• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل رویال ارکید شراتون اند تاورز
  • نمای شب هتل رویال ارکید شراتون اند تاورز
  • نمای ساختمان هتل رویال ارکید شراتون اند تاورز
  • میز پذیرش هتل رویال ارکید شراتون اند تاورز
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • نمای لابی هتل رویال ارکید شراتون اند تاورز
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • استخرر وباز هتل رویال ارکید شراتون اند تاورز
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • سالن ورزشی هتل رویال ارکید شراتون اند تاورز
  • فضای سبز هتل رویال ارکید شراتون اند تاورز
  • نمای رستوران بین المللی فیست
  • لابی لانج هتل رویال ارکید شراتون اند تاورز
  • نمای رستوران ایتالیایی جورجیوز
  • رستوران غذای تایلندی تارا تانگ
  • نمایی از رستوران ریور ساید گریل
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • تخت های توئین اتاق پرمیوم دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب دلوکس
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت جونیور
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیوم دلوکس
  • سرویس چای و قهوه اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز اسپا و سلامتی رویال اُرکید ماندارا - The Royal Orchid Mandara
در محیط آرامش بخش این مرکز اسپا به ارائه طیف وسیعی از روش های تندرستی و درمان های سنتی پرداخته می شود. این مرکز مجهز به تعداد 9 اتاق با 16 تخت، 4 عدد سوئیت، 4 اتاق دلوکس و همینطور یک سالن برازنده برای ارائه چنین خدماتی است که هر کدام به روی چشم اندازی از رودخانه چائو فرایا قرار دارند. سوئیت های این مرکز مناسب برای ارائه آروماتراپی (رایحه درمانی) به تعداد دو میهمان هستند و همچنین اتاق های بخار، حمام و اتاق های رختکن اختصاصی نیز در این محل برای راحتی هر چه بیشتر میهمانان تدارک دیده شده است. گاردن سوئیت در این مرکز که دسترسی به پشت بام ساختمان هتل را نیز دارا می باشد، انتخابی لوکس تر برای میهمانانی است که مایل هستند این خدمات را در فضا و با منظره ای خاص تر دریافت نمایند. میهمانانی که مایل به استفاده از خدمات این مرکز هستند می توانند همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 10:00 شب به این محل مراجعه نمایند. میهمانان برای استفاده از خدمات این مرکز، بهتر است 15 دقیقه پیش از شروع زمان تعیین شده در آن حضور پیدا کنند. متخصصان مرکز سلامتی و اسپا بعد از مشاوره می توانند بهترین روش را متناسب با نیازهای جسمی و ذهنی برایشان مشخص نمایند. لازم به ذکر است که استعمال دخانیات در داخل این مرکز ممنوع می باشد.

گریز رومانتیک – مناسب برای زوجین - Romantic Getaway – Couples – مدت زمان لازم: 4 ساعت 
این بسته درمانی خوش عطر به از بین رفتن تنش ها، شل شدن عضلات و تاندون ها، تلطیف بافت پوست و بهبود جریان گردش خون بدن میهمانان کمک رسانی می کند. خدماتی که در این روش انجام داده می شوند شامل آیین ماساژ پا با استفاده از گل، حمام بخار خوش رایحه، اسکراب خوش رایحه نمک، حمام معطر با گل، ماساژ با استفاده از رایحه درمانی، مراقبت از پوست صورت با رایحه درمانی و همینطور پذیرایی از میهمانان می شود.

سفر خوش - Journey of Joy – مدت زمان لازم: 3 ساعت
این بسته درمانی به تلطیف پوست و کاهش تنش های موجود در بدن میهمانان کمک رسانی می کند. در ابتدا بدن میهمانان با اسکراب جوان ساز پاک سازی و سپس رپ (بسته بندی) انجام می شود، بعد از آن یک ماساژ لوکس بر روی بدن آنها انجام خواهد شد و در انتها نیز پوست آنها درخشان می شود. خدماتی که در این روش انجام داده می شوند شامل آیین ماساژ پا با استفاده از گل، انتخاب از میان اسکراب بدن و یا رپ (بسته بندی) بدن، ماساژ 60 دقیقه ای بدن در صورت انتخاب میهمانان، مراقبت از پوست صورت با رایحه درمانی و همینطور پذیرایی از میهمانان می شود.

آیین اسپای کامل با محصولات اِلِمیس - Elemis Absolute Spa Ritual  – مدت زمان لازم: 2 ساعت و 30 دقیقه
این بسته درمانی یکی از کامل ترین روش ها برای مراقبت از پوست صورت و رفع مشکلات بدن میهمانان می باشد و آنها را به اوج آرامش و نتیجه مطلوب خواهد رساند. میهمانان می توانند هر دو روش منحصر به فرد مبارزه پیشرفته با بالا رفتن سن و یا رفع مشکلات پوست صورت را که با استفاده از یک ماساژ بافت های عمیق انجام می شود و یا حتی ماساژ رایحه درمانی با استفاده از محصولات اِلِمیس را انتخاب نمایند. خدماتی که در این روش انجام داده می شوند شامل آیین ماساژ پا با استفاده از گل، انتخاب از میان اسکراب بدن و یا بسته بندی بدن، ماساژ بدن در صورت انتخاب میهمانان و همینطور پذیرایی از میهمانان می شود.

کامیابی به روش ماندارا - Mandara Bliss  – مدت زمان لازم: 2 ساعت
این بسته انعطاف پذیر بر اساس نیازهای شخصی میهمانان تعیین و با استفاده از محصولات اِلِمیس برای آنها انجام می شود. در این روش از ترکیب فواید اسکراب و رپ (بسته بندی) بدن و ماساژ درمانگر بهره برده می شود تا گرفتگی ها را آزاد سازی کرده و تنش های عاطفی و فیزیکی میهمانان را از بین ببرد. خدماتی که در این روش انجام داده می شوند شامل آیین ماساژ پا با استفاده از گل، انتخاب از میان اسکراب بدن و یا بسته بندی بدن، ماساژ بدن در صورت انتخاب میهمانان و همینطور پذیرایی از میهمانان می شود.

لذت به روش ماندارا - Mandara Delight – مدت زمان لازم: 2 ساعت
این بسته درمانی تجربه ای آرامش بخش از ماساژ صورت و بدن میهمانان می باشد که از سر تا نوک پا برای آنها انجام داده می شود. میهمانان می توانند ماساژ مورد نظر خود را انتخاب نمایند و در انتها برای هر چه بهتر شدن چهره پوستشان ماساژ رایحه درمانی صورت بر روی آنها انجام داده می شود. خدماتی که در این روش انجام داده می شوند شامل آیین ماساژ پا با استفاده از گل، ماساژ بدن در صورت انتخاب میهمانان، مراقبت از پوست صورت با استفاده از رایحه درمانی و همینطور پذیرایی از میهمانان می شود.

درمان های اختصای مرکز اسپای ماندارا 
مراسم استفاده از جاوه لولور - Ritual of Javanese Lulu – مدت زمان لازم: 2 ساعت
در این روش یک اسکراب حاوی ادویه جات و چوب شیرین استفاده می شود. سپس بر روی بدن میهمانان با ماسک خنک کننده رپ (بسته بندی) انجام می شود تا ضمن مرطوب سازی پوست، با استفاده از ماساژ بالیایی به حس آرامش و هماهنگی برسند. خدماتی که در این روش انجام داده می شوند شامل آیین ماساژ پا با استفاده از گل، اسکراب بدن با استفاده از لولور، قرار دادن ماسک بر روی بدن، حمام شیر و عسل، انجام ماساژ بالیایی و همینطور پذیرایی از میهمانان می شود.

ماساژ اختصاصی مرکز اسپای ماندارا - Mandara Signature Massage – مدت زمان لازم: 1 ساعت
این ماساژ یک تجربه عالی و فراموش نشدنی است که با استفاده از چهار دست و به وسیله دو نفره از متخصصان توانمند این مرکز انجام داده می شود. این ماساژ به صورت هماهنگ و همراه با ریتم است و در آن از ترکیب تکنیک های ماساژ شیاتسوی ژاپنی، ماساژ به سبک هاوایی، ماساژ تایلندی، سوئیت و ماساژ بالیایی هم بهره برده می شود. استفاده از مخلوط روغن های اساسی و مفید مثل نعناع هندی و یلانگ یلانگ و نفوذ گرمای این روغن ها به بافت های عمیق، باعث ترویج رشد سلول های سالم و بهبود سلامت و همینطور ایجاد حس آرامش و زیبایی می شود. خدماتی که در این روش انجام داده می شوند شامل آیین ماساژ پا با استفاده از گل، ماساژ اختصاصی مرکز اسپای ماندارا و همینطور پذیرایی از میهمانان می شود.

ماساژهای درمانی
ماساژ سنتی تایلندی - Traditional Thai Massage – مدت زمان لازم: 90 دقیقه یا 120 دقیقه
این ماساژ درمانی نسل در نسل از گذشتگان به امروز رسیده و قدمتی 2500 ساله دارد. چنین ماساژی شامل استفاده از تکنیک های فشار درمانی و انجام حرکات کششی با استفاده از انگشتان، آرنج، دست و پای متخصصان می شود. از این طریق انرژی درونی بدن میهمانان به جریان می افتد و به مناطقی که دچار مشکل هستند منتقل می شود تا دردها، سردردها و نواحی که دچار مشکل و استرس هستند را بهبود بخشد.

درمان با کمپرس داغ "لاک پراکوب" - “Luk Prakob” Hot Compress Therapy – مدت زمان لازم: 90 دقیقه 
تنش های بدن میهمانان در طول انجام این روش به کلی حذف می شود. این روش درمانی سنتی و کهن تایلندی مخصوص از بین بردن التهاب ها می باشد و در ادامه آن هم یک ماساژ ورزشی برای میهمانان انجام داده می شود. کمپرس داغ این روش ترکیبی از انواع گیاهان دارویی شامل پلای، زنجبیل، زردچوبه و سنبل هندی می شود. این کمپرس ابتدا به صورت بخار و سپس به صورت ملایم با حرکات چرخشی بر روی بدن قرار داده می شود. اینکار موجب باز شدن منافذ پوست شده و اجازه می دهد تا تاثیر این گیاهان دارویی به بدن نفوذ کرده و استرس، پریشانی و دردهای نواحی مختلف مثل درد کمر را از بین ببرد.

رایحه درمانی با سنگ به روش اِلِمیس - Elemis Aroma Stone Therapy – مدت زمان لازم: 75 دقیقه
حرارت درمان بخش این روش به آرامی موجب از بین رفتن دردهای عضلات بدن میهمانان می شود. این سنگ ها با استفاده از رایحه های خوش و درون روغن های معطر حرارت داده شده و سپس بر روی تمامی قسمت های بدن میهمانان قرار داده می شوند. از این طریق فوایدشان به بدن انتقال می یابد چرا که سنگ های کوچک بر روی نقاطی کلیدی گذاشته می شوند تا به تعادل چاکرا و هماهنگی جریان انرژی نشاط بدن کمک رسانی می کنند.

ماساژ سوئدی - Swedish Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه یا 90 دقیقه
ماساژ سوئدی که برگرفته از تکنیک های غربی می باشد، شامل حرکات محکم و محرک است که همراه با روغن بادام انجام داده می شود. این تکنیک ها شامل ورز دادن، ایجاد اصطکاک و لرزش می شود تا به جریان گردش خون در بدن کمک رسانی کند و با کاهش تنش ماهیچه ها و از بین بردن دردها، حس خوب پر انرژی بودن را در میهمانان القا کند.

ماساژ آروماتیک - Aromatic Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه یا 90 دقیقه
این ماساژ براساس قوانین آروماتراپی (رایحه درمانی) و همینطور ماساژ سوئدی انجام داده می شود تا استرس و پریشانی را به واسطه استفاده از عصاره روغن های مفید که از گیاهان و میوه های حاوی خاصیت های درمانی تهیه می شوند بر طرف کند. هر کدام از موادی که در این مخلوط قرار دارد برای مورد خاصی مفید است و با ایجاد حس تعادل و آرامش در بدن و ذهن، تاثیر بسیاری بر روی بازدارندگی از ایجاد دردهای ماهیچه ای و اختلالات گوارشی دارد.

ماساژ ورزشی - Sport Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه یا 90 دقیقه
ماساژ ورزشی از ترکیب پنج مورد از ضربه های موجود در ماساژ سوئدی طراحی شده و به خوبی به درون بدن میهمانان و به ویژه به ماهیچه های آنها نفوذ خواهد کرد. حرکات انجام داده شده در این روش شامل حرکات کششی می شود که تنش ها را آزادسازی می کند تا مانعی برای انجام فعالیت های ورزشی و ایجاد درد در بدن میهمانان انتخاب کننده این روش وجود نداشته باشد. ارتقای جریان گردش خون در بدن، کیفیت سلامت و همچنین انعطاف پذیری بیشتر از جمله فواید این روش می باشند.

ماساژ بالیایی - Balinese Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه یا 90 دقیقه
این ماساژ پر اعتبار یکی از روش هایی می باشد که هیچ زمان کهنه نخواهد شد. در این روش متخصصان از روغن ماساژ گل های اندونزیایی استفاده کرده و با کمک کف دست و انجام تکنیک های کششی، تنش را از بدن میهمانان جدا می کنند و ضمن ارتقای جریان گردش خون، آرامش را به آنها هدیه می کنند.

ماساژ هندی سر - Indian Head Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه  
این ماساژ برگرفته از قوانین ماساژ آیوروِدا طراحی شده و به ایجاد انرژی و حس راحتی در قسمت سر میهمانان کمک رسانی می کند. در این روش درمانی با استفاده از روغن بادام، بر روی نواحی خاصی از بدن میهمانان فشار وارد می شود تا درد و تنش های موجود در سر و گردن از بین برود. میهمانان می توانند این روش را به منظور از بین بردن بی خوابی، سردردهای مزمن، میگرن و سینوزیت انتخاب نمایند.

ماساژ پا به روش شرقی - Oriental Foot Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه  
این درمان پویا از طریق استفاده از تمامی انگشتان و القای فشار با کف دست بر روی نواحی خاصی از پا که به ارگان های مهم بدن متصل هستند انجام داده می شود. از این طریق دردهای عمومی بدن کم شده، بیماری و استرس از میهمانان دور می شود و همزمان می تواند تنش های دیگری مثل سردردها، جریان ضعیف گردش خون، خستگی و اختلالات گوارشی را از بین ببرد.

مراقبت از بدن
اسکراب بدن - BODY SCRUBS – مدت زمان لازم: 45 دقیقه  
فرآیند بازسازی سلول های بدن امری طبیعی است اما به موجب بالا رفتن سن کند شده و موجب بی جان شدن و خشکی پوست خواهد شد. لایه برداری کردن پوست باعث می شود تا این فرآیند به واسطه سریع تر شدن جریان گردش خون شتاب بگیرد و اکسیژن از طریق سیستم نفاوی به لایه رویی پوست منتقل شود. از این طریق سموم بدن نیز سریع تر دفع می شوند. توصیه می شود که این روش به صورت مداوم انجام داده شود چرا که لایه برداری به از بین رفتن سلولیت ها هم کمک می کند.

درخشش پوست با استفاده از لیمو و نمک زنجبیل به روش اِلِمیس - Elemis Exotic Lime and Ginger Salt Glow– مدت زمان لازم: 45 دقیقه  
این آیین لایه برداری به ایجاد نشاط و انرژی در بدن میهمانان کمک می کند. در حقیقت این مورد یک روش بسیار لوکس می باشد و در آن از رایحه مرکبات و روغن ها و برگ هایی برای پاک سازی عمیق و ایجاد حس کمال استفاده می شود.

اسکراب سم زدای چای سبز - Detoxifying Green Tea scrub – مدت زمان لازم: 60 دقیقه  
این روش درمانی ایده آل برای پاک سازی، تقویت کردن و جوان سازی پوست موثر است. خواص درمانی چای سبز در این روش به سم زدایی از بدن و ایجاد سلامتی بیشتر کمک رسانی می کند.

اسکراب نعنای نارگیل سفید - White Coconut Mint Scrub – مدت زمان لازم: 60 دقیقه  
پوست گردو باعث می شود تا سلول های مرده از روی پوست برداشته بشوند و پوست جدید کاملاً پاک سازی و تقویت بشود. در این روش از نارگیل سفید استفاده می شود تا حس لطافت را به پوست ببخشد و ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی که در آن وجود دارد به بالا رفتن قدرت درمان و ویتامینه شدن پوست کمک رسانی می کند.

پوشش های بدن (رپ)
از آنجایی که پوست یکی از مهم ترین ارگان های بدن برای دفع سموم است و پوست ما همواره در معرض انواع سموم غذایی و محیطی قرار دارد، این ضرورت وجود دارد تا بدن را از این عناصر مضر پاک سازی کنیم. روش های زیر به منظور کمک برای دفع سموم و باز شدن منافذ پوست طراحی شده اند. 

پیکر تراشی سلولیت و کلون تراپی با محصولات اِلِمیس - Elemis Body Sculpting Cellulite and Colon Therapy – مدت زمان لازم: 60 دقیقه  
این روش درمانی با هدف قرار دادن سلولیت های سرسخت و پوست هایی که به وضوح دچار افتادگی شده اند، به سرعت تاثیرات اثبات شده و مثبت خود را بر روی بدن نشان می دهد. سپس از ماسک رازیانه و توس برای سم زدایی از بدن استفاده می شود که همراه با تکنیک های ماساژ انجام داده می شود. از این طریق نفوذ بیشتری به بدن می کند و آن را از هر گونه مواد اضافی پاک سازی کرده و به گردش بهتر جریان خون، از بین رفتن فرآیند بازگشت مایعات اضافی و همینطور تلطیف پوست کمک رسانی می کند.

اسپلش چای سبز - Green Tea Splash – مدت زمان لازم: 60 دقیقه  
این روش برای سم زدایی انجام داده می شود و در آن از خاصیت ضد التهاب و سرشار بودن از مواد معدنی موجود در چای سبز بهره برده می شود. از این طریق پوست مرطوب سازی و سم زدایی می شود. در ادامه پوششی بر روی پوست قرار داده می شود تا تمامی این خاصیت ها به صورت عمیق به بدن میهمانان نفوذ کند. در انتها نیز یک ماساژ کف سر لذت بخش برای آنها انجام داده می شود.

ضماد آلوئه - Aloe Poultice – مدت زمان لازم: 60 دقیقه  
آلوئه وِرا که به نام گیاه شفابخش نیز شناخته می شود، توانایی بالایی در درمان پوست به ویژه از بین بردن جای زخم و سوختگی ها دارد. در این روش از ژل طبیعی آلوئه وِرا استفاده می شود و بعد از آن هم یک کمپرس خنک کننده حاوی نعنا و چای برگ سیاه برای کاهش قرمزی و سوزش بر روی پوست میهمانان قرار داده می شود.

اکسیرهای مراقبت از پوست 
مراقبت از پوست با رایحه درمانی - Aromatic Facial
این روش که برای ترویج سلامتی بیشتر و درخشان شدن پوست طراحی شده، شامل ترکیبی کامل از عصاره گیاهان و همینطور استفاده از موادی است که به صورت سنتی توسط تایلندی ها انجام داده می شده است. از این طریق اکسیژن بیشتری به پوست منتقل می شود و ضمن سرعت بخشیدن به فرآیند تازه سازی پوست، موجب ایجاد حس آرامش می گردد. در انتها هم یک ماسک بر روی پوست صورت میهمانان قرار داده می شود تا پوست را به تعادل طبیعی خود بازگرداند.

محصولات پیشرفته مبارزه با پیری پوست اِلِمیس 
لیفت صورت با محصول ارتقا دهنده کلاژِن کوارتز اِلِمیس - Elemis Pro-Collagen Quartz Lift Facial – مدت زمان لازم: 75 دقیقه  
این روش درمانی ضد چروک پوست که تاثیر آن به شکل بالینی هم اثبات شده، به بهبود و کم رنگ شدن خطوط چین و چروک و همینطور ارتقای استحکام پوست میهمانانی که حتی یک بار آن را امتحان کنند کمک رسانی می کند. این روش مراقبت از پوست صورت بسیار ویژه، همراه با تکنیک های ماساژ حرفه ای انجام داده می شود و با بهره گیری از فرمولاسیونی که مواد معدنی آن توسط انرژی الکتریکی شتاب داده شده، جان تازه ای به سلول های بدن افراد می دهد و با ارتقای فرآیند تنفس و بازسازی، پوست صورت را درخشان، محکم، لطیف، روشن و جوان سازی می کند.

درخشنگی نمایان پوست صورت با محصولات اِلِمیس - Elemis Visible Brilliance Facial – مدت زمان لازم: 75 دقیقه  
این روش به مبارزه با تاثیرات بالا رفتن سن، استرس و شل شدگی پوست صورت می رود و تاثیر خود را با ارتقای سطح رطوبت پوست به سرعت نشان می دهد. تحقیقات آزمایشگاهی این واقعیت را تایید کرده که استفاده این از این روش تنها برای یک بار، تا 38 درصد میزان رطوبت و تا 28 درصد نیز میزان کشسانی پوست صورت میهمانان را بهبود می بخشد.

رفع مشکلات پوست صورت با محصولات اِلِمیس
آرامش و اکسیژنه کردن پوست صورت با اِلِمیس - Elemis Oxygen Skin Calm Facial – مدت زمان لازم: 75 دقیقه  
این روش درمانی ایده آل برای پوست های حساس می باشد و ضمن رسیدگی به پوست صورت، اطراف چشم های میهمانان را هم مورد توجه قرار می دهد. در این روش پوست های شکننده دوباره متعادل می شوند و برای رسیدن به این هدف، از یک ماساژ منحصر به فرد ابریشم ژاپنی بهره برده می شود تا میزان قرمزی این نوع پوست ها را برطرف کند.

مراقبت های ویژه از پوست صورت با محصولات اِلِمیس - Elemis Skin Specific Facials
درخشانی فعال پوست با میوه اِلِمیس - Elemis Fruit Active Glow – مدت زمان لازم: 60 دقیقه  
در این روش درمانی پیچیده، درخشش طبیعی یک بار دیگر به پوست های بی جان باز گردانده می شود. در این روش پوست به طور کامل پاک سازی شده و با بهره گیری از تکنیک ماساژهای شرقی مورد مداوا قرار می گیرد. حالت دهنده های مورد استفاده در این روش به صورت فعال پوست را تازه کرده و درخشش اساسی به آن می بخشند.

مرطوب کنندگی متفاوت پوست با شبنم اِلِمیس - Elemis Exotic Moisture Dew
این روش در ابتدا با ماساژ صورت که توسط متخصص خبره این مرکز اجرا می شود آغاز شده و پوست های تشنه را با محصولاتی که حاوی مرطوب کننده قوی هستند سیراب می کند.

ترمیم پوست با اسطوخودوس ترمیم کننده اِلِمیس - Elemis Herbal Lavender Repair
به منظور بازیابی کامل و بازگشت تعادل به پوست صورت، در این روش از پاک سازی کننده پوست به منظور حذف ناخالصی ها از آن استفاده می شود. این روش درمانی با کاهش درخشش های ناخواسته، منافذ پوست را اصلاح کرده و جوش های صورت را درمان می کند.

روش های مناسب برای مردان
استفاده از محصول اِسکین آی کیو اِلِمیس + مراقب از پوست صورت - Elemis Skin IQ+ Facial – مدت زمان لازم: 75 دقیقه  
روشی مناسب برای مبارزه با پوست های پیر و خسته و همینطور پوست هایی که تحت تاثیر استرس آسیب دیده اند. این روش درمانی که به صورت علمی نیز اثبات شده، بر اساس سبک زندگی روزانه میهمانان برای آنها انجام داده می شود و تاثیرات مخرب اصلاح مداوم صورت، تاثیر آلودگی های محیطی و سختی سفر برای میهمانان مرد را هدف قرار داده و نهایت نتیجه ممکن را در انتها خواهد داشت.

مراقبت از پوست صورت با پاکسازی به وسلیه الِمیس اوربِن - Elemis Urban Cleanse Facial – مدت زمان لازم: 75 دقیقه  
این روش باعث پاک سازی و سم زدایی عمیق پوست مردان می شود. سرم مورد استفاده در این روش باعث باز شدن منافذ، سرعت گرفتن فرآیند ترمیم پوست و از بین بردن ناخالصی ها می شود. عناصر موجود در موادی که در این روش استفاده می شوند از حساسیت پوست می کاهد و دوام مقاومت پوست در برابر تاثیرات محیط مثل آلودگی ها را بالا می برد. میهمانان در انتها از پوستی تمیز و درخشان لذت خواهند برد.

ماساژ عمیق بافت های ماهیچه به روش اِلِمیس - Elemis Deep Tissue Muscle Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه یا 90 دقیقه
این روش ضمن پایین آوردن سطح استرس، دردهای عضلات را از بین برده و حس قدرت را در میهمانان احیا می کند. می توان این روش را آنگونه که میهمانان علاقه دارند برایشان انجام دهند. در انتها از یک ترکیب که حاوی روغن های اساسی و مفید است استفاده می شود تا استرس را کم کرده و تنش عضلات را به کلی حذف کند. این ماساژ به چهار روش مختلف انجام داده می شود.
Stress-a-Way (حذف استرس): رفع خستگی و تخلیه تنش های ناشی از فعالیت روزانه 
Spirit Reviver (احیاگر روح): افزایش دهنده و بازیابی قدرت جسمانی
Muscle Melt (ذوب عضله): این روش منجر به ایجاد آرامش و بازیابی انرژی در بدن های خسته و پر از درد است
Chakra Balancing (متعادل سازی چاکرا): که متصل کننده ذهن، بدن و روح است 

روش های پر زرق و برق در مرکز اسپای ماندارا 
آب یکی از خالص ترین و ضروری ترین عصاره های زندگی است، برای همین تعدادی از آیین های درمانی این مرکز اسپا براساس آب طراحی شده تا مقدمه مناسبی برای انجام دیگر روش های درمانی باشد.

حمام ها 
حمام لوکس و معطر بهترین تمام کننده بعد از انجام دیگر روش های ارائه شده در این مرکز می باشد. میهمانان می توانند در یک حمام خصوصی و به عنوان بخشی از یک روش درمانی به استراحت بیشتر بپردازند.

حمام چای سبز - Green Tea Bath – مدت زمان لازم: 30 دقیقه  
این حمام سم زدایی کننده که به غنی بودن برای آنتی اکسیدان و فواید درمانی اش شهرت دارد، حاوی ترکیبی از عناصر طبیعی می شود تا بدن را تسکین داده و آرامش را به ذهن میهمانان هدیه کند.

حمام عسل و شیر - Honey & Milk Bath – مدت زمان لازم: 30 دقیقه  
این حمام برای لطافت بیشتر پوست موثر است و شامل یک ترکیب لوکس از عسل و شیر می شود که پوست را تقویت و مرطوب سازی می کند.

حمام معطر گل - Aromatic Flower Bath – مدت زمان لازم: 30 دقیقه  
در این حمام متفاوت از ترکیب گل های محلی و عصاره روغن های اساسی بهره برده می شود تا آرامش درونی میهمانان را شکوفا کند.

حمام های بخار  طیف دستچین شده آیین های حمام بخار این مرکز اسپا ارائه کننده شرایط مناسبی برای انتخاب دیگر روش های درمانی ارائه شده در آن می شوند. در این حمام از تاثیر رایحه درمانی روغن های معطر استفاده می شود تا بدن را به طور طبیعی آرام کرده، سم زدایی کند و هماهنگی درونی را برای میهمانان به ارمغان بیاورد.

آیین حمام بخار معطر - Aromatic Steam Ritual – مدت زمان لازم: 30 دقیقه  
در این روش از عصاره روغن هایی با رایحه خوش استفاده می شود تا گرمای تسکین دهنده ای را به بدن میهمانان منتقل کند.

آیین حمام بخار با گیاهان دارویی تایلندی - Thai Herbal Steam Ritual – مدت زمان لازم: 30 دقیقه  
این آیین که ساخت آن با الهام از فواید درمانی گیاهان درمانی تایلندی همراه بوده، منجر به تقویت بدن و ایجاد انرژی در روح میهمانان انتخاب کننده آن می شود.

سالن زیبایی 
سالن زیبایی این مرکز سلامتی و اسپا ارائه کننده طیف وسیعی از خدمات زیبایی نظیر زیبایی ناخن، زیبایی موها و دیگر روش های مراقبتی می باشد که بر اساس نیازهای میهمانان برایشان انجام داده می شوند.

ناخن ها 
مانیکور به روش ماندارا - Mandara Manicure در این روش متخصصان این مرکز به سراغ ناخن های میهمانان می روند و ابتدا آن را مرطوب سازی کرده، مرتب و سوهان می زنند. در ادامه از یک ماسک تقویت کننده استفاده می کنند و بعد از انجام یک ماساژ ملایم، رنگ مورد نظر آنها را روی ناخن ها قرار می دهند.

پدیکور به روش ماندارا - Mandara Pedicure در ابتدا پای میهمانان پاک سازی و تلطیف می شود، سپس ناخن ها گرفته شده و با سوهان مرتب می شود تا بی نقص به نظر برسد. در ادامه یک ماسک پا برای ایجاد یک رطوبت حیاتی بر روی آن قرار داده می شود و در نتیجه منجر به ایجاد حس عمیق آرامش می شود. در انتها نیز رنگ دلخواه و زیبا کننده ناخن بر روی تمامی ناخن ها مالیده می شود.

دیگر خدمات مرتبط با ناخن شامل تغییر رنگ برای ناخن های دست و پا می شود.
 
فرِنچ فینیش - French Finish  این روش همراه با مانیکور و یا پدیکور برای میهمانان انجام داده می شود.

وَکس با داروی مو زدایی - DEPILATORY WAXING
طیف وسیعی از روش های وَکس همراه با برترین محصولاتی که از بهترین برندها هستند در این مرکز برای افراد انجام داده می شود. 

باشگاه تناسب اندام شِراتون فیتنس
این مرکز اسپا با تجهیزات کاملی برای انجام ورزش های هوازی، مسیر دویدن، سونا، و همینطور یک زمین تنیس پذیرای میهمانان است. همچنین میهمانان این فرصت را خواهند داشت تا از تجربه متخصصان این مرکز برای حفظ هر چه بیشتر تناسب اندام خود استفاده نمایند. مرکز تناسب اندام هتل به صورت 24 ساعته فعال می باشد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید