• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • نمای لابی هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • سالن برگزاری جشن و مراسم در هتل
  • استخر روباز هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • نمای رستوران ژاپنی بنی هانا
  • رستوران بریو هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • کلاب لانج هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • داینینگ بای دیزاین هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • لانگ تیل بار هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • منورا کروز هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • نمایی از نومرو اونو کافه
  • رستوران مارکت هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • نمایی از رستوران ریور ساید تراس
  • رستوران تریدر ویکس هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • نمای دیگری از رستوران ژاپنی بنی هانا
  • محوطه فضای باز رستوران تریدر ویکس
  • منورا کروز هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • رستوران تریدر ویکس هتل انن تارا ریور ساید بانکوک ریزورت
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت جونیور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوخوابه
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جونیور
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • تخت های توئین سوئیت دوخوابه
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

اَنِن تارا اسپا 
میهمانان می توانند به منظور فرار از استرس های روزمره و شلوغی های زندگی شهری، در طول اقامت خود سری به مرکز اسپای هتل اَنِن تارا ریوِرساید بانکوک ریزورت بزنند. این مرکز در محیطی با منظره زیبا، دارای اتاق های بخار، سالن زیبایی، محیط کسب آرامش، دو عدد سوئیت ارائه کننده روش های درمانی، شش اتاق دلوکس برای ارائه روش های درمانی و همینطور یک اتاق ارائه روش های درمانی تک نفره می باشد. میهمانانی که اقدام به رزرو برای استفاده از خدمات این مرکز کرده اند، می بایست 15 دقیقه پیش از شروع وقت تعیین شده در این محل حضور پیدا کنند. محیط این مرکز به غیر از کودکان و خردسالانی که برای استفاده از خدمات درمانی مراجعه می کنند، مناسب حضور آنها نخواهد بود. سایر موارد مهم در مورد این مرکز شامل ممنوعیت استعمال دخانیات و یا استفاده از تلفن همراه، عدم همراه داشتن لوازم گران بها مانند جواهرات و همینطور اجباری بودن اصلاح صورت میهمانان آقا از قبل به منظور انجام روش های درمانی و ماساژهای ناحیه صورت می شوند. همچنین توصیه می شود که میهمانان پس از انجام آروماتراپی از گرفتن حمام آفتاب خودداری کنند. آن دسته از میهمانانی که دارای مواردی خاص مانند فشار خون، مشکلات قلبی و آلرژی بوده و یا حتی در دوران بارداری خود به سر می برند، حتماً پیش از مراجعه به این مرکز باید با یک متخصص مشورت نموده باشند. زمان استفاده از این مرکز، همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب می باشد و در صورت تمایل به استفاده از این خدمات پس از ساعت 10 شب، میهمانان می بایست از پیش اقدام به رزرو کردن نموده باشند.

آیین درمانی منحصر به فرد با بهره گیری از برنج - Signature Rice Ritual  در ابتدا پوست میهمانان کاملاً پاکسازی شده و صیقل داده می شود. برای این کار از یک اسکراب که حاوی مواد غنی و سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ب و ویتامین اِی است بهره برده می شود. در ادامه تمامی قسمت های بدن ماساژ داده شده و برای این کار از مخلوط ویژه ای از روغن سبوس برنج استفاده شده و با تکنیک های کششی و همینطور به کار بردن کمپرس حرارت داده شده ای از برنج، تمامی تنش ها، دردها و استرس های انباشته از بدن میهمانان تخلیه می شود. این روش درمانی در دو نوع 135 دقیقه ای و 195 دقیقه این انجام می شوند. 
از جمله کارهایی که در روش 135 دقیقه ای انجام می شوند شامل آیین درمانی پا با استفاده از گل، اسکراب پاک سازی کننده با دانه سری نین، دوش گرفتن، ماساژ کمپرس اوریِنتال رایس و در آخر هم استفاده از چای گل دانه قهوه ای به صورت داغ خواهند شد.
از جمله کارهایی که در روش 195 دقیقه ای انجام می شوند شامل آیین درمانی پا با استفاده از گل، اسکراب پاک سازی کننده با دانه سری نین، دوش گرفتن، ماساژ کمپرس اوریِنتال رایس، ماساژ صورت ویژه اَنِن تارا و در آخر هم استفاده از چای گل دانه قهوه ای به صورت داغ خواهند شد.

سفری با سایَم - Journey of Siam – مدت زمان لازم 190 دقیقه
این روش درمانی نفیس تایلندی یکی از برترین ها برای رسیدن به سلامتی میهمانان خواهد بود. استفاده از رایحه درمانی و حمام بخار، منافذ بدن را باز و سموم را تخلیه خواهد کرد. در ادامه یک ماساژ رویال برای بیدار کامل بدن انجام شده و در انتها هم یک ماساژ پای آرامش بخش اجرا خواهد شد. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل آیین درمانی پا با استفاده از گل، دوش گرفتن، حمام بخار با گیاهان دارویی، ماساژ رویال تایلندی، ماساژ بازتاب شناسی یا رفلکسولوژی پا و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

تجدید قوای سحرگاه - Dawn Renewal - مدت زمان لازم 165 دقیقه
این روش درمانی در حقیقت سفری برای کسب طراوت، تندرستی، پاکسازی، لایه برداری و جوان سازی پوست است. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند آیین درمانی پا با استفاده از گل، اسکراب بدن به انتخاب میهمانان، دوش گرفتن، ماساژ بدن به انتخاب میهمانان و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

آرامش در هنگام غروب - Dusk Relaxation - مدت زمان لازم 165 دقیقه
انتخاب کنندگان این روش می توانند روز خود را با یک ماساژ سر تا پای آرامش بخش به پایان برسانند. استفاده از تکنیک های هماهنگ کننده آیوروِدیک در این روش درمانی، انرژی حیاتی را به بدن بازگردانده و ذهن های خسته را درمان می کند. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ارائه ماساژ مارما آبیانگا، ارائه ماساژ شیروبیانگا و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

آیین درمانی کامل اسپا - Absolute Spa Ritual - مدت زمان لازم 150 دقیقه
این روش درمانی هم بر روی بدن و هم صورت انجام می شود تا احساس آرامش کامل و حداکثر نتیجه مثبت را برای انتخاب کنندگان خود به همراه داشته باشد. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ماساژ تخلیه کننده استرس به کمک روغن اِلِمِس، انتخاب از میان ماساژ پیشرفته مبارزه با پیری پوست صورت به روش اِلِمِس و یا ماساژ صورت اِسکین سولوشِن اِلِمِس و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژ ویژه اَنِن تارا - Anantara Signature Massage - مدت زمان لازم 90 دقیقه
در این ماساژ از مخلوط روغن های مفید به همراه انجام حرکاتی که به گردش جریان خون در بدن کمک می کند استفاده می شود. نتیجه انتخاب این روش، ایجاد حس آرامش عمیق، بازیابی جریان گردش انرژی از طریق خط نصف النهار بدن می باشد. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ماساژ ویژه اَنِن تارا و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژ رویال تایلندی - Royal Thai Massage - مدت زمان لازم 90 دقیقه
یک روش درمانی و شفابخش که در آن از تکنیک های طب فشاری بهره برده می شود و با تمرکز بر روی مسیرهای عبوری، انرژی را به تمامی قسمت های بدن می رساند. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ماساژ رویال تایلندی و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژ کمپرس گیاهان درمانی تایلندی - Thai Herbal Compress Massage - مدت زمان لازم 90 دقیقه
استراحت مطلق، نتیجه انجام این روش درمانی است که در آن از قدرت گیاهان داروی و حمام بخار بهره برده می شود تا حواس و خلق و خوی افراد را متعادل سازی کند. در انتها یک کمپرس تسکین دهنده، به آرامی بر روی پوست قرار داده می شود تا دردها، تنش ها و استرس ها از بدن تخلیه شوند. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ماساژ کمپرس گیاهان دارویی تایلندی و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژ تخلیه استرس - Stress Release Massage - مدت زمان لازم 90 دقیقه
در این روش از ترکیب ضربات و حرکات کلاسیک و همچنین بهره گیری از مخلوطی از رایحه درمانی با روغن های معطر، تمامی بدن ماساژ داده می شوند تا استرس به کلی از بدن و ذهن خارج شود. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ماساژ تخلیه استرس و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژ بالیایی - Balinese Massage - مدت زمان لازم 90 دقیقه
این ماساژ اصیل برگرفته از روش انجام شده در جزیره بالی در کشور اندونزی طراحی شده است. در این روش با استفاده از القای فشار با کف دست و اجرای تکنیک های کششی، تنش ها و دردهای عضلانی از بین رفته و جریان گردش خون در بدن ارتقا پیدا می کند. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ماساژ بالیایی و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژ جِت لَگ - Jet Lag Massage – مدت زمان لازم 90 دقیقه
تجربه این روش به تمامی میهمانانی که قصد دارند خستگی یک سفر طولانی و کسل کننده را از تن بیرون کنند توصیه می شود. تمام قسمت های بدن در این روش ماساژ داده می شوند و خستگی و گرفتگی عضلات به ویژه در پاها، قسمت پایینی کمر، گردن، شانه ها و دور چشم از بین می رود. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ماساژ جِت لَگ و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژ مارما آبیانگا - Marma Abhyanga Massage – مدت زمان لازم 90 دقیقه
مارما آبیانگا ترکیبی خارق العاده از ماساژ آیوروِدیک و بهره گیری از تکنیک های آن روش می باشد که با اجرا بر روی قسمت های مورد نظر از بدن، سلامتی و تعادل را به میهمانان هدیه می دهد. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ماساژ مارما آبیانگا و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژ شیروبیانگا - Shirobhyanga Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه
در این روش از روغن گرم نارگیل و همچنین تکنیک های تسکین بخش ماساژ آیوروِدیک استفاده می شود. قسمت های مشخصی از سر و گردن در این روش ماساژ داده می شوند تا به عادی سازی روند کار ذهن و بدن کمک رسانی شود. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ماساژ شیروبیانگا و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

درمان پا از طریق بازتاب شناسی - Foot Reflexology – مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش به برقراری تعادل و آرامش عمیق کلی بدن منجر می شود. استفاده از حرکات انگشت شصت، دست و القای فشار بر روی قسمت های مشخصی از پا، ضمن تحریک این عضو بدن، سایر نواحی بالای تنه که به این عضو مهم وابسته هستند را نیز تقویت می کند. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ماساژ شیروبیانگا و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

اسکراب پاک سازی کننده با استفاده از دانه سری نین - Purifying Sri Nin Rice Scrub – مدت زمان لازم 60 دقیقه
در این روش از پودر دانه سفید نشده سری نین که سرشار از آنتی اکسیدان ها است، برای پاک سازی عمیق پوست، از بین بردن ناخالصی ها و همینطور به منظور ویتامینه کردن با ویتامین ب و ویتامین ای استفاده می شود. همچنین روغن های رزماری و کندر برای از بین رفتن خستگی روحی و تنش های عصبی به کار برده می شود و در انتها نیز روغن سبوس موجب نرمی و لطافت پوست خواهد شد. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل دوش گرفتن، پاک سازی با اسکراب دانه سری نین، دوش گرفتن، مرطوب کننده بدن و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

اسکراب سم زدا با استفاده از چای سبز - Detoxifying Green Tea Scrub  – مدت زمان لازم 60 دقیقه
بدن میهمانان در این روش به کلی صیقل داده می شود. یکی از موادی که برای سم زدایی عمیق بدن در این روش از آن بهره برده می شود، گرانول های درجه یک هستند که نقش یک آنتی باکتریال قوی را ایفا می کنند و با پاک سازی پوست، موجب نرم کنندگی و جوان سازی آن می شوند. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل آیین درمانی پا با استفاده از گل، اسکراب سم زدای چای سبز، دوش گرفتن، مرطوب کننده بدن و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

اسکراب با اسانس نارگیل سفید و نعناع - Essence White Coconut & Mint Scrub – مدت زمان لازم 60 دقیقه
دانه های نیلوفر آبی که سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان ها می باشند، سلول های مرده پوست را از بین برده و به تقویت پوست و ایجاد حس نرمی کمک خواهند کرد. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل آیین درمانی پا با استفاده از گل، اسکراب با اسانس نارگیل سفید و نعناع، دوش گرفتن، مرطوب کننده بدن و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

پاک سازی با استفاه از پوشاندن بدن به کمک دانه یاس -Purifying Jasmine Rice Wrap – مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش درمانی مناسب درمان و رسیدگی به پوست های حساس است. مخلوط استفاده شده در این روش شامل پودر پوست برنج، خاک رس سفید، کره درخت روغن قلم و روغن بسیار مفید یاس می شوند. ترکیب این موارد بدون اینکه روغن های طبیعی پوست را از بین ببرد، به لایه برداری، تمیز کنندگی و مرطوب سازی پوست کمک کرده و تمامی ویتامین های مورد نیاز را به آن می رساند. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل آیین درمانی پا با استفاده از گل، پوشاندن بدن با استفاده از دانه یاس برای پاک سازی، دوش گرفتن، مرطوب کننده بدن و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

پوشاندن بدن با استفاده از چای سبز برای سم زدایی -  Detoxifying Green Tea Wrap – مدت زمان لازم 60 دقیقه
چای سبز با خاصیت از بین برندگی هر گونه التهاب، با پوست میهمانان مهربان است و باعث می شود تا مشکلات پوستی نواحی مختلف بدن به ویژه کف سر از بین بروند. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل آیین درمانی پا با استفاده از گل، سم زدایی با استفاده از قرار دادن پوشش چای سبز بر روی بدن، دوش گرفتن، مرطوب کننده بدن و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

پوشاندن بدن با اسانس نارگیل سفید -  Essence White Coconut Wrap – مدت زمان لازم 60 دقیقه
این پوشش غنی و معطر به جوان سازی، مبارزه با تاثیرات مخرب زندگی مدرن، مرطوب سازی و ارتقای کیفیت پوست میهمانان کمک شایانی می کند. از جمله کارهایی که در این روش درمانی انجام می شوند شامل آیین درمانی پا با استفاده از گل، پوشاندن بدن با استفاده از اسانس نارگیل سفید، دوش گرفتن، مرطوب کننده بدن و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

درمان های سم زدایی برای بدن 
کالبد تراشی سلولیت ها و کلون تراپی به روش اِلِمِس -  Elemis Body Sculpting Cellulite & Colon Therapy – مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش درمانی از سرم پاک سازی چربی های بدن و همینطور کرم صیقل دهنده و صفت کننده پوست استفاده می شود که سلولیت های سر سخت را هدف قرار داده و بلافاصله پوست هایی که در اثر سن دچار افتادگی شده اند را بهبود می بخشد. سپس از یک ماسک بدن حاوی رازیانه و توس استفاده می شود که با استفاده از تکنیک های ویژه ماساژ بر روی بدن قرار داده می شود تا به خوبی به آن نفوذ کرده و به ایجاد استحکام و لطافت پوست کمک کند. همچنین به گردش درست جریان خون و کاهش بازگشت مایعات بدن کمک می کند. برای افزایش مزایای این روش درمانی، ماساژی هم بر روی قسمت شکم انجام داده می شود تا به پاک سازی کلون و تخلیه سموم از بدن و در نتیجه ایجاد سلامت و تندرستی بیرونی و درونی کمک می کند. توصیه می شود که این روش درمانی هفته ای دو بار به مدت چهار هفته انجام شده و سپس ماهی یک بار پیگیری شود.

پوشش سلولیت های بدن با آروما اِسپا اوشِن به روش اِلِمِس - Elemis Cellutox AromaSpa Ocean Wrap – مدت زمان لازم 75 دقیقه
یکی از بهترین روش های درمانی برای سم زدایی کامل بدن است که در آن، بدن میهمانان با پوششی که حاوی گیاهان دریایی و به ویژه جلبک دریایی پوشانده می شود و با ایجاد فشار بر روی قسمت های مهم، ماساژ داده خواهد شد. نتایج انتخاب این روش شامل کاهش ظاهری سلولیت ها، از بین رفتن مشکلات ناشی از بازگشت مایعات، انرژی بخشی و نرم و لطیف شدن پوست میهمانان می شود. توصیه می شود که این روش درمانی هفته ای دو بار انجام شود.

ماساژ صورت ویژه به روش اَنِن تارا - Anantara Signature Facial – مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش مراقبت از پوست که ویژه این مرکز اسپا می باشد، با بهره گیری از عصاره های پر خاصیت گیاهان دارویی و همینطور به همراه مواد دیگری که بر گرفته از روش های درمانی سنتی تایلندی می باشند، منجر به جوان سازی سلول های پوست و رسیدن اکسیژن به آنها خواهند شد. سپس میهمانان از یک ماساژ آرامش بخش لذت خواهند برد و در انتها، یک ماسک دارویی کاملاً طبیعی، توازن پوست را بازگردانی خواهد کرد.

روش های مراقبت از پوست و ضد پیری به روش اِلِمِس 
ماساژ ضد کلاژن برای کشیدن پوست صورت به روش اِلِمِس - Elemis Pro-Collagen Quartz Lift Facial – مدت زمان لازم 75 دقیقه
این روش درمانی که تاثیر از بین برنده چین و چروک و بهبود استحکام پوست آن از لحاظ پزشکی اثبات شده، تنها بعد با یک بار امتحان کردن می تواند سن پوست میهمانان را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. در این روش از تکنیک های ماساژ حرفه ای و فرمولاسیونی که به جوان سازی، از بین بردن سیاهی دور چشم ها و انرژی بخشی به سلول های پوست کمک شایانی می کند استفاده شده است. در نهایت پوست صورت میهمانان روشن، جوان تر، لطیف تر و سفت تر خواهد شد.

درخشندگی نمایان پوست صورت به روش اِلِمِس - Elemis Visible Brilliance Facial – مدت زمان لازم 75 دقیقه
تکنیک های این روش درمان کمک بسیاری به گردش های ریز خون در قسمت های مورد نظر از پوست صورت می شود. سپس یک ماسک آمینو که خاصیت ضد پیری پوست دارد، به جوان سازی، کاهش سیاهی دور چشم، مرطوب سازی و ایجاد حالت کشسانی پوست کمک می کند. کافیست میهمانان این روش را یک بار امتحان کنند تا صورتی لطیف تر، تراشیده تر و درخشان تر را دارا شوند.

حل مشکلات پوست صورت به روش اِلِمِس 
آرام سازی پوست صورت با اکسیژن و به روش اِلِمِس - Elemis Oxygen Skin Calm Facial  – مدت زمان لازم 75 دقیقه
یک ماساژ ملایم به همراه استفاده از یک ماسک ژاپنی برای، فعال سازی، نرم کنندگی و ایجاد تعادل در پوست صورت هایی که دچار حساسیت و شکستگی شده اند، از جمله ویژگی های انتخاب این روش می باشند. همچنین کاسته شدن قرمزی، التهاب و ایجاد یک حس راحتی و تخلیه سریع استرس در پوست از دیگر مزایای چنین روشی هستند.

خالص سازی پوست صورت به روش اِس او اِس اِلِمِس - Elemis S.O.S. Purifying Facial – مدت زمان لازم 75 دقیقه
این روش مراقبتی از پوست صورت به شکلی ایده آل مناسب پوست های چرب و مشکل دار می باشد. برای رفع مشکلات چنین پوست هایی، از یک ماسک گوگرد ژاپنی که سرشار از ویتامین ث بوده و به مانند سرمی مفید، به جذب چربی های سبیوم پوست می پردازد استفاده می شود. در نتیجه از التهاب های پوست صورت کاسته شده، قسمت های زخمی و آسیب دیده ترمیم شده و کمک بسیاری به برقرار تعادل روغن های منافذ پوست و زیبایی ظاهری آن می کند.

درخشش پوست صورت با میوه به روش اِلِمِس - Elemis Fruit Active Glow Facial – مدت زمان لازم 60 دقیقه
به منظور بازگرداندن درخشش طبیعی به پوست صورت، این روش به شکلی عمیق به پاک سازی آن می پردازد. تکنیک های ماساژ استفاده شده در این روش که الهام گرفته از تکنیک شرقی ها است، به افزایش فعالیت و بازسازی مجدد حیات و درخشندگی پوست میهمانان کمک بسیاری می کند.

مرطوب کنندگی متفاوت پوست به مانند شبنم و به روش اِلِمِس - Elemis Exotic Moisture Dew Facial – مدت زمان لازم 60 دقیقه
برای مرطوب کنندگی کامل پوست، این روش از تکنیک های ویژه ای استفاده می کند که پوست تشنه صورت میهمانان را به حالت طبیعی باز می گرداند و حس شبنم دار بودن را به آن می دهد.

مخلوط اسطوخودوس گیاهی اِلِمِس برای صورت - Elemis Herbal Lavender Repair Facial – مدت زمان لازم 60 دقیقه
برای احیای کامل پوست صورت، این روش ابتدا به پاک سازی کامل آن می پردازد. با حذف ناخالصی ها، پوست صورت میهمانان درخشش پیدا کرده، منافذ آن را ترمیم می کند و خرابی ها را درمان خواهد کرد.

درمان های مناسب آقایان
استراحت مطلق - Total Time Out
میهمانان مرد می توانند از میان دو روش درمانی که یکی ضد پیری پوست صورت به نام اِلِمِس اِسکین آی کیو پلاس (Elemis Skin IQ+ Facial) بوده و دیگری به نام اوربِن کلِنز (Urban Cleanse Facial) است، هر کدام را به دلخواه خود انتخاب نمایند. این دو کمک بسیاری به کاسته شدن از گرفتگی بافت های عضلانی می کند و در انتها نیز برای کسب استراحت بیشتر، افراد می توانند از میان یک اسکراب با نمک و دانه سبوس و یا ماسک دانه سبوس، هر کدام را به سلیقه شان انتخاب نمایند. از جمله کارهایی که در روش 135 دقیقه ای انجام می شوند شامل دوش گرفتن، ماساژ خوش آمدگویی اِلِمِس، ماساژ عمیق بافت های عضلانی اِلِیمس، ماساژ صورت اِلِمِس برای مردان و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند. از جمله کارهایی که در روش 195 دقیقه ای انجام می شوند شامل آیین درمانی پا با استفاده از گل، درمان بدن برای مردان، دوش گرفتن، ماساژ عمیق بافت های عضلانی اِلِمس، ماساژ عمیق بافت های عضلانی اِلِمس، ماساژ صورت اِلِمِس برای مردان و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژها برای آقایان 
ماساژ کمپرس برنج شرقی - Oriental Rice Compress Massage – مدت زمان لازم 90 دقیقه
روشی طراحی شده بر اساس درمان های تایلندی که در آن از روغن دانه سبوس برای جوان سازی پوست استفاده می شود. با ایجاد فشار بر روی قسمت های مشخص و همینطور استفاده از تکنیک های کششی، کمپرسی از دانه های حرارت داده شده بر روی بدن میهمانان قرار داده می شود تا تنش های ماهیچه های را ذوب کرده، درد ها را تسکین دهد و استرس را از افراد دور کند. از جمله کارهایی که در این روش انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ماساژ کمپرس برنج شرقی و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژ دیپ تیشو به روش اِلِمِس - Elemis Deep Tissue Muscle Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه
این ماساژ ریتم دار و عمیق به شکل فشار آوردن بر روی قسمت های مختلفی از بدن انجام می شود تا به کاهش استرس، تسکین درد عضلات و بازیابی و احیای حواس کمک رسانی کند. در ادامه از یک مخلوط محرکه که حاوی روغن های مفید و ضروری است استفاده می شد تا نیازهایی که بدن میهمانان دارند را برطرف کند. این روش درمانی به انتخاب میهمانان به چند روش از جمله روش دور کنندگی استرس که به کاهش استرس های روزانه ختم می شود، روش احیاگر روح که موجب تقویت و شارژ شدن بدن می شود، روش ذوب عضلات برای از بین رفتن خستگی و درد عضلات، و روش متعادل کننده چاکرا که به برقرار ارتباط میان ذهن، بدن و روح کمک می کند انجام خواهد شد.
از جمله کارهایی که در این روش انجام می شوند شامل دوش گرفتن، ماساژ خوش آمدگویی اِلِمِس، ماساژ دیپ تیشو (عمیق بافت عضلات) به روش اِلِمِس و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژ ریوِر استون برای کمر - River Stone Back Massage – مدت زمان لازم 60 دقیقه
متخصصان این مرکز با استفاده از تکنیک های ماساژ گرم و روان ریوِر استون، بر روی شانه ها، گردن و قسمت پایینی کمر میهمانان تمرکز می کنند و موجب می شوند این قسمت ها با حس تخلیه از درد و استرس مواجه شوند. از جمله کارهایی که در این روش انجام می شوند شامل دوش گرفتن، آیین درمانی پا با استفاده از گل، ماساژ ریوِر استون برای کمر و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژ اکسپرس - Express Massage – مدت زمان لازم 30 دقیقه
یک نوع ماساژ درمانی می باشد که میهمان را غرق در حس آرامش خواهد کرد. افرادی که زمان کمی در اختیار دارند، می توانند با انتخاب این روش، از شر درد های تمامی قسمت های پا، کمر، شانه ها، گردن و سر خود راحت شوند. از جمله کارهایی که در این روش انجام می شوند شامل آیین درمانی پا با استفاده از گل، انجام ماساژ اکسپرس و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

روش های درمانی بدن برای آقایان 
اسکراب نیرو بخش نمک و دانه سبوس - Energising Salt & Rice Bran Scrub – مدت زمان لازم 60 دقیقه
نمک دریایی تصفیه نشده موجب از بین رفتن سلول های مرده پوست و ایجاد یک لایه تازه برای پوستی می شود که نیاز به مواد حیاتی معدنی دارد. دانه های سبوس ضمن تسکین بخشی، به پوست حالت می دهند و باعث سم زدایی و بازسازی سلولی خواهند شد. روغن دانه سبوس سرشار از ویتامین ای و عصاره دانه مورینگا است که از پوست در مقابل آلودگی ها محافظت کرده و آن را مرطوب سازی می کند. آلوئه ورا، روغن جوز و روغن های ضروری که از ترنج و شکوفه پرتقال گرفته می شوند، همگی در کنار هم به بازسازی، درمان و مرطوب کنندگی پوست و همینطور ارتقای سیستم ایمنی بدن و ایجاد خلق و خوی شاد کمک شایانی خواهند کرد. از جمله کارهایی که در این روش انجام می شوند شامل آیین درمانی پا با استفاده از گل، اسکراب انرژی بخش با استفاده از نمک و دانه جو، دوش گرفتن، مرطوب کنندگی انرژی بخش برای بدن و مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

روش های درمانی صورت آقایان
اِلِمِس اِسکین آی کیو پلاس - Elemis Skin IQ+ Facial – مدت زمان لازم 75 دقیقه
درمانی کارآمد برای جلوگیری از پیری پوست هایی که خسته و پر از استرس هستند. این روش درمانی که از لحاظ پزشکی نیز تایید شده، چین چروک افتادن پوست را به تعویق انداخته و به منظور از بین بردن اثرات مخرب زندگی در محیط های شهری، اصلاح مداوم پوست صورت، آلودگی های محیط و سفرهای مدام برای میهمانان تجویز می شود. در انتها پوست مردانی که این روش را انتخاب می کنند به کلی دگرگون می شود و اثرات مبارزه با پیری در آن ها به وضوح دیده خواهد شد.

روش اوربِن کلِنز برای صورت - Elemis Urban Cleanse Facial – مدت زمان لازم 75 دقیقه
این روش درمانی با قابلیت حذف منافذ بسته شده پوست، به روند ترمیم پوست سرعت می بخشد و ناخالصی موجود بر روی پوست را از بین خواهد برد. موادی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند، دارای سرعت عمل بالا و ماندگاری زیادی هستند که پوست را در برابر تاثیرات آسیب رسانی همچون آلودگی های روزمره، محافظت کرده و پوست شفاف و فوق العاده تمیزی را تحویل میهمانان می دهند. 

حمام 
حمام انرژی بخش لجن - Energising Mud Bath – مدت زمان لازم 30 دقیقه
مخلوط مورد استفاده در این روش طبیعی بوده و دارای خواص درمانی است. این مخلوط از ترکیب خاک های استخراج شده از زمین های شمال آفریقا با سوزن های کاج بدست می آید و قادر است التهاب های مفاصل و استرس های فیزیکی را از بین ببرد و ضمن بالا بردن توانایی سیستم دفاعی بدن، به سیستم تنفسی بدن نیز کمک رسانی می کند.

حمام بخار تایلندی - Thai Herbal Steam – مدت زمان لازم 30 دقیقه
با الهام گرفتن از خواص درمانی گیاهان تایلندی، این آیین متفاوت ضمن تحریک جریان گردش خون در تمامی قسمت های بدن و تقویت کنندگی، می تواند به عنوان شروعی برای انجام هر کدام از دیگر روش های درمانی موجود در این مرکز اسپا باشد.

کلکسیون حمام شیر اَنِن تارا - Anantara Milky Bath Collection – مدت زمان لازم 30 دقیقه
میهمانان می توانند به سلیقه خود از کلکسیون حمام شیر اختصاصی این مرکز اسپا که شامل رومانتیک (Romance)، تعادل (Balance) و جوان سازی (Rejuvenating) می شود انتخاب و استفاده نمایند. در ادامه هم به صورت خصوصی و پذیرایی با چای، برای میهمانان یک حمام معطر و آرامش بخش انجام داده می شود تا به برقراری تعادل ذهنی، بدنی و روحی آنها کمک کند.

حمام معطر گل دار - Aromatic Floral Bath – مدت زمان لازم 30 دقیقه
این حمام شامل ترکیب افسون کنده ای از گل های محلی و ترکیبشان با روغن های ضروری می شود که ایجاد کننده حس آرامش برای میهمانان خواهد بود.

روش های مراقبت از دست و پا
از جمله خدماتی که برای پاها و دستان میهمانان انجام می شود شامل اسپا مانیکور (Spa Manicure)، اسپا پدیکور (Spa Pedicure)، تغییر رنگ ناخن (Paint Change) و فرنچ فینیش (French Finish) برای ناخن می شوند.

روش هار درمانی و مراقبت از مو
این روش ها شامل حمام کرم، کوتاه کردن مو، شامپو زدن، فر کردن و رنگ کردن مو می شوند.

وَکس موهای زاید 
در این مرکز اسپا طیف کاملی از انواع وَکس برای موهای تمامی قسمت انجام می شود و استفاده از محصولات درجه و مارک دار از مهم ترین ویژگی این خدمات است.

خدمات ارائه شده در کنار استخر
این خدمات شامل انجام رویال ماساژ (Royal Thai Massage) به مدت 90 دقیقه، درمان پا با استفاده از طب بازتاب شناسی (Foot Reflexology) به مدت 60 دقیقه و ارائه ماساژ اکسپرس (Express Massage) به مدت 30 دقیقه می شوند.

خدمات درمانی ارائه شده در داخل اتاق محل اقامت میهمانان 
این خدمات شامل انجام رویال ماساژ (Royal Thai Massage) به مدت 90 دقیقه، ماساژ تخلیه استرس (Stress Release Massage) به مدت 90 دقیقه و درمان پا با استفاده از طب بازتاب شناسی (Foot Reflexology) به مدت 60 دقیقه می شوند.

استخر شنا و جکوزی
استخر شنا و جکوزی این مجموعه در محیطی خاص و در میان باغی سرسبز و پوشیده از درختان گرمسیری قرار گرفته است. این استخر شنا در میان وسیع ترین ها در شهر بانکوک است و مجهز به قسمت های مناسب برای استراحت میهمانان و همینطور پذیرایی شدن با بار کنار استخر که لوی نام بار است می باشد.

باشگاه تناسب اندام
باشگاه تناسب اندام هتل اَنِن تارا ریوِرساید بانکوک ریزورت مجهز به طیف وسیعی از امکانات و لوازم ورزشی لازم برای انجام انواع ورزش های هوازی، پرورش عضلات و دیگر فعالیت های ورزشی است. همچنین میهمانان این فرصت را خواهند داشت که در کلاس های روزانه یوگا و ورزش های هوازی این باشگاه نیز شرکت کنند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید