صورت همراه با روش های درمانی برای از بین بردن آثار پف و تیرگی دور چشم ادامه می یابد و در نهایت با قرار دادن رپ گل های آفریقای شمالی بر روی پوست به پایان می رسد.

روش درمانی ضد پیری تشریفاتی
اگر همواره به دنبال انتخاب روشی مناسب برای جلوگیری از پیری هستید، این تکنیک انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این تکنیک 210 دقیقه ای با انجام فرآیند مغذی سازی عمیق پوستی روند پیری و آسیب های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید را تا حد قابل توجه ایی کاهش می دهد و شامل انجام فرآیند اسکراب درخشان کننده میوه آناناس و پاپایا، روش درمانی ضد پیری کرم پرفیوم به کمک میوه آناناس و پاپایا و انجام فرآیند رَپ بدنی به همراه ماساژ کل بدن، روش درمانی شفاف کننده پوست به کمک ویتامین سی و جلبک های دریایی و روش های درمانی برای کاهش آثار خطوط دور چشم می باشد.

انجام روش های درمان تشریفاتی در اتاق ها
نوازش احساسات در بالکن اختصاصی، متناسب برای زوجین
با انتخاب این تکنیک فوق العاده نهایت احساس آرامش و زیبایی را در کنار معشوقه تان برای خود رقم زنید. این تکنیک بی نظیر ابتدا با انجام ماساژ مالایی سنتی یا ماساژ بَلِنیز و یا ماساژ آروماتراپی شروع می شود، سپس با انجام حمام کلوپاترا در ایوان سرپوشیده بسیار بزرگ آن ادامه می یابد. در طی انجام حمام کلوپاترا خدمات ارائه نوشیدنی و سیخ میوه به صورت رایگان ارائه می شود.

تجربیات سلامتی
باشگاه تناسب اندام
با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه بسیار پیشرفته این هتل تناسب اندام و زیباییتان را حفظ نمایید.

یوگا
با انتخاب این ورزش بی نظیر انرژی های جسمی، روحی و ذهنی خود را متوازن سازید.

اتاق بخار
بعد از یک روز کاری پرمشغله با استفاده از خدمات سونا و اتاق بخار از شر خستگی ها و گرفتگی های ماهیچه ای رهایی یابید.

چای گیاهی 
چای گیاهی این اسپا از ترکیب گیاهان، ادویه ها و گل های معطر تهیه شده است. بعد از انجام روش های درمانی بی نظیر این اسپا با نوشیدن یک فنجان چای گیاهی به استراحت بپردازید و احساسات خود را نوازش کنید.
باشگاه تناسب اندام دِ دانا
باشگاه تناسب اندام دِ دانا در مجاورت اسپا دِ دانا قرار گرفته و میهمانان می توانند روزانه از ساعت 6 تا 21 از امکانات این مکان استفاده نمایند.

قوانین اسپا
میهمانان می توانند روزانه از ساعت 9 تا 23 از امکانات این اسپا استفاده نمایند. برای انجام یک تجربه بسیار آرامش بخش و ایمن اسپا می توانید از مشاوره اختصاصی اسپا استفاده کنید و در مورد مسائلی مانند آلرژی ها، حاملگی، مشکلا تیروئیدی و دیگر مسائلی که ممکن است، ریسکی باشند از مشاورین مجرب اسپا راهنمایی بگیرید. لطفاً 10 دقیقه قبل از زمان پکیج انتخابی در محل اسپا حضور یابید. همچنین در صورت تمایل به کنسل کردن پکیج انتخابی چنانچه اطلاع رسانی نشود و یا اینکه کمتر از چهار ساعت قبل اطلاع دهید، می بایست صد درصد هزینه پرداخت گردد. 


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید