• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل تاور کلاب ات لبوا
  • استخر روباز هتل تاور کلاب ات لبوا
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • سالن ورزشی هتل تاور کلاب ات لبوا
  • رستوران مزالونا هتل تاور کلاب ات لبوا
  • دیستیل بار هتل تاور کلاب ات لبوا
  • چشم انداز زیبای رستوران سیروکو
  • اسکای بار هتل تاور کلاب ات لبوا
  • رستوران غذای آسیایی بریز
  • تخت بزرگ سوئیت با چشم انداز شهر
  • محوطه نشیمن سوئیت لاکچری
  • نمای تخت بزرگ سوئیت سیگنیچر
  • محوطه نشیمن سوئیت سه خوابه
  • تخت های توئین سوئیت لاکچری
  • نشیمن سوئیت با چشم انداز شهر
  • تخت های توئین سوئیت سه خوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت سیگنیچر

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز اسپا و سلامتی هتل تاوِر کلاب اَت لِبوآ در طبقه اِم واقع شده و همه روزه از ساعت 11:00 صبح الی 21:00 شب پذیرای میهمانان علاقمند به بهره بردن از خدمات این قسمت می باشد. میهمانان می توانند به منظور بهره بردن از خدمات ارائه شده توسط متخصصان این مرکز و حذف دردها و تنش های عضلات و همینطور کسب آرامش، از قبل با پذیرش هتل هماهنگی کرده و درخواست خود را مطرح نمایند. ارائه انواع ماساژهای سنتی تایلندی، ماساژ با روغن اختصاصی این مرکز اسپا، ماساژ هماهنگ به کمک چهار دست و دیگر خدمات درمانی از جمله امکانات موجود در آن می باشند. امکان رزرو خدمات مرکز اسپا از طریق گرفتن شماره 80 از داخل اتاق نیز فراهم می باشد.

درمان بدن به کمک خواص گیاهان دارویی 
اسکراب بدن با کرم ماندارین - Mandarin Cream Body Scrub – مدت زمان لازم: 30 دقیقه
این روش که یک اسکراب تمام عیار می باشد، در آن از ماندارین، گل رز، رایحه شمعدانی و ترکیبی از دانه گردو خرد شده استفاده می شود تا به لایه برداری از تمامی قسمت های بدن میهمانان کمک رسانی کند. این ماساژ بسیار ملایم و تاثیر گذار، تمامی سلول های مرده پوست را از بین می برد و مناسب برای پوست های ناخالص و چرب است.

تجربه ای منحصر به فرد از یک ماساژ 
ماساژ هماهنگ با استفاده از چهار دست - Synchronized Four-Hands Massage – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
دو متخصص انجام دهنده این روش در کنار یکدیگر، به صورت هماهنگ به انجام ماساژ بر روی سر تا پای میهمانان مشغول می شوند. سپس استفاده از روغن معطر و آرامش بخش، این روش با انجام یک ماساژ تایلندی به اتمام می رسد.

ماساژها 
ماساژ سنتی تایلندی - Traditional Thai Massage – مدت زمان لازم: 90 دقیقه
این ماساژ منحصر به فرد و پر از خاصیت درمانی، خواص خود را از ماساژ سنتی تایلندی گرفته و به صورت ایجاد فشار بر روی نواحی مشخصی از بدن، انجام حرکات کششی، خم کردن و همینطور انجام حرکاتی خاص بر روی دیگر نواحی بدن میهمانان انجام داده می شود. در این فرآیند، ستون فقرات کشیده می شود تا تنش ها از آن ناحیه بدن دور بشود. در طول انجام این حرکات، حس سلامتی، انرژی و انعطلاف پذیری بدن میهمانان به حد قابل توجهی ارتقا پیدا می کند.

ماساژ شیاتسو - Shiatsu Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این ماساژ که در دهه چهل میلادی در کشور ژاپن توسعه پیدا نمود، ماساژی است که با فشارهای انگشتان و ترکیبی از دیگر ماساژهای ایجاد فشار به وجود آمده است. فشارهایی که با نوک انگشتان در این روش به بدن میهمانان وارد می شود، جریان انرژی را ارتقا می دهد و به از بین رفتن تنش ها از عضلات بدن کمک رسانی می کند.

ماساژ روغن به روش اختصاصی لِبوآ - lebua Signature Oil Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و 90 دقیقه
این روش درمانی منحصر به فرد با استفاده از روش های خاص و با بهره گیری از روغن های معطر و همینطور تکنیک ماساژ تایلندی بر روی میهمانان انجام داده می شود. با استفاده از وارد کردن فشار به نواحی خاصی از بدن که درگاهی برای خروج انرژی هستند، انرژی به تمامی قسمت های بدن فرستاده می شود و با بهبود این گردش، تنش از عضلات بدن دور می شود.

ماساژ تسکین دهنده درد کمر و شانه - Soothing Back and Shoulder Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه و 90 دقیقه
این ماساژ نشاط بخش، قسمت هایی از بدن را هدف قرار می دهد که کمک بسیاری به آرام کردن تنش عضلات، باز شدن گره های کمر و گردن و همینطور ایجاد حس آرامش و صلح درونی می کنند.

ماساژ لوکس پا - Luxury Foot Massage – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
حس بیداری و آرامشی که به واسطه استفاده از گیاهان دارویی در پاهای خسته میهمانان حس می شود، از ویژگی های اصلی این ماساژ پا است. متخصصان در این روش از کرم خنک کننده استفاده می کنند و با انجام ماساژ، دردها را از پای میهمانانی که تمام طول روز به گردش و خرید در شهر گذرانده بودند دور می کنند.

منطقه راحتی صورت 
رزونانس پوست - Skin Resonance – مدت زمان لازم: 60 دقیقه 
این روش درمانی به این هدف طراحی شده تا هر گونه احتقان را برطرف کند، پوست را متوازن ساخته و از آن محافظت کند و همینطور آثار قرمزی و شکستگی مویرگی را از بین می برد. در مجموع این روش مناسب پوست های حساس است.

متعادل سازی فعال خلوص - Active Pureness Rebalancing – مدت زمان لازم: 60 دقیقه 
این روش شامل یک پاک سازی عمیق پوست است که منجر به تازگی و مستحکم شدن آن می شود و ایده آل برای پوست هایی است که ناخالص و چرب هستند. همچنین این روش برای میهمانانی که پوست حساسی دارند نیز توصیه می شود.

پوست باشکوه - Glorious Skin – مدت زمان لازم: 60 دقیقه 
این روش درمانی کمک رسانی بسیاری به کاهش چین و چروک، افتادگی و خطوط بیان احساس می کند. در نتیجه حیات و جوانی دوباره به آن اهدا می شود.

آلفا تراپی با کلاژن - Alphatherapy Collagen – مدت زمان لازم: 90 دقیقه 
این روش به گونه ای طراحی شده تا به جنگ با تاثیرات بالا رفتن سن بر روی پوست برود. این روش درمانی متمرکز منجر به احیای دوباره و مرطوب سازی پوست شده و کمک بسیاری به تحریک جریان های داخلی و همینطور کمک بیشتر به فعالیت های سلولی بدن میهمانان می کند.

روش درمانی برای صورت مردان - Men’s Facials – مدت زمان لازم: 60 دقیقه 
میهمانان مرد می توانند از میان دو روش مختلف، یکی را انتخاب نمایند. اولی تمامی ناخالصی ها را از پوست حذف کرده و چربی های اضافی و تولید سبیوم را به حد تعادل می رساند، دومی نیز منجر به کاهش چین و چروک، از بین رفتن جای خطوط احساسات صورت و افتادگی پوست می شود تا سفتی و رنگ آن بهبود پیدا کند.

لمس بهبود بخش - Recover Touch – مدت زمان لازم: 60 دقیقه
این ماساژ صورت که حاوی آنتی اکسیدان است، کمک بسیاری به تازه سازی پوست صورت، بازگردانی رطوبت و نرمی آن می کند. در عین حال عناصر غیر مفید و غیر طبیعی از پوست حذف می شود و بافت آن به خوبی تقویت خواهد شد.

بسته های درمانی 
لمس جادویی - Magic TouchSkin Resonance – مدت زمان لازم: 135 دقیقه 
این جلسه درمانی بسیار بخشنده شامل یک سری درمان ملایم است که با پاک سازی و لایه برداری بدن با دانه انگور آغاز می شود و سپس کل بدن با روغن معطر ماساژ داده می شود. در ادامه به منظور جوان سازی پوست صورت میهمانان، برای آنها یک ماساژ انجام داده می شود و در انتها نیز کف سر آنها به مدت 15 دقیقه مورد ماساژ قرار می گیرد.

از تن بیرون کردن خستگی سفر - Jet Lag Recovery – مدت زمان لازم: 135 دقیقه 
فرمول ابتکاری این روش شامل استفاده از ذرات ریز دانه انگور و پوست گردو می شود که آرامی به حذف سلول های مرده پوست، کمک به تحریک گردش های درونی بدن و حذف اضافات سلولی کمک رسانی می کند تا پوست میهمانان درخشان و لطیف شود. در ادامه تمامی قسمت های بدن با روغن ماساژ داده می شود و همزمان کرم جوان ساز بر روی پای آنها قرار داده می شود. این ماساژ به متعادل سازی غدد لنفاوی کمک می کند و در انتها کف سر میهمانان نیز به مدت 15 دقیقه ماساژ داده می شود.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید