• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل موونپیک سیام پاتایا
  • میز پذیرش هتل موونپیک سیام پاتایا
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • کلاب کودکان هتل موونپیک سیام پاتایا
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل موونپیک سیام پاتایا
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • رستوران توئیست هتل موونپیک سیام پاتایا
  • تی فیفتی فایو نیویورک گریل روم
  • رد کورال لانج هتل موونپیک سیام پاتایا
  • چشم انداز رستوران و بار ساحلی لا کوستا
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • اتاق فمیلی هتل موونپیک سیام پاتایا
  • محوطه نشیمن سوئیت پرزیدنشال
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرمیوم
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت فمیلی
  • نمای تخت بزرگ سویت جونیور
  • میز غذاخوری سوئیت پرزیدنشال
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرزیدنشال
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

باشگاه تناسب اندام
هتل موونپیک سیام پاتایا یک باشگاه تناسب اندام بسیار پیشرفته و مجهز به امکاناتی مانند وزنه های آزاد و دستگاه های هوازی را برای استفاده علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته است. این باشگاه بسیار مدرن و متناسب با تمام نیازهای ورزشی طراحی و توسط ساحل زیبای ناجومتیه احاطه شده است. با بهره مندی و استفاده از راهنمایی های مربیان اختصاصی این باشگاه دیگر نیازی به گرفتن رژیم های سخت و طاقت فرسا ندارید و در کمترین زمان ممکن می تواند به وزن یا اندام دلخواهتان دست یابید.

اسپا وِیو
اسپا ویِو با طراحی بسیار زیبا و ارائه خدماتی بی نظیر از شما برای امتحان تجربه ای آرامش بخش و توازن انرژی های ذهنی و جسمی دعوت می کند. تمام خدمات ان اسپا بر اساس تکنیک های محلی و بین المللی طراحی شده اند و توسط مجرب ترین درمانگران انجام می شوند. این اسپا با ارائه شش اتاق درمانی روزانه از ساعت 10 تا 20 آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد.

درمان های اسپا
فلسفه درمان
تمام درمان های این اسپا به کمک محصولات و مواد اولیه طبیعی دریایی همراه با تکنیک های جامع شرق دور برای دستیابی به آرامشی عمیق انجام می شود. با انتخاب هر یک از این درمان ها آرامشی فوق العاده را تجربه نمایید و از شر تنش ها و استرس های زندگی روزمره رها شوید.

مجموعه تشریفاتی وِیو 
درمان جامع افراطی Wave Holistic Indulgance
این روش شامل تکنیک های سنتی جامع تایلندی و روش های آرام بخشی غربی همراه با درمان به کمک سنگ داغ می باشد و مدت زمان انجام آن 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

توازن نسیم دریایی وِیو Wave Harmony Sea Breeze
این روش درمانی به کمک دو درمانگر اختصاصی برای تجربه نهایت آرامش می باشد. مدت زمان انجام این تکنیک 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

درمان های قبل از گرفتن آفتاب وِیو Wave Pre – Sun Therapy
این تکنیک درمانی به صورت انحصاری برای افرادی که عاشق آفتاب گرفتن و برنزه شدند، طراحی شده است در این روش 90 دقیقه ای از ترکیبات منتخب برای آماده سازی پوست در برابر اشعه های خورشید استفاده می شود.

افزایش زیبایی وِیو Wave Beauty Booster
در این درمان از ترکیب جوان کننده پوست که شامل برنج و شیر نارگیل است، استفاده می شود. این درمان به کمک ماسک مغذی خاک رُس و ماسک عسل ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از کرم لوکس گلبرگ به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه می باشد.

درمان های مغذی کننده پوست صورت وِیو Wave Nourishing Facial
در این درمان از ترکیبات طبیعی و ارگانیک برای مغذی سازی پوست صورت و دستیابی به ظاهری درخشان تر استفاده می شود. این تکنیک سپس با انجام ماساژ لنفاوی و استفاده از کیسه گیاهی برای بهبود میزان گردش خون و بهبود و فرم دهی پوست صورت ادامه می یابد. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

حمام تشریفاتی معدنی Wave Minerals Bath Ritual
استفاده از این حمام تشریفاتی کمک شایانی به بهبود بافت پوستی، کاهش التهابات، از بین بردن سلول های مرده و نهایتاً به پوستی درخشان و سالم می کند. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

حمام شیر تشریفاتی وِیو Wave Milky Bath Ritual
این تکنیک یک شیوه گرمادرمانی است که شامل انجام ماساژ آرامش بخش عمیق و استفاده از لوسیون مرطوب کننده برای دستیابی به پوستی نرم و لطیف می باشد. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

مجموعه ماساژهای بدنی 
این مجموعه شامل انجام انواع ماساژ درمانی و مناسب با تمام نیازهای مراجعه کنندگان می باشد.

ماساژ تایلندی سنتی Traditional Thai Massage
این تکنیک به کمک دستان شفابخش درمانگران برای رهایی یافتن از شر گرفتگی های ماهیچه ای و بهبود میزان گردش خون انجام می شود. لطفاً توجه داشته باشید برای انجام این درمان می بایست لباس های راحت پوشید تا درمانگران به راحتی بتوانند ماساژ مورد نظر را انجام دهند. مدت زمان انجام این روش 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ گیاهان معطر داغ Aromatic Herbal Heat Massage
با انتخاب این تکنیک فوق العاده تجربه ای به یاد ماندنی از سفری آرامش بخش از غرب به شرق را برای خود رقم زنید. این تجربه فوق العاده ابتدا با انجام ماساژ آرامش بخش به کمک روغن های آروماتیک و حرکات ضربه ای شروع شده، سپس با قرار دادن کیسه گیاهی برای دستیابی به پوستی جوان تر و نهایتاٌ رهایی از شر تنش ها ادامه می یابد. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ آرامش بخش Relaxing Massage
با انتخاب این تکنیک 60 یا 90 دقیقه ای از شر استرس ها و تنش های زندگی روزانه رهایی یابید و به آرامشی فوق العاده دست یابید.

ماساژ دپ تیشو Deep Tissue Massage
این ماساژ به صورت انحصاری برای از بین بردن دردهای عضلانی ناشی از انجام فعالیت های ورزشی طراحی شده است. با انتخاب این تکنیک 60 یا 90 دقیقه ای از شز تنش ها و گرفتگی های ماهیچه ای رهایی یابید.

ماساژ هات استون Hot Stone Massage
این روش ماساژ درمانی بسیار خاص با استفاده از تکنیک های درمانی باستان که با درمان های مدرن امروزی تلفیق شده، انجام می شود. مدت زمان انجام این روش 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ اِکسپرس Express Massage
در این تکنیک درمانگران بر روی نواحی خاص و با توجه به نیازهای میهمانان طراحی شده و در گزینه هایی مانند پا و ران ها (30 دقیقه ای)، سر، شانه ها و پشت (30 دقیقه ای)، دست، بازوها و جمجمه (30 دقیقه)، لوکس جمجمه (30 دقیقه)، درمان های پا اسپا (45 دقیقه ای) و درمان های دست پاها (45 دقیقه ای) می باشد. میهمانان می توانند گزینه مورد نظر را از بین موارد ذکر شده و با توجه به نیازهای خاصشان انتخاب نمایند.

مجموعه درمان های بدنی 
پولیش بدنی Body Polish
این درمان شامل انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب برای از بین بردن سلول های مرده و دستیابی به سلول های جدید و نهایتاً ظاهری فریبنده تر و زیباتر می باشد. 

الماس آبی Diamond Aqua
در این روش درمان از عصاره نخود پروانه ای غنی از آنتی اکسیدان و دیگر ترکیبات طبیعی برای از بین بردن خستگی های ناشی از انجام فعالیت های بدنی روزانه استفاده می شود. در این درمان از ماساژ دیپ تیشو و کرم دایموند آکوآ نیز استفاده می شود. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

ملکه اقیانوس Queen of The Ocean
ترکیب اصلی مورد استفاده در این درمان پودر گل می باشد، ترکیبی که استفاده از آن کمک شایانی به  انجام فرآیند لایه برداری و دستیابی به ظاهری جوانتر می کند. این درمان 60 دقیقه ای با استفاده از فرآیند مغذی سازی و استفاده از کرم کوئین آو دِ اوشِن ادامه می یابد.

الماس های اقیانوس Ocean Gems
 در این درمان از محصولات طبیعی برای دستیابی به پوستی درخشان تر و روشن تر استفاده می شود. این روش به کمک کرم الماس اقیانوس (اوشِن جمز) برای مغذی سازی و تمدد انرژی انجام خواهد شد. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

نسیم دریایی Breeze
در این روش از اسکراب بدنی طبیعی متشکل از پرتقال و عسل برای بازگرداندن طراوت و جوانی به پوست استفاده می شود. این تکنیک به کمک کرم تشریفاتی نسیم دریایی (بریز) انجام خواهد شد. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

رَپ های بدنی Body Wrap
تمام رَپ های بدنی این اسپا با هدف مغذی سازی پوست و درخشان تر کردن و نرم کردن آن طراحی شده اند و استفاده از آنها کمک شایانی به کاهش تجمع آب و سموم آن می کند. 

سم زدایی وِیو
استفاده از این رپ کمک شایانی به از بین بردن دردهای مفاصل، بهبود میزان گردش خون و سم زدایی بدنی می کند. این تکنیک اعجاب انگیز با استفاده از تکنیک تشریفاتی بدن بولر تکمیل می شود. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

درخشندگی وِیو Wave Brighten
استفاده از این تکنیک نیرو بخش کمک شایانی به دستیابی به پوستی لطیف تر، درخشان تر و جوان تر می کند. این تکنیک 60 دقیقه ای با استفاده از روش درمانی بدنی بولِر به پایان می رسد.

مراقبت های بعد از حمام آفتاب وِیو Wave After – Sun
این روش درمانی قدرتمند برای التیام پوست ناشی از آفتاب سوختگی بعد از گرفتن حمام آفتاب در ساحل بسیار موثر می باشد. در این تکنیک بی نظیر از عصاره مغذی کننده و شفابخش آلوئه ورا استفاده خواهد شد.

مجموعه فیشال (مراقبت از صورت)
می توان از این تکنیک به عنوان یک درمان تسکین دهنده، جوان کننده، مرطوب کننده و اکسیژن رسان نام برد. این روش به کمک محصولات بسیار با کیفیت و تکنیک های فوق العاده انجام می شود.

درمان های آقایان 
فرار مرطوب کنندگی پوست Skin Escape Moisurizing
در این درمان از مرطوب کننده های مغذی و محصولات فیتومِر استفاده می شود. این تکنیک 60 دقیقه ای شامل انجام ماساژهای آرامش بخش برای ایجاد حس اطمینان و طراوت در پوست می باشد.

احیا پوستی Skin Escape Renewing
این درمان سه فازه ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری برای هموار کردن سطوح پوست شروع شده، سس با انجام ماساژ موم برای از بین بردن خطوط ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از ماسک مرطوب کننده و سفت کننده پوست و انجام ماساژ دیپ تیشو به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

درمان های مخصوص بانوان
ملاحت دریایی Douceur Marine
این روش درمانی به کمک ماساژهای فشار نقطه ای استادانه برای از بین بردن دردهای ماهیچه ای و ماسک های کرمی انجام می شود. مدت زمان انجام این تکنیک 60 دقیقه خواهد بود.

نسیم دریایی Marine Breeze
با انتخاب این درمان به پوستتان فرصت تنفس دهید و از شر چربی های اضافی و درخشندگی بیش از حد پوست رها شوید. این درمان به کمک دو ماسک دریایی متفاوت پوستتان را خالص و اکسیژن رسانی می کند و باعث می شود پوست از درون پاکسازی شود. ماسک اول منافذ پوست را از ناخالصی ها پاک و ماسک دوم پوستتان را مغذی خواهد کرد. مدت زمان انجام این درمان شگفت انگیز 60 دقیقه خواهد بود.

هیدرا بولو Hydra Blue
این درمان جوان کننده 60 دقیقه ای به کمک محصولات مرطوب کننده و ماساژ هیدراتینگ انجام می شود. این درمان کمک شایانی به ایجاد توازن در میزان چربی های پوست می کند. با انتخاب این درمان آرامشی فوق العاده را احساس کنید و به پوستی جوان تر دست یابید.

گسترش جوانی Extended Youth
با انجام این ماساژ 60 دقیقه ای فوق العاده از شر استرس های زندگی روزانه رهایی یابید و آرامشی فوق العاده را تجربه کنید. انجام این تکنیک کمک شایانی به بهبود بافت پوستی و دست یابی به پوستی درخشان تر و محکم تر خواهد کرد.

مجموعه پکیج های اختصاصی 
پکیج انحصاری وِیو Wave Exclusive
این پکیج انحصاری ابتدا با استفاده از اسکراب بدنی طبیعی شروع شده و سپس با انجام درمان های جامع وِیو کامل می شود. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

پکیج افراطی وِیو Wave of Indulgance
این پکیج فوق العاده شامل انجام ماساژ لوکس جمجمه و درمان های فیشال می باشد و انجام آن 90 دقیقه طول خواهد کشید.

پکیج تنوع خاص وِیو Wave Unique Varieties
این پکیج در سه حالت 120 دقیقه ای، 150 دقیقه ای و 180 دقیقه ای انجام می شود. 

پکیج های اختصاصی برای زوجین 
پیش به سوی موج سواری دو نفره Let' s Surf Together
با انتخاب این پکیج فوق العاده تجربه ای به یاد ماندنی از سپری کردن روزی عاشقانه در کنار معشوقه تان را برای خود رقم زنید. این پکیج بی نظیر ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب بدنی شروع شده، سپس با استفاده از رپ بدنی برای از بین بردن سموم اضافی بدن ادامه می یابد و نهایتاً با انجام حمام تشریفاتی و ماساژ کل بدن به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان 150 دقیقه خواهد بود.

آرامش وِیو Wave Serenity
این روش شامل انجام درمان های تایلندی باستانی همراه با تکنیک های آرامش بخش و درمان های هات استون می باشد. این پکیج بی نظیر با انجام ماساژ لوکس جمجمه و درمان های فیشال برای ایجاد توازن و هارمونی در احساسات عاشقانه ادامه می یابد و مدت زمان انجام آن 150 دقیقه خواهد بود.

عقب نشینی بهشتی Heavenly Retreat
این پکیج آرامش بخش ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری به کمک اسکراب بدنی و استفاده از حمام تشریفاتی تسکین دهنده شروع شده و نهایتاً با انجام ماساژ هات استون و درمان های فیشال برای دستیابی به آرامشی فوق العاده تکمیل خواهد شد. مدت زمان انجام این درمان 210 دقیقه خواهد بود.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید