• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل رویال کلیف بیچ
  • درب ورودی هتل رویال کلیف بیچ
  • محوطه نشیمن لابی هتل
  • نمای ساحل هتل رویال کلیف بیچ
  • برگزاری جشن و مراسم در هتل
  • استخر روباز هتل رویال کلیف بیچ
  • سالن زیبایی هتل رویال کلیف بیچ
  • کلاب کودکان هتل رویال کلیف بیچ
  • نمای رستوران هندی ماهارانی
  • پول بار هتل رویال کلیف بیچ
  • نمای رستوران بین المللی بریز
  • رویال گریل روم هتل رویال کلیف بیچ
  • رستوران بین المللی پانوراما
  • نمایی از بار ات رویال کلیف بیچ هتل
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هتل
  • محوطه نشیمن سوئیت یک خوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دوخوابه
  • نمای تخت بزرگ سوئیت یک خوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت دوخوابه
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

سالن زیبایی بوتیک
این سالن مابین هتل رویال کلیف بیچ و هتل رویال وینگ سوئیتس اَند اسپا قرار گرفته و مجموعه ای از بهترین روش های زیبایی را توسط حرفه ای ترین آرایشگران ارائه می دهد. این سالن همچنین دارای یک سالن استراحت با چشم انداز جذاب به باغ است. خدمات این سالن شامل خدمات کوتاهی مو، خدمات پدیکور و مانیکور، وکس، ماساژ پوست صورت و اسپای معروف پاها می باشد.

اسپا کلیف
با قدم گذاشتن در این اسپا و بهره مندی از خدمات فوق العاده اش به آرامش ذهنی و طراوت جسم بی نظیری دست یابید. این اسپا با 18 سوئیت درمانی، سونا، اتاق بخار و جکوزی و کافه اسپا با ارائه مجموعه ای از انواع غذاهای سالم و دمنوش های گیاهی تازه از شما پذیرایی می کند. این اسپا خدماتی بی نظیر مانند درمان های تایلندی اختصاصی را ارائه می دهد. 

روش های درمانی فیشال (صورت)
تمام روش های درمانی فیشال این اسپا بسیار اختصاصی طراحی شده اند و توسط محصولات مراقبت از پوست انحصاری برای احیا، آبرسانی و جلوگیری از پیری زود رس انجام می شوند. در طول 30 سال گذشته محصولات مراقبت از پوست گینو برای متخصصین حرفه ای و مجرب کاملاً شناخته شده بوده است. در ساخت این محصولات از بیش از 56 مواد بیولوژیکی فعال استفاده می شود.

روش های درمانی فیشال هایدرودِرمی Hydradermie Facial Treatment
این تکنیک با استفاده از درمان های ستاره جینوت که شامل یک متد درمانی عمیق برای پوست صورت بوده و با استفاده یونیزاسیون برق خفیف و حرکات ماساژ دوار انجام می شود. در این روش از مواد تشکیل دهنده فعال گیاهی برای تسهیل عملکرد نفوذ به درون عمق پوست و افزایش میزان زیبایی های درونی آن استفاده می شود. این تکنیک با انجام ماساژ سفت کننده آرامش بخش و ماسک برای دستابی به پوستی درخشان و متعادل به پایان می رسد.

روش درمانی سوپر هایدرودِرمی صورت، نیم تنه و قفسه سینه Super Hydradermie Face, Bust & Décolleté
این روش درمانی ابتدا با انجام فرآیند پاکسازی بر روی عضلات ذوزنقه ای گردن، و سر و سینه برای از بین بردن تنش و آماده سای آن برای فرآیند یونیزاسیون و کمک به جذب اکسیژن شروع می شود. در این روش از ماسک سفت کننده برای تقویت بافت پوست و مغذی سازی و صاف کردن پوست نواحی سینه استفاده می شود.

روش های درمانی سوپر هایدرودِرمی برای صورت، گردن و چشم Super Hydradermie Face, Neck & Eye Treatment
این درمان یک تکنیک استثنایی است که شامل روش های درمانی فشرده برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک اطراف چشم برای مرطوب سازی و جوانسازی پوست گردن می باشد.

روش های درمانی پوست صورت لیفتُسُم Liftosome Facial Treatment
این تکنیک درمانی شامل انجام تکنیک های سفت کننده به کمک عناصر غنی پرتقال و جیسینگ می باشد که به کمک انجام حرکات ضربه ای انجام خواهد شد. در این تکنیک از مواد تشکیل دهنده فعال برای بازگرداندن قابلیت ارتجاعی پوست و احیا سلول های جدید استفاده می شود. این تکنیک با انجام ماساژ به کمک ژل کلاژن برای احیای پوست ودستیابی به پوستی شاداب و سالم انجام می شود.

روش های درمانی پوست صورت بِیتو نُو Beuté Neuve Facial Treatment
در این تکنیک زیبایی از آنزیم های میوه برای آزاد سازی و از بین بردن سلول های مرده و خسته استفاده می شود. این درمان ابتدا با انجام ماساژ ملایم به کمک سرم بازسازی برای تحریک سلول های جدید پوست می کند. در این روش درمانی از ویتامین سی برای بازسازی الیاف الاستیک، بهبود رنگ و افزایش درخشندگی پوست استفاده می کنند.

روش های درمانی معطر پوست صورت Aromatic Facial Treatment
این روش درمانی بسیار ریزبینانه و متناسب با تمام نیازهای پوست و به کمک روغن های ضروری انجام می شود. در این روش منحصر به فرد از تکنیک ماساژ فشار نقطه ای برای رهایی و از بین بردن تنش های ماهیچه ای استفاده می شود. این درمان فوق العاده با استفاده از یک ماسک طراوت بخش برای افزایش نشاط و زیبایی چهره به پایان می رسد.

روش احیا پوست برای افراد مسن Revitalising Facial For Mature Skin
در این روش از عناصر فعال رُتینول برای تحریک عملکرد سلولی برای به تاخیر انداختن عوارض پیری پوست و دستیابی به پوستی درخشان تر و جوان تر استفاده می شود. در این تکنیک از ماساژ جوان کننده نیز برای دستیابی به مطلوب ترین نتایج استفاده می شود.

روش های درمانی پوست صورت برای آقایان Men's Facial
این روش با توجه به ویژگی های طبیعی پوست آقایان طراحی شده و هدف از انجام آن زدودن سموم و جذب ناخالصی ها از سطح پوست، خنثی کردن چربی های نامطلوب و کمک به کاهش منافذ بار پوست می باشد.

روش های درمانی بدن 
انجام روش های درمانی بدن کمک شایانی به بهبود میزان گردش خون، باز کردن مسیرهای انرژی انسداد شده و دستیابی به احساسی لطیف و آرام در بدن و ذهن می کند. فرآیندهای اسکراب بدنی این اسپا به کمک ماساژ و استفاده از انرژی شفا بخش گیاهان انجام می شود.

پولیش بدنی گیاهی تایلندی Thai Herbal Body Polish
این تکنیک به کمک انجام فرآیند لایه برداری و ماساژ با عصاره گیاهان تایلندی برای بهبود و ترمیم پوست های خشک و نیرو بخشی به احساسات پوست انجام می شود. با انتخاب این تکنیک درمانی پوستتان را با عناصر معدنی غنی سازی کرده و به پوستی با ظاهری با طراوت دست یابید.

نمک براق اسپا کلیف Cliff Spa Salt Glow
در این روش درمانی ضد پیری پوست ار نمک دریا و روغن های ضروری برای لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده از سطح پوست و نهایتاً دستیابی به پوستی با طراوت استفاده می شود.

گومِیج بدنی Body Gommage
در این روش از الیاف لوفا برای انجام فرآیند لایه برداری و از بین بردن قسمت های خشن و سلول های مرده و نهایتاً دستیابی به پوستی صاف و با طراوت استفاده می شود.

درمان های بدنی لوکس 
این تکنیک ابتدا با انجام فرآند لایه برداری ملایم برای از بین بردن سلول های مرده پوست شروع می شود، سپس با انجام حمام گل بسیار لوکس ادامه می یابد و در نهایت با انجام ماساژ آرامش بخش به کمک لوسیون برای دستیابی به پوستی نرم و مخملی به پایان می رسد.

رَپ بدنی گِل سیام Siam Mud Body Wrap
این روش درمانی ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک لوفاه برای از بین بردن پوست های مرده پوست شروع شده سپس با انجام فرآیند رپ گِل تایلندی سفید برای جذب ناخالصی ها و حفظ طراوت پوست ادامه می یابد. 

رپ گِل دریای مرده Dead Sea Mud Wrap
این تکنیک یک فرآیند رَپ حرارتی است که با استفاده از لجن و گل و لای دریای مرده که سرشار از مواد معدنی می باشد برای تحریک سیستم لنفاوی و از بین بردن سموم پوستی انجام می شود. با انتخاب این درمان آرامش بخش از تعادل یافتن جریان ها و انرژی های بدنیتان اطمینان حاصل کنید.

رَپ بدنی اقیانوس Ocean Body Wrap
این رپ میکرونیزه به منظور بهبود رنگ پوست در نواحی اطراف ران و باسن و جوان سازی و آبرسانی به آن می باشد.

لاغری مطلق Absolue Minceur
این تکنیک جزو جدیدترین و محبوب ترین روش درمانی اسپا گینو می باشد و به روش ضد استرس مشهور است. این درمان با انجام ماساژ به کمک روغن های ضروری برای تخلیه سموم از درون بدن انجام می شود. در این روش از ماسک معطر خاک رس سبز برای دستیابی به فرم دهی و آرامش در نواحی کل بدن استفاده خواهد شد. با انتخاب این تکنیک از شر استرس، سلولیت و شُلی پوست رها شوید.

مراقبت های ویژه بدنی 
درمان های تایلندی گیاهی Thai Herbal Healing
در این درمان از یک کمپرس گرم متشکل از ریشه پِرای، زردچوبه، برگ تمبر هندی و گیاهان تایلندی برای سفت کردن عضلان خسته استفاده می شود.

التیام بعد از خورشید After Sun Relief
استفاده از این رپ التیام بخش بسیار موثر بوده و در کمترین زمان جراحات ناشی از آفتاب سوختگی را تسکین می دهد. در این تکنیک خنک کننده از عصاره گل یاس، چای سبز و بابونه برای کاهش درجه حرارت و دستیابی به پوستی نرم و لطیف استفاده می شود.

روش های درمانی دست بیتو نُو Beauté Neuve Hand Treatment
این روش درمانی به صورت انحصاری توسط آزمایشگاه گینو برای درمان دست ها طراحی شده است. در این روش ابتدا پوست دست ها را لایه برداری می کنند، سپس با ماساژ و تغذیه به طور چشمگیری به کاهش چین و چروک می کنند. این درمان قابلیت اضافه شده به دیگر درمان ها را خواهد شد.

ماساژهای اسپا
انجام ماساژهای این اسپا کمک شایانی به بهبود میزان گردش خون، سم زدایی، تقویت سیستم ایمنی بدن و نهایتاً کاهش استرس و دستیابی به آرامش ذهنی و طراوت جسمی می کند.

ماساژ آروماتراپی کل بدن Aromatherapy Full Body Massage
این ماساژ یک تکنیک درمانی یکپارچه است که به کمک مخلوطی از روغن های ضروری برای دستیابی به احساس طراوت و شادابی انجام می شود.

ماساژ دیپ تیشو Deep Tissue Massage
انجام این ماساژ به افرادی که دارای گرفتگی های عمیق عضلانی و به خصوص ورزشکاران توصیه می شود. با انتخاب این روش از شر گرفتگی های ماهیچه ای و استرس ها رهایی یابید.

ماساژ سوئدی Swedish Massage
این ماساژ یک تکنیک سوئدی سنتی است که انجام آن کمک شایانی به افزایش میزان گردش خون و دستیابی به آرامش و راحتی کلی می کند.

ماساژ یینگ یانگ Yin & Yang Massage
این روش ماساژ درمانی بسیار لوکس به کمک دو درمانگر برای القای آرامشی فوق العاده جهت تعادل انرژی ها انجام می شود. یینگ یانگ در فرهنگ چینی به معنای روز و شب است. این روش ماساژ درمانی نیز با توجه به انرژی های روز و شب طراحی شده است. درمان یینگ معمولاً آرام، نرم، مرطوب و آهسته و درمان یانگ سخت، سریع، تهاجمی و منحصر به فرد خواهد بود.
 
ماساژ تایلندی رویال Royal Thai Massage
این ماساژ یک تکنیک منحصر به فرد تایلندی است که با استفاده از روش های سنت دیپ تیشو، نقطه فشار و تکنیک های فشاری برای کاهش استرس و تسکین دردهای عضلانی انجام می شود. 

ماساژ آروماتراپی پشت و شانه ها Aromatherapy Back & Shoulder Massage
این تکنیک ماساژ درمانی به کمک مخلوطی از روغن های ضروری برای بازگردندان سلامت و نشاط عضلانی و کاهش تنش ها انجام می شود.

ماساژ ضد استرس سر، گردن و شانه ها Anti Stree Massage for head, Neck and Shoulders
این تکنیک در نواحی سر، گردن و شانه ها برای کاهش استرس انجام می شود.

ماساژ پا و ران سیام Siam Foot & Leg Massage
این تکنیک ابتدا با انجام حمام پاها شروع شده، سپس با انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب نمک دریا برای خذف سلول های مرده و استفاده از اسانس های گیاهی برای انجام فرآیند مرطوب سازی ادامه می یابد و نهایتاً با انجام ماساژ به کمک روغن و حرکات فشاری برای تحریک اعصاب در نواحی پاها به پایان می رسد. این تکنیک یک روش درمانی سنتی است که انجام آن کمک شایانی به باز کردن خطوط انرژی و نقاط انعکاس دهنده انرژی در نواحی پاها و بهبود میزان گردش خون، سم زدایی، افزایش سیستم بدنی و رهایی از استرس می کند.

ماساژ سنگ داغ Hot Stones Massage
در این تکنیک از سنگ های بازالت داغ برای تحریک نقاط انرژی حیاتی در سراسر بدن و رفع انسداد جریان های حیاتی استفاده می شود. انجام این ماساژ آرامش بخش کمک شایانی به رفع تنش های عضلانی و ایجاد حس هماهنگی در انرژی های درونی بدن می کند.

پکیج های لوکس اسپا 
سال ها تحقیق و تجربه نشان داده که درمان های خاص زمانیکه با دیگر درمان ها ترکیب می شوند، نتایجی برتر و مطلوب تر را به ارمغان می آوردند. حال این پکیج های لوکس برای دستیابی به همین هدف طراحی شده اند. خود را به دست درمانگران بسیار ماهر این اسپا بسپارید و با بهره مندی از این تکنیک ها و درمان های منحصر به فردش از شر تنش ها و استرس های زندگی روزانه رهایی یابید. 

پکیج سلامتی تایلندی Thai Wellness 
این پکیج از ترکیب ماساژ رویال تایلندی و پولیش بدنی گیاهی تایلندی تشکیل شده است.

پکیج رویال ریتیریِت Royal Retreat
این پکیج از ترکیب درمان های لاغری مطلق، ماساژ ضد استرس در نواحی پشت گردن و شانه ها و روش های درمانی معطر برای پوست صورت تشکیل شده است.

پکیج حرارتی گیاهان سیام Siam Herbal Heat
این پکیج از ترکیب روش شفابخش گیاهی تایلندی، ماساژ تایلندی رویال و رَپ گِل سیام تشکیل شده است.

پکیج احیای گیاهی Herbal Revival
این پکیج از ترکیب فرآیند پولیش بدنی گیاهی تایلندی، ماساژ کل بدن آروماتراپی و روش های درمانی آروماتیک فیشال تشکیل شده است.

پکیج نسیم Breeze
این پکیج شامل ترکیبی از درمان های نمک براق، رپ بدنی اقیانوس و روش های درمانی آروماتیک برای پوست صورت می باشد.

درخشندگی و احیا پوست صورت adiant Skin Renewal
این پکیج ترکیبی لوکس از درمان های بدنی، ماساژ آروماتراپی کل بدن و روش های درمانی آروماتیک برای پوست صورت می باشد.

برنامه های یک روز کامل اسپا 
برای امتحان تجربه ای کامل از اسپا این برنامه ها را انتخاب نمایید و با بهره مندی از درمان های فوق العاده اش دوباره جوان شوید. تمام برنامه های روز کامل این اسپا بسیار دقیق و ریزبینانه برای دستیابی به هدف بازسازی و احیا طراحی شده اند.

روز کامل Grand Day
با انتخاب این برنامه ترکیبی از درمان و تکنیک های مدرن را در یک روز کامل تجربه نمایید. این پکیج ترکیبی از روش های درمانی لوکس بدنی، رَپ بدنی پاپایا، ماساژ سوئدی، ماساژ سوپر هایدرودِرمی صورت، نیم تنه و بالای سینه، روش درمانی بیتو نُو برای دست ها و ارائه یک وعده غذای سالم می باشد. 

ملزومات بانوان Women's Essentials
با انتخاب این پکیج یک روز خاص و منحصر به فرد با رژیم سلامتی و زیبایی اختصاصی و کاملاً متناسب با سبک زندگی پر مشغله امروزی را تجربه نمایید. این تجربه فوق العاده اسپا ترکیبی از درمان هایی مانند پولیش بدنی تایلندی، رپ بدنی پاپایا، ماساژ تایلندی رویال، روش های درمانی معطر برای پوست صورت، ماساژ پا و ران سیام، انجام آرایش مو در سالن زیبایی و ارائه یک گزینه از منوی سلامتی اسپا می باشد.

غروب آفتاب Sunset
این برنامه بسیار ریزبینانه و دقیق برای اطمینان حاصل کردن از القای حس آرامشی بی نظیر در پایان روز طراحی شده است. این تجربه شامل لاغری مطلق، ماساژ سوئدی، روش درمانی لیفتسُم برای پوست صورت، روش درمانی بیتو نُو برای دست ها و ارائه یک وعده سالم در اسپا کلیف می باشد.

اِسپِلَش Splash
با انتخاب این تجربه فوق العاده جوانی و تازگی را از سر گیرید و سرشار از انرژی و نشاط شوید. این برنامه از ترکیب درمان هایی مانند نمک براق اسپا کلیف، رَپ بدنی اقیانوس، ماساژ دیپ تیشو، ماساژ ضد استرس در نواحی سر، شانه و گردن، روش های درمانی پوست صورت و ارائه یک وعده سالم در اسپا تشکیل شده است.

آرامش و احیا Relax & Relief
این درمان بسیار استادانه و با دقت برای استفاده کسانی که تمایل به داشتن پوستی تازه و با طروات دارند، طراحی شده است. این درمان از ترکیب روش های گوِمیِیج بدنی، رپ گِل سیام، ماساژ کل بدن آروماتراپی، روش های درمانی معطر پوست صورت، روش های درمانی بیتو نُو برای دست ها و ارائه یک وعده غذای سالم در اسپا کلیف می باشد.

درمان لاویتا (برای دو نفر) La Vita
با انتخاب این درمان منحصر به فرد شگفتی و خلوص زندگی و روح و بدن را در زندگی و جامعه فریبنده امروزی کشف نمایید. این درمان از ترکیب نمک براق اسپا، ماساژ آروماتراپی کل بدن، روش های درمانی معطر پوست صورت، روش های درمانی بیتو نُو برای دست ها، درمان لاغری مطلق و ارائه یک وعده غذایی سالن و با کیفیت در اسپا می باشد.

تجربه عروسی (برای دو نفر) Nuptial Experience
با انتخاب این درمان فوق العاده ذهن، بدن و روح خود را برای بهترین اتفاق زندگیتان آماده سازید و هاله های منفی اطرافتان را تسکین دهید. این تجربه فوق العاده برای القای حسی بی نظیر یکی شدن دو نفر با هم طراحی شده و از ترکیب روش هایی مانند روش درمانی لوکس بدنی، رپ بدنی پاپایا، ماساژ رپ و ران سیام، روش درمانی دست های بیتو نُو، روش های درمانی معطر برای پوست صورت، ماساژ یینگ یانگ (به کمک دو درمانگر) و ارائه وعده های غذایی در اسپا تشکیل شده است.

آیووِردا Ayuverda
آیووردا به معنای علم زندگی است، یک سیتم درمانی 5000 ساله که ریشه در فرهنگ هندی دارد و یکی از قدیمی ترین علوم شفابخش در دنیا می باشد. این درمان با الهام از فلسفه شفابخش هندی برای بهره مندی از زندگی سالم و طولانی و دستیابی به تعادل و آرامش جسمی، روانی، معنوی و عاطفی طراحی شده. در این اسپا درمان های آیووردیک مسیری بسیار مناسب برای دستیابی به زندگی پر آرامش و خوب را ارائه خواهد داد.

درمان های کامل آیووردا 
درمان مارما آبیانگا Marma Abhyanga
در این روش از روغن های داغ برای اعمال ماساژ آرامش بخش در نقاط انرژی استفاده می شود. انجام این درمان کمک شایانی به کاهش سموم در بافت های بدنی و تجربه احساس آرامش و طراوت می کند.

شیروبیانگا Shirobhyanga
این تکنیک یک درمان آرامش بخش و شفابخش است که انجام آن کمک شایانی به از بین بردن استرس، خستگی و دردهای عضلانی می کند. انجام این تکنیک همچنین برای تحریک مناطق حیاتی سر، گردن و شانه ها بسیار موثر خواهد بود باعث افزایش ادراک و تقویت سیستم عصبی می کند. با انجام این تکنیک بی نظیر به آرامش ذهنی فوق العاده ای دست یابید و انرژی های ذهنی خود را تجدید کنید.

شیرودارا Shirodhara
این درمان با ریختن جریان پیوسته روغن گرم بر روی پیشانی برای دستیابی به آرامشی عمیق انجام می شود. انجام این روش کمک شایانی به دستیابی به آرامش ذهنی و جسمی، باز کردن مسیرهای انرژی، جوانسازی روح و جسم می کند. این درمان نه تنها عملکرد حواس پنج گانه را بهبود می بخشد بلکه انرژی و احساسات منفی را از شما دور می کند. با انجام این روش درمانی در سه جلسه به بهترین اثر و مطلوب ترین نتیجه دست خواهید یافت.

آدوارتانوم Udvartanum
این تکنیک شامل انجام فرآیند لایه برداری آرام بخش و تسکین دهنده به کمک پودر گیاهی آیووردا می باشد. انجام این درمان کمک شایانی به بازسازی بافت ها، تحریک سیستم لنفاوی و حذف تمام ناخالصی ها می کند.

کافه اسپا کلیف
این کافه با ارائه انواع میوه های تازه استوایی، آبمیوه های تازه، مخلوط آب میوه ها، انواع میان وعده های سبک، سالادها و غذاهای خوش طعم و داغ از میهمانان اسپا پذیرایی می کند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید