• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • دورنمای زیبای هتل سو سوفیتل بانکوک
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • استخر روباز هتل سو سوفیتل بانکوک
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • سالن ورزشی هتل سو سوفیتل بانکوک
  • بار میکسو هتل سو سوفیتل بانکوک
  • شوکو لب کافه هتل سو سوفیتل بانکوک
  • نمایی از رستوران پارک سوسایتی
  • شوکو لب کافه هتل سو سوفیتل بانکوک
  • چشم انداز پارک سوسایتی تراس اند های سو
  • رستوران رد اون هتل سو سوفیتل بانکوک
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • محوطه نشیمن سوئیت کینگ
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • تخت های توئین اتاق استاندارد
  • نمای تخت بزرگ اتاق استودیو
  • سوئیت اگزکیوتیو هتل سو سوفیتل بانکوک
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی و اسپای سو اسپا 
هتل سو سوفیتل بانکوک مجهز به یک مرکز سلامتی و تندرستی با امکانات پنج ستاره و برگزیده است. روش های درمانی این اسپا با الهام از فرهنگ عامه مردم کشورهای آسیایی و همینطور لوازم بهداشتی و آرایشی فرانسوی انجام می شوند. فضای پر از آرامش، انجام مانیکور و پدیکور، در اختیار داشتن سونا، اتاق بخار و حمام از جمله دیگر ویژگی های این مرکز می باشند. سو اسپا همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب پذیرای میهمانان هتل و افراد مراجعه کننده ای است که در این هتل اقامت ندارند. آخرین زمان برای استفاده از خدمات این مرکز ساعت 8:30 شب می باشد و بهتر است میهمانان پیش از مراجعه، اقدام به تعیین زمان قبلی کرده باشند. توصیه می شود که میهمانانی که قصد مراجعه داشته و زمان قبلی تعیین کرده اند، 15 دقیقه زودتر از زمان موعد در این مرکز حضور پیدا کنند. برای حفظ آرامش محیط این مرکز بهتر است تلفن های همراه افراد خاموش و یا در حالت سایلنت باشد. به دلیل متفاوت بودن تاثیر روش های درمانی انجام شده بر روی افراد، میهمانانی که دارای مشکلاتی نظیر آلرژی، آسیب دیدگی دارند حتماً به مسئولین اطلاع بدهند. برنامه های درمانی این مرکز به مانند منویی آلاکارت از انواع غذا، روش های درمانی خود را به قسمت های استارتر، بخش های اصلی درمان و همینطور انواع دسر تقسیم کرده است.

آلاکارت - À LA CARTE
درمان های سینگنِچِر 
ماساژ بدن سو اِگزیلی رِی تینگ - So Exhilarating Body Massage - مدت زمان لازم 60 دقیقه
ماساژ ایجاد کننده حس سرخوشی و تسکین دهنده دردهای بدن که ترکیبی از حس تازه سازی و ذوق می باشد و باعث خوش فرم شدن و متناسب شدن نیمرخ خواهد شد.

ماساژ صورت سو ریجو وِنایتینگ - So Rejuvenating Facial - مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش مراقبتی طراوت دهنده و پر از ذوق، مناسب صورت میهمانان بوده و شامل ترکیبی از عسل و خیار می شود. فواید بی شمار این دو در کنار انجام تکنیک های ماساژ زیبایی فرانسوی، موجب احیا و بازگشت جوانی به پوست می شود.

آرامش به لطف پنج عنصر - Serenity of Five Elements - مدت زمان لازم 90 دقیقه
در اثر انجام این ماساژ بر روی بدن، میهمانان حس به جریان افتادن انرژی در تمامی قسمت های بدنشان را خواهند داشت. لرزش های عمیقی که در این روش به بدن افراد داده می شود، به کانال های انرژی و عضلات گسترش پیدا کرده و گرفتگی های انرژی را از بین می برد. در انتها یک کمپرس گیاهی به همراه روغن بر روی بدن قرار داده می شود تا با ماساژ دادن، فرآیند تخلیه شده از استرس را کامل کند.

استارترها – Starters 
حمام معطر - Aromatic Hammam - مدت زمان لازم 30 دقیقه
کسب آرامش کامل در حمامی معطر برای رفع خستگی روح و جسم. این روش در حقیقت بهترین آماده ساز برای انجام سایر روش های درمانی می باشد.

آیین حمام مارین وِیو - Marine Wave Bath Ritual - مدت زمان لازم 30 دقیقه
این حمام مراسمی است که منجر به ایجاد حس تسکین و قوت بخشی شده و مقدمه ای برای تلطیف پوست و ذهن میهمانان می باشد. انجام این روش برای آماده شدن به منظور استفاده از دیگر روش های درمانی توصیه می شود.

اسکراب بدن با صابون بِلدی بلَک – Beldi Black Soap Scrub – مدت زمان لازم 30 دقیقه
این روش درمانی سنتی که یک فرآیند کامل برای تمیز شدن بدن است. این روش که در حمام های سنتی کشور مراکش مرسوم بوده، با استفاده از صابون مشکی بِلدی و با استفاده از کیسه ای مخصوص، به لایه برداری و پاک سازی عمیق پوست بدن کمک فراوانی می کند.

اسکراب بدن به روش فلور دِ ریز - Fleur de riz Body Scrub - مدت زمان لازم 30 دقیقه
در طول انجام این اسکراب، میهمانان تمامی نگرانی های خود را فراموش کرده و در عین حال تمامی ناخالصی ها و خشکی های پوست بدنشان از بین خواهد رفت تا لطافت پوستشان مانند نوزادان بشود.

اسکراب درخشش پوست با میوه پاپایا - Papaya Radiance Scrub - مدت زمان لازم 30 دقیقه
این اسکراب شامل صیقل دادن آرام بدن بر اساس روش های استفاده شده در منطقه سیامی کشور تایلند می باشد. در این روش از پوره میوه پاپایا که به رنگ نارنجی تیره در آمده استفاده می شود و کمک زیادی به خوش عطر شدن بدن و درخشش پوست میهمانان خواهد کرد.

اسکراب بدن با ادویه جات - Spice Body Scrub - مدت زمان لازم 30 دقیقه
یک اسکراب لذت بخش که قدمت آن به زمان اجداد انسان باز می گردد. در این روش درمانی به لطف استفاده عمیق از یک ماده سفارشی که از جزیره جاوا بدست می آید و رایحه بی نظیری دارد. در نهایت بدن و پوست میهمانان تلطیف شده و به گردش جریان انرژی در کل قسمت های بدن کمک می کند. در کنار استفاده از ماده ای معطر، این روش شامل استفاده از ادویه جات و نمک دریایی نیز می شود.

اسکراب والا برای بدن - Sublime Body Scrub - مدت زمان لازم 30 دقیقه
این اسکراب بدن به مانند مراسمی تمام و کمال و برگرفته از مراسم جزایر پلینزی است که مناسب درمان پوست های حساس می باشد. این روش که به آماده سازی بدن نیز می پردازد، بر مبنای درمان های بومی طراحی شده و شامل ترکیبی از شکوفه های تیار، شکر خام، پودر نارگیل و گیاه نونی می شود که به بازسازی پوست و تجدید قوای روحی میهمانان کمک شایانی خواهد کرد.

پوشش بدن با کرم رِسول - Rassoul Cream Wrap - مدت زمان لازم 30 دقیقه
تمامی قسمت های بدن میهمانان در این روش با پوششی تمیز کننده و لایه بردار پوشانده می شود. برای تهیه این پوشش معطر از کرم مراکشی رِسول استفاده شده که به مانند خاک رس طبیعی برای بدن عمل کرده و موجب بهبود رنگ، لطیف شدن پوست و پاک سازی کلی می گردد. 

درمان های اصلی برای بدن 
ماساژ اِکسپرس بدن - Express Massage - مدت زمان لازم 30 دقیقه
یک ماساژ بدن به روش تایلندی که تمرکز بسیاری بر روی سر، شانه و گردن افراد داشته و به تسکین تنش ها کمک خواهد کرد.

ماساژ سر به روش هندی - Indian Head Massage - مدت زمان لازم 30 دقیقه
یک روش آرامش بخش برای ماساژ سر به وسیله روغن است که به پاک سازی ذهن و از بین رفتن خستگی های ناشی از استرس کمک می کند.

ماساژ به روش آیوروِدیک برای از بین رفتن خستگی سفر - Ayurvedic Jet Lag Massage - مدت زمان لازم 60 دقیقه و 90 دقیقه
این روش درمانی شامل یک ماساژ با بهره گیری از روغن های داغ برای تقویت پا می باشد که بر اساس ماساژهای سنتی هند طراحی شده است. ضربات آرام و تقویت کننده ای که در حین انجام این روش به بدن میهمانان وارد می شود، همراه با استفاده از رایحه های خوشی مثل وانیل و هل بوده و به از بین رفتن تنش عضلات و بازگشت انرژی و نشاط به بدن میهمانان خواهد شد.

ماساژ بدن بالیایی - Balinese Massage - مدت زمان لازم 60 دقیقه و 90 دقیقه 
در این نوع ماساژ از یک ترکیب موم مانندی از آجیل های گرمسیری بر روی بدن میهمانان استفاده می شود تا با آوردن فشارهایی به آرامی و به سبک تایلندی، حس آرامش را در بدن میهمانان ایجاد کند.

ماساژ مراکشی بدن - Moroccan Massage - مدت زمان لازم 60 دقیقه   
ماساژ مراکشی یک ماساژ با استفاده از روغن داغ می باشد که تمامی بدن را در بر گرفته و این روغن که آراگان نام دارد، عطر خوشی به بدن خواهد داد. در ادامه این ماساژ، از روش درمانی به سبک آفریقای شمالی نیز استفاده می شود.

ماساژ آرامش بخش پا - Relaxing Foot Massage - مدت زمان لازم 60 دقیقه   
یک ماساژ انرژی زا برای پای میهمانان می باشد که به ارتقای انرژی، سلامت و تعادل بدن کمک می کند.

ماساژ شاپ هُلیک - Shop Aholic Massage - مدت زمان لازم 60 دقیقه   
انجام این روش درمانی موجب تقویت انرژی و کمک به گردش بهتر انرژی و جریان خود در پاها می شود. در ادامه این روش، از ماساژ سنتی آیوروِدیک بهره برده می شود تا به حس سبکی و نشاط را در میهمانان ایجاد کند.

ماساژ سوئدی - Swedish Massage - مدت زمان لازم 60 دقیقه   
ماساژ سوئدی یک ماساژ همراه با استفاده از روغن می باشد که بر روی دستکاری سیستماتیک بافت های نرم تمرکز داشته و موجب ارتقای سطح سلامت میهمانان استفاده کننده از آن می شود. در این روش از پنج تکنیک اِفلوراژ، ورز دادن، اصطکاک، ضربات آهسته و ایجاد لرزش استفاده می شود.

ماساژ خِرَد تایلندی - Thai Wisdom Massage - مدت زمان لازم 60 دقیقه و 90 دقیقه
این روش یک ماساژ شناخته شده و البته فاقد روغن می باشد. در این روش از ترکیب ریتم طب سوزنی و کشش عضلات بدن برای برقراری تعادل انرژی در تمامی قسمت ها استفاده می شود.

درمان به کمک کرم لاغر کننده قهوه - Coff¬ee Cream Slimming Treatment - مدت زمان لازم 60 دقیقه  
میهمانان استفاده کننده از این روش، در ابتدا با یک آیین برزیلی پذیرایی شده و سپس کرم قهوه که شامل محتویاتی همچون کافئین بوده و آوازه بلندی در امر انرژی زایی و البته لاغری بدن دارد استفاده می شود. در انتها نیز بدن میهمانان به کمک پوششی از خاک رس ماساژ داده می شود.

درمان لاغری به روش اود وارتانا - Udvartana Slimming Treatment - مدت زمان لازم 60 دقیقه  
اود وارتانا یک روش لاغری کهن هندی است که منجر به تخلیه بدن و شروع فعالیت های مبارزه علیه سلولیت به خصوص در نواحی مهمی همچون پاها، شکم و دست ها می شود. در ادامه این روش، پوششی سم زدا و انرژی زایی که حاوی زنجبیل و لیپو کِر است استفاده می شود.

میوه تسکین دهنده مقدس - Sacred Fruit Soother - مدت زمان لازم 90 دقیقه  
یک روش درمانی تاثیر گذار برای پوست می باشد که شامل استفاده از ترکیبی حاوی اسکراب برنج یاس قرمز رنگ می شود. در ادامه پوست بدن آماده تر شده و یک ماساژ منحصر به فرد با به کمک نارگیل بر روی میهمانان انجام می شود تا موجب تسکین و بهبود وضعیت بدن آنها بشود.

روش درمانی سکوت جنگل - Silence of the Forest - مدت زمان لازم 60 دقیقه  
آزاد شدن جریان انرژی و متعادل شدن میزان آن در کانال های انرژی، از جمله ویژگی های این روش می باشند. در انتها هم یک ماساژ آرامش بخش بر روی کمر افراد انجام می شود که درمان کننده و متعادل کننده چاکرا است.

درمان های اصلی برای صورت
درمان پیور لایت مینی برای صورت - Pure Light Mini Facial - مدت زمان لازم 30 دقیقه  
روشی سریع و کوتاه برای ایجاد درخشندگی پوست صورت است که همراه با ماساژ گردن، پشت گردن و کف سر بوده و مطابق با روش های سنتی ماساژ بالیایی انجام می شود. این روش منتهی به پاکیزگی کامل پوست، ایجاد سلامتی و زیبایی در افراد خواهد شد.

درمان بالیاییی صورت با استفاده از میوه ها و گل ها - Bali Flowers and Fruits Facial - مدت زمان لازم 60 دقیقه  
این روش درمانی که براساس آیین های زیبا سازی بالیایی طراحی شده، به شکلی عمیق به محافظت از پوست و درخشش آن کمک می کند. با بهره گیری کامل از مزایا و فواید طبیعی گل های مناطق گرمسیری و همینطور آلفا هیدروکسید اسید موجود در میوه ها، ترکیبی فعال به دست می آید که کمک بسیاری به لطیف شدن، پاک سازی شده و درخشانی پوست می کنند.

درمان صورت با پنج گل - Five Flowers Facial - مدت زمان لازم 60 دقیقه  
این روش بر پایه یک آیین کهن که از اجداد بالیایی به آنها به ارث رسیده انجام می شود و شامل پاک سازی پوست صورت به لطف مخلوطی از پنج مورد گل های گرمسیری می شود. همچنین در این روش از یک محلول درخشان کننده ای به نام کومبوچکا که به تازگی اختراع و به ثبت رسیده است استفاده می شود. این روش همراه با ماساژ لذت بخش صورت، پشت گردن، شانه و عضلات همراه است تا نشاط را به پوست میهمانان بازگردانی کند.

درمان صورت کو بی دو - Ko Bi Do Facial - مدت زمان لازم 60 دقیقه  و 90 دقیقه
کو بی دو یکی از آیین های لوکس و باستانی کشور ژاپن است که به منظور از بین بردن چین و چروک و مبارزه با پیری پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این روش به کشیده شدن پوست، بازسازی موثر و نرم شدن خطوط چین و چروک صورت و اطراف گردن کمک خواهد کرد.
 
دسرها - MAIN – DESSERTS
مانیکور یا پدیکور - Manicure or Pedicure - مدت زمان لازم 75 دقیقه  
روشی عالی برای رفع خستگی دست ها و پا می باشد و با خیساندن، اسکراب و مرطوب سازی مطلق این دو عضو مهم همراه خواهد بود. در انتها رنگ دلخواه میهمانان نیز برای آنها زده می شود.

به لطافت ابریشم - Smooth as Silk - مدت زمان لازم 30 دقیقه الی 90 دقیقه
به لطف این درمان که ترکیبی از آماده سازی پوست و وَکس نواحی مطلوبی از بدن می باشد، پوست میهمانان احیا شده و به مانند ابریشم لطیف خواهد شد. این روش درمانی شامل وَکس ابرو، زیر بغل، نیمی از پا، خط بیکینی، سینه، پشت لب، تمامی قسمت های دست، تمامی قسمت های پا، برزیلی و همینطور تمامی قسمت های کمر می شود.

روش های مناسب مردان 
درمان صورت هیپستر برای مردان - Hipster Men Facial - مدت زمان لازم 60 دقیقه
یک روش درمانی مختص میهمانان مرد بوده و پاک سازی کننده، تازه سازی و همینطور مرطوب کنندگی و افزایش محافظت پوست آنها را در بر خواهد داشت. این درمان سرپایی چهره ای سلامت به پوست مردان می دهد.

ماساژ کیبورد مِی نیا - Keyboard Mania Massage - مدت زمان لازم 60 دقیقه
التیام بخشی، جوان سازی و کمک به فرآیند تحریک پوست از جمله صفات این روش می باشند که بر روی کل قسمت های بالایی بدن از جمله کمر، گردن و همینطور پاها انجام می شود. این روش شامل انجام یک ماساژ با روغن های معطر نیز می باشد.

ماساژ ورزشی - Sport Massage - مدت زمان لازم 60 دقیقه و 90 دقیقه
این روش شامل یک رایحه درمانی عمیق در عضلات می باشد که برگرفته از تکنیک های آسیایی بوده و به لایه های عمیقی از بافت های بدن و عضلات که به هم متصل هستند نفوذ می کند. این روش درمانی به طور ویژه ای برای رفع تنش ها، نواحی منقبض و به خصوص گرفتگی گردن، قسمت پایینی کمر و همینطور شانه هایی دردناک مفید و تاثیر گذار خواهد بود.

منوی پیشنهادی 
ماساژ صورت و بدن دو نفری – Duo - مدت زمان لازم 120 دقیقه
زوج انتخاب کننده این روش می توانند از یک درمان رمانتیک که در اتاقی خصوصی انجام می شود بهره ببرند. این روش درمانی شامل ماساژ فور هِر (For Her) می شود که مخصوص خانم ها بوده و شامل ماساژ و انجام آیین کو بی دو بر روی صورت آنها می شود. فور هیم (For Him) نیز مخصوص آقایان بوده و شامل ماساژ و انجام روش هیپستر برای صورت آنها می شود.

دستوری از جنگل مقدس - Recipe from the sacred Forest - مدت زمان لازم 150 دقیقه
این سفر درمانی با رسیدگی به سر و کف سر میهمانان شروع شده و سپس بدن آنها با ترکیبی از برنج قرمز و روغن نارگیل اسکراب می شود. اعمال انجام شده در این روش درمانی شامل ماساژ سر، درمان مو، اسکراب بدن با برنج یاس قرمز رنگ و ماساژ با روغن نارگیل می شود.

سو حمام - So Hammam - مدت زمان لازم 150 دقیقه
یک تجربه بی نظیر برای میهمانان که ترکیبی از حمام بخار معطر و سم زدا به همراه اسکراب بدن است که با کیسه برای آنها انجام می شود. برای اسکراب بدن میهمانانی که این روش را انتخاب کرده اند از صابون بِلدی بلَک که به روشن کنندگی پوست کمک می کند استفاده می شود و سپس بعد از پوشاندن بدن با مواد سم زدا، برای آنها یک ماساژ مراکشی انجام می شود. 

 سو وِل - So Well - مدت زمان لازم 120 دقیقه
این آیین شامل ترکیب دو نمونه از موفق ترین روش های درمانی این مرکز اسپا می باشد. در ابتدا ماساژ سو اگ زیلی رِی تینگ (So Exhilarating Body Massage) برای تسکین بدن و روح میهمانان انجام می شود بعد از آن، با استفاده از درمان سو ریجو وِنِی تینگ (So Rejuvenating Facial)، صورت آنها تلطیف و درخشان خواهد شد.

باشگاه سو فیت - SoFIT
باشگاه ورزشی سوفیت علاوه بر امکان انجام ورزش های بدن سازی سنتی، دستگاه های مدرن، لوازم مناسب برای انجام ورزش های هوازی و همینطور یک اتاق مجهز به تخت خواب های ویژه ای برای استراحت قرار داده شده اند. باشگاه بدن سازی هتل سو سوفی تِل بانکوک برای استفاده میهمانان هتل به صورت 24 ساعته فعال بوده و افرادی که عضو هستند می تواند همه روزه از ساعت 6 صبح الی 10 شب از خدمات آن بهره مند بشوند.

سو یو گا - So Yoga
میهمانان می توانند برای پیدا کردن آرامش درونی و به دست گرفتن کنترل ذهن و بدن خود، هفته ای دو جلسه در کلاس های یوگای این مجموعه که توسط مدرسین یوگا برگزار می شود شرکت کنند. این کلاس های هفتگی در روزهای چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 8:30 صبح و در روزهای یکشنبه نیز از ساعت 9:30 الی 10:30 صبح به صورت رایگان برای میهمانان هتل برگزار خواهند شد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان

خود را در سفری به خیابان‌ های باستانی رم تصور کنید، جایی که داستان‌ های گلادیاتورها و کولوسئوم باشکوه در انتظار شماست! حضور الهام‌ بخش اهرام مصر را احساس کنید و از شگفتی‌ های مهندسی که امتحان خود را در گذر زمان پس داده‌ اند حیرت زده شوید. در این مقاله، ما به بررسی 15 کشور تاریخی برای بازدید در جهان خواهیم پرداخت.

با 10 اکتشاف مهم باستان شناسی در ترکیه آشنا شوید

منطقه ای که اکنون به نام ترکیه شناخته می شود یکی از غنی ترین مکان های خاورمیانه برای سفرهای باستان شناسی و تاریخی است. امروزه برخی از مهم ترین اکتشافات باستان شناسی تاریخ در این کشور انجام شده است که در صدر فهرست قرار دارند.

متن کامل مقاله

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید